Kun kysyn naiselta suoraan livessä että voidaanko tutustua ja hän vastaa että ei halua mitä se tarkoittaa? Haluaako vai ei? Voiko haluta? En ymmärrä.
J mies
Hei kysyn kaikilta kun en itse ymmärrä
5
75
Vastaukset 5
- Anonyymi00001
No jos joku kysyisi minulta ja vastaisin tuolla tavalla niin todellakin tarkoittaisin mitä sanoisin. Ehkä joku joka pelaa ihmissuhdepelejä saattaisi tarkoittaa muuta halutessaan kontrolloida ristiriitaisilla viesteillä. Sitten on myös niitä naisia jotka sanovat noin ja tarkoittavat, mutta sillon kun mies löytää uuden niin se nainen joka on sanonut ettei halua alkaakin uudelleen yrittämään mutta syy ei ole se, että haluaisi miehen vaan se, että haluaa tuhota miehen orastavat suhteet.
- Anonyymi00002
Itse en kunnioita naisen vastausta enkä sitä mitä haluaa tehdä omassa elämässä. Yritän väkisin.
J- Anonyymi00004
Et oikein voi muuta.
- Anonyymi00005
Hyvä trolli taas.
- Anonyymi00003
Suora kysymys, suora vastaus. Luulen, että asia on myös niin, valitettavasti. Hienoa, että kysyit ja sait selvyyden.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 128797
- 81706
- 56688
- 46583
Mitä luulet
Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?40577- 60552
Vielä hyvinvointitalosta
Suurin osa pyhäjärvisistä on sivistynyttä fiksua porukkaa ja on täysin hankkeen kannalla. Nyt vain pieni äänekäs joukko71526Luule ja ajattele minusta
mitä tykkäät nainen, olet ajat sitten antanut itsestäsi ihan omanlaisen kuvan.. 😅44517- 26491
- 53473