Miten teet lämpimiä leipiä uunissa vai mikrossa ja mitkä leivät sopii siihen ja mitä täytteeksi ja mikä on suosikki lämmin leipäsi
Vastaukset 9
Ai niin tää oli vaan naisille?
Miten mikrossa voi paistaa leipää? Siis taikina sinne ja mikro muriseen?Uunissa. Reissumiestä, Oivariinia, tonnikalaa, ohuet tomaatti- ja sipulisiivut, oreganoa, valkosipulijauhetta, kermajuustoa (Oltermanni, Gouda ja Tilsiter sopivat hyvin).
Hyvää! 😋- Anonyymi00001
Ruisleipä, johon tulee päälle Keiju kauralevitettä, tomaattisosetta/pyreetä, ohuen ohutta meetvurstia tai vaihtoehtoisesti tonnikalaa vedessä, juustoa, valkosipulia pilkottuna tai murskattuna, homejuustoa ja suolakurkkua, sekä juustoraastetta päälle. Pinnalle tulee hiukan chili explosion maustesekoitusta. Päälle sriracha- kastiketta. Leivät paistetaan uunissa.
-Thinksy - Anonyymi00002
Paahtoleipä.
Katkarapuja, curryä, juustozsiipale tai -raastetta.
Paiston jälkeen päälle pioarjuuripunajuuriraastetta.
Vilma - Anonyymi00003
Kumpikin käy. Riippuu kuinka kiire on jne.
Yleensä teen lämpärit hapankorpulle, joskus harvoin ruispaloille. Siis omani. Muut saavat jotain muuta, jos tahtovat.
Päälle ainakin tomaattipyrettä, pitsamaustetta, sipulia ja juustoa. Näin kesäisin teen aika usein mikrossa sellaisia, joissa on vain noita. Sipulina iso kasa kesäsipulien varsiosia. Lisänä usein keitettyä tai paistettua kananmunaa. Jos teen uunissa, niin sitten nuo jo mainitut ja lisänä säilykekalaa tai leikkelettä tai vaikka paistettua kanaa, jos sellaista valmiina on. Lisäksi paprikaa ja ehkä ananasta ja jotain suolaisempaa juustoa (esim. feta).
Lämppärit on meillä aika tavallinen ruoka, silloin kun kukaan ei jaksa kokata. - Anonyymi00004
En ole pitkään aikaan edes muistanutkaan lämpimiä voileipiä. Hyvä aloitus. Otan onkeen.
- Anonyymi00005
Uunissa teen. Sen mukaan mitä jääkaapista löytyy makkaraleikkeitä, paprikaa, juustoa, joskus suolakurkkua ja oliviia ja ehdottomasti ananasta. Oregaanoa päälle.
Uunissa tai mikrossa, riippuen kuinka kiire on.
Ruispalaa, pohjalle laitan ketsuppi-pizzamauste-vs.jauhe -seoksen, päälle tonnikalaa, meetvurstia, emmentalia ja uuniin. Lopuksi tiraus Texas-Peteä, joka antaa hyvää napakkuutta siis sitten, kun olen ottanut leivät uunista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1731905Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1541350Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset2221002- 71897
- 57842
- 47783
- 93757
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus63757Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt200677Martinan alamäki jatkuu
Surkeasti menee ... https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f899cee6-e216-4bd1-be3e-c61f68e67a4c ”Surkeasti kulkee”151646