Mies esittelee naiselle uuden harrastuksen, kun yleensähän syksyllä aloitetaan joku uusi harrastus.
Mies esittelee harrastus välineet: Ruudutettu peruskartta 1:20, suuret leveät saappaat numero 60, kompassi, säkillinen puutikkuja ja merkintänaru.
Miehen uusi harrastus on niemeltä tamppaus, kummelista lainattu harrastus.
Maastoon merkitään narulla alue, joka vastaa kartan aluetta ja koko alue tampataan numero 60 tamppauskengillä, että koko alue tulee tampatuksi.
Kuuluisin tamppaja oli japanilainen tamppaaja, joka on tampannut koko maapallom kertaalleen ja arvonimi: Tampaksi
Mies toimii valvojana ja nainen suorittaa tamppausta.
Eikö olis mukava uusi harrastus naiselle.
Mies esittelee naiselle uuden harrastuksen
22
101
Vastaukset 22
- Anonyymi00001UUSI
Onnea ja iloa miehelle harrastukseensa. Minulla on jo riittävästi harrasteita.
- Anonyymi00002UUSI
Miksi aloittajan poikaystävä ei mene tamppajaksi?
- Anonyymi00003UUSI
Haeppa sun miespuolinen esimies tamppaamaan.
Istut retkituolissa ja katselet.
Tai varaa aika lääkärille, ja koita saada sen ego tekemään
sitä mitä pyydät tässä. - Anonyymi00004UUSI
Ihana uusi harrastus 😍
Nainen merkitsee puutarha naruilla. Mies tamppaa ja nainen hyppää miehen reppuselkään ja mies jatkaa tappamistaa. Yhteen tulee terassilautoja ja penkkejä, toisiin tulee luonnonkivi polkuja, komanteen istutuksia jms IHANAA 😘😍 - Anonyymi00005UUSI
Se kartta on kylläkin 1: 20 000, eikä kahteenkymmeneen.
"Peruskartta 1:20 000 on Maanmittauslaitoksen julkaisema tarkka maastokartta, jossa yksi senttimetri kartalla vastaa 200 metriä maastossa."Ei kai peruskarttoja enää paljon paperisina valmiina ole. Voi itse printata haluamaansa mittakaavaan. Yhdelle A4:lle mahtuisi 1:200 mittakaavassa vähän yli 10 neliömetriä. Kyllä siinä olisi jo tällaiselle tavalliselle amatöörille tampattavaa.
- Anonyymi00008UUSI
scrg kirjoitti:
Ei kai peruskarttoja enää paljon paperisina valmiina ole. Voi itse printata haluamaansa mittakaavaan. Yhdelle A4:lle mahtuisi 1:200 mittakaavassa vähän yli 10 neliömetriä. Kyllä siinä olisi jo tällaiselle tavalliselle amatöörille tampattavaa.
Ja nainen olisi ehtinyt naruttaa jo puutarhan, niin mikäs siinä enää auttaisi kuin suostua :)
- Anonyymi00010UUSI
scrg kirjoitti:
Ei kai peruskarttoja enää paljon paperisina valmiina ole. Voi itse printata haluamaansa mittakaavaan. Yhdelle A4:lle mahtuisi 1:200 mittakaavassa vähän yli 10 neliömetriä. Kyllä siinä olisi jo tällaiselle tavalliselle amatöörille tampattavaa.
Osaatko lukea, onko sinulla lukihäiriö? 1 : 20, ei kahteensataan.
1 : 5000 on tarkin karttaresoluutio mitä tiedän.
Kyllä vaan ne peruskartat nimenomaan ovat paperisena ostettavissa vaikka mistä, tai tilattavissa. Ei sinne metsään lähdetä läppäri kainalossa suunnistamaan jonnekin erämaahan missä ei ole edes kännykkäverkkoa. - Anonyymi00011UUSI
scrg kirjoitti:
Olet kyllä niin pirun ilmiselvästi NAINEN kuin vaan nainen voi olla nainen. Aina tunnut tietävän kaikesta kaiken niin paljon miehiä paremmin. Ottaa päähän tuollaiset v*ttumaiset a-kat.
Anonyymi00010 kirjoitti:
Osaatko lukea, onko sinulla lukihäiriö? 1 : 20, ei kahteensataan.
1 : 5000 on tarkin karttaresoluutio mitä tiedän.
Kyllä vaan ne peruskartat nimenomaan ovat paperisena ostettavissa vaikka mistä, tai tilattavissa. Ei sinne metsään lähdetä läppäri kainalossa suunnistamaan jonnekin erämaahan missä ei ole edes kännykkäverkkoa.En näköjään. Yhden suhde kahteenkymmeneen on jo tosi tarkka. Siinä ehtii ja jaksaa sitten tamppaamaan kerralla jo useamman lehdykän. Varsinkin jos on kolme litraa vettä mukana.
Itse olen printtaillut kiinnostavista paikoista paperikarttoja. Voi vähän valita mitä komponentteja ottaa mukaan. Parhaiten on "kotinurkat" tullut tampattua, mutta ei kovin huolellisesti. Enenmän tuppaa polkua muodostumaan kun aina tulee samaa reittiä kuljettua.- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Olet kyllä niin pirun ilmiselvästi NAINEN kuin vaan nainen voi olla nainen. Aina tunnut tietävän kaikesta kaiken niin paljon miehiä paremmin. Ottaa päähän tuollaiset v*ttumaiset a-kat.
Jopa se nyt hikeentyi 🤭 Tästä ei tullutkaan mitään hyvää suhdetta. Ei jatkoon! 😆😀
- Anonyymi00017UUSI
scrg kirjoitti:
En näköjään. Yhden suhde kahteenkymmeneen on jo tosi tarkka. Siinä ehtii ja jaksaa sitten tamppaamaan kerralla jo useamman lehdykän. Varsinkin jos on kolme litraa vettä mukana.
Itse olen printtaillut kiinnostavista paikoista paperikarttoja. Voi vähän valita mitä komponentteja ottaa mukaan. Parhaiten on "kotinurkat" tullut tampattua, mutta ei kovin huolellisesti. Enenmän tuppaa polkua muodostumaan kun aina tulee samaa reittiä kuljettua.Sama reitti on paras, kun menee lenkillekin, mitä sitä muuttelemaan.
- Sheena Anonyymi00014 kirjoitti:
Jopa se nyt hikeentyi 🤭 Tästä ei tullutkaan mitään hyvää suhdetta. Ei jatkoon! 😆😀
Juu. Mikään ei kelpaa ja mistään ei tule mitään. Yritän olla vähemmän nainen ja vähemmän selvä jatkossa.
- Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Siitä tuli yhden suhde miljoonaan todennäköisyydellä.
- Anonyymi00006UUSI
Naisia ei kiinnosta sen enempää Hannibal Lecterin kuin Charles Mansoninkaan "harrastukset".
- Anonyymi00007UUSI
Naisille merkitsee vain se mitä se ihminen oikeasti on, persoonallisuus ratkaisee.
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Naisille merkitsee vain se mitä se ihminen oikeasti on, persoonallisuus ratkaisee.
Naiset ovat kiinnostuneita miehen sisimmästä ja siksi he saattaisivat mahdollisesti olla myös kiinnostuneita Hannibal the Cannibalista sillä sisintähän tuo Lecterin tutkikseli. Tie miehen sydämmeen vie vatsan kautta.
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Naiset ovat kiinnostuneita miehen sisimmästä ja siksi he saattaisivat mahdollisesti olla myös kiinnostuneita Hannibal the Cannibalista sillä sisintähän tuo Lecterin tutkikseli. Tie miehen sydämmeen vie vatsan kautta.
Sehän on joka naisen unelma, lääkäri, sivistynyt taiteentuntija, oopperaharrastaja, vakituinen museoissa kävijä. Ja loistava kokki vieläpä.
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Sehän on joka naisen unelma, lääkäri, sivistynyt taiteentuntija, oopperaharrastaja, vakituinen museoissa kävijä. Ja loistava kokki vieläpä.
Eikös tuossa "Kaverille ei jätetä" eräässä jaksossa tarjoiltu makunystyröitä kihelmöivän kytkuttavan makuista pikkupoikien kitarisoja. Herkuttelijoiden muut jäsenet vallan innostuivat kun sellaista herkkua saivat maistaa.
- Anonyymi00015UUSI
Jahas-jahas. Minulla on kylläkin aina samat harrastukset.
Todella hyvä harrastus, kun on ihan Kummelista peräisin.
- Sheena - Anonyymi00016UUSI
Kukapa minä olen vajaaälyisiä estämään, jos eivät muita vahingoita. Ovat varmaan molemmat sitten jossain hoitolaitoksessa.
- Anonyymi00018UUSI
Saako tamppata reggaen tahdissa, Bob.
Matot tampataan, mutta ei noin isoilla saappailla ole virkaa. Siinä tarvitaan piiskaa.
Vilma
Kandeisko vuokrata norsu?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791339
- 851246
- 96977
- 48833
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40723Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83609Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30538Mikä on vahvuutesi palstalla?
Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr111520Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44498Tunnetta ja sinua on vaikea kuvailla
Paremmin se varmaan aukeaa muulla tavalla. Olen merellä, jossa kovin usein puhkeaa rajuilma ja huomaan taistelevani hu33475