Nainen kuinka monta kertaa

Anonyymi-ap

Tänään kun heräsit ja kun keitit kahvit tai teit aamupalan niin kuinka monasti on ollut penis tai kikkeli mielessäsi

34

217

Vastaukset 34

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eli mies mielessä, no kerran. Aattelin että mikähän nyt taas keljuttaa, kun on niin sen oloinen että vetäytynyt kuoreensa ja nipottaa kaikesta.

• Anonyymi00001

Käytätkö gubbe luonnolliseen henkilöiden kuvia näissä makaabereissa profiilileikeissäsi? Aika alhaista, toivottavasti narahdat. Se nimittäin on laitonta. Älä tuhlaa aikaa siihen, että mumiset minulle jotain puolivillaista shaibaa olettaen että se muuttaa näkemykseni. Pissi noussut päähän tiettyjen höynäytettävyyden takia😏

• Anonyymi00001 kirjoitti:

Käytätkö gubbe luonnolliseen henkilöiden kuvia näissä makaabereissa profiilileikeissäsi? Aika alhaista, toivottavasti narahdat. Se nimittäin on laitonta. Älä tuhlaa aikaa siihen, että mumiset minulle jotain puolivillaista shaibaa olettaen että se muuttaa näkemykseni. Pissi noussut päähän tiettyjen höynäytettävyyden takia😏

Käytän, itsestäni otettuja kuvia. Ihan tuoreita tai vanhempia kuvia. Sillä saa samasta ihmisestä erinäköisiä kuvia, kun kuvat on eri ikävuosilta ja minähän olen ihmistyyppiä jonka ulkonäkö muuttuu paljon jo vuodessa kahdessa.

Geneettinen juttu.

• Tökstöksnöö kirjoitti:

Käytän, itsestäni otettuja kuvia. Ihan tuoreita tai vanhempia kuvia. Sillä saa samasta ihmisestä erinäköisiä kuvia, kun kuvat on eri ikävuosilta ja minähän olen ihmistyyppiä jonka ulkonäkö muuttuu paljon jo vuodessa kahdessa.

Geneettinen juttu.

Oma lempparikuvani on se missä mulla on jeesus tukka ja partaa maltillisesti. Olisin mielelläni sen näköinen mies oikeastikin. Jos siis olisin mies tai edes transmies.

• Tökstöksnöö kirjoitti:

Oma lempparikuvani on se missä mulla on jeesus tukka ja partaa maltillisesti. Olisin mielelläni sen näköinen mies oikeastikin. Jos siis olisin mies tai edes transmies.

En näistä femiineistä kuvista itse tykkää, vaikka ne biologisen sukupuoleni alleviivaa, ne ei vaan tunnu silti yhtään minulta.

• Tökstöksnöö kirjoitti:

En näistä femiineistä kuvista itse tykkää, vaikka ne biologisen sukupuoleni alleviivaa, ne ei vaan tunnu silti yhtään minulta.

Mä voin varmaan vaihtaa siihen kuvaan mikä tuntuu minulta? Henkisesti ja psyykkisesti minulta. Käykö?

• Anonyymi00003
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Mä voin varmaan vaihtaa siihen kuvaan mikä tuntuu minulta? Henkisesti ja psyykkisesti minulta. Käykö?

Gubbe hyvä, tai paha. Vaikka itse et välttämättä halua toimintatapojasi alleviivata, muut kyllä ne muistaa. Teet näitä hahmojasi liukuhihnalta ja erityisesti paineen alla..

En edes halua tietää mitä kaikkea puuhaat muilla sivustoilla, se taitanee olla muiden heiniä tutkia..

• Anonyymi00003 kirjoitti:

Gubbe hyvä, tai paha. Vaikka itse et välttämättä halua toimintatapojasi alleviivata, muut kyllä ne muistaa. Teet näitä hahmojasi liukuhihnalta ja erityisesti paineen alla..

En edes halua tietää mitä kaikkea puuhaat muilla sivustoilla, se taitanee olla muiden heiniä tutkia..

Minkä paineen alla tällä kertaa kuvittelet olevan? Pitäisikö sinun näistä minun kuva paineista jutella psykologisi tai terapeuttisi kanssa, minusta suhtaudut niihin fanaattisesti. Eikä se ole tervettä.

• Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Juu, samaa mieltä, että ainakin syytä olisi olla silmän alla mitä tähän kekkeruusiin vtuttavinen profiilrineen tulee

• Anonyymi00005
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Geneettinen juttu.

Jaha vain niin gubbe, mainitaan vielä sekin, että et se sinäkään mikään kuvien muokkauksen tai AI-hommien mestari ole😏

• Tökstöksnöö kirjoitti:

Minkä paineen alla tällä kertaa kuvittelet olevan? Pitäisikö sinun näistä minun kuva paineista jutella psykologisi tai terapeuttisi kanssa, minusta suhtaudut niihin fanaattisesti. Eikä se ole tervettä.

Jos ihmisen mielenterveys on niin heikoilla kantimilla, että kuvien perusteella kuvittelee rikoksiakin, niin auttaako lääkityskään. Pitäisikö koittaa lobotomiaa?

En tiedä mikä on pääsi nyrjyttänyt eikä se ole oikeasti edes mun ongelma hoitaa tai miettiä.

• Anonyymi00006
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Uskallan väittää että pesisin teikäläisenKIN mielentilatutkimuksessa kuusnolla.. Etköhän sä sen tiedäkin, karsea fakta mikä on myönnettävä..

• Anonyymi00005 kirjoitti:

Jaha vain niin gubbe, mainitaan vielä sekin, että et se sinäkään mikään kuvien muokkauksen tai AI-hommien mestari ole😏

En ole, eikä se ole pyrkimyksenikään.

• Anonyymi00006 kirjoitti:

Uskallan väittää että pesisin teikäläisenKIN mielentilatutkimuksessa kuusnolla.. Etköhän sä sen tiedäkin, karsea fakta mikä on myönnettävä..

Siinä taas osa sairautesi oireista tuokin. Väität mitä uskallat, kun et mitään tiedä niin yrität sitten uskaltamalla. Tyttö ressu.

• Anonyymi00008
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Kuka tahansa nk päihittäisi mm palstasedän sellaisessa, mutta tarkoitit varmaan esim nk 72 tunnin tarkkailua, etkä mt-tutkimusta, koska miksipä olisit sellaiseen menossa. Mutta pointti oli siinä, että kyllä meistä moni klaaraisi heittämällä tämän arvion, jonka aikana on päätettävä nk pakkohoidon tarve. Itsekin sanoisin, että jo vain jos verkostot tms riittää sellaisen järjestämiseen anytime. TT

• Anonyymi00009
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Siinä taas osa sairautesi oireista tuokin. Väität mitä uskallat, kun et mitään tiedä niin yrität sitten uskaltamalla. Tyttö ressu.

Liikuttavaa setämies tämä toisten tytöttely, jota jonkun puoliksi maansa myyneen oli jostain syystä äänestettävä impulsiivisesti paremman puutteessa. Sivusta

• Anonyymi00008 kirjoitti:

Kuka tahansa nk päihittäisi mm palstasedän sellaisessa, mutta tarkoitit varmaan esim nk 72 tunnin tarkkailua, etkä mt-tutkimusta, koska miksipä olisit sellaiseen menossa. Mutta pointti oli siinä, että kyllä meistä moni klaaraisi heittämällä tämän arvion, jonka aikana on päätettävä nk pakkohoidon tarve. Itsekin sanoisin, että jo vain jos verkostot tms riittää sellaisen järjestämiseen anytime. TT

Kyllä nyt on taas nämä rakastuneet riesana mulla tänään. Älkää ny emmä niin kuuma ole.

• Anonyymi00010
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Juu, samaa mieltä, että ainakin syytä olisi olla silmän alla mitä tähän kekkeruusiin vtuttavinen profiilrineen tulee

Ja ilman muuta tässä oli mainittuna vain nk jäävuoren huippu. Mutta

• Anonyymi00014
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Kyllä nyt on taas nämä rakastuneet riesana mulla tänään. Älkää ny emmä niin kuuma ole.

Oli muuten gubbe ihan erinäköinen kuva aamulla sulla. Epäilen että jopa muokkaamaton jonkun naisen profiilista jostain somesta pöllitty

• Anonyymi00014 kirjoitti:

Oli muuten gubbe ihan erinäköinen kuva aamulla sulla. Epäilen että jopa muokkaamaton jonkun naisen profiilista jostain somesta pöllitty

Epäile ihan rauhassa, ei se totuutta miksikään muuta. 🙂

• Tökstöksnöö kirjoitti:

Katoin kanssa ihan samaa. Tuo TT-nimimerkkiä käyttävä on ainakin ihan p s y k o. Milloin mellastaa ikävässä, milloin täällä.

Minusta se kertoo ihmisestä tarvittavan, kun aina vuodesta toiseen jauhaa samaa pskaa, uhri vain muuttuu.

Olen sanonut ennenkin, että on tainnut jäädä lapsuudessa selkäaaunat vähemmälle.

Sylkisin päin, jos vastaan tulisi. En kunnioita pätkääkään tuollaista kiusaajaämmää.

• Mu5tasydän kirjoitti:

Katoin kanssa ihan samaa. Tuo TT-nimimerkkiä käyttävä on ainakin ihan p s y k o. Milloin mellastaa ikävässä, milloin täällä.

Minusta se kertoo ihmisestä tarvittavan, kun aina vuodesta toiseen jauhaa samaa pskaa, uhri vain muuttuu.

Olen sanonut ennenkin, että on tainnut jäädä lapsuudessa selkäaaunat vähemmälle.

Sylkisin päin, jos vastaan tulisi. En kunnioita pätkääkään tuollaista kiusaajaämmää.

Se on siis ämmyräinen? Onkohan sillä joku pikku ukko kaverina kun ehtii kaikkialle. 🤔

• Tökstöksnöö kirjoitti:

Se on siis ämmyräinen? Onkohan sillä joku pikku ukko kaverina kun ehtii kaikkialle. 🤔

Taitaa olla useampi jäsen tuossa kokoonpanossa.

• Mu5tasydän kirjoitti:

Taitaa olla useampi jäsen tuossa kokoonpanossa.

Tuntuu olevan, kirjoitustahtikin on sen verran nopea, ettei yksi käsipari ehdi millään.

• Anonyymi00002

Heräsin peniksen vierestä, mutta kun oli niin kiire sovittuun aikaan, piti rientää ja jättää penis sojottamaan. Tiedä häntä vaikka siellä hoitelis ite.

• Eiköhän tuo osaa itseään auttaa. Iso poika.

• Anonyymi00007

Luulin että laulu viilaten ja höyläten tai sukkula venukseen

• Anonyymi00007 kirjoitti:

Luulin että laulu viilaten ja höyläten tai sukkula venukseen

En kuuntele noin yleisesti iskelmää, mutta Kikka ja muutama muu on poikkeus. Tykkään enemmän Kikan biisistä "Viihdyttää".

• Anonyymi00012
        Mu5tasydän kirjoitti:

En kuuntele noin yleisesti iskelmää, mutta Kikka ja muutama muu on poikkeus. Tykkään enemmän Kikan biisistä "Viihdyttää".

Minusta kikan paras on sukkula venukseen ja sleepparit laulaa ja somerjoki viilaten ja höyläten ja itse kuuntelen laidasta laitaan musiikkia eli hyvii lauluja oli ne sit mitä gentreä tahansa

• Anonyymi00013

En ajattele kikkeliä koskaan, haluni ja ajatteluni kohdistuu tarvittaessa mieheen.

• Anonyymi00015

Viimeöisen jälkeen on niin tyydytetty olo ettei ole ollut se mielessä mutta se mies on kyllä ollut mielessä aamusta saakka lämmöllä ja rakkaudella ❤️

• Anonyymi00016

Miehen suutelemista mietin tänään, aamulla ennen kun nousin ylös. Kikkeliä en mieti juuri koskaan. Mitä sillä tekee?

• Anonyymi00017

Ei kyllä kertaakaan.
      Ei muutenkaan ole ollut aikoihin, piiiitkiiiiin aikoihin se mielessä.

Se ei ole edes syy miksi miestä oon ikävöinyt aiemmin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta

Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html
      Maailman menoa
      590
      1424
    2. Anteeksi arkuuteni

Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän
      Ikävä
      43
      787
    3. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      470
      680
    4. Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?

Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll
      Iisalmi
      5
      539
    5. Mikä on ollut

Söpöintä välillämme?
      Ikävä
      34
      519
    6. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      40
      495
    7. Tykkäätköhän vielä minusta?

Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin
      Ikävä
      28
      494
    8. Olet ihana

Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩‍❤️‍👩❤️😼😘
      Ikävä
      37
      490
    9. Vihervasemmistofeministinaisasianaiset

Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE
      Sinkut
      151
      438
    10. Hyvännäköinen pakkaus

Olet hyvännäköinen pakkaus nainen.
      Ikävä
      22
      432
    Aihe