Kuka haluaa aloittaa miesprototyypin kyhäämisen ensimmäisenä?
Veikkaan, että joku miehisyyteensä kauhean tyytyväinen mies. Olkoon vaikka MIESMAN.
Nimessäni muuten on mies.
Kyhätäänpä miehen prototyyppi
86
346
Vastaukset 86
No jopas on ujoja ihmisiä. Aina äänessä ja kun pyydetään talkoisiin hiljenee, asiantuntijatkin. Hmph.
Eka vaatimus on elastisuus. Pitää onnistua nämä temput. Rautakankia saa alan liikkeistä. Kaksijalkainen kanki on työjarru.
https://youtube.com/shorts/KJj2ykOXB1g?si=AoZkFoJ1fqBnc0ot- Anonyymi00001UUSI
Tiedän :) siis tuon nimi homman. Olen miettinyt tiedätkö sä, että tiedän.
Luultavasti monikin tietää ja varsinkin ne, jotka tuntee muualtakin. Mutta toisin kun jotkut väittää, olin mies jo syntyessäni ja aika coolikin vieläpä. 😉
Ei kerrota muille enempää.- Anonyymi00002UUSI
Tökstöksnöö kirjoitti:
Luultavasti monikin tietää ja varsinkin ne, jotka tuntee muualtakin. Mutta toisin kun jotkut väittää, olin mies jo syntyessäni ja aika coolikin vieläpä. 😉
Ei kerrota muille enempää.Ei kerrota ei.
Ei me muuten tunneta edes. Anonyymi00002 kirjoitti:
Ei kerrota ei.
Ei me muuten tunneta edes.No tietää jotain kautta. En nyt hirmusti ylläty, jos joku pystyy päättelemäänkin kuka olen. 🙂
Aika paljon on tullut kerrottua, vaikkei ihan kaikkea. Jotain täytyy jättää salaisuudeksikin.- Anonyymi00004UUSI
Tökstöksnöö kirjoitti:
No tietää jotain kautta. En nyt hirmusti ylläty, jos joku pystyy päättelemäänkin kuka olen. 🙂
Aika paljon on tullut kerrottua, vaikkei ihan kaikkea. Jotain täytyy jättää salaisuudeksikin.Olisin halunnut laittaa viestiä sulle mutta..
Anonyymi00004 kirjoitti:
Olisin halunnut laittaa viestiä sulle mutta..
No saa laittaa, jos tietää väylän mitä kautta.
- Anonyymi00006UUSI
Tökstöksnöö kirjoitti:
No saa laittaa, jos tietää väylän mitä kautta.
Katellaan nyt laitanko vai en.
Mietityttää kuin moni siitäkin saa tietää sit. Anonyymi00006 kirjoitti:
Katellaan nyt laitanko vai en.
Mietityttää kuin moni siitäkin saa tietää sit.Tuskin kukaan muu, kun minä. Ei ole sen puolen ongelmia joilla joitain lörpöiksikin kutsutaan. Mutta lupa annettu, ei velvoita. 🙂👍
- Anonyymi00011UUSI
Tökstöksnöö kirjoitti:
Tuskin kukaan muu, kun minä. Ei ole sen puolen ongelmia joilla joitain lörpöiksikin kutsutaan. Mutta lupa annettu, ei velvoita. 🙂👍
Tuskin...
Saapi nähdä kuinka käy sen suhteen.
Siel nyt on viesti. Anonyymi00011 kirjoitti:
Tuskin...
Saapi nähdä kuinka käy sen suhteen.
Siel nyt on viesti.Varmaan menny johkun vika ossaan, kun ei näy viestejä.
- Anonyymi00013UUSI
Tökstöksnöö kirjoitti:
Varmaan menny johkun vika ossaan, kun ei näy viestejä.
Sovitaanpa sitten sillein.
Eihän se kait mun ongelmani ole jos joku ei ole kuka antaa ymmärtää olevansa.
Vai mitä 😉 Anonyymi00013 kirjoitti:
Sovitaanpa sitten sillein.
Eihän se kait mun ongelmani ole jos joku ei ole kuka antaa ymmärtää olevansa.
Vai mitä 😉Nojuu, niin se voi olla sovittava. 😄
- Anonyymi00020UUSI
Tökstöksnöö kirjoitti:
Nojuu, niin se voi olla sovittava. 😄
Kumma kun siinä profiilissa on kuvia joita käytät yms.
:) - Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
:)Joku vohkinnu?
Anonyymi00020 kirjoitti:
:)Nämä kuvat on otettu ja muokattu eilen ja toissapäivänä. Muihin profiileihin en näitä käytä juurikin syystä, että pidän kuvat täällä ja muualla erillään. Kuvat on profiilikohtaisia.
Kokeilin mitä tekoäly löytää 2 viimeisimmällä kuvallani, niin muutaman ulkonäkö kaltaisen miehen. Ei kuitenkaan nimitietoihin yhdistänyt. 😅Tökstöksnöö kirjoitti:
Nämä kuvat on otettu ja muokattu eilen ja toissapäivänä. Muihin profiileihin en näitä käytä juurikin syystä, että pidän kuvat täällä ja muualla erillään. Kuvat on profiilikohtaisia.
Kokeilin mitä tekoäly löytää 2 viimeisimmällä kuvallani, niin muutaman ulkonäkö kaltaisen miehen. Ei kuitenkaan nimitietoihin yhdistänyt. 😅Ja voin vannoa, en ole Kristian Meurman, miljoonamies. 😅
Tökstöksnöö kirjoitti:
Nämä kuvat on otettu ja muokattu eilen ja toissapäivänä. Muihin profiileihin en näitä käytä juurikin syystä, että pidän kuvat täällä ja muualla erillään. Kuvat on profiilikohtaisia.
Kokeilin mitä tekoäly löytää 2 viimeisimmällä kuvallani, niin muutaman ulkonäkö kaltaisen miehen. Ei kuitenkaan nimitietoihin yhdistänyt. 😅Niin, se AI-yhteenveto.
Tämä kuva esittää henkilöä, jolla on pitkät hiukset ja tumma kuvioitu paita, mustavalkoisena suodatettuna.
Henkilö muistuttaa ulkonäöltään suomalaista muusikkoa.
Taustalla on selkeä tapettikuvio.
Kuva on tyyliltään tumma ja tunnelmallinen.
Kysyin olenko komea. Ai vastasi fiksusti. 👍
Kauneus ja komeus ovat täysin mielipidekysymyksiä, sillä jokainen ihminen arvostaa erilaisia piirteitä.
Kuvassa olevalla miehellä on monia klassisesti viehättävinä pidettyjä ominaisuuksia:
Symmetriset kasvonpiirteet: Kasvojen piirteet ovat tasapainoiset.
Huoliteltu parta:
Kevyt sänki tai parta kehystää leukalinjaa.
Terveet, pitkät hiukset: Puolipitkät hiukset tuovat esiin persoonallista tyyliä.
Vakuuttava katse: Selkeä ja suora katse luo itsevarman vaikutelman.
Lopullinen arvio riippuu kuitenkin aina katsojan omasta henkilökohtaisesta mausta.- Anonyymi00027UUSI
Tökstöksnöö kirjoitti:
Kokeilin mitä tekoäly löytää 2 viimeisimmällä kuvallani, niin muutaman ulkonäkö kaltaisen miehen. Ei kuitenkaan nimitietoihin yhdistänyt. 😅Onko Kawasaki kiva pyörä?
Enkä just tuota kuvaa ees tarkoittanut. Anonyymi00027 kirjoitti:
Onko Kawasaki kiva pyörä?
Enkä just tuota kuvaa ees tarkoittanut.Riippuu mallista. 🙂
Tökstöksnöö kirjoitti:
Riippuu mallista. 🙂
Olen ajanu useammanlaista ja omistanutkin kaksi kawaa.
Anonyymi00027 kirjoitti:
Onko Kawasaki kiva pyörä?
Enkä just tuota kuvaa ees tarkoittanut.Facessa onnistuu viestiminen, jos tiedät mut sieltä. Muita väyliä en paljon edes kattele.
- Anonyymi00003UUSI
Joko vapaanajan viihdekeskus on valmis?
Minulla vai? Mulla on eläinsirkus, se riittää. Mutta mites toi miesprototyyppi, jotain mitä pitäisi ehdottomasti olla. Tulevaisuudessa miehet tulee tilaustyönä, ei kasvattamalla ja ruokkimalla.
Miesprototyypillä tulisi olla huumorintajua, sekä pitäisi olla ehdottomasti luotettava ja kommunikaatiokykyinen.
Halutaanko tähän myös ulkoisia ominaisuuksia?(onko haju sisäinen vaiko ulkoinen ominaisuus?)
((havaintojeni mukaan se useimmiten on melko iljettävä))- Anonyymi00007UUSI
buddy-love kirjoitti:
(onko haju sisäinen vaiko ulkoinen ominaisuus?)
((havaintojeni mukaan se useimmiten on melko iljettävä))Hyvä kysymys ja pohdinta.
Taitaa olla ulkoinen ominaisuus,
mikä yleisesti ottaen johtuu sisäisistä....
(paitsi jos on kyse hygieniasta)
-sivusta Itse saat olla nyt ohjaksissa ja luoda juuri sitä mistä pidät, se on idea ketjussa. Ei ole väärää ei oikeaa, vain luojansa kädenjälki. 😄👍
buddy-love kirjoitti:
(onko haju sisäinen vaiko ulkoinen ominaisuus?)
((havaintojeni mukaan se useimmiten on melko iljettävä))Usein haju muhii sisäisesti ja ulkoistuu salakavalasti ympäristö saaste pilveksi.
Tämä on win-win tilanne. Tuloksena on molemmat, sisäinen ja ulkonen, sekä bonuksena vielä tehokas ihmiskarkoitin.
Mistä tuo hajuhaitta tuli mieleesi? Tarvitseeko miesprototyypissä olla mukana haju?
Itselläni tuo ei tullut edes mieleen.Tökstöksnöö kirjoitti:
Itse saat olla nyt ohjaksissa ja luoda juuri sitä mistä pidät, se on idea ketjussa. Ei ole väärää ei oikeaa, vain luojansa kädenjälki. 😄👍
Ok. jatkan...
Kohtelias ja huomaavainen. Miehessä saa olla myös tunneälyä ja empatiakykyä.
Hymy ja ystävällinen katse on aina plussaa.
Siisti, huolehtii henkilökohtaisesta hygeniastaan ja vaihtaa kalsarit vähintään joka päivä.
Miehen pitää osata käyttää kodinkoneita, eli pesukone, astianpesukone, hella, uuni, mikro, monitoimikone, imuri, jne.
Mies ei saa olla "kädetön" ja saamaton, vaan mielellään itseohjautuva tapaus.
Tässä on jo loistavat ainekset miesprototyypille.tosi.typy kirjoitti:
Usein haju muhii sisäisesti ja ulkoistuu salakavalasti ympäristö saaste pilveksi.
Tämä on win-win tilanne. Tuloksena on molemmat, sisäinen ja ulkonen, sekä bonuksena vielä tehokas ihmiskarkoitin.
Mistä tuo hajuhaitta tuli mieleesi? Tarvitseeko miesprototyypissä olla mukana haju?
Itselläni tuo ei tullut edes mieleen.Kun vihdoin kirjoitan muistelmateosjärkäleeni, tulee sen nimeksi Haisteluni.
:)
Ja se miksi tuo tuli mieleeni, johtuu siitä, että kerran olimme pelaamassa tennistä kuplahallissa ja kahden kentän päässä meistä pelaavien lemu aiheutti keskittymishaittaa.
(eivätkä olleet hikisiä tai likaisia, vaan kyse oli pelkästään ominaishajusta)
((yksi opiskelijakaverini harrasti painonnostoa ja siirtyi tonnikaladieettiin, jonka jälkeen ei mielellään istunut luennolla hänen lähellään))buddy-love kirjoitti:
Kun vihdoin kirjoitan muistelmateosjärkäleeni, tulee sen nimeksi Haisteluni.
Ja se miksi tuo tuli mieleeni, johtuu siitä, että kerran olimme pelaamassa tennistä kuplahallissa ja kahden kentän päässä meistä pelaavien lemu aiheutti keskittymishaittaa.
((yksi opiskelijakaverini harrasti painonnostoa ja siirtyi tonnikaladieettiin, jonka jälkeen ei mielellään istunut luennolla hänen lähellään))Sitä muistelmateosjärkälettä odotellessa ...
(toivottavasti teoksen mukana ei tule epämääräisiä hajuja)
Tietyt ruuat, juomat, ravintolisät ja lääkkeet aiheuttavat ikäviä hajuhaittoja. Mielestäni ikävimpiä hajuja on alkoholin ja valkosipulin yhdistelmä. Haju saattaa leijailla useamman päivän. Tietysti henkilö itse on täysin tietämätön omasta "Haisuli" statuksestaan.
Sinulla on tarkka hajuaisti. Parasta pysyä kaukana kaikista Haisuleista.- Anonyymi00014UUSI
buddy-love kirjoitti:
Kun vihdoin kirjoitan muistelmateosjärkäleeni, tulee sen nimeksi Haisteluni.
((yksi opiskelijakaverini harrasti painonnostoa ja siirtyi tonnikaladieettiin, jonka jälkeen ei mielellään istunut luennolla hänen lähellään))🤭🤣
Anteeksi, mutta muistelmasi herättävät jo etukäteen naurun tyrskähdyksiä 😂 Viimepäivien puheenaiheista päätellen, se menee suoraan luokkaan alkukantaiset vaistomme ja pelkomme, ja tulee mieluummin varastetuksi kuin lainatuksi 😂 tosi.typy kirjoitti:
Sitä muistelmateosjärkälettä odotellessa ...
(toivottavasti teoksen mukana ei tule epämääräisiä hajuja)
Tietyt ruuat, juomat, ravintolisät ja lääkkeet aiheuttavat ikäviä hajuhaittoja. Mielestäni ikävimpiä hajuja on alkoholin ja valkosipulin yhdistelmä. Haju saattaa leijailla useamman päivän. Tietysti henkilö itse on täysin tietämätön omasta "Haisuli" statuksestaan.
Sinulla on tarkka hajuaisti. Parasta pysyä kaukana kaikista Haisuleista.Migreenivaiheessa aivan liian tarkka.
Naapuri täällä syö usein valkosipulia ja polttaa tupakkaa.
Joskus huomautan asiasta, kun hän käy lainaamassa työkaluja ja tilanne käy liian tukalaksi.
Jossain vaiheessa olin niin hajuherkkä, ettei kauppojen lemmikkieläinten ruokien tai kumiesineitä sisältävien osastojen ohittaminen ollut mukavaa.
Nykytiede on muuten väärässä siinä, että hajuaisti toimii vain nenän hajureseptorien kautta, sillä myös suun limakalvot aistivat hajuja.Anonyymi00014 kirjoitti:
🤭🤣
Anteeksi, mutta muistelmasi herättävät jo etukäteen naurun tyrskähdyksiä 😂 Viimepäivien puheenaiheista päätellen, se menee suoraan luokkaan alkukantaiset vaistomme ja pelkomme, ja tulee mieluummin varastetuksi kuin lainatuksi 😂Ehkäpä poseeraan kirjan kansikuvassa synkkäilmeisen mahtipontisena.
buddy-love kirjoitti:
Migreenivaiheessa aivan liian tarkka.
Naapuri täällä syö usein valkosipulia ja polttaa tupakkaa.
Joskus huomautan asiasta, kun hän käy lainaamassa työkaluja ja tilanne käy liian tukalaksi.
Jossain vaiheessa olin niin hajuherkkä, ettei kauppojen lemmikkieläinten ruokien tai kumiesineitä sisältävien osastojen ohittaminen ollut mukavaa.
Nykytiede on muuten väärässä siinä, että hajuaisti toimii vain nenän hajureseptorien kautta, sillä myös suun limakalvot aistivat hajuja.Olen lukenut tuosta suun kautta tapahtuvasta hajuaistista. Sitä kutsutaan retronasaaliseksi hajuaistiksi.
Nuo ikävät hajut saattavat lakaista myös yökkäämisrefleksin.
Kaikkialla on nykyään lisätuoksuja. Miten voit edes hengittää naisten läheisyydessä? Koska suihkugeeleistä lähtien, aina vartalovoiteisiin ja kosmetiikkatuotteisiin, on lisätty runsaasti tuoksuja. Laukaisevatko nuo myös migreenin?tosi.typy kirjoitti:
Olen lukenut tuosta suun kautta tapahtuvasta hajuaistista. Sitä kutsutaan retronasaaliseksi hajuaistiksi.
Kaikkialla on nykyään lisätuoksuja. Miten voit edes hengittää naisten läheisyydessä? Koska suihkugeeleistä lähtien, aina vartalovoiteisiin ja kosmetiikkatuotteisiin, on lisätty runsaasti tuoksuja. Laukaisevatko nuo myös migreenin?Minulla migreeni ei tule hajuista ja väitän, ettei muillakaan useimmiten ole niin, vaan kun migreeni on tulossa, niin ne hajut vain alkavat tuntua enemmän jo paljon ennen kuin migreenistä on mitään tietoa.
Minulle migreenin pääasialliset syyt ovat kehno nukkuminen tai helteinen sää ja auringossa olo ilman lippalakkia.
Retronasaalinen hajuaisti on olemassa, mutta lisäksi tiedetään, että pikkuvauvoilla on hajuaistia huulten sisäpinnoilla, mutta sen pitäisi iän karttuessa hävitä. Minulla ei ole ainakaan hävinnyt ja testasin juuri monivitamiinipurkin avaamalla. Selvä haju ilman nenään liittyvää haistamista. Monet hajut myös maistuvat (varsinkin kemialliset).
Ihmisiin liittyvissä hajuissa hankalimpia ovat huuhteluaineet, sillä niitä käytetään liikaa, eivätkä ne haihdu helposti.tosi.typy kirjoitti:
Olen lukenut tuosta suun kautta tapahtuvasta hajuaistista. Sitä kutsutaan retronasaaliseksi hajuaistiksi.
Kaikkialla on nykyään lisätuoksuja. Miten voit edes hengittää naisten läheisyydessä? Koska suihkugeeleistä lähtien, aina vartalovoiteisiin ja kosmetiikkatuotteisiin, on lisätty runsaasti tuoksuja. Laukaisevatko nuo myös migreenin?Laukaisee, vastaan sivusta vaikket minulta kysynytkään. Kuljen hengittämättä suu kiinni kaikki hajusteiset osastot kaupoissa.
Tökstöksnöö kirjoitti:
Laukaisee, vastaan sivusta vaikket minulta kysynytkään. Kuljen hengittämättä suu kiinni kaikki hajusteiset osastot kaupoissa.
Paljon vitsailen ja viljelen lööperiä, mutta mulla toi nenä on yliherkkä ja en voi hengitellä suun kauttakaan hajujen tulvassa.
Luulen, että eroja on migreeni ihmisissä tässäkin.Tökstöksnöö kirjoitti:
Laukaisee, vastaan sivusta vaikket minulta kysynytkään. Kuljen hengittämättä suu kiinni kaikki hajusteiset osastot kaupoissa.
Totta. Kyllä jotkut voimakkaat hajusteet saattavat laukaista migreenin ja pahan olon.
- Anonyymi00005UUSI
Pitää olla aivoton robotti. Tehty naisten mielitekojen mukaan. Iso k..pä.Komea, parrakas, erityisen hyvältä tuoksuva! nuori ! Ei vaihdevuosi- ikäinen! L lisääntymiskykyinen! Mitäpä sitä muuta.😄🤷♀️
- Anonyymi00008UUSI
Ai niin. Hoikka, pitkä, vähintään mister finland.👎😄🤷♀️
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Ai niin. Hoikka, pitkä, vähintään mister finland.👎😄🤷♀️
Ps, mielellään kaulatatuoitu🤷♀️
Tökstöksnöö kirjoitti:
Saako osata laulaa?
Lisäisin tumma ja tulinen, ei pieni pyöreä ja hikinen. 😂
https://youtu.be/g8HYshu1IdI?si=-sqr5fjj2zYdiIj3
Väliaika, kahvia ja pullaa. Väliksen repliikki, kun jätkä on hävinny jonnekin taas kesken työpäivän.- Anonyymi00010UUSI
Tökstöksnöö kirjoitti:
Saako osata laulaa?
Ei välttis, mutta soittaa. Rokkenrollia tai heviä, ei mitään pianon pimputusta. Ja kalussa on kivoja ne killuttimet, mitä enemmän sen parempi ja ponolehtiä pöydät täys. Kaljaa viinaa ja muuta kivaa! 😆🤷♀️
Anonyymi00010 kirjoitti:
Ei välttis, mutta soittaa. Rokkenrollia tai heviä, ei mitään pianon pimputusta. Ja kalussa on kivoja ne killuttimet, mitä enemmän sen parempi ja ponolehtiä pöydät täys. Kaljaa viinaa ja muuta kivaa! 😆🤷♀️
😂🤣🤣🤣😛😋
- Anonyymi00012UUSI
Tökstöksnöö kirjoitti:
😂🤣🤣🤣😛😋
Yhtään vähempään en tyydy! 😆🤷♀️
Anonyymi00010 kirjoitti:
Käviskö kuuma sellisti?
https://youtu.be/-CiABvIPc-U?is=7dBawY8O7HtJXWYMMu5tasydän kirjoitti:
Käviskö kuuma sellisti?
https://youtu.be/-CiABvIPc-U?is=7dBawY8O7HtJXWYMSeema kullisti. Virolainen viulisti. 😅
Prototyyppi mihin tarkoitukseen? Kai pitäisi ensin määritellä vaatimuksia ja tavoite. Ja sitten voisi katsoa ominaisuuksia.
Tökstöksnöö kirjoitti:
Kaikkiin NAISTEN tarkoituksiin. Eihän miehillä muuta virkaa ole.
Vai niin. Luulin että naiset yleensäkin ovat hylänneet tavoitteen että yhdestä miehestä pitäisi olla kaikkeen. Kuhunkin elämänvaiheeseen ja tilanteeseen semmoinen, josta siinä tilanteessa suurimman hyödyn saa irti ja yhteiskunta sitten hoitaa loput.
scrg kirjoitti:
Vai niin. Luulin että naiset yleensäkin ovat hylänneet tavoitteen että yhdestä miehestä pitäisi olla kaikkeen. Kuhunkin elämänvaiheeseen ja tilanteeseen semmoinen, josta siinä tilanteessa suurimman hyödyn saa irti ja yhteiskunta sitten hoitaa loput.
Yhteiskuntaa ei tarvita hoitamaan mitään, jos mies on kykenevä hommaansa.
Tökstöksnöö kirjoitti:
Yhteiskuntaa ei tarvita hoitamaan mitään, jos mies on kykenevä hommaansa.
On tuossa täydellisen miehen kehittelyssä vielä yksi muukin ongelma. Ei se kelpaa, jos kaikilla muillakin naisilla olisi samanlainen. Oman pitäisi olla parempi kuin muilla, että siihen voisi olla tyytyväinen.
- Anonyymi00015UUSI
En mä suostu taaskaan tällaiseen. Miehet o v a t erilaisia.
Onko mahdollista, että jotkut vetävät roolia, kun olettavat, että mies tai miehinen mies käyttäytyy tai toimii jollain tavalla.
Vilma - Anonyymi00016UUSI
Karvaiset kintut ja jykevä leuka. Niin ja tietysti karvainen rinta, niinkuin villapaita.
- Anonyymi00017UUSI
Eikös tuohon riittäisi sopivan kokoinen pärisevä tärisevä elin?
Puh-elin:)
Enemmän naiset puhelintaan katsovat mitä käveleviä otuksia.
Suap sitten sieltä lonia ne parhaat palat palveluineen ja deletoida epäkiinnostavat.
Woltti ukolta ruoat pöytään, Reijon raksa-apu ruuvaa löysät pois, suosittelee ystäväänsä rööri Roopea tarvittaessa eri tarpeeseen yms.
Mies-vain tarpeen mukaan-Motto.
AV- Anonyymi00018UUSI
Tökstöksnöö kirjoitti:
Mutta jos nyt kyhätään sellainen käyttömies, ei komerossa säilytettävää apupoikaa.
Miksi tyytyä keskinkertaiseen, jos saa laatua joka hommaan:)
AV Anonyymi00018 kirjoitti:
Miksi tyytyä keskinkertaiseen, jos saa laatua joka hommaan:)
AVNimenomaan siksi tässä laaditaan toimivaa käyttömiestä, sellaisia ei vielä ole markkinoilla.
- Anonyymi00023UUSI
No rehhellisesti jos sanon, niin tuo, josta puhut, on melkolailla se tarpeettomin osa miehessä. Miesten itsensä mielestä toki kultaakin kalliimpi.
- Anonyymi00019UUSI
Saako esittää sellaisen toiveen, että tänä miesprototyyppi osaisi ajatella yläpäänsä aivoilla? Vielä parempi, että osaisi edelleen silloinkin, vaikka osa verestä olisi karannut sinne alapään "aivoille". Meneekö jo ihan mahdottomaksi toiveeksi?
Saa, sinä saat toivoa. Tämä ketju on tulevaisuuden mies ominaisuuksineen, joita varten hänet luotiin. Kiukuttelevia pikkupoikia on jo liikaa, joten korvataan ne miehellä.
- Anonyymi00021UUSI
No jos ihan perusprototyyppi niin riittää, kun on mieheksi tunnistettava, perusfiksu, huomaavainen ja taidokas rakastaja 😁
Luksusmalleissa sitten voi olla enemmän ominaisuuksia 😊
AletheiasPrototyypistä kehitellään pikkuhiljaa luksusta. 🫡
Ei mieheksikään kasveta yhdessä yössä.- Anonyymi00032UUSI
Tökstöksnöö kirjoitti:
Prototyypistä kehitellään pikkuhiljaa luksusta. 🫡
Ei mieheksikään kasveta yhdessä yössä.Juuri noin. Käytössähän sitä sitten huomaisi, mitä ominaisuuksia kaivataan lisää 😁
Aletheias
Lisätään vielä, vähän rämäpäiset naiset täytyy kelvata. Ne ei ole uhka miehuudelle, ne on helmiä. Mulle ainakin kelpais. ❤️
https://youtube.com/shorts/HstqVFomkS4?si=IQglO0H8LcsYfELv
Öitä.- Anonyymi00024UUSI
Ensimmäinen kriteeri on että osaa ’kyhätä’ itse itsensä.
- Anonyymi00025UUSI
Protoista niin tiedä, mutta tässä olis tällainen mallimies, ruotsin norlandista:
M.Boernstroem nimellä löytyy youtubesta.
Oikeasti Matt Börnström. Etsii ja katsoo ketä kiinnostaa. Kaveri pyörittää suurin piirtein yksin lentokenttää näiden youtube-, kone- ja raksausharrastusten lisäksi. Kyllä se lentääkin ite, muistaakseni jollain varjoliitimellä.
Jos joskus osaisin ja saisin aikaiseksi edes puolet siitä, mitä tuo kaveri, niin onnittelusin itseäni.
Ja valitettavasti hän on nuorempi kuin minä, ettei mulla taida elämä riittää.
-keinovaginamies-Jotkut on monitaitureita ja intohimo on jatkuvasti tehdä. Pää on täynnä ideoita, mikä on tuttu tunne.
Kaikkea vaan ei tehdä tosta vaan ilman rahaa, jolla hommataan tarvittavat välineet ja että on varaa tehdä mitä ja milloin huvittaa.
Muuten ymmärrän kyllä aktiivisuuden tason kyseisellä heebolla.- Anonyymi00030UUSI
Tökstöksnöö kirjoitti:
Jotkut on monitaitureita ja intohimo on jatkuvasti tehdä. Pää on täynnä ideoita, mikä on tuttu tunne.
Kaikkea vaan ei tehdä tosta vaan ilman rahaa, jolla hommataan tarvittavat välineet ja että on varaa tehdä mitä ja milloin huvittaa.
Muuten ymmärrän kyllä aktiivisuuden tason kyseisellä heebolla.Saattaahan se olla, että sitä rahaakin tulee jos osaa ja tekee juttuja. Jos Pajalan lentokentälle tulee joku ongelma (melkolailla sama mikä), niin tuolle kaverille soitetaan. Saattaa siitä korvaustakin saada.
Meillä useimmilla vaan ei riitä joku taidot tai energia tuolle tasolle.
-keinovaginamies- Anonyymi00030 kirjoitti:
Saattaahan se olla, että sitä rahaakin tulee jos osaa ja tekee juttuja. Jos Pajalan lentokentälle tulee joku ongelma (melkolailla sama mikä), niin tuolle kaverille soitetaan. Saattaa siitä korvaustakin saada.
Meillä useimmilla vaan ei riitä joku taidot tai energia tuolle tasolle.
-keinovaginamies-Tottakai sekin voi rahaa tuoda, mutta nuori kaveri niin veikkaan, että sitä rahaa on tullut muualtakin kun työstä.
Energia riittää, rahat ei eikä taidotkaan.
- Anonyymi00026UUSI
Tulee vaan mun mukaan minne vain haluankin lenkiltä ulkomaanmatkalle ja sillä välin konsertteihin, elokuviin, teattereihin, uimaan, salille, sieneen..... , koska kaksin on parempi ja siten elämä on mielenkiintoista ja menvää.
Siinäpä vasta miesten mies.Eikö koira olisi helpompi? Miehillä on usein omapäinen tahto, pehmeämmillä luonteilla jees mam. Jääkö jotain sitten vielä puuttumaan? Vai pannaanko pakettiin?
- Anonyymi00029UUSI
Tämä on myös se, mitä itse haluan.
En vaan saa tuota äijää sohvalta ylös niin sitten millään. - Anonyymi00033UUSI
Tökstöksnöö kirjoitti:
Eikö koira olisi helpompi? Miehillä on usein omapäinen tahto, pehmeämmillä luonteilla jees mam. Jääkö jotain sitten vielä puuttumaan? Vai pannaanko pakettiin?
Sehän perustuukin siihen että miesten miehellä on tällainen luonne luonnostaan. Jonkin sortin intaantunut hyppyHeikki. En minä käskemään ketään rupea.
Jos tuo luettelo vaikuttaa liialliselta, ei se sitä ole. Monta on aina päiviä menojen välissä joten kyllä lepäämiseenkin vierekkäin on aikaa.
Emmä koirista...
- Anonyymi00028UUSI
Jos tänne laittaa listaa miehen hyvistä ominaisuuksista, saako AV taas kiukut päälle ja aloittaa ”naiset haisee pahalle”- aloituksen.
Olen herkkä havaitsemaan toisten rähinöintiä. Toiset rekisteröi hajuja.
Tarinan mukaan Sumerit loi miehen kaivamaan kultaa. Osaako se sen homman?
Tarvitaanko sitä ominaisuutta vielä?
Teoria: suomalais- ruotsalainen moninaisuuskomitea muokkasi miehen nykyiseen kuosiin. On niin kaikenlaista.Nyt ei välitetä AV:n suuttumisia, jos ei osu haakukkaan, niin ei osu. Hajut taas saa valita siltikin, vaikka muutamalla on ongelmia niitten kanssa.
Palaan myöhemmin, nyt käyn tsekkaa rottapotilaan olon.Tökstöksnöö kirjoitti:
Nyt ei välitetä AV:n suuttumisia, jos ei osu haakukkaan, niin ei osu. Hajut taas saa valita siltikin, vaikka muutamalla on ongelmia niitten kanssa.
Palaan myöhemmin, nyt käyn tsekkaa rottapotilaan olon.Haa kukkaan. Haarukasta tulee kaksimielisiä AV jubia. 😏
Mä olen periaatteessa prototyyppi, sillä omalta osalta juhlistin railakkaasti pride-kuukautta, kun sukupuoli-identiteettini on kyborgi. Mun penislihasvarrella sitä kun nouseekin useampi kymmenen kiloa levypainoja ja kahvakuulia Impparin uimahallin salilla 🙂🙂🙂 Piikitin tossa eilen illalla oxyja suoraan penislihasvarteen, niin nukuin aika pitkään. Tässä just vetelen 5l kattilallista puuroa, 16 kanankoipea, kilo aurinkokuivattua raejuustoa, kilo grillattua rahkaa, espressoa Prismulin automaatista suoraan kurkkuun, sekä litran viinaleka pahimpaan darraan.
Prototyyppejähän me kaikki. Mutta ihmisten luodessa oman makunsa mukaisen prototyypin valmis ei välttämättä kelpaakkaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1711106
- 65906
- 86810
Mitä luulet
Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?72737- 46683
Vielä hyvinvointitalosta
Suurin osa pyhäjärvisistä on sivistynyttä fiksua porukkaa ja on täysin hankkeen kannalla. Nyt vain pieni äänekäs joukko78632- 62609
- 28585
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su35585Luule ja ajattele minusta
mitä tykkäät nainen, olet ajat sitten antanut itsestäsi ihan omanlaisen kuvan.. 😅46579