Teen sulle herkkuja ja vien metsään rentoutuun. Älä palstalla kiukkua, vaan laita viestiä jos haluat olla kanssani. En itse tohdi sinua häiritä.
Voin auttaa sua saamaan apua mielenterveysongelmiin, jos hoitosi ei ole riittävä. Et kuormita minua, koska pidän sinusta ihmisenä, ja haluan että saat parhaan mahdollisen tuen, sellaisen minkä koet itsellesi hyväksi.
Voidaan myös puhua tunteista, sitten kun on aika on oikea. Keskityn nytten omaan pääkoppaani, jotta aikoinaan voin olla ihmissuhteissa normaalisti.
Rakkaudella mieheltä naiselle, josta välitän paljon.
Voit tulla asumaan mun luokse, jos et kykene yksin
22
314
Vastaukset 22
- Anonyymi00001
Vie vaan ihtes sinne metsään ja jää sinne.
- Anonyymi00017
Hihii, olen täysin samaa mieltä kanssasi! En koskaan muuta pois siitä palkasta, jossa nyt asun!
- Anonyymi00002
Ai kimppa kämppä? Olisihan se ihana kun mies hoitaisi vaikka ei mun pääkopassa mitään suurempaa vikaa pitäisi olla. Saisiko sitä vihdoin olla feminiininen nainen, eikä tarviis kaikesta huolehtia itse. Heittää haarniskat ja miekat nurkkaan?
- Anonyymi00003
Kyka sua on tähänkään asti estellyt. Mene vaikka sinne vtun virkkaus kurssille tms.
- Anonyymi00005
Anonyymi00003 kirjoitti:
Kyka sua on tähänkään asti estellyt. Mene vaikka sinne vtun virkkaus kurssille tms.
Joo, saisi opetella uusia juttuja samalla. Olispa ihanaa. Mutta miksi tuommoinen kiukku?
- Anonyymi00020
Et ole tainnut koskaan asua miehen kanssa? Todennäköisemmin siinä kävisi niin, että saat huolehtia kaikista kotitöistä ihan yksin sekä omasta että miehen puolesta.
- Anonyymi00004
Onpa ihanasti ajateltu ja sanottu jollekin.
Harmi vaan ettei tuosta tunnista kumpaakaan.
- joku joka tarttis tuollaisen tilanteen - Anonyymi00006
Nyplään ennemmin pitsiä.
- Anonyymi00007
jotenkin hassua että mitähän jotkut pikkulinnutkin puhuvat kedskenään... jod ymmärtäisi ni idenkin kieltä..
- Anonyymi00008
Mikä estää ottamasta minuun yhteyttä itse?
- Anonyymi00009
ole sen manun kanssa sovitte yhteen ilmeisen hyvin.
- Anonyymi00010
Saan siis lihoa rauhassa?
- Anonyymi00011
Laita vaan viestiä ,et häiritse eikä haittaa mitään.
Käyn menneisyyden takia hoitamassa itseni kuntoon. - Anonyymi00012
Omps ihana viesti . Mies ♥️
Ja hyvä myös tietää että sinä huolehdit itsestäsi mies .
Niin ei tarvi pelätä kun on paha olo et sulle tapahtuu jotain aivan kamalaa ... Mies .
Koska tiedän että kummallakin on nyt vaikeaa ...
Pistin itseni some taolle mutta sä saat mut silti kiinni jos tulee tarve puhua....
Naiselta joka on aivan rikki ja loppu
Kuin yhdelle miehelle josta välitän vieläkin ♥️ - Anonyymi00013
Minkä niminen mies ja minkä nimiselle naiselle?
Ensimmäiset kirjaimet etu ja suku nimestä. - Anonyymi00014
Voi sitä rassukkaa joka tämän narsulta uskoo. Ei pääse irti ikinä!
Lopulta olet orja kun miehen pitää harrastaa ja tehdä "töitä" huhu huh kyllä on taas jutut
"Voitko sä tehdä tän" "älä syö liikaa"mene sinne hyppää tänne. Pese toi aja nurmikko kyllä olet. Laiska." Kaikki kaunis muuttuu pikku hiljaa sinun työksi
Sinun viaksi
Sinun homma
Sinun ajatus
Sinun vika kun hän toimii näin
Eikä kukaan ole pyytänyt sinua tekemään
Uskoo ken tahtoo ei mee läpi. 1x narsua riitti- Anonyymi00015
Ymmärrettävää et oot varovainen
Ja etpäluuloinen
Olen itsekin ollut narsistin uhri .
Montakin kertaa itseasiassa ..
Usko hyviä tyyppejä voi olla jossain .
Myös meille pelottaa kun paljon ...
Tässä tapauksessa ja sun tapauksessa
Neuvoin kuulostelemaan asiaa vähän
Narsistit vaatii nopeita tekoja
Niihin ei pidä mennä.
Tavalliset ihmiset jaksaa kuunnella huolia .
Ja yhteenmuutot ja muut tapahtuu hitaamin
Luulenpa että kirjoittaja haluaa luoda positiivista voimas ja idiaa. Myös .
Ja on niin kaunis ajatus rakudesta
Toivon että säkin saat kokea vielä rakkauuttakin todella.
Todellista sitä .
Naiselta sivusta joka ei luovuta. - Anonyymi00018
Juuri noiden syiden takia en ole koskaan halunnut olla missään tekemissä stalkkerin kanssa! Arvasin että noin se tulisi olemaan aina, koska tiesin hänen olevan narsku!
- Anonyymi00016
Kuulostat naiselta😊
- Anonyymi00019
Kuulostaa liian hyvältä ollakseen totta. Siis omasta näkökulmastani katsoen. Olen syrjässä kaikesta jo, enkä omasta tahdostani. Liian iso taakka kannettavaksi yhteen elämään. Uskon että rakkaus voisi korjata minut, mutta en pysty uskomaan sellaista omalle kohdalleni. Olen muuten hyvä hoitamaan asioita ja taloutta, jos siis olisi se yksi siinä joka jaksaisi rakastaa ja saisin uskon vielä elämään. Yksin en pärjää ja hiivun vähitellen pois. Haluaisin kyllä elää ja rakkautta minussa on. En uskalla toivoa tällaisia asioita, matto vedetty "pari kertaa" jalkojen alta. En ole päästänyt itseäni katkeroitumaan, mutta hyvin surullinen olen. Olen nähnyt elämän ruman puolen. Olen kyllä nähnyt senkin puolen, jossa on iloa, naurua ja rakkautta. Niitä ihmisiä vain ei enää ole, joiden kanssa sitä hyvää sain kokea.
- Anonyymi00021
Jos noin on niin kerro se suoraan.
En tunnista sua tosta. - Anonyymi00022
Sori mulla ei ole mt- ongelmia. Mut kiva viesti jolleki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa611346Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää911028- 164937
Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.105874Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä30863Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as25808Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒201772Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks46760Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu127714Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93707- 27704
Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.166625VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa43616- 61602
Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.12585- 85548
On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78530Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo187511sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.75497- 55497