Pian menetät kaiken
Vastaukset 49
- Anonyymi00001
Oot cringe.
- Anonyymi00002
Kuollut
- Anonyymi00003
Näistä voisi tehdä tutkintapyynnön. Ihmettelen kun normaaleja viestejä poistetaan, mutta tappouhkauksia ei. Ja minua ei henkilökohtaisesti pelota nämä viestit, olen saanut tappouhkauksia ja minun kuolemaani on toivottu. Olen yksin aina ollut kiusaajalaumaa vastaan. Eli mitä se kertoo minusta ja mitä heistä? En voisi enempää halveksua heitä luusereita.
- Anonyymi00004
No ei noit uhkauksia ole kyl kiva lukea.
Kaikenlaisia hulluja sitä pyöriikin vapaana.
Näin naisena kaikenlainen väkivalta pelottaa tietysti, uskaltaako enää miehiäkään silmiin katsoa etteivät saa jotain ajatuksia.- Anonyymi00047
Pitää potkia säkit sisään heti itte gubbe
- Anonyymi00048
Anonyymi00047 kirjoitti:
Pitää potkia säkit sisään heti itte gubbe
Laiton uhkaus kuusataa päiväsakkoo
- Anonyymi00005
Tahallisesti yrittää saada ihmisiä reagoimaan nimenomaan negatiivisesti näihin. Jälkeenpäin sitten selittää tyyliin, että jokainen tulkitsee kuten tulkitsee, mutta tarkoitti omasta mielestään vain sitä, miten lyhyt ihmisen elämä on maailmankaikkeudessa.
- Anonyymi00008
Kyllä näistä kuuluisi tehdä poliisitutkinta ja alan kohta vaatimaan sitä!
- Anonyymi00046
Anonyymi00008 kirjoitti:
Kyllä näistä kuuluisi tehdä poliisitutkinta ja alan kohta vaatimaan sitä!
Voisivat edes kypäränsä kiillottaa ennakkoon joo, trollaajaäijä. Vihtuilen yleisön ääliömäisyyden takia kun jännyyttä etsivät todella jaloista syistä. Vaadin myös tutkintaa
- Anonyymi00009
Voihan näitä ilmoittaa ylläpitoon poistettavaksi, ei ole iso homma. Itse en yleensä ikinä tee poistoilmoitusta mistään, katson sen kuuluvan heidän työnkuvaan, kun kerta kuitenkin ovat täällä.
- Anonyymi00010
Joku teistä sai jo aikaan et menetin kaiken.
Enkä edes oo tehnyt mitään pskaa kellekään.
Eli uhk ailut ei enää tehoo muhun.
Se on nyt osien vaihto....
Vaarallisin ihminen ei ole se, kenellä on valtaa, voimaa ja mammonaa...
Vaan se, kenellä ei ole menetettävää enää.
Ja joka on tarpeeks hullu tehdäkseen mitä vaan.
Ei olis ehkä kannattanut suututtaa kilttiä tiikeri-emoa satuttamalla pentuja, ja miestä jota rakastan. - Anonyymi00011
Pääsee yypeeksi ja siksi joutuu tekemään ihan uuden profiilin joka paikkaan 🤭
- Anonyymi00012
Mitä sä kuvittelet tietäväs Älä ainakaan syyttele ketään selvittämättä ensin.
p-t-s-m-h-s............ - Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
p-t-s-m-h-s............Eihän tuossa ollut mitään syyttelyä.
- Anonyymi00014
Anonyymi00012 kirjoitti:
p-t-s-m-h-s............Kas, kas. Eikö taaskin ole niin "jännästi" osuvat kirjaimet, että.
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Kas, kas. Eikö taaskin ole niin "jännästi" osuvat kirjaimet, että.
Kukapa muukaan voisi tietää, jollei...
Iso kiitos tästä 👍 - Anonyymi00017
Anonyymi00015 kirjoitti:
Kukapa muukaan voisi tietää, jollei...
Iso kiitos tästä 👍Mikään muu ei muhun liitykään.
Tai tähän asti en liittynyt mihinkään muutaku uhrin osassa, mutta nyt alan antaa takasin pskaa. - Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Mikään muu ei muhun liitykään.
Tai tähän asti en liittynyt mihinkään muutaku uhrin osassa, mutta nyt alan antaa takasin pskaa.Uhrihan tässä on itsekin ollut.
- Anonyymi00033
Anonyymi00014 kirjoitti:
Kas, kas. Eikö taaskin ole niin "jännästi" osuvat kirjaimet, että.
Pitää vielä sen verran sanoa tohon että noi ei kyllä tarkoittanut, tai jotain.
Mokasit tossa kyl hyvin ja paljastit ittes........
A.M.O.S.S.H.
PS mikä tarve sullakin väittää et mulla olisi ollut jonkun kanssa jotain lämpöisiä jutskia?
Etkä voinut edes kertoa miten missä muka näit sellaista. No et tietenkään voinut koska sä vaan valehtelit ja mustamaalasit mua.
Mulla ku ei oo ollu mitään kenenkään kaa.
PS2 olis kannattanut selvittää asiat eikä vaan väitellä toisesta ihan mitä sattuu - Anonyymi00034
Anonyymi00033 kirjoitti:
Pitää vielä sen verran sanoa tohon että noi ei kyllä tarkoittanut, tai jotain.
Mokasit tossa kyl hyvin ja paljastit ittes........
A.M.O.S.S.H.
PS mikä tarve sullakin väittää et mulla olisi ollut jonkun kanssa jotain lämpöisiä jutskia?
Etkä voinut edes kertoa miten missä muka näit sellaista. No et tietenkään voinut koska sä vaan valehtelit ja mustamaalasit mua.
Mulla ku ei oo ollu mitään kenenkään kaa.
PS2 olis kannattanut selvittää asiat eikä vaan väitellä toisesta ihan mitä sattuuÄläpä viitsi. Maalaaja en ole minä. Ja ne lämpöiset välit, ne ovat eri asia enkä niistä puhu täällä. Amoshit ei liity minuun.
- Anonyymi00036
Anonyymi00034 kirjoitti:
Äläpä viitsi. Maalaaja en ole minä. Ja ne lämpöiset välit, ne ovat eri asia enkä niistä puhu täällä. Amoshit ei liity minuun.
Ja ps sinnekin. Se juttu missä oli ne lämpöiset välit, se meni "aavistuksen" ristiin muutaman muun seikan kanssa, joten Watson... Oli oikeassa.
- Anonyymi00045
Anonyymi00034 kirjoitti:
Äläpä viitsi. Maalaaja en ole minä. Ja ne lämpöiset välit, ne ovat eri asia enkä niistä puhu täällä. Amoshit ei liity minuun.
Entä guben feikkidialogi mosh pitit- liittyykö ne? T naiselta
- Anonyymi00049
Anonyymi00034 kirjoitti:
Et niistä puhu täällä, vaikka tänne silti ne tuuppasit.. Sillein jopa että tietää keistä on kyse. Etkä kerro edes missä ja mitä.
- Anonyymi00016
Joillain se on jo pienehköt lirit housuissa ja ei mene pitkään, kun on isommat lirit. Jokuhan näistä ilmoittaa kuitenkin. Se en ole minä. Minulta se on täysi mahdottomuus.
- Anonyymi00021
Uiìiiiiiih pelottaa aaaaaaaa aaaa aaa
- Anonyymi00023
Anonyymi00021 kirjoitti:
Uiìiiiiiih pelottaa aaaaaaaa aaaa aaa
Voi pientä. Ei voi muuta sanoa kuin voi pientä.
- Anonyymi00032
Anonyymi00023 kirjoitti:
Voi pientä. Ei voi muuta sanoa kuin voi pientä.
Uiiiiiiiiiii ha ha
Voiiii menee pisu housuun
Olen kikka 6v - Anonyymi00042
Anonyymi00032 kirjoitti:
Uiiiiiiiiiii ha ha
Voiiii menee pisu housuun
Olen kikka 6vMitä gubbe simiti muuta? Kivan ketjun olet saanut pierittyä pystyyn taas näille uuvateille
- Anonyymi00050
Anonyymi00042 kirjoitti:
Mitä gubbe simiti muuta? Kivan ketjun olet saanut pierittyä pystyyn taas näille uuvateille
Oon ymmärtänyt, että hällä on jotain mua vastaan. Ku vaan tietäis mitä.
- Anonyymi00019
Eräiden jutut ei mene oikein yks yhteen. 😊 Aika hemmetin monta asiaa on, mitä ovat tuoneet esille, joiden perusteella voi todeta, mitä mikin on. 🤭
- Anonyymi00022
🤭NIIIIIIH THI HI HI HI
Hi h hi h 🤭voi eeeeei
EIIIIIIII
Ooks wammane 😂😂😂😂
- Anonyymi00020
Eihän sota yhtä miestä kaipaa, kuuluu sanonta.
- Anonyymi00025
Sitähän se velliperse haluaa on niin saatanan ruma vanha keppajalka. Muistikin sillä pätkii kun kohta 60v
- Anonyymi00026
Anonyymi00025 kirjoitti:
Sitähän se velliperse haluaa on niin saatanan ruma vanha keppajalka. Muistikin sillä pätkii kun kohta 60v
R*nkkaa sitä kuivattua velliä napsii siihenkin v*graa aika säälittävä
- Anonyymi00027
Anonyymi00026 kirjoitti:
R*nkkaa sitä kuivattua velliä napsii siihenkin v*graa aika säälittävä
Menis jolu sitä pappaa hoitamaan voisin vaikka maksaa että joku hiljentäs sen
- Anonyymi00041
Anonyymi00027 kirjoitti:
Menis jolu sitä pappaa hoitamaan voisin vaikka maksaa että joku hiljentäs sen
Pappapoke taas mielessä gubbe, etsimässä yli 70 v ystävää? T naiselta pröööööt
- Anonyymi00043
Anonyymi00041 kirjoitti:
Pappapoke taas mielessä gubbe, etsimässä yli 70 v ystävää? T naiselta pröööööt
Voi oliko tämäkin nyt mahdollisesti toivottavasti rajan ylittävästi muotoiltu persu päivystämässä kaaoottisesti?
- Anonyymi00024
POISTA NARTTU VAIKKA KAIKKI EVVVVK.EIKÄ KIINNOSTA MIKÄÄN MUUKAAN. MUTTA KUN SAAN SUT KIINNI JA TIEDÄN MINNE TULEN SUA HAKEMAAN MM VUODEN PÄÄSTÄ NIIN MIKÄÄN EI PELASTA SUA EIKÄ SUN SUKUA EIKÄ SEN H MIEHEN SUKUA JA JÄLKELÄISIÄ
- Anonyymi00028
Runkkarilta lähtee hiukset päästä jää yksin koko loppu elämäksi ristihammas sieni kynsi
Koppuraiset kovat kädet - Anonyymi00029
Toivon että se mies ajaa ittensä mettään moponsa kanssa
- Anonyymi00030
Anonyymi00029 kirjoitti:
Toivon että se mies ajaa ittensä mettään moponsa kanssa
Jumala ei anna niitä tekoja anteeksi miten yritti minut tappaa hukuttaa ja raiskailla
Käyttäytyi kuin saatana lapsiani kohtaan
Mädätköön kaikki mihin se koskee
Se ihminen on saasta rotta - Anonyymi00031
Anonyymi00030 kirjoitti:
Jumala ei anna niitä tekoja anteeksi miten yritti minut tappaa hukuttaa ja raiskailla
Käyttäytyi kuin saatana lapsiani kohtaan
Mädätköön kaikki mihin se koskee
Se ihminen on saasta rottaIhan turhaan esittää uskovaista ja lukee feikkinä raamattua Phtyi
- Anonyymi00040
Anonyymi00031 kirjoitti:
Ihan turhaan esittää uskovaista ja lukee feikkinä raamattua Phtyi
Joo no tämä palstasetä kokee välillä itsensä wanhurskaaksi mieheksi, älä sinä matami siitä vaivaa näe. Siunausta
- Anonyymi00035
Niin kauan jotakin kunnes kuolema erottaa.
- Anonyymi00037
Nämä kriminaalit tulkitsevat rakkauden eetosta omalla tavallaan.
Miksi vastaavat mikä ei ole heille tarkoitettua? - Anonyymi00038
Kriminaalien palstasta johtuvaa.
- Anonyymi00039
Tämähän on subjektiivinen aloitus, mutta menköön.
- Anonyymi00051
Miten ylläpito voi hyväksyä täällä uhkauksia ja rikollista toimintaa . Aivan uskomatonta!
- Anonyymi00052
niin pal on "jaskan" puhujia, että tunnelma sakenee siitä ittestänsä🙃💩
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.134762Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois197710Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars102686Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su47667Töysä otsikoissa
Töysässä takavarikoitu kaksi luvallista käsiasetta ammuskelun jälkeen!Näin media uutisoi!27651- 61629
- 47590
Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä59535Mistäkö haaveilen
Tällä hetkellä. Siitä, että kohtaamme, vetovoima on jäljellä ja saisimme olla aivan kahden, ei tarvitsisi välittää mistä29531Kuinka hyvin kestäisit?
Oletko miettinyt, että mitä jos olisit pyöreä pullukka ja vielä ruma niin kestäisitkö vai masentuisitko?102520