Kaikellaista sairaalatarviketta

Muistanette oli siitä vaakasta puhe. Niin nyt ois ollu vaikka mitä. Instrumenttikärryjä leikkaussalista, tosin ilman instrumentteja. Nousivat vaan kovin korkeisiin hintoihin, osa jopa yli satasen. Tippatelineitä ja röntgenvalotaulu ois lähteny halvalla mutta ei oo oikein tilaa tollasille. Yhtä kirurgin jakkaraa yritin huutaa. Mutta sekin nousi korkeeks. Että kyllä noita sairaala faneja on paljon ja maksaa melkein mitä vaan noista. No jäi sinne huomiselle vielä, röntgen esiliinaa ym, jos jollakulla tarvetta? Niin sinne HUUTAMAAN!

21

81

Vastaukset 21

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Haha, mikähän lie käyttötarkoitus, ottaen huomioon erilaiset fetissit. 🤭

• Joo sitä mä oon ihmetellykin, kun seksiliikkeissä on jotain hoitajaasuja? Mutta kai kukin tavallaan.

• JeroP kirjoitti:

Joo sitä mä oon ihmetellykin, kun seksiliikkeissä on jotain hoitajaasuja? Mutta kai kukin tavallaan.

Joo, itsellä ei kovin fetissejä ole. Aika normo siis, joten voin vain kuvitella nämä fetissit. Moneen junaan.

• Varsinainen röntgenlaite voisi olla hyödyllinen monessa hommassa, mutta mieluummin sellainen versio, jossa ei tarvita filmiä.
      (toisaalta voisin tehdä itsekin, mutta jännitteet ovat ikävän korkeita)

• ((ja lisäksi röntgensäteilyn tunkeutuvuus tiheisiin materiaaleihin on kehnoa, joten oikeastaan tarvitsisin tehokkaan gammasäteilylähteen))

• buddy-love kirjoitti:

((ja lisäksi röntgensäteilyn tunkeutuvuus tiheisiin materiaaleihin on kehnoa, joten oikeastaan tarvitsisin tehokkaan gammasäteilylähteen))

Mä oikeestaan vähän pelkään röntgeniä ja mikrouuneja ym säteilevää. Röntgenit tais lähter viroon tuolta, mikrouuneja oli kyllä kaupan, mutta sellasta ei mulle tuu.

• JeroP kirjoitti:

Mä oikeestaan vähän pelkään röntgeniä ja mikrouuneja ym säteilevää. Röntgenit tais lähter viroon tuolta, mikrouuneja oli kyllä kaupan, mutta sellasta ei mulle tuu.

Ei mihinkä viroon, sinne ehkä meni 90 luvun alussa, tarkotin ukrainaa.

• Anonyymi00008
        JeroP kirjoitti:

Mikrouunissa ei ole mitään vikaa, kätevä peli.

• Anonyymi00008 kirjoitti:

Mikrouunissa ei ole mitään vikaa, kätevä peli.

No eihän siinä mitään vikaa ole ja kätevä varmaanki myös. Niin ku kännykän tukiasemakin. Niissä molenmissa vaan on yks mutta, eli säteily. Mä meen töissäkin ulos soks aikaa kun mikro on päällä.

• Anonyymi00004

Miksi se on noin hevin näköinen?

naah

• Anonyymi00004 kirjoitti:

Miksi se on noin hevin näköinen?

naah

No siinä on ite kirurgi istunu. On saanu pumpata itteensä tarpeen mukaan ylös ja alas. Tolla hydraulisylinterillä. Tarkkaa hommaa se.

• Anonyymi00001

Tarkoitit vaakaa? Se taipuu vaa'asta.

• Juu, mutta topikin puhu aina vaakasta. Mutta johtuukohan että topikin ollu jo vuosikausia vainaa.

• Anonyymi00002

Jos myisivät sen ahtaan magneettituubin, niin heti ostaisin. Se on niiiiin mahtavaa, kun tulee sieltä paukkeesta pois.

>Simiti<

• Joo semmoseen ei kyllä uskalla mennä. onneks aikonaan kun selkä murtu, niin tietokonetomografialla selvis. Ja sekin oli niin kallis, että tampereelle joutu meneen, kun oli tampereen kansalainen sillon. Tavallisen röntgenin ne kyllä otti, siis tässä sairaalassa mitä ny tyhjätään.

• Anonyymi00005

Se on hengenvarallinen.
        Yhtä vaarallinen kuin se rikkoutunut lentokoneen ikkuna.

Se pauke on kamala.

• Anonyymi00007
        JeroP kirjoitti:

Joo semmoseen ei kyllä uskalla mennä. onneks aikonaan kun selkä murtu, niin tietokonetomografialla selvis. Ja sekin oli niin kallis, että tampereelle joutu meneen, kun oli tampereen kansalainen sillon. Tavallisen röntgenin ne kyllä otti, siis tässä sairaalassa mitä ny tyhjätään.

Heh. Vastaus myös toiselle kammoksujalle. Onko teille annettu mahdollisuus kuunnella omaa musaa siellä tuubissa.

Hirmu jännää, kun se liukuhihna ryhtyy vetämään sinne tuubiin ja hartioistakin ahdistaa. Sitten alkaa se pauke, mutta samalla kuulosuojaimista rupeaa kuulumaan Norjalaista deathmetallia ja hoitsutkin mossaa, sekä lekuri esittää ilmakitara temppuja.

https://youtu.be/rehve53QtSw?is=7f4vpYPswfvteHyt

>Simiti<

• Anonyymi00003

minulle on tullutr sairaalastasta juttuja murtra välillä yrittänyt auttaa jotenkin nuoreiaa masennuksessan.

• Anonyymi00006

Dunno

jos ne tulee hometiloista,
      itiöt tulee mukana.

Teräksen voi vielä pestä, puupintoja ei.

• Ei meidän sairaalasa oo hometta. Omin käsin sen olemme tehneet ja omin rahoin maksaneet. Se oli aikoinaan maakunnan jättihanke. Nuivasti suhtautui valtiovalta hankkeeseen. Ei ollut kuulemma sairaalajaoston puheenjohtajallakaan aikaa kuunnella. Häneltä kuitenki lipsahti, että eduskunnan täysistunnon jälkeen pitää kiiruhtaa tärkeään kokoukseen Turkuun. No hämeelinnan johtava lääkäri ja talouspäällikkö käyttivät tilanteen hyväksi. Ottivat taksin ja tarjoutuivat viemään Turkuun. Ja koko matka puhuttiin. Niin saatiin asiaa eteenpäin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen tumma ja tulinen

Ja vielä suora - en ollut sinua varten. n to m
      Ikävä
      169
      1049
    2. Tunnustuksia

Haluatko tunnustaa jotain, mitä on sydämelläsi?
      Ikävä
      60
      842
    3. Mitä kysyisit

Mihin haluaisit vastauksen häneltä eli mitä kysyisit?
      Ikävä
      86
      800
    4. Mitä luulet

Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?
      Ikävä
      72
      737
    5. Sä et vaan töllö tajua että rakastuin

Mikä stana siinä on niin vaikea ymmärtää?! Täh
      Ikävä
      46
      673
    6. Vielä hyvinvointitalosta

Suurin osa pyhäjärvisistä on sivistynyttä fiksua porukkaa ja on täysin hankkeen kannalla. Nyt vain pieni äänekäs joukko
      Pyhäjärvi
      77
      616
    7. Kerro jokin

👻 tarina
      Ikävä
      62
      599
    8. 28
      575
    9. Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa

ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su
      Ikävä
      35
      575
    10. Luule ja ajattele minusta

mitä tykkäät nainen, olet ajat sitten antanut itsestäsi ihan omanlaisen kuvan.. 😅
      Ikävä
      46
      569
    Aihe