Syntejä ei saa anteeksi

sir-nylkynen

ellei niitä ensin tee. Jano ei lopu kun juomalla.
Nälkä lähtee syömällä.Vain sairaat voi parantua.
Juoppo selviää,mutta hullu(nylkky) ei koskaan.
Näin se menee.

6

301

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miten sä sen voit sanoa että sä et selviä... oletko yritänyt.... se ei muuta vaadi kuin omaa tahtoa... Isäni joi monta viikko putkeen.... oli viikon kipeä.... kunnes sydän ei kestäny.... tuli sydänpysähdys...... saatiin elvyttämällä taas käyntiin, mutta liian myöhään.... kuoli kolme päivää oltuaan sairaalassa.... ja viinan takia.... tästä on vain muutama kuukausi aikaa....
      Häntä jäi kaipaamaan kaksi lasta, vaimo ja neljä lastenlasta....
      hänkin olisi selvinyt mutta se olisi vaatinut vaan sitä omaa tahtoa..... ja tästä ei meinaa millään toipua....
      kysyy vain että miks.... mun isä meidän pappa....
      no nyt olen tämän kertonut sulle... sitä en tiedä onko sillä mitään vaikutusta....Elämää pitäisi arvostaa mutta me emme osaa sitä arvostaa.....
      nauttikaa ihmiset siitä mitä teillä on ja arvostakaa sitä.... rakastakaa perhettänne, sukulaisia ja ystäviä.... voi tulla päivä ettei sitä ole.....

• nylkkäri

suuntaan menossa. Minulla on ystäviä ja kadehtijoitakin. Hullu saa olla mutta ei tyhmä.
        Meille tulee kaikille heikot hetkemme niin myös minulle. Tulee huuhaalle sitten kirjoitettua kaikenlaista,mutta se helpottaa. Kun vielä onnistuisi niin että ei ketään tulisi loukattua.
        NYT kuitenkin otan itseäni niskasta kiinni ja unohdan pim..n ainakin aamuun saakka.Vielä kun saisi sen unistakin pois. Nyt mennään petiin ja katsotaan miten käy.

• nylkkäri kirjoitti:

suuntaan menossa. Minulla on ystäviä ja kadehtijoitakin. Hullu saa olla mutta ei tyhmä.
        Meille tulee kaikille heikot hetkemme niin myös minulle. Tulee huuhaalle sitten kirjoitettua kaikenlaista,mutta se helpottaa. Kun vielä onnistuisi niin että ei ketään tulisi loukattua.
        NYT kuitenkin otan itseäni niskasta kiinni ja unohdan pim..n ainakin aamuun saakka.Vielä kun saisi sen unistakin pois. Nyt mennään petiin ja katsotaan miten käy.

vähän meikäläisenki kirjoiteltua henk.kohtaista..... no jaa...... juup nukkumaan siitä ja värkit pois mielestä....:))

• yksitypy

Nylkynen yksikin ihminen joka täältä selviää?
      Ja mitä sinä noita syntejä aina hoet? Mitä ne muka ovat? Ne synnit on meille lueteltu raamatussa, joka on jonkun mielikuvitusromaani.
      No.. typyllä ehkä erikoinen tää ajatusmaailma. Sorry. Jokaiselle suotakoon omalla uskomuksellaan autuaaksi tulo.
      Hyviä öitä Nylkynen sinulle. Vaikka et juuri aiankaan minun kommenteihin vastaakaan.

• nylkkäri

Tämä syntien anteeksi saaminen tuli mieleen kun pyysit anteeksi. Minun ajatusmaailmani uskon ja syntien suhteen on sitä ja tätä. Jos raamatun mukaan elää pitää niin siihen ei pysty kukaan. Jumalan toivoisin olevan mutta en oikein silti jaksa uskoa. Miten on mahdollista että hän näkee ja kuulee kaiken.Miksi joku näkee nälkää. Miksi viattomia ihmisiä (lapsia)kuolee terroristien iskuissa. MIksi joutuu kantamaan sairauksia jatkuvasti.Olen typy kanssasi samaa mieltä kaikki kerran lähtee.Kyllä asia taitaa olla niin kun kerran poitumme niin kaikki on ohi. Pyydän anteeksi että vastausia on tullut vähän olen ollut luvattomilla teillä.Korjataan asia jos se vielä käy.
        Oot tärkeä ystävä Typy mulle
        mutta asian tän silti aion sanoa.
        Sun sanoista oon saanut voimaa
        ja elämän janoa.
        Sydämessä on paikka aina sulle
        sä tyttö pohjoisen.

tahdon vain sanoa,että
        merkitset minulle paljon
        ystävänä

• yksitypy
        nylkkäri kirjoitti:

Tämä syntien anteeksi saaminen tuli mieleen kun pyysit anteeksi. Minun ajatusmaailmani uskon ja syntien suhteen on sitä ja tätä. Jos raamatun mukaan elää pitää niin siihen ei pysty kukaan. Jumalan toivoisin olevan mutta en oikein silti jaksa uskoa. Miten on mahdollista että hän näkee ja kuulee kaiken.Miksi joku näkee nälkää. Miksi viattomia ihmisiä (lapsia)kuolee terroristien iskuissa. MIksi joutuu kantamaan sairauksia jatkuvasti.Olen typy kanssasi samaa mieltä kaikki kerran lähtee.Kyllä asia taitaa olla niin kun kerran poitumme niin kaikki on ohi. Pyydän anteeksi että vastausia on tullut vähän olen ollut luvattomilla teillä.Korjataan asia jos se vielä käy.
        Oot tärkeä ystävä Typy mulle
        mutta asian tän silti aion sanoa.
        Sun sanoista oon saanut voimaa
        ja elämän janoa.
        Sydämessä on paikka aina sulle
        sä tyttö pohjoisen.

tahdon vain sanoa,että
        merkitset minulle paljon
        ystävänä

sanoistasi Nylkkäri :=)))
        Ehkä meissä on jotain samaa monessakin mielessä.
        Mutta jatketaan me vaan elämistä sinne viimeiseen päivään kuin päivä ain olis se viimeinen :=)))
        Eikä mietitä niitä mahdollisia syntejä. Eihän meillä edes sellaisia ole.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      138
      1329
    2. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      39
      916
    3. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      35
      661
    4. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      600
    5. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      597
    6. Miksi Lapset kiusaa yöllä

Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      26
      588
    7. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      25
      565
    8. Ajatteletko ollenkaan minua

Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott
      Ikävä
      30
      557
    9. Sama ransetti taas!

Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      17
      553
    10. Viimeinen lankafest

Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      17
      523
    Aihe