...kun niillä ei ole enää mitään hätää.
Esisuomalaisia, suomalaisia kuollut jo noin 30 miljoonaa, vain harmoniaa kalevalan muodossa tarjolla.
Kukas on Suomessamme nykyisin tämä "Paha Pohjolan Emäntä" ?
"Pohjolan emännän valtakunta Pohjola kuvataan pahaksi ja kylmäksi maaksi kaukana pohjoisessa. Pohjola oli sekä kansanrunouden sankarien vihollinen, että erilaisten arkielämässä kohdattujen pahojen asioiden, kuten pakkasen ja sairauksien, kuviteltu alkulähde. Monissa tapauksissa Pohjolan emäntä itse on luonut Pohjolasta tulevat uhat ja ongelmat.
Pohjolan emäntä on itse synnyttänyt monia niistä sairauksista, vaivoista ja ongelmista, jotka tulevat Pohjolasta ihmisten harmiksi."
Herttaisuuden herttinen sentään, kuka saa kunnian olla Louheista Louhein?
AV
Kuolleet ovat ihania...
16
53
Vastaukset 16
- Anonyymi00001UUSI
No voi jestas tätäkin.
- Anonyymi00006UUSI
Onko sulla muuta elämää enää lainkaan kuin päivitellä systemaattisesti ja teatraalisesti guben huuhaakirjoituksia? Jotain omituista tekohengitystä tämä on…
- Anonyymi00010UUSI
Itse veikkaan 10-15 miljoonaa? Kun ei maahanmuuttaneita lasketa mukaan.
- Anonyymi00002UUSI
Huomenta, yypee.
- Anonyymi00003UUSI
Purra nousi ekana ylös.
- Anonyymi00004UUSI
Kyllähän se olin minä. Ei purra.
- Anonyymi00007UUSI
Kuka se ns ratin varressa ollut nipa jonka muistin kasvoilta oli joka tuli aivovammaisen keken lempinimellä puhuttamaan? Kiitos kaikesta. No älä minua kiittele, vaan sitä isäH aurinkoista, jonka takia tulet voivottelemaan vuosia ja vuosia
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Kuka se ns ratin varressa ollut nipa jonka muistin kasvoilta oli joka tuli aivovammaisen keken lempinimellä puhuttamaan? Kiitos kaikesta. No älä minua kiittele, vaan sitä isäH aurinkoista, jonka takia tulet voivottelemaan vuosia ja vuosia
Todellakin tunnistin ratin takaa sen idioot timaisen irveen😏
- Anonyymi00005UUSI
Nykyisyyden Louhi voi olla myös väärä elämänkatsomus?!
Miten ihmeessä näin rikas maa kuin Suomi on taantunut näin paljon.
Rikkautta olisi jakaa kaikille yllin kyllin, mutta ehhei...mieluummin jaetaan sitä ulkomaalaisille ulkomaille?
Carunakin sitä tekee, ja kauppa tukee näkemystä?
Mitenhän kalliiksi se sähkön käythäminen Soomessamhe vielhä mennheepi?
Mitä laulavat palstan Väinämöiset...
AV"Miten ihmeessä näin rikas maa kuin Suomi on taantunut näin paljon. "
Onko Suomi rikas? Millä mittarilla?
Tuskin taantumiseen noin yleisesti tarvitaan muuta kuin se, että kaikenlaisesta heikkoudesta, surkeudesta, osaamattomuudesta ja laiskuudesta tulee ylpeyden aihe.Mullekin tuli mieleen, että mistä rikkauksista puhut? Ei meillä ole rikkauksia kuin luonto, puusto ja nekin alkaa olla pikakasvatettua sekundaa.
Meiltä löhtee vähemmän "rikkauksia" maailmalle, kun mitä meille muualta tulee. Suomi on globaalilla silmällä katsottuna täysin turha maa, vaikka meille tää voi olla onnela.Tökstöksnöö kirjoitti:
Mullekin tuli mieleen, että mistä rikkauksista puhut? Ei meillä ole rikkauksia kuin luonto, puusto ja nekin alkaa olla pikakasvatettua sekundaa.
Meiltä löhtee vähemmän "rikkauksia" maailmalle, kun mitä meille muualta tulee. Suomi on globaalilla silmällä katsottuna täysin turha maa, vaikka meille tää voi olla onnela.Turvekin on tippunut omiin käsiin eli ei sen vienti ole rikkauksiin asti merkittävä.
- Anonyymi00009UUSI
Ja Sinäkö tällaista kysyt?
Vilma Mutta kuolleista sen verran, että ihanat on ihania eläissään ja paskat ei parane kuollessaankaan.
Mun oma fraasi.- Anonyymi00011UUSI
Onneksi kuollessa pääsee eroon tästä riippakivi kehosta.
Miettikää nyt, ajatelkaa, että tämä ei olopu koskaan, kun kerran on jostakin heitetty tähän elämän/maailmankaikkeuden kulun pyörään, niin tästä ei pääse koskaan pois, olet ainaisesti ja ikuisesti täällä vankina, ei ole mitään kaikki loppuu ja katoaa tilaa, tietoisuus ei koskaan katoa.
Millainen on se olotila, jossa kaikki katoaa, ei sellaista ole, olet ikuisesti tietoisuudessa ja tilassa, joka on loputon ja jatkuu loputtomin.
Tätä asiaa on vaikea ja mahdoton pukea sanoiksi.
Ajattelpa, jos et nukkuisi elämässä keraakaan, eläisit koko elämän 80 vuotta nukkumatta, et jaksaisi siloin elää 80 vuotta.
Uni katkaisee, nollaa ja lataa akkusi, et muuten jaksaisi elää kuukauttakaan ilman unta.
Aamulla herään, lähes, kuin uutena ihmisenä, eilinen on mennyttä. Mutta sitten kun on kuollu. On niin ku vihko laitettu kiinni. Ei oo enää mitään lisättävää, rauhallinen pysyvä tila.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761632
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.107849En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203618- 132604
- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50538Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo70537- 37536
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510