Jos menisitte murhapaikalle ennen poliiseja

Anonyymi-ap

Lähtisittekö täysiä meneen, vai jäisittekö paikalle? Jos jäisitte paikalle, niin väittäisittekö tehneenne murhan, koska jännämiehet saa vankilassakin naisia helpommin, kuin ätmi?

Itse varmaan lompsisin ohi tuumaten mielessäni, että joku näköjään kaatunut. Sellaista sattuu. Ei herättäisi mitään tunnereaktiota minussa. Olenko hullu? Toki kerran talvella pikkupojat heitteli lumipalloilla alakynteen joutunutta kossia.

Tuumasin heille, että alakynteen joutunutta ei ole soveliasta heitellä kovasti. Yhdessä tuumin ryhtyivät tulittamaan minua. Heitin minäkin pari pientä lumipalloa sinnepäin ja olin hirmu onnellinen, että lapsukaiset nykyäänkin leikkivät ja ulkoilevat.

>Simiti<

39

141

Vastaukset 39

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Miksi menisin ennen poliisia, jollen edes halua mennä sinne?

• Anonyymi00002

Jospa nyt vain sattuisit paikalle tahtomattasi?

>Simiti<

• Anonyymi00013
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Jospa nyt vain sattuisit paikalle tahtomattasi?

>Simiti<

Jollen tahdo niin ei mahdollista minulle. Kieltämällä sen, sekin on mahdollista.

• Anonyymi00014
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Jollen tahdo niin ei mahdollista minulle. Kieltämällä sen, sekin on mahdollista.

Naisen logiikka voi toimia näin? Sivusta.

• Anonyymi00021
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Ja mikä se logiikka olisi, naisista väkinäisesti huonoa kuvaa runttaava? Voimia sivusta guben kautta ulisemiseen

• Anonyymi00025
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Et ymmärrä naista, kun ei tahdo niin ei tahdo.

• Anonyymi00026
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Ja mikä se logiikka olisi, naisista väkinäisesti huonoa kuvaa runttaava? Voimia sivusta guben kautta ulisemiseen

Kokema, ei muuta. Naisilla voi olla halu uskoa omaa mielikuvaansa asioista, joita ei ole valmis muuksi muuttamaan? Ei ollut tarkoitus pahaa mieltä tuottaa.

• Anonyymi00035
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Et ymmärrä naista, kun ei tahdo niin ei tahdo.

Miehen laulun sanat " jos tahdot, niin osaat lentää"
        Naisen laulun sanat " jos et tahdo niin et osaa lentää".

• Anonyymi00003

Tuo tarina on selvästi täysin sekopäisen henkilön keksimä. Joten siinä vastaus yhteen esitettyyn kysymykseen.

Toisen kysymyksen asettelu on myös täysin sekopäinen.

Kuitenkin, itse asiaan sanoisin että jos kukaan ei näkisi enkä olisi jättänyt jälkiä mihinkään niin häipyisin, kun ei kiinnosta alkaa selvittämään tuollaista tai sekaantua siihen mitenkään. Jos olisin jättänyt jälkiä niin olisi pakko ilmoittaa jonnekin, ja automaattisesti olisin epäilty ja minua kuullusteltaisiin.

• Anonyymi00004

Kuulostat itse psykopaatilta/sosiopaatilta

• Anonyymi00008
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Kuulostat itse psykopaatilta/sosiopaatilta

Öö eläydytkö puolustelemaan mr simitiä, eli aloittajaa tämän relevantin kysymyksen takia puoli gallupin muodossa? Sitäpaitsi tuo jolle vastasit on apäijä itse, kuuluu nääs sen esitykseen. No mutta voimia Sulle. Sivusta🤦‍♀️

• Jäisin odottamaan coppeja. En mä ota syytä harteilleni mistään mihin en ole oikeasti syyllistynyt ja otan reippaasti harteilleni sen mihin oikeasti olen syyllinen. Syyllistäjiä aina löytyy, mutta harvemmin niitä jotka kantaa vastuunsa.

• Anonyymi00005

Sanoisin etsitääs nyt murhaaja ja kidutetaan se kuoliaaksi onko murhaajalla oikeus elää

• Anonyymi00006

Vitsaillen voisin tietenkin vastailla mitä vaan, mutta otan tosissani tällä kertaa. On asioita joissa olen tosikko.
      Oon ensiapukurssit käynyt. Jäisin paikalle, tarkistaisin pihiseekö murhatussa kuitenkin edes pieni henki ja jos niin auttamaan. Pelkäisin toki hirvittävästi että murhaaja kyttää jossakin ja tappaisi minutkin. Soittaisin hätänumeroon.

• Anonyymi00027

Sen jälkeen olisit kaksi viikkoa - useita kuukausia putkassa odottamassa oikeudenkäyntiä. Murhapaikkaa ei saa sotkea eikä jättää sinne omia jälkiä, sen seurauksena olisit pääepäilty tekoon.

• Anonyymi00032
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Sen jälkeen olisit kaksi viikkoa - useita kuukausia putkassa odottamassa oikeudenkäyntiä. Murhapaikkaa ei saa sotkea eikä jättää sinne omia jälkiä, sen seurauksena olisit pääepäilty tekoon.

Sanoohan sen järkikin, mutta kun tämä aloituksen kirjoittanut äijä tykkää leikkiä autuaasti näillä ajatuksilla. Pääseepähän pätemään jokainen

• Anonyymi00007

Menisin uhrin luo ja samalla soittaisin 112 ja odotan neuvoja.
      Vilma

• Anonyymi00009

Tietenkin rymistelisin keskelle heinikkoa tmv, jotta varmasti tärvelisin kaiken teknisen näytön. Oot gubbe ää liö

• Anonyymi00010

Kommentoin jännäilevän tukarikansan takia

• Anonyymi00038

Gubettaja poistaa itseensä kohdistuvaa kritiikkiä.
        Vois ajaa pois!
        Sitten peukuttaa itseään. Pah.

• Anonyymi00011

Menisin paikalle, soittaisin hätänumeroon, odottaisin viranomaisia.

• Anonyymi00012

Tuossa tilanteessahan kuuluu ottaa selfie, mahdollisesti myös kikkelillä helikopteri. Naiset voivat tehdä ankanhuulet.

• Varmaan sen verran auttaisin että piirtäisin lattialle tai maahan valmiiksi ne ruumiin ääriviivat. Ne piirtää, joilla on liitua.

• Kai ne vois huulipunallakin piirtää, kellä sellaista mukana kulkee.

• Anonyymi00015

jostain ampumaradalta kerää hylsyjä ja heittelee niitä murhapaikoille..

• Anonyymi00017

eipä ne täsmää jos edes ampumalla kuollut?

• Anonyymi00023

Jaa onko googlessa tai jossain sovelluksessa kartta murhapaikoista joita voi käydä silmäilemässä ennen jepareita? Voi hele.

• Anonyymi00028
        Anonyymi00017 kirjoitti:

eipä ne täsmää jos edes ampumalla kuollut?

no siinä olisikin piliiseilla miettimistä että mistä kyse

• Anonyymi00033
        Anonyymi00028 kirjoitti:

no siinä olisikin piliiseilla miettimistä että mistä kyse

Sanoisin nimenomaan että piliiseillä jos silmäystä enempää aikaa näin alkeelliseen trollotteluun käyttävät esim ihan nk alan sanaston takia. Onneksi kaikki poliisit ei ole piliisejä, kuvaa enemmän sellaisen apulaisiksi itsensä kokevia

• Anonyymi00016

Monet on jengissä ja auttavat rikoksissa koska saavat sillä jengin sisäistä kunniaa tai luulevat niin.

• Anonyymi00022

Tämä pätee erittäin hyvin eräisiin vasemman jalan kalosseihin

• Anonyymi00018

En tiedä. Outo kysymys. Varmaan katsoisin onko henkilö elossa? Elääkö vielä? Koska eihän sitä usko että toinen on kuollut.

• Anonyymi00024

Sitä varten pykälässä tulee olla selfietikku, millä tökkäistä varovasti. Kauheeta tämä musta huumori

• Anonyymi00020

Aiotko lavastaa jonkun omaan murhaasi?
      Onko sinulla apulaisia vai yksin toimit?

• Anonyymi00034

Sano että olet trolli tai menee usko ns maan tulevaisuuteen😬

• Anonyymi00030

Jos sinun sukulainen olisi kyseessä, niin toivoisit varmasti samaa, että kaikki kävelevät vaan kylmästi ohi, eikö niin?

• Anonyymi00031

Toki ilpparin tekisin ja toimisin ohjeiden mukaan.

Kerran metsästysreissulla kaveri kaatuessaan löi päänsä terävään kiveen ja kuoli. Soitin hälyyn ja pyysin noutajaa. Pyysivät varmistamaan, et kaveri on kuollut. Tein niskalaukauksen ja kysyin "On kuollut ja nyt?" Tiedä sitten, miks hälyssä pelästyivät, kun tein ohjeiden mukaan.

• Anonyymi00036

Ja loppuun teksti: tämä viesti on lähetetty rangaistuslaitoksesta.

• Anonyymi00037

Jos joskus joudut tuollaiseen tilanteeseen, niin mikäli aiot sotkeentua asiaan ja mennä paikalle, niin kuvaa kaikki videolle kännykälläsi, se on äärimmäisen tärkeä todiste oman vapautesi puolesta.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun

Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid
      Maailman menoa
      138
      897
    2. En jaksa

Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene
      Ikävä
      44
      657
    3. Minkälainen nainen

Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi
      Ikävä
      21
      588
    4. Kissa eli kivuissa useita viikkoja

Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.
      Tuusniemi
      110
      573
    5. Yksi asia sen esti

Etten antanut meille mahdollisuutta
      Ikävä
      36
      542
    6. Jos meillä olisi yhteinen koti

Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal
      Ikävä
      50
      535
    7. Okei, eli olet rakastunut

Hyvä sinä, niin minäkin.
      Ikävä
      62
      530
    8. Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta

Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et
      Ikävä
      34
      488
    9. Martinan mauton tyyli

Voi hyvää päivää 🤣 nyt ollaan oltu Muhiksen kanssa Kultareservin avajaisissa suorat housut jalassa ja 500€ korsetti pää
      Kotimaiset julkkisjuorut
      130
      486
    10. Arvaako kukaan?

"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni
      Haapavesi
      25
      462
    Aihe