Jäisi noiden kynäniskaisten trollijätkien idioottimaiset kirjoitukset ja harhat pois.
>Simiti<
Palstalla pitäisi olla ikäraja 30
48
222
Vastaukset 48
- Anonyymi00003
Minä vähän luulen että nuo trollit on jo yli 30 vuotiaita. Ei täällä sitä nuorempia taida kovin montaa aikaansa viettää.
- Anonyymi00037
Samaa luulen. Ikävä palstalla monet jo reilusti yli keski-iän. Ongelma ei ole iässä vaan älyn puutteesta. Jutut on sitä typerämmät mitä vähä-älyisempi kirjoittaja ja valitettavasti iällä ei oo siinä merkitystä.
Vaikka ehkä vois ajatella että elämän aikana tulis edes sitä käytännön älykkyyttä lisää kun elämänkokemukset sitä kartuttais mut ei ilmeisesti vaikutusta silläkään. Myötähäpeä tulee kun niitä viestejä lukee.
- Anonyymi00004
Olen täysin samaa mieltä! Ehkä joku 35 - 40 olisi sopiva raja. Se olisi ehdoton maksimi ikä, sillä saataisiin kaikki ne vanhat ak -at pois täältä ulisemasta ja valittamasta ties mistäkin asiasta mitä niille tulee eteen, kuten esim rappuset.
- Anonyymi00006
Onko jollain ikäkompleksi? Yritä aikuistua tuleva ukonkäppänä.
- Anonyymi00008
Eii! Missäs mä sitten kirjoittelen anona ongelmistani.
Olen vanha iältäni mutta ajatuksiltani ehkä kuitenkin nuorempi.
En valita rappusista kun käytän hissiä.
Aika suppea sun ikäjakauma kun tarkemmin kattelee. - Anonyymi00010
Anonyymi00008 kirjoitti:
Eii! Missäs mä sitten kirjoittelen anona ongelmistani.
Olen vanha iältäni mutta ajatuksiltani ehkä kuitenkin nuorempi.
En valita rappusista kun käytän hissiä.
Aika suppea sun ikäjakauma kun tarkemmin kattelee.Vanhat akat pois palstalta!!!
- Anonyymi00011
Ajattelen, et onko se ikä välttämättä se oikein mittari, kun kohdannut heitä, jotka eivät tunnu aikuistuvan koskaan? 50+ ikäinen perheellinenkin voi olla mieleltään aika lapsi? Vastuulliset ihmiset yleensä ovat niitä parhaita. Ja vastuuttomat huonoimpia.
Anonyymi00010 kirjoitti:
Vanhat akat pois palstalta!!!
Mieti miten tylsää täällä olis, vanhoja ukkoja keskenään kähnäämässä. Vois palsta kuolla siihen akka poistoon.
- Anonyymi00013
Anonyymi00011 kirjoitti:
Ajattelen, et onko se ikä välttämättä se oikein mittari, kun kohdannut heitä, jotka eivät tunnu aikuistuvan koskaan? 50 ikäinen perheellinenkin voi olla mieleltään aika lapsi? Vastuulliset ihmiset yleensä ovat niitä parhaita. Ja vastuuttomat huonoimpia.
Juu. Suuria poikalapsia.
Ja. Akattelu saisi loppua. Ajatteletko äitiäsi, siskoas jne? - Anonyymi00016
Anonyymi00013 kirjoitti:
Juu. Suuria poikalapsia.
Ja. Akattelu saisi loppua. Ajatteletko äitiäsi, siskoas jne?Mitä jos on noita akka eikö noita akkaa voi sanoa akaksi tai kyömynenäksi
- Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Mitä jos on noita akka eikö noita akkaa voi sanoa akaksi tai kyömynenäksi
Etkö yhtään häpeä.
Veikkaan, ettet ole järin suosittu. Uhoat täällä.
Tuskin olet 30 - 40 v. Voit jokuntoinen n i i s t ä naisista ihanana itseään pitävä ja muita paskoiksi haukkuva.
Taas joku sairastaa. Turskaa yli.
Ei mitään tasoa. - Anonyymi00019
Tökstöksnöö kirjoitti:
Mieti miten tylsää täällä olis, vanhoja ukkoja keskenään kähnäämässä. Vois palsta kuolla siihen akka poistoon.
Voisi tulla melko hiljaista täällä jos kaikki partanaamanaiset menisivät poistoon.
- Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
Voisi tulla melko hiljaista täällä jos kaikki partanaamanaiset menisivät poistoon.
Siis tarkoitatko transuja?
- Anonyymi00025
Anonyymi00020 kirjoitti:
Siis tarkoitatko transuja?
En, kun ihan perssuomalaisia naisia.
- Anonyymi00042
Anonyymi00025 kirjoitti:
En, kun ihan perssuomalaisia naisia.
Veikkaan että moni palstalla oleva nainen on loppujen lopuksi demari.
Mummielestä pitäs olla niiku promilleraja. Oisko sopiva 0.2 ‰?
- Anonyymi00009
No sen läpäisen useastikkin. Ei ole alkoholi ollut mulle mikään ongelma koskaan vaikka ulkokuori antaisi senkin oletuksena.
- Anonyymi00021
Palstakamu kirjoitti:
Timolle alkolukko tietokoneeseen?
Uli uli. Vuh vuh. Äkkiä junttipaskana siisteken maslitolppia. Olrenhan lestahuora persupaska.
- Anonyymi00036
Anonyymi00021 kirjoitti:
Uli uli. Vuh vuh. Äkkiä junttipaskana siisteken maslitolppia. Olrenhan lestahuora persupaska.
Siis niinku tosi provosoivaa apgubbe tämä nimittely lesta-homo-lesbo- persu-paska yl retoriikka joku jere-viljami 16 v voi päästellä vähän höyryjä kanssasi vääntäen. Vaivaannuttavaa.
Anonyymi00036 kirjoitti:
Siis niinku tosi provosoivaa apgubbe tämä nimittely lesta-homo-lesbo- persu-paska yl retoriikka joku jere-viljami 16 v voi päästellä vähän höyryjä kanssasi vääntäen. Vaivaannuttavaa.
Simiti kertoo tekevänsä suurin määrin kiljua. Kun sitten juo sitä, on usein aivan sekaisin. Jälki on tällaista.
- Anonyymi00007
tiesitkö että oma äitisi tappoi sinut jo syntyessäsi?
- Anonyymi00012
Ei jäis enemmistö niistä on yli kolmikymppisiä
Ei siitä välttämättä haittaakaan olisi. Näin 50 veenä moni 30 vuotta nuorempi tuntuu ihan rasittavalta lapsilässyttäjältä, mutta on niitä omassakin ikäryhmässä. 😇
- Anonyymi00014
Ehkä tuo akattelija on naisvihaaja, joten kaikenikäisten on syytä varoa.
Kenties tykkää enempi pojista? Anonyymi00014 kirjoitti:
Ehkä tuo akattelija on naisvihaaja, joten kaikenikäisten on syytä varoa.
Kenties tykkää enempi pojista?Vihaajia on aina syytä varoa kaikkialla. Muttei niiltä aina välty sittenkään. Viha kun ei paljon aina vaadi syyksi. Riittää että tyypillä on kajakki kaatunu ja kyytiläiset kadonnu eli pimee päästään.
- Anonyymi00018
Epäilen vahvasti ettei tällä palstalla kukaan alle 30v viihtyisi.
Paska idea ja sellaisenaan täysin toteuttamiskelvoton.
Paljon parempi idea on pakkorekkautuminen ja sen yhteydessä henkilöllisyytensä todentaminen palvelutuottajalle, niin liiasta perseilystä saa poliisin peräänsä. Ja henkilöllisyyden todentamisen yhteydessä ikärajaakin on aika helppo valvoa.- Anonyymi00023
Itse epäilisin ensimmäisenä niitä jotka tunnen. Muilla ei ole mitään erityisiä intressejä vainota.
- Anonyymi00024
Mielestäni omia yhteystietoja ei pidä luovuttaa tai vastaa itse seurauksista.
- Anonyymi00027
Hyvä idea! Ja sormenjälkitunnistus palstalle päästäkseen. Varmaan olisi kommentit kulloisenkin lain sallimia ja oikean ideologian mukaisia.
- Anonyymi00030
Anonyymi00027 kirjoitti:
Hyvä idea! Ja sormenjälkitunnistus palstalle päästäkseen. Varmaan olisi kommentit kulloisenkin lain sallimia ja oikean ideologian mukaisia.
Mieti nyt viikonlopun sormenjälkiä.
Eipä niilläkään pääsisi... - Anonyymi00038
Tätä mäkin kannatan. Ja vois laittaa estot päälle jos varoituksesta huolimatta jatkaa törppöilyä palstalla. Sit ei ois enää asiaa palstalle jos jatkuu sama meno.
- Anonyymi00043
Anonyymi00038 kirjoitti:
Tätä mäkin kannatan. Ja vois laittaa estot päälle jos varoituksesta huolimatta jatkaa törppöilyä palstalla. Sit ei ois enää asiaa palstalle jos jatkuu sama meno.
Miksi ihmeessä olet täällä jos tuollaista haluat. Tämä on palsta juuri sille ettei tuollaista ole.
- Anonyymi00022
Uli uli ulilaudan lapset ja vittunaamat heti huusivat hätähuutoaan.
- Anonyymi00034
Pitäisikö tämä apäijä ymmärtää niin, että invaasiot kyseisellä alustalla on päätynyt kehnosti? Toinen on vauva.fi jossa keskinkertainen trollaaja ei pääse loistamaan samalla tavalla kuin täällä missä helposti agitoituvia höyniä riittää
- Anonyymi00031
Vassarien ulinaa
- Anonyymi00033
Melkein menee läpi tämän apäijän juosten kustu rooli. Kyllä se välillä kirjoittelee ehtaa oikeistolaista menestyksen teologiaakin kuule. Ja vänkää itsensä kanssa performatiivisesti. T naiselta
- Anonyymi00035
Sairaanhoitopiiri rajaksi.
- Anonyymi00039
Olen hieman eri mieltä.
Täällä on helppo verrata fiksuja ja vähemmän fiksuja tekstejä. (Köh köh.)
Tuo yksi sanoo spontaanisti kaikille "Olet tyhmä!" mutta ei perustele sitä mitenkään.
Millaisessa maailmassa elää ihminen, joka pystyy pelkästään asioita nimeämällä saamaan muutoksia aikaan? 🤔
Tulee mieleen se satu, jossa joku muutti kullaksi kaiken, mihin koski. Tuon tyhmäksi haukkujan maailma on sellainen. Hän kuvittelee, että kaikki sellainen on tyhmää, jota hän vain kuvailee tyhmäksi ilman mitään perusteluita.
Tämä on herkullinen prosessi.
🦄- Anonyymi00040
Se on Kreikan jumaltarustoista kullaksi muuttaja Midas.
Vilma - Anonyymi00041
Anonyymi00040 kirjoitti:
Se on Kreikan jumaltarustoista kullaksi muuttaja Midas.
VilmaKyllä siitä on jokin satukin tehty. 😄 Luin sen alle kouluikäisenä ja luulen muistavani, millaisessa satukirjassa se oli.
🦄
- Anonyymi00044
Aloitus on läskin, hulluuseläkeläisen mielipide, pitää tehdä tuosta simitistä huoli-ilmoitus, niin valkotakkiset ja poliisit hakea sen osastolle pakkohoitoon.
- Anonyymi00045
Laittakaapa esimerkki tyhmästä viestistä niin minä oikein sitä makustelen ja sanon sitten mielipiteeni. Olkoon sitten sen vanhan akan, muun vanhan tai kenen muun tyhmän tahanssa. kiitos
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 112731
- 54624
Jasmin Vähäkangas valehtelee kolumnissaan. Hän ei ole "taaperon" äiti.
Lapsi ei taaperra. Vielä seurakunnan lehdessä valehtelee noin?66587Pyhäjärvi syvällä kusessa
Pyhäjärvi ei tule selviämään millään tästä alhosta. Ollaan aivan liian syvällä. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pyha74533Miten voi sinun
tunteet yhtäkkiä kuolla kuin napista painamalla? Et enää vilkaisekaan minuun päin vaan jos vahingossa näet minut käännät41505Hyvää yötä
Ikuinen kohtalo, sydänystävä, rakkauteni♥️.. kumpa olisimme saaneet elämältä mahdollisuuden!26503- 152434
Missähän pöytäkirja viipyy, taas?
Hallituksen kokouksessa oli eilen mielenkiintoisia asioita käsiteltävänä. Pöytäkirja on ollut yleensä saman iltana luett40428Hyvästi feikit hiustenpidennykset - Kerttu Rissanen hurmaa uudella hiustyylillä
Kerttu Rissanen ihastuttaa uudella hiustyylillään ja lookillaan. Rissasella on totuttu näkemään pitkät hiukset ja hiust6404- 20381