Se on Quu ihan yksin ja seuraa vailla...

quistis

Mut on täällä puhuttu ihan pyörryksiin..Tulkaa laittamaan mut realiteetteihin....:o))

37

836

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuusikko soi....:))

• quistis

koivikosta:o))))))))))))

• quistis kirjoitti:

koivikosta:o))))))))))))

sitä ollaan koko päivä oltu jossain muualla kuin huuhaalla.....:)))

• quistis
        BBrunetti kirjoitti:

sitä ollaan koko päivä oltu jossain muualla kuin huuhaalla.....:)))

tuli kylään koko viikoksi:o))) Mä varmasti näännyn ensi maanantaihin mennessä...Helppppppppppp!!

• quistis kirjoitti:

tuli kylään koko viikoksi:o))) Mä varmasti näännyn ensi maanantaihin mennessä...Helppppppppppp!!

oma onneks asuu melkein naapuris ettei viikkoa mun tykö viihtyis......:))))

• quistis
        BBrunetti kirjoitti:

oma onneks asuu melkein naapuris ettei viikkoa mun tykö viihtyis......:))))

asuu Kuopiossa:o)) No ihan kiva kun tuli....Uuvuttaa ja näännyttää:o((

• quistis kirjoitti:

asuu Kuopiossa:o)) No ihan kiva kun tuli....Uuvuttaa ja näännyttää:o((

ne äidit on.....:)))

• quistis
        BBrunetti kirjoitti:

ne äidit on.....:)))

ja vähemmän ihania...niinkuin mekin!!!

• quistis kirjoitti:

ja vähemmän ihania...niinkuin mekin!!!

mekin ollaan äiskiä......:))))))) höh ja mukavia sellaisia.....:)))))

• quistis
        BBrunetti kirjoitti:

mekin ollaan äiskiä......:))))))) höh ja mukavia sellaisia.....:)))))

ja aikuisen oikeesti:o))))))))))))))))))

• quistis kirjoitti:

ja aikuisen oikeesti:o))))))))))))))))))

onks luuta kondes...... mulla vähän pölynen..... mut ehjä....:))))

• jolppis

Istu alas hetkeksi ja anna kohtauksen mennä ohi, - pyörryttämistä lähinnä meinaan. ;)
      Muutamia syviä henkäyksiä otat, mutta vain sisään päin. ;P

• quistis

Nää herneet toimii superhyvin:o)) Mä olen kuunnellu äitiäni koko päivän lakkaamatta...Nyt sain hänet nukutettua ja sit sen yhden...jo aiemmin...Ihanaa nyt aikaa itselleen ja teidän kanssanne:o))) Tää on kuin(melkein) Sais sata pientä....;o))))))))))))))

• jolppis
        quistis kirjoitti:

Nää herneet toimii superhyvin:o)) Mä olen kuunnellu äitiäni koko päivän lakkaamatta...Nyt sain hänet nukutettua ja sit sen yhden...jo aiemmin...Ihanaa nyt aikaa itselleen ja teidän kanssanne:o))) Tää on kuin(melkein) Sais sata pientä....;o))))))))))))))

Siitä se sierain sopeuttu pikkuhiljaa ja keho sen mukana. Kuinkas muuten rintakarvat? ;)
        Jaa että ensin äiti nukkumaan ja sitten se kolmas sukupolvi, vaiko toinen sukupuoli? No ei se mitään, kun oma rauha on taattu. Sata on muuten lukuna varsin pieni. ;)

• quistis
        jolppis kirjoitti:

Siitä se sierain sopeuttu pikkuhiljaa ja keho sen mukana. Kuinkas muuten rintakarvat? ;)
        Jaa että ensin äiti nukkumaan ja sitten se kolmas sukupolvi, vaiko toinen sukupuoli? No ei se mitään, kun oma rauha on taattu. Sata on muuten lukuna varsin pieni. ;)

Voihan olla ettet saakkaan takas näitä herneitä....Tuntuu miin hyvälle....Nooh rintakarvat alkavat olla jo kiusallisen pitkiä...Ja niitä on paljon...Kutittavat iahn...Silleen...Ovat niin miehisiä..Mitäs kasvaiskohan mulle sormen tilalle vaik sellanen nooh SE???

• Carmencita
        quistis kirjoitti:

Täältä kuule nousee hemmetin iso Cee jos ruppeet miun J:n kanssa saamaan kaikenmaailman satasia!!
        ;-)))

• quistis
        Carmencita kirjoitti:

Täältä kuule nousee hemmetin iso Cee jos ruppeet miun J:n kanssa saamaan kaikenmaailman satasia!!
        ;-)))

et kolmestaan...;o))))

• jolppis
        quistis kirjoitti:

Voihan olla ettet saakkaan takas näitä herneitä....Tuntuu miin hyvälle....Nooh rintakarvat alkavat olla jo kiusallisen pitkiä...Ja niitä on paljon...Kutittavat iahn...Silleen...Ovat niin miehisiä..Mitäs kasvaiskohan mulle sormen tilalle vaik sellanen nooh SE???

Siinähän on selkee markkinarako meikäläiselle. En tietenkään tarkoittanu muuta kuin herneitä. ;) Alkaskohan oikein siemenkasvattajaksi, - siis herneiden. ;)
        Onko karvoissa kunnon juuret, meinaan voisko niitä idättää naispuolisilla ja istuttaa sitten ihan ittelleen? Näyttää vähän siltä, että kunnon rintakarvojen kasvu edellyttää naishormoneja. ;)

• Carmencita
        quistis kirjoitti:

et kolmestaan...;o))))

no, kyllä se sitten passaa. Sillee kimppakivaa!
        Ja herneet senkun kasvaa vaan. ;-))

• quistis
        jolppis kirjoitti:

Siinähän on selkee markkinarako meikäläiselle. En tietenkään tarkoittanu muuta kuin herneitä. ;) Alkaskohan oikein siemenkasvattajaksi, - siis herneiden. ;)
        Onko karvoissa kunnon juuret, meinaan voisko niitä idättää naispuolisilla ja istuttaa sitten ihan ittelleen? Näyttää vähän siltä, että kunnon rintakarvojen kasvu edellyttää naishormoneja. ;)

juurineen..Näyttää olevan kunnon juuri ja tupissa viel...Laatu hyvää...tumma ja kiharainen...Mä voisin sulle näytteen laittaa tulemaan...Nyt näitä jo nin paljon,et harjalla pakko sukia aamuin illoin...Vähän mua kyllä nolottaa avonaisemmassa paidassa tuolla kylillä,mut mä onneksi hokasin sanoo et ei nää mun ole...Jolppiksen vaan;o)))))
        Odottaa nyt innolla muuta kasvua;o))))))))))

• quistis
        Carmencita kirjoitti:

no, kyllä se sitten passaa. Sillee kimppakivaa!
        Ja herneet senkun kasvaa vaan. ;-))

välillä ihan tukalalle tuntuu,mut kyl isot herneet sentään kivemmat;o))) Suuttuukohan J,jos en palautakkaan näitä??

• jolppis
        quistis kirjoitti:

juurineen..Näyttää olevan kunnon juuri ja tupissa viel...Laatu hyvää...tumma ja kiharainen...Mä voisin sulle näytteen laittaa tulemaan...Nyt näitä jo nin paljon,et harjalla pakko sukia aamuin illoin...Vähän mua kyllä nolottaa avonaisemmassa paidassa tuolla kylillä,mut mä onneksi hokasin sanoo et ei nää mun ole...Jolppiksen vaan;o)))))
        Odottaa nyt innolla muuta kasvua;o))))))))))

Et viittis tehdä niistä karvoista mulle rintatupeeta? Pliiiiiiissss. ;)
        Vai vielä muuta kasvua. Tukka lähtee sieltä toisesta päästä ja hiukset sieltä toisesta. ;) Ensin kasvaa erektio ja sitten eturauhanen, - mikä aiheutta katkokävelyn lähisukulaisen , eli katkopis.... ;)

• Carmencita
        quistis kirjoitti:

välillä ihan tukalalle tuntuu,mut kyl isot herneet sentään kivemmat;o))) Suuttuukohan J,jos en palautakkaan näitä??

En usko että suuttuu. On sillä niitä herneitä nekussa jo ihan omiks tarpeiks, ja lisäähän saa kun idättää oikein kunnolla. ;-)
        Palko sillä on vaan aika surkee mistä se niitä yrittää siementää, mutta kyllä se siitä. Vähän substraalia niin homma hoituu. ;-)))

• quistis
        jolppis kirjoitti:

Et viittis tehdä niistä karvoista mulle rintatupeeta? Pliiiiiiissss. ;)
        Vai vielä muuta kasvua. Tukka lähtee sieltä toisesta päästä ja hiukset sieltä toisesta. ;) Ensin kasvaa erektio ja sitten eturauhanen, - mikä aiheutta katkokävelyn lähisukulaisen , eli katkopis.... ;)

saat...Nää onkin hyvä keritsimillä leikata...Pahus mä en kyllä ole mikään hyvä ompelija...Mut tehtiinhän me Ceen kans hyvät keltaiset siivetkin...Ja ne kuulemma toimii...Siel hän liitelee taivaalla..Hei noita muita lisärauhasia..vai mitä ne vaivat nyt olivatkin..niitä en huoli..Sen er...vaikea sana..sen kyllä haluisin nähdä;o)))

• quistis
        Carmencita kirjoitti:

En usko että suuttuu. On sillä niitä herneitä nekussa jo ihan omiks tarpeiks, ja lisäähän saa kun idättää oikein kunnolla. ;-)
        Palko sillä on vaan aika surkee mistä se niitä yrittää siementää, mutta kyllä se siitä. Vähän substraalia niin homma hoituu. ;-)))

et rakkauttakin....No hyvä..Katsos kun mä lulen et vetäsin nää nin syvälle et ovat silmänurkissa...Ne voi nähdä silmien sisänurkista,jos oikein tarkkan katsoo...Mulle vois aueta hyvä ura myös silmänkääntäjänä;o))))

• jolppis
        quistis kirjoitti:

saat...Nää onkin hyvä keritsimillä leikata...Pahus mä en kyllä ole mikään hyvä ompelija...Mut tehtiinhän me Ceen kans hyvät keltaiset siivetkin...Ja ne kuulemma toimii...Siel hän liitelee taivaalla..Hei noita muita lisärauhasia..vai mitä ne vaivat nyt olivatkin..niitä en huoli..Sen er...vaikea sana..sen kyllä haluisin nähdä;o)))

Jos ne rintakarvat on tosi tuuheet ja keritsimillä rupeeet leikkaamaan, niin ei kai siinä ole mitään riskiä silleen nippelirintamalla, niistähän vaikka kasvaa tis..... ;) Siitä erectuksesta sen verran, että niinhän toi Ceekin haluaa sen nähdä, - siis minun. No ei se mitää, niin minäkin haluaisin. ;)

• quistis
        jolppis kirjoitti:

Jos ne rintakarvat on tosi tuuheet ja keritsimillä rupeeet leikkaamaan, niin ei kai siinä ole mitään riskiä silleen nippelirintamalla, niistähän vaikka kasvaa tis..... ;) Siitä erectuksesta sen verran, että niinhän toi Ceekin haluaa sen nähdä, - siis minun. No ei se mitää, niin minäkin haluaisin. ;)

jos se minulle siirtyikin se er..jokin...Nyt varmasti haluut takas herneesi...Mä otan riskin Sun tupees vuoksi..Ja eiks se muuten oiskin hauskempaa sunkin silitellä rintakarvojas..,jos siellä jotain ..hmm ylimääräistä mukana;o)))

• Carmencita
        quistis kirjoitti:

et rakkauttakin....No hyvä..Katsos kun mä lulen et vetäsin nää nin syvälle et ovat silmänurkissa...Ne voi nähdä silmien sisänurkista,jos oikein tarkkan katsoo...Mulle vois aueta hyvä ura myös silmänkääntäjänä;o))))

hyvinkin siis rakkautta. ;-))
        Muuten, olen huomannut yhden kiusallisen seikan herneistä, ne tuppaa pierettämään. Mutta oikein taitava nenän käyttäjä osaa imaista pierun takaisin pitämällä nenästä kiinni ja vetämällä sisään päin henkeä. J nimittäin tekee niin vähän väliä, kun mainitsin hajuhaitoista. ;-))

• quistis
        Carmencita kirjoitti:

hyvinkin siis rakkautta. ;-))
        Muuten, olen huomannut yhden kiusallisen seikan herneistä, ne tuppaa pierettämään. Mutta oikein taitava nenän käyttäjä osaa imaista pierun takaisin pitämällä nenästä kiinni ja vetämällä sisään päin henkeä. J nimittäin tekee niin vähän väliä, kun mainitsin hajuhaitoista. ;-))

ei vielä ilmaantunut..Täytyykin alkaa jo harjoitteleman...Kaikenlaisia haittoja ja riskejä näihin herneisiin liittyykin..En muista et niissä kadottamissa omissa herneissä olisi ollut mitään harmia:o/

• jolppis
        quistis kirjoitti:

jos se minulle siirtyikin se er..jokin...Nyt varmasti haluut takas herneesi...Mä otan riskin Sun tupees vuoksi..Ja eiks se muuten oiskin hauskempaa sunkin silitellä rintakarvojas..,jos siellä jotain ..hmm ylimääräistä mukana;o)))

Meikäläisen nekussa on jo uudet herneet turpoamassa, eli ollaan vaan nyt molemmat tässä koekaniineina ja katsotaan kummalle kasvaa isommat rinta- ja varustuskarvat. ;) Palko muuten nahistuu päivänmittaan ja puhkeaa kukkaan aamuisin. Pikku rakkaudella se saattaa pysyä nahistumattomanna vähän pidempään. ;)
        Toistaiseksi toi Cee on silitellyt sitä yhtä ainokaista rintakarvaa. ;)

• quistis
        jolppis kirjoitti:

Meikäläisen nekussa on jo uudet herneet turpoamassa, eli ollaan vaan nyt molemmat tässä koekaniineina ja katsotaan kummalle kasvaa isommat rinta- ja varustuskarvat. ;) Palko muuten nahistuu päivänmittaan ja puhkeaa kukkaan aamuisin. Pikku rakkaudella se saattaa pysyä nahistumattomanna vähän pidempään. ;)
        Toistaiseksi toi Cee on silitellyt sitä yhtä ainokaista rintakarvaa. ;)

Cee haluaa viidakkomaisen pöheikön rintaasi...Voin nyt kokemuksesta kertoa,että hemmetin tukala on...Kutiaa...Raavi sit rintojasi kaikenaikaa...Herättää yleistä hilpeyttä! Noo musta kyllä on tullut vieläkin pehmoisempi halattava..Niin et siitä Ceekin varmasti sussa pitäis..Olen muuten kokeillu erilaisia "kampauksia" rintakarvoihini..Nää rastat on aikas kivat..Cee varmaan näppärä sit Sulle kokeilee kaikkee kivaa;o)))Karvuri kun on:o)

• Carmencita
        quistis kirjoitti:

ei vielä ilmaantunut..Täytyykin alkaa jo harjoitteleman...Kaikenlaisia haittoja ja riskejä näihin herneisiin liittyykin..En muista et niissä kadottamissa omissa herneissä olisi ollut mitään harmia:o/

harjoitella, että osaat sitten tiukanpaikan tullen, esimerkiksi bussissa tai hississä
        ( J:llä on kokemuksia hissistä, mutta viaton naama pelasti). ;-))
        Haittavaikutukset varmaan johtuu siitä, että ne sisältää huimat määrät mieshormoneja, toivottavasti ne sekoittuu sinun naisellisiin hormooneihin jossain vaiheessa, eikä haittavaikutuksia enää esiinny. ;-))

• Carmencita
        quistis kirjoitti:

Cee haluaa viidakkomaisen pöheikön rintaasi...Voin nyt kokemuksesta kertoa,että hemmetin tukala on...Kutiaa...Raavi sit rintojasi kaikenaikaa...Herättää yleistä hilpeyttä! Noo musta kyllä on tullut vieläkin pehmoisempi halattava..Niin et siitä Ceekin varmasti sussa pitäis..Olen muuten kokeillu erilaisia "kampauksia" rintakarvoihini..Nää rastat on aikas kivat..Cee varmaan näppärä sit Sulle kokeilee kaikkee kivaa;o)))Karvuri kun on:o)

sivumennen sanoen olen jo kokeillu siihen kaikkea mahdollista, mutta eihän siitä mitään tule, kun on vaan se YKSI ja ainut karva. ;-))
        Palko pitää muuten laittaa kauneusunilleen, että aamulla on taas kunnossa, joten pitemmittä puheitta Hyvää yötä meiltä molemmilta. ;-)

• quistis
        Carmencita kirjoitti:

harjoitella, että osaat sitten tiukanpaikan tullen, esimerkiksi bussissa tai hississä
        ( J:llä on kokemuksia hissistä, mutta viaton naama pelasti). ;-))
        Haittavaikutukset varmaan johtuu siitä, että ne sisältää huimat määrät mieshormoneja, toivottavasti ne sekoittuu sinun naisellisiin hormooneihin jossain vaiheessa, eikä haittavaikutuksia enää esiinny. ;-))

sekoittua...Olenhan mä meganaisellinen...Niih...Oikeesti oonkin..Vai mitä Cee??
        Nyt iski pelko..Mitens...Alanko mä..hui ei voi..,mut pakko kysyä..(nielaisee kuuluvasti) tota alanko mä kiinnostaa naisia...Ja mä naisista?? Pliis vastaa pian:o(

• quistis
        Carmencita kirjoitti:

sivumennen sanoen olen jo kokeillu siihen kaikkea mahdollista, mutta eihän siitä mitään tule, kun on vaan se YKSI ja ainut karva. ;-))
        Palko pitää muuten laittaa kauneusunilleen, että aamulla on taas kunnossa, joten pitemmittä puheitta Hyvää yötä meiltä molemmilta. ;-)

mimulta ihan itseltäni vain:o))))

• iso Cee
        quistis kirjoitti:

sekoittua...Olenhan mä meganaisellinen...Niih...Oikeesti oonkin..Vai mitä Cee??
        Nyt iski pelko..Mitens...Alanko mä..hui ei voi..,mut pakko kysyä..(nielaisee kuuluvasti) tota alanko mä kiinnostaa naisia...Ja mä naisista?? Pliis vastaa pian:o(

En usko että niin käy, eeeiii...ei varmaankaan.. ei niin voi käydä...ei se ole mahdollista..mutta niin ei käy.. ;-))

• quistis
        iso Cee kirjoitti:

En usko että niin käy, eeeiii...ei varmaankaan.. ei niin voi käydä...ei se ole mahdollista..mutta niin ei käy.. ;-))

Nyt huojentuuu..Kiitos:o)))

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      138
      1329
    2. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      39
      916
    3. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      35
      661
    4. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      600
    5. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      597
    6. Miksi Lapset kiusaa yöllä

Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      26
      588
    7. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      25
      565
    8. Ajatteletko ollenkaan minua

Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott
      Ikävä
      30
      557
    9. Sama ransetti taas!

Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      17
      553
    10. Viimeinen lankafest

Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      17
      523
    Aihe