Samaan esim. yrittäjät vaihtavat vähän käytettyjä sähköautoja uusiin ja esittelevät luksus merkkiautojaan videoilla ja miettivät kummalla autolla ajaisi tänään. Näillä rahakkailla miehillä on aina nainen kumppaninaan autokyydeissä niitä videoita joita olen katsonut.Köyhien miesten videoita katsoessa naisesta ei ole hajuakaan yhtä poikkeusta lukuunottamatta.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f4d5dd25-654d-4972-a81d-291b1131aa5a
Yrittäjillä on paljon rahaa, joista voi verottaa ja yrittäjiä on paljon. Heille voisi keksiä jonkinnimisen lisäveron autoiluun liittyen ihan helposti,ei Riikka Purran ja muiden kaltaistensa köyhiltä säästämisiin kun eivät he olleet antamassa miljardeja Kreikkaan ja sen jälkeen muuallekin Marininin toimesta , eivät köyhät hyötyneetkään valtionrahoista suuresti, mutta yrittäjät ovat hyötyneet. Heillä on autoja liikaa ja köyhiltä ne puuttuu tai ajavat vanhoilla autoilla, tosin tiedän muutamankin varakkaan , joka ajaa vanhalla autolla ja toisella on tapana aina vaan ostaa halpa auto, sanoo sen olevan taloudellisesti järkevää.
Ei koske ainakaan TOYOTAA:
Olen samaa mieltä kun nykyautot ovat tahallaan tehty huonolaatuisista herkästi hajoavista auton osista, koska autohuollot ovat osa automerkkien autojen huonolaatuisuuskartellia, jossa autonvalmistajat toimivat jollei rikollisesti niin lähestulkoon valmistaessaan tahallaan autoja, joissa takuuajan loputtua alkaa kalliit korjaustyöt, koska autoissa on tahallaan tehty niin että auton tarvikeosat hajoavat.
Vai onko se rikollista kun autoja valmistetaan tahallaan lyhytaikaista käyttöä varten, mutta hinnat ovat helvetilliset esim. 70.000euroa.
Mutta yrittäjillä on näihin rahaa. Ja tietävät tilanteen että takuuajan jälkeen alkaa ne kalliit ja jatkuvat korjaustarpeet autoonsa. Kuka järkevä ostaa käytettyä auto, jollei se ole TOYOTA? TOYOTAHAN kestää.
Riikka Purra ottamassa jälleen köyhiltä lisää pois
2
<50
Vastaukset 2
- Anonyymi00001
Tottakai köyhiltä otetaan kun heillä ei ole älyä eikä kykyä ajaa traktoreita Helsingin keskustaan ja pistää liikenteen poikki kuten elokapina on tehnyt. Tai ylipäätään mitään kyvykkyyttä laittaa millään tavalla tieliikennettä poikki protestina köyhiin kohdistuneeseen riistoon ja riistäjien tukiessa Riikkaa riistämään köyhiltä enemmän ja enemmän, joilla ei ole juurikaan mistä ryövätä, mutta yrittäjät ja muut köyhiltä mieluummin riistäjät, ovat liiastaan hieman poisantamatta. Yrittäjille on mieluisampaa ottaa väkisin köyhiltä rahaa omiin kemuihinsa.
- Anonyymi00002
Ei ole kanattavaa bisnestä ottaa köyhiltä, kun oikein mitään otettavaa ei ole. Ovat saamapuolella.
Sen verran tulisi ymmärtää talousasioista.
Kun tulisi sota kuten Venäjällä, niin rikkaat ei saisi polttoainetta hienoihin autoihinsa, eikö ladattua sähköautoja kun olisi sähkökatko.
Ja pahinta mitä voi kuvitella, ei voisi höpöttä netissä kun netti poikki. Se pahin mahdollinen isku.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741650- 201124
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321063Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu133871Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189806- 64684
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo191607On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 48528
- 69510
- 55507
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32498- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28422- 40417
- 33413
- 16399
- 82398
- 37396