Kyllä halusin suhde sun kanssa mies

Anonyymi-ap

Olin rohkeampi kun sinä. Et uskaltanut. Mitä pelkäsit?
Tiedän esteet, mutta v…ut niistä. Unohda ne ja ala toimii!!!!

9

101

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Jätä varatut rauhaan!

• Anonyymi00003
        UUSI

Kerrotko yksärinkertainen, että miten aistit tällä kertaa naista esittävän aloituksesta tämän ulottuvuuden? Kerro myös, että mistä tämä pakkoajatus on muodostunut

• Anonyymi00005
        UUSI
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Kerrotko yksärinkertainen, että miten aistit tällä kertaa naista esittävän aloituksesta tämän ulottuvuuden? Kerro myös, että mistä tämä pakkoajatus on muodostunut

Ai niin, olihan tuossa äijän trollottelussa maininta esteistä. No mene sillä vaikka ensi viikkoon, jospa muut jaksaa yhäkin kannatella pakkoajatuksiasi, että pysyt jotenkin kasassa. Lisäys.

• Anonyymi00002
      UUSI

huono suomikieli👎 kannattaa harjoitella vielä suomen kieltä, end of story for now

• Anonyymi00004
        UUSI

Mitä sitten? Kaikilla meillä on omat haasteemme, ei niistä aina tarvitse huomautella toisille. Käytä aikasi viisaammin. sivusta

• Anonyymi00006
        UUSI
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Mitä sitten? Kaikilla meillä on omat haasteemme, ei niistä aina tarvitse huomautella toisille. Käytä aikasi viisaammin. sivusta

Minusta tämä on tämä aloittajaäijä itse itselleen haistatattelemassa, mutta luo sinä vaikka uskoa siihen, että joku nainen on näin lapsellinen mitä spede performoi jos se auttaa jaksamaan tms. T naiselta

• Anonyymi00007
        UUSI
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Minusta tämä on tämä aloittajaäijä itse itselleen haistatattelemassa, mutta luo sinä vaikka uskoa siihen, että joku nainen on näin lapsellinen mitä spede performoi jos se auttaa jaksamaan tms. T naiselta

hah, besserwisser taas vauhdissa, taitaa sulla hihna luistaa ja vanne kiristää päätä pahasti, paha homma

• Anonyymi00008
        UUSI
        Anonyymi00007 kirjoitti:

hah, besserwisser taas vauhdissa, taitaa sulla hihna luistaa ja vanne kiristää päätä pahasti, paha homma

aivan sama mitä hän tekee ja missä, kunhan ei enää koskaan tunge enää minun lähelle

• Anonyymi00009
        UUSI
        Anonyymi00008 kirjoitti:

aivan sama mitä hän tekee ja missä, kunhan ei enää koskaan tunge enää minun lähelle

ja hän on tainnut luulla että tulisin hänelle laittamaan ruokaa ja siivoamaan ja pyykkäämään, hyi en koskaan enää suostu moiseen puuhaan yhdenkään miehen kanssa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et halua kaivattusi

kanssa suhteeseen? Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
      Ikävä
      86
      892
    2. 53
      829
    3. Carunan hinnat

Yks proffa vauuttaa, ettei Caruna voi noin vain nostaa hintoja koska suomen laki kieltää, toinen proffa sanoo että Carun
      Maailman menoa
      67
      664
    4. Joko uskallat.

Huomenna nähdään.
      Ikävä
      40
      610
    5. Koetko vielä et

Olen elämäsi rakkaus?
      Ikävä
      58
      598
    6. Mikä sun kaivatussa on se miksi ihastuit

ja ikävöit? Eli se jokin asia, mikä aiheutti tunteen, että tuossa on sitä jotain? Meinasitko tehdä asialle jotain vai ka
      Ikävä
      22
      542
    7. Kunnan päätie ja sen lähialueet

Arvon hyrynsalmelaiset. Tätä palstaa on näin Ukkohallan mökkiläisena ihan viihteellistä lukea. Milloin teitä ahdistaa la
      Hyrynsalmi
      32
      529
    8. Toimittajat ulkomailta saapuivat eilen vaskiviikoille

Toimittajat lähtivät tutustumaan Lieksan yöelämään ja kultturitarjontaan. Kaikki yllättyivät kuinka aktiivista ja innoka
      Lieksa
      24
      512
    9. Mitä luulet

Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?
      Ikävä
      37
      468
    10. Oletko tullut siihen

Tulokseen ettet saa minua
      Ikävä
      39
      453
    Aihe