Mitä on rakkaus?

18

132

Vastaukset 18

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Linkissä oli naisen perse ja konetrancea.

Rakkaus on energiaa. Ihmisen maanpäällinen versio rakkaudesta on
      yritelmä.

Toinen versio kohdataan sitten tuolla.
      Tai joskus ne vierailee lähellä.

Tai joskus ihminen oppii aistimaan sitä toisesta ihmisestä.
      Kovikset ei siihen pysty.

Rakkaus on monia asioita. Se on myös kunnioittavaa käytöstä.
      Kaikkia elollisia kohtaan, myös elotonta kohtaan.

• Se oli syy miksi kyseisen linkin valitsin linkittää.

Mitä se sitten on ei maanpäällisenä?

Eli missä tuolla?

Rakkauden aistiminen ja sen poissaolo on mielestäni helpoimpia aistittavia asioita muissa elollisissa.

100%. ✔️

• Anonyymi00002
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Se oli syy miksi kyseisen linkin valitsin linkittää.

Mitä se sitten on ei maanpäällisenä?

Eli missä tuolla?

Rakkauden aistiminen ja sen poissaolo on mielestäni helpoimpia aistittavia asioita muissa elollisissa.

100%. ✔️

Näen rakkaus teemassa useita:

Se on konsepti, ajatus siitä miten se vaikuttaa ihmisen käytökseen jne.

ja se on aistittavaa energiaa.

• Tuli kathottua, kuunhella en jaksanu lophuun asthi

• Anonyymi00003

Mitä on Rakkaus?

Näköjään jotain mitä on vaikea kertoa sanoilla.
      Oon tässä nyt reilusti yli puoli tuntia miettinyt mitä vastaan tohon kysymykseen.
      Pitäisi ihan ensin osata päättää miltä kantilta katsottuna ajattelisin just nyt sen määritelmän.

Laitan nyt tähän kuitenkin muutaman ensin mieleen tulleen asian, koska en osaa ajatella nyt "itteni ulkopuolelta" ja yleisesti ottaen asiaa.

Rakkaus on Jumala.
      Rakkaus on rikkovaa.
      Rakkaus vain pelkkä sana.
      Rakkaus on vahvin kaikesta.
      Rakkaus on vahvin voima hyvään.
      Mutta samalla se on myös vahvin aseista.
      Rakkaus voi olla pelastus mutta myös tuhoa.

Rakkaus on mulle itselle voimavara,
      mutta samalla se kuluttaa ja rikkoo myös.
      Olis paljon helpompaa jos en tuntis Rakkautta. Siis tällein tätä henkilökohtaista Rakkautta.

• Anonyymi00004

Olis pitänyt muokata hieman vielä
        ennen ku painan tosta vihreästä kohdasta.
        Meni reilu puoli tuntia lisää aikaa tohon kirjoittamiseen. No ei voi mitään, eikä se ketään edes kiinnostakaan :D

• Ihan kattava lista. Mä voisin tiivistää oman näkemykseni mitä on rakkaus. Muutakin kuin tunnetta.

Se on hyväksyntää ja sopeutumista olemassa olevaan sellaisena kun se on. Pohjimmiltaan, sitä on rakkaus. Myös itseä mutta myös muita kohtaan.

• Anonyymi00007
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Ihan kattava lista. Mä voisin tiivistää oman näkemykseni mitä on rakkaus. Muutakin kuin tunnetta.

Se on hyväksyntää ja sopeutumista olemassa olevaan sellaisena kun se on. Pohjimmiltaan, sitä on rakkaus. Myös itseä mutta myös muita kohtaan.

Kiitos vastauksesta sulle!

Loppujen lopuksi mulle Rakkaus paljon enempi muuta kuin "tunnetta tai tunteita"

Tai siis onhan noikin tavallaan tunnetta,
        tunteisiin liittyviä ja ne vaikuttaa tunteisiin,
        sekä tunteet vaikuttaa noihin.
        Siis hyväksyntään ja sopeutumiseen yms.
        Niin itseään, kuin muitakin kohtaan.

Ei täysin ilman tunnetta tai tunteita olis mitään aitoa hyväksyntää tai muutakaan.

Mä pääsääntöisesti hyväksyn ihan jokaisen ihmisen täysin omana itsenään.
        Sekä myös välitän oikestaan ihan kaikista.

Mä en osaa edes väheksyä ketään.
        Enkä mä tuomitse ketään lähes koskaan.
        En vaikka olisi tehnyt mitä tahansa.
        (tai melkein mitä tahansa)
        Mutta etenkään menneisyydessä olleiden asioiden, tai tehtyjen juttujen takia en.

Vielä vähemmän muiden mielipiteiden takia.
        Tai juorujen.

Mulle jokainen ihminen on tärkeä.
        Ja kaikki ihmiset on mulle täysin saman arvoisia ihmisinä.

Tietenkin on ne omat ihmiset, kuten lapset
        ja sellaset jotka merkitsee enemmän kuin muut, mutta jooh.

On Rakkautta... ❤
        Ja Rakkautta....... 🤍

Ihanaa lauantai-iltaa sulle 😊
        Ja muillekin samalla tietenkin.

Ps.
        Tajusinpa justiinsa että ei toi olekaan ihan noin sittenkään vaik sanoinkin niin ylempänä
        että kaikki on täysin saman arvoisia ihmisiä mulle. Koska jollain tapaa mulle merkitsee, tai on mulle lähempänä sydäntä ne jotka on muiden mielestä huonompia, jotka on myös kokeneet pskaa, halveksittuja, väheksyttyjä, ja semmosta etenkin syyttä, juorujen taikka menneisyyden takia. Tää peeässä lisäys siis koska en jaksa muokkaa koko kommenttia 😉

• Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Kiitos vastauksesta sulle!

Loppujen lopuksi mulle Rakkaus paljon enempi muuta kuin "tunnetta tai tunteita"

Tai siis onhan noikin tavallaan tunnetta,
        tunteisiin liittyviä ja ne vaikuttaa tunteisiin,
        sekä tunteet vaikuttaa noihin.
        Siis hyväksyntään ja sopeutumiseen yms.
        Niin itseään, kuin muitakin kohtaan.

Ei täysin ilman tunnetta tai tunteita olis mitään aitoa hyväksyntää tai muutakaan.

Mä pääsääntöisesti hyväksyn ihan jokaisen ihmisen täysin omana itsenään.
        Sekä myös välitän oikestaan ihan kaikista.

Mä en osaa edes väheksyä ketään.
        Enkä mä tuomitse ketään lähes koskaan.
        En vaikka olisi tehnyt mitä tahansa.
        (tai melkein mitä tahansa)
        Mutta etenkään menneisyydessä olleiden asioiden, tai tehtyjen juttujen takia en.

Vielä vähemmän muiden mielipiteiden takia.
        Tai juorujen.

Mulle jokainen ihminen on tärkeä.
        Ja kaikki ihmiset on mulle täysin saman arvoisia ihmisinä.

Tietenkin on ne omat ihmiset, kuten lapset
        ja sellaset jotka merkitsee enemmän kuin muut, mutta jooh.

On Rakkautta... ❤
        Ja Rakkautta....... 🤍

Ihanaa lauantai-iltaa sulle 😊
        Ja muillekin samalla tietenkin.

Ps.
        Tajusinpa justiinsa että ei toi olekaan ihan noin sittenkään vaik sanoinkin niin ylempänä
        että kaikki on täysin saman arvoisia ihmisiä mulle. Koska jollain tapaa mulle merkitsee, tai on mulle lähempänä sydäntä ne jotka on muiden mielestä huonompia, jotka on myös kokeneet pskaa, halveksittuja, väheksyttyjä, ja semmosta etenkin syyttä, juorujen taikka menneisyyden takia. Tää peeässä lisäys siis koska en jaksa muokkaa koko kommenttia 😉

https://youtu.be/IiO5M2VPD10?si=Dfni45UT8BNVg92z

Tälläinen biisi tähän sitten nyt tässä.
        Ei mulla muuta just nyt.

💚❤

• Anonyymi00005

En osaa vastata tuohon muuten kuin kertomalla, että rakkaus omiin lapsiin on suurinta rakkautta! Eroni jälkeen en ole ollut rakastunut keneenkään, enkä koe mitään tarvetta enää rakastua keneenkään!

• Anonyymi00006

Rakkaus ... no olisiko se hormonipohjaisen "psykoosin" jättämä pysyvä muistijälki ja muutos aivoissa? 😛

• Juu, liian levoton video mulle. Mutta toi alkuperänen Haddaway, what is love. No en mä siitäkään erityisesti pitäny.

https://www.youtube.com/watch?v=HEXWRTEbj1I&list=RDHEXWRTEbj1I&start_radio=1

Niin kuunnelkaas tarkkaa se tausta mikä siellä soi. Niin ihan selvästi tahdissa: kauhee kiire kauhee kiire kauhee kiire. Mä en siis koskaan ees kuullu noita sanoja kun päässä soi vaan toi: kauhee kiire. Kuunnelkaa ite, eiks o? stressaava?

No sitten jos rakkaudesta haluatte. Niin laitan linkin, miljoonannen kerran. MILJOONASÄDE

https://www.youtube.com/watch?v=KkYcry6KybQ&list=RDKkYcry6KybQ&start_radio=1

Jos joku ei vielä tiedä, niin mun MAZDA 323 radio soitti tätä jatkuvasti. Asema oli kiss fm ja mazdan laturi pisti siihen vähän lisää mielenkiintoista kierrosluvun mukaan muuttuvaa vihellystä. Tosi tunnelmallista sillon.

• Minusta se kristillinen huoneentaulu rakkaudesta on hyvä. Löytynee netistä. Vaikeaa se on elää käytännössä, koska siinä viimeinen laini menee näin: Rakkaus ei koskaan katoa.

• Anonyymi00010

Ei niin mitään, absoluuttista tyhjyyttä korvien välissä. Sitä se vaan on.

• Anonyymi00011

Laulussa sanotaan että rakkaus on ruma sana.

Itse luulen että kyseessä on geenien pirullisesti ohjaama aivokemiallinen häiriötila, joka laittaa useimmat ihmiset lisääntymään ja pysymään kimpassa sen verran, että jälkikasvu pärjää itekseen.

Näin geenit huijasivat ihmisen alustakseen, jotta pääsevät elämään edelleen seuraavassa polvessa.

Me, joilta lisääntymisvietti puuttuu, olemme poikkeuksia ja vapaita, emmekä geeniemme orjia ;))

-keinovaginamies-

• Anonyymi00012

Joo, enkä katsonut linkkiä.

-keinovaginamies-

• Anonyymi00013

Rakkaus liittyy elämän jatkuvuuteen, elämän jatkuvuus rakkauteen.
      Ei toista ilman toista, jossain mielessä.

Kyllä kauniita naisvartaloita mielellään katselee. Eilenkin muutama sellainen pysäytti. Onko se rakkautta vai jotain muuta, voi kai elämää rakastaa noinkin:)

AV

• Anonyymi00014

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta

Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html
      Maailman menoa
      616
      1615
    2. Anteeksi arkuuteni

Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän
      Ikävä
      44
      867
    3. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      485
      739
    4. Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?

Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll
      Iisalmi
      12
      721
    5. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      45
      662
    6. Mikä on ollut

Söpöintä välillämme?
      Ikävä
      41
      614
    7. Tykkäätköhän vielä minusta?

Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin
      Ikävä
      30
      556
    8. Hyvännäköinen pakkaus

Olet hyvännäköinen pakkaus nainen.
      Ikävä
      32
      533
    9. Olet ihana

Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩‍❤️‍👩❤️😼😘
      Ikävä
      37
      510
    10. Vihervasemmistofeministinaisasianaiset

Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE
      Sinkut
      160
      494
    Aihe