Miksi Asmongoldia vihataan nettiyhteisöissä

Anonyymi-ap

Videolla kaikki huonot puolet ja kuuluisat kommentit esiteltynä... Osasta joutui bannatuksi, nimittäin palestiina-kommenteistaan.

Ainoa mikä minulle itselleni tökkii on se että Asjmongold kannattaa AI ta eikä arvosta artisteja joilta AI varastaa kaiken. Itse artistina en voi hyväksyä tuota kantaa. Silti se on vain yksi mielipide eikä muuta sitä mitenkään mitä mieltä muuten olen henkilönä Asmongoldista.
En edes löytänyt sitä alkuperäistä videota mistä tuo kommentti oli otettu, joten en tiedä tarkallee mihin se edes liittyi ja mitä hän tarkalleen ottaen oli kommentoinut, että oliko kyseessä ehkä väärinkäsitys jonkun puolelta.

https://www.youtube.com/watch?v=Os0cdss1atw

23

86

Vastaukset 23

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Nettivihaaminen on normaalia. Mitä asmongold oikeasti tekee? Kommentoiko se vain muiden ihmisten videoita ja siinä se?

• Anonyymi00002

En tiedä, on sillä ainkin jotain tietokonebisneksiä, ja se on miljonääri. Joku arveli että pelkästään youtubesta se tienaa vuodessa 5 milliä.

Just se voitti oikeuskäsittelyn ja maksoi lakimiehille 100 000 usd palkkiota, sanoi että ei meinaa mitään, ja että se kuuluu siihen työhön mitä se tekee (että joutuu haastetuksi oikeuteen).

• Anonyymi00020

Katsoin sen videon AI -taiteesta eikä se sanonut mitään sellaista mitä oli väitetty. Kyllä Asmongold varmasti ymmärtää varsin hyvin että muiden töiden varastaminen ei ole oikein eikä pitäisi olla sallittua. Se puhuu vaan yleisesti taiteesta ja siitä kuinka monimutkaista se on. Sanoo itse olevansa AI -taiteen fani. En huomannut tuossa mitään kontroversaalia asiaa.

The Fundamental Problem with AI Art | Asmongold Reacts

• Anonyymi00003

Lukeeko verokortissa artisti. Jos ei niin olet harrastaja et artisti.

• Anonyymi00005

Joo ja valokuvaaja ei ole valokuvaaja jos se ei tienaa elantoaan valokuvaamisella.

• Anonyymi00016
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Joo ja valokuvaaja ei ole valokuvaaja jos se ei tienaa elantoaan valokuvaamisella.

Ja esim. valokuvausliikkeessä kameroita myyvä valokuvaaja ei ole valokuvaaja ammatiltaan vaan myyjä.

• Anonyymi00004

Siinä monesti käy noin, kun alkaa noita MAGA ymv. juttuja toitotella. Sitten kun ei enää olekaan täysin heidän äänitorvensa ja kehtaa esittää jostain hieman eriävääkin mielipidettä, niin saa pjaskat niskaansa. Mutta siis mitä väliä? Noissa hommissahan vihajatkin ovat puhdasta tuloa.

• Anonyymi00006

Mitä nämä MAGA ym jutut ovat mihin viittaat, en ole kuullut niistä mitään? Olen kyllä katsonut varmaan sata Asmongoldin videota mutta ei ole tullut vastaan.

• Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Mitä nämä MAGA ym jutut ovat mihin viittaat, en ole kuullut niistä mitään? Olen kyllä katsonut varmaan sata Asmongoldin videota mutta ei ole tullut vastaan.

Minä en ole nähnyt häneltä muunlaista sisältöä.

• Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

No laita nyt sitten esimerkki edes yhdestä?

• Anonyymi00009
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Vai oletko taas kymmenenen kerran se henkilö joka ei pysty laittamaan linkkejä eikä avaamaan niitä? Asut jossain laitoksessa missä on kiellettyä avata linkkejä jotka vievät muualle sallitulta sivulta.

• Anonyymi00010
        Anonyymi00008 kirjoitti:

No laita nyt sitten esimerkki edes yhdestä?

En minä ala kaivamaan sellaisen henkilön videoita, jonka sisällöistä en ole kiinnostunut ja siten boostaamaan häntä. Sinä kyselit miksi hänet koetaan ristiriitaiseksi yksilöksi ja tuo on yksi iso syy. Kuten todettua, niin minä en ole häneltä koskaan minkään muunlaista sisältöä nähnyt, mutta eipä hän onneksi enää nykyään syötteeseeni juuri koskaan ilmestykään. Saattaa nykyään tehdä toisenlaistakin sisältöä, mutta en tosiaan ole noiden jälkeen yhtään kiinnostunut, mistään mitä hänellä voisi olla sanottavana. Toisinaan näen videoita, joissa hänen videoitaan kommentoidaan, mutta jätän nekin yleensä väliin.

• Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

En minä ala kaivamaan sellaisen henkilön videoita, jonka sisällöistä en ole kiinnostunut ja siten boostaamaan häntä. Sinä kyselit miksi hänet koetaan ristiriitaiseksi yksilöksi ja tuo on yksi iso syy. Kuten todettua, niin minä en ole häneltä koskaan minkään muunlaista sisältöä nähnyt, mutta eipä hän onneksi enää nykyään syötteeseeni juuri koskaan ilmestykään. Saattaa nykyään tehdä toisenlaistakin sisältöä, mutta en tosiaan ole noiden jälkeen yhtään kiinnostunut, mistään mitä hänellä voisi olla sanottavana. Toisinaan näen videoita, joissa hänen videoitaan kommentoidaan, mutta jätän nekin yleensä väliin.

HAH! Tiesin sen!!!

• Anonyymi00012
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Vai oletko taas kymmenenen kerran se henkilö joka ei pysty laittamaan linkkejä eikä avaamaan niitä? Asut jossain laitoksessa missä on kiellettyä avata linkkejä jotka vievät muualle sallitulta sivulta.

That escaleted quickly.

Meni melkoisen neuroottiseksi jorinaksi taas hetkessä sinun puoleltasi. Ei kukaan kiellä sinua tykkäämästä hänen sisällöistään.😂

• Anonyymi00013
        Anonyymi00011 kirjoitti:

HAH! Tiesin sen!!!

Luulisi sinun itsekin osaavan etsiä, ettei tarvitse jatkuvasti itkeä linkkien perään. Oletko sä jossain laitoksessa, jossa saa vain avata linkkejä?

• Anonyymi00014
        Anonyymi00012 kirjoitti:

That escaleted quickly.

Meni melkoisen neuroottiseksi jorinaksi taas hetkessä sinun puoleltasi. Ei kukaan kiellä sinua tykkäämästä hänen sisällöistään.😂

Olisin kiinnostunut näkemään tuota mainittua MAGA sisältöä, mutta koska henkilö ei pysty selaamaan nettiä ja etsimään tuota videota mihin viittaa, niin se jää nyt näkemättä. Kun jostain henkilöstä tehdään väitteitä, niin haluaisin itse nähdä perusteet väitteille. Jos tämän takia olen neuroottinen niin olen.

• Anonyymi00015
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Luulisi sinun itsekin osaavan etsiä, ettei tarvitse jatkuvasti itkeä linkkien perään. Oletko sä jossain laitoksessa, jossa saa vain avata linkkejä?

Joo katso itse netistä! Minä voin tehdä mitä tahansa perättömiä väitteitä kenestä tahansa ja kuulijalla on vastuu etsiä itse todisteet väitteille! Tietenkin!

• Anonyymi00017
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Olisin kiinnostunut näkemään tuota mainittua MAGA sisältöä, mutta koska henkilö ei pysty selaamaan nettiä ja etsimään tuota videota mihin viittaa, niin se jää nyt näkemättä. Kun jostain henkilöstä tehdään väitteitä, niin haluaisin itse nähdä perusteet väitteille. Jos tämän takia olen neuroottinen niin olen.

No etsi hyvä ihminen, jos sinä kerta olet kiinnostunut. Minä en ole se, joka on siitä sisällöstä kiinnostunut. En ala kuluttamaan aikaani siihen, että kaivelen sinulle, joka vielä "pyydät" hiton epäkohteliaalla tavalla, jonkun sössötyksiä edellisten usan presidentivaalien ajoilta. Kysyit miksi, sait vastauksen, jollei kelpaa niin voi voi.

• Anonyymi00018
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Joo katso itse netistä! Minä voin tehdä mitä tahansa perättömiä väitteitä kenestä tahansa ja kuulijalla on vastuu etsiä itse todisteet väitteille! Tietenkin!

No voih. Loukkasiko oikein sinun idolisi kunniaa, että hänellä on magasympatioita tai on ainakin ollut. Onhan se Funteskin ilmeisesti tulossa järkiinsä, niin voi tuokin olla tullut.😂

• Anonyymi00019
        Anonyymi00017 kirjoitti:

No etsi hyvä ihminen, jos sinä kerta olet kiinnostunut. Minä en ole se, joka on siitä sisällöstä kiinnostunut. En ala kuluttamaan aikaani siihen, että kaivelen sinulle, joka vielä "pyydät" hiton epäkohteliaalla tavalla, jonkun sössötyksiä edellisten usan presidentivaalien ajoilta. Kysyit miksi, sait vastauksen, jollei kelpaa niin voi voi.

Siis puhut jostain vuosia vanhasta asiasta? Siis että Asmongold kannatti väärää puoluetta vaaleissa tai jotain? Ok, selvä.

Huomasitko muuten että se vihaamasi MAGA voitti vaalit. Amerikkalaiset siis virallisesti valitsivat sen MAGAN sinun aatteesi sijaan.

• Anonyymi00021
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Tuo kommentoija kirjoittaa Niuvanniemestä käsin, sieltä on estetty tiettyjen sivustojen käyttäminen.

• Anonyymi00022

Aivan loistava video taas tämäkin, Asmongold puhuu mm. AI videoista, taiteesta, elokuvista, laskeistä ihmisistä, ja siitä että mikäli H-itler olisi elänyt nykypäivänä hän olisi ollut ns. Furry. Kaikki erittäin mielenkiintoisia aiheita, kenelläkään muulla koko intenertissä ei ole yhdellä videolla kaikkia tuollaisia aiheita.

https://www.youtube.com/watch?v=HITUpHglMv4

• Anonyymi00023

Tyypit tekivät Asmongoldista tekoälyversion, ja se on täydellinen. Tai ehkä jopa parempi kuin aito, paitsi että se ei osaa kiroilla kun se on kiellettyä tekoälyn koodissa.

https://www.youtube.com/watch?v=XNGeTCPPrMA

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen tumma ja tulinen

Ja vielä suora - en ollut sinua varten. n to m
      Ikävä
      169
      1049
    2. Tunnustuksia

Haluatko tunnustaa jotain, mitä on sydämelläsi?
      Ikävä
      60
      842
    3. Mitä kysyisit

Mihin haluaisit vastauksen häneltä eli mitä kysyisit?
      Ikävä
      86
      800
    4. Mitä luulet

Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?
      Ikävä
      72
      737
    5. Sä et vaan töllö tajua että rakastuin

Mikä stana siinä on niin vaikea ymmärtää?! Täh
      Ikävä
      46
      673
    6. Vielä hyvinvointitalosta

Suurin osa pyhäjärvisistä on sivistynyttä fiksua porukkaa ja on täysin hankkeen kannalla. Nyt vain pieni äänekäs joukko
      Pyhäjärvi
      77
      616
    7. Kerro jokin

👻 tarina
      Ikävä
      62
      599
    8. 28
      575
    9. Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa

ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su
      Ikävä
      35
      575
    10. Luule ja ajattele minusta

mitä tykkäät nainen, olet ajat sitten antanut itsestäsi ihan omanlaisen kuvan.. 😅
      Ikävä
      46
      569
    Aihe