Kato p*rhana!

Anonyymi-ap

En mä kuollukkaan vaikka vih-haajat- vih-haa 🙂. Hyvä vaan, sillä saan siten niiltä elämänenergiaa itselleni. Elämä menee silleen että aika ajoin "saavutetaan" uusi pohja mihin totutaan jonka jälkeen edetään suhteellisen tasaisesti kohti seuraavaa pohjaa. Ei kaikki sitä kestä mut mäpä kestän. Kaikki olis niin paljon helpompaa jos olisin muuten tyhmempi paitsi sosiaalisesti manipulatiivinen ekstrovertti. Teen joitain muutoksia elämääni lähiaikoina. -💊-.

36

128

Vastaukset 36

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00003
      UUSI

Minkäslaisia pillereitä ne on mistä saa tuollaisen määrän energiaa

• Anonyymi00007
        UUSI

Ne taitaa olla semmoisia ilopillereitä 🙂💊. Tai sit mulla on vaan rooli päällä. Mt-lääkkeissä on akuutin itse-m*rhariskin jälkeen varmaan mukavaa olla, kunhan lääkitys sopii vain itselleen. Tapauskohtaista, näin olen kuullut. Ei sillä että sortuisin käyttämään niitä. -💊-.

• Anonyymi00004
      UUSI

"Elämä menee silleen että aika ajoin "saavutetaan" uusi pohja mihin totutaan jonka jälkeen edetään suhteellisen tasaisesti kohti seuraavaa pohjaa."

Juu, kriisistä toiseen. Entinen kriisi peittyy aina uuden alle. Sun rappuset vie alaspäin, mun mielikuvissani rappuja kuljetaan ylöspäin 😄

xLiner

• Anonyymi00008
        UUSI

Ne kasaantuvat toistensa päälle ja kasan alimmaisena on ihminen. Painotaakka kasvaa kasvamistaan. Mitä elämä on 🤔? Se näyttää siltä että elämä on kuin peli missä testataan kuka flippaa ekana 🙃. -💊-.

• Anonyymi00005
      UUSI

Manipuloija poisti manipulointia arvostelleen kommentin.

• Anonyymi00006
        UUSI

Ehkä se oli foorumin botti ihan vain kuitenkin, salaliittoteoreetikko. Sivusta

• Anonyymi00009
      UUSI

Mul on v**ltojälki kädessä 😱! ... Mut se oli onnettomuus eikä ainakaan tietoisesti tahallinen teko. Pilleripurkki oli siinäkin osallisena. Luteiini 💊☝. -💊-.

• Anonyymi00010
      UUSI

No älä nyt ainakaan napeilla ala introvertisi. Introverin pohjalla saat viettää senkin ajan yksinään minkä turisisit todellannäköisesti jonkun jonotushuoneessaa. Toisaalta tässä luonnistuu pitkän-kantaman jutut kun luonnostaan ohittelee jonot, tietoväylät ja faktat viimeiseltä 10 vuodelta ja kaivaa asioita jotka muilta ovat jääneet kesken 15, 20, 40 vuotta sitten. Ihmisillä on uskonpuutteessa paljon loistavia asioita jäänyt löydettäväksi omaan projektiin.

Tutkijat on varmasti melko autisteja piirteiltään. Siksi niitä ei ole ja ne on ekstroverttejä "erikoisasiantuntijoita". Joilla jotain mainostamisen arvoista. Ei toista ilman toista.

• Anonyymi00019
        UUSI

Kun Kalliala näytteli erityisasiantuntijaa se ei osannut edes puhua 😅. Kumpi voittais tuijotuskilpailun, normo vai assi? Entä seinääntuijotuskilpailun :)? -💊-.

• Anonyymi00011
      UUSI

Jotenkin palikat muuttuu legoista lääkkeiksi... Hukkapotentiaalia ihan vitusti joka paikassa.

• Anonyymi00012
      UUSI

Ajeluttaa vaan laivaa ilman... 40 vuotta turhanpanttina. Toivovansa potkasta tyhjää just kun rupee taitaa. Kaikki quarterit sotkee näiden almanakat väärinpäin keskeltä...

• Anonyymi00013
      UUSI

Noi sumputtaa kaiken aina keskelle väylää. Joku talous muistuttaa pelkkää roska-astiaa. Sinke vaan osiointeineen päivineen sama heittäs 4 vuotta käytetyt kalsarit pesemättöminä uusien joukkoon.

• Anonyymi00022
        UUSI

Raha on illuusio. Se on pitkälti digitaalista pelailua missä joku vain näpyttää numeroita ruudulle ja se on sit siinä. Samanlainen valhe kuin bitcoin. Pitäis keksiä oma raha ja huijaamalla rikastua. -💊-.

• Anonyymi00014
      UUSI

Muusta ymmärrä kuin turboista ja ahtimista.

• Anonyymi00015
      UUSI

Nekin tilattu esiasennettuina. Namukkaa pohjaan ennen 40 sillä se lentorata menee... Siis täh?

• Anonyymi00016
      UUSI

Nyt ne häviää ainakin 5:een eri väylää. Kerto asia mitä kenellekkin, korkea matematiikka yhdistyy aina lopulta aina mitä mielikuvituksellisimpiin asioihin. Rojahda loppujen niskaan.

• Anonyymi00017
      UUSI

Tunnustan. Kelju K. Kojootti tuttu juttu.

• Anonyymi00018
      UUSI

Kaikki pakenee akneaan.

• Anonyymi00020
      UUSI

Ujutetaas tonne menneisyyteen taas...

• Anonyymi00021
      UUSI

Lukkopesien abvailu tuottaa suunnatonta melihyvää. Täällähän ne parhaat aina ollu.

• Anonyymi00023
      UUSI

Jos osaat tietotaidollisesti synnytettyä peukaloilla ja etusormilla tutun pakan rihlauksen siitä syntyy poimu menneisyyteen. Vähän kuin surffilaudalla merkkaisi pitkän liukuman. Aivot ei sitä näe 1-ulotteisuuttaan ainoastaan tekijä koska se pistää sen aluille.

Se on vaihtojännite. Sillä saatte vaikka lapsuuden suosikkinne näyttämään itsestään uusia puolia. Tai taitoja.

• Anonyymi00024
      UUSI

Tai avaamaan myttyyn menneen projektin. Näkyykö siellä mitään?

• Anonyymi00025
      UUSI

Silleen. Myspace=myspace.

• Anonyymi00026
      UUSI

Monet tiedot pyörii markkinapohjaisesti kartta-avaruuksia ihan perustaitona. Jos vituttaa pikkuhiljaa avatkaa useampka,mielenkiinnolähteitä ja voilaa. Jollain kumman tavalla monta ahdistavaa asiaa on pikkuhiljaa tipotiessään. Ihan kuin kulmia olisi enemmän kuin 4.

• Anonyymi00027
      UUSI

Älkää ihmetelkö paineenvaihdunnan tuntua. Myös tasapaino saatta ilmoittaa olemassaolostaan. Se tunnistaa paineenvaihdunnat.

• Anonyymi00028
      UUSI

Yhtäkkiä jossain valokuvassa jonkun paita saatta tuntua aivan kuin se olisi erimallinen tai värinen. Kummaa... Niinhän se on aina ollut. Pätkiikö muistini eikö se ollutkaan sittenkään se...

Ihanväärinnpäin se ryhmävalokuvakin nyt se on ihan tyhmästi en tykkää! Vähän aikaa nikottelen. Tyhmää tyhmää!

Mitäs siellä on lisää... Hmmm

• Anonyymi00029
      UUSI
    • Anonyymi00030
      UUSI

Jotta ette sotkeentuisi ylimääräisiin aikapoimuihin muistakaa käydä perusnollaamassa nettikettinne digitoday.fi:ssä. Näin pidätte tietokantanne "alkuperäisenä", se ei mene ristiin mixaamaan ylimääräisiä. Vähän kuin desinfiointi.

• Anonyymi00031
      UUSI

Olen saanut itseni 70°-asteen kulmaan alkuperäisestä. Se on mielkkäämpi kuin alkuperäinen. Call the Kraken!

• Anonyymi00032
      UUSI

Aikamatkustuksestako täällä puhutaan? Ihan fyysisestä vai silkoista astraalitason kokemuksista? Tuonpuoleisessa mahdollisuudet avautuvat, paitsi jos pahat henget pitävät yksilöä otteessaan. Oon kuullut että ne kuulustelisivat ja painostaisivat ihmistä sekä haluavat ihmisen reinkarnoitumaan tänne takaisin, en tiedä kuinka monta kertaa riittää niille vai riittääkö mikään. Elokuva Triangle ☝️. -💊-.

• Anonyymi00033
      UUSI

Jos ootte kattoneet Star Trek Into the Dark siinä Peter Weller Robocopeista ajaa takaa sitä Enterpriseä ja ajaa ulos väylältä Warp-drivessa niin täällä on käynyt sama juttu yleistaloudelle. Kaikki Kernell-tiedostot lensi jonnekkin poimuun koska CEO innosgui, hakkaamaan Enteriä osto-ohjelmiin niin paljon että osu miinaan.

*NAPS*

Massamuisti unohti paljon asiota. Se piiloutui rahalingon alle. Ne on ne samat mielenkiinnon aiheet mitä teillä oli ennen kuin unohditte mitä ne oli.

• Anonyymi00034
      UUSI

Tommosia kummallisia valmiuksia on kehitetty 50 vuotta koska suurvallat ja pankkiirit haluavat operaatioiden jälkeen peittää ruumiit, kustannukset, valtiorajat ja loppujenlopuksi sotureilta maineen "yleisen" hyödin nimissä.

Nyt kävi vahinko.

• Anonyymi00035
      UUSI

Joku Mu tai Atlantis ei yht`äkkiä kuulosta niin utopistiselta kun ymmärtää ton periaateen käytännössä.

• Anonyymi00036
      UUSI

Aaa... Muistan soihdut Israelin ja Palestiinan yllä. Teillä on 3 teennäistä muistirakennetta tämän päälle missä nyt olen. Se on helppoa koska luette samoja tietolähteitä päivät pitkät..

Toisinpäin se kulkee se haaste.

• Anonyymi00037
      UUSI

Kaikki on radikalisoitunut todella pienen ajan sisään. Tää on ihan erilainen kun rakenteet purkaa. Ei optioita vaan optimismia. Lähi-itä on kaunis ja siellä on taatelipuut järjestyksessä kokonaisten talojen kanssa. Onko siellä edes Agfan kuvia jäljellä 50-luvulta? Vai kaikki mystisesti tipotiessään?

Siinä ei oo mitään mystiikkaa. Teitä huijataan.

• Anonyymi00038
      UUSI

Tiedättekö mitä ne ylösalaiset pyramidinkärjet Gizalla on? Kangastus.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen tumma ja tulinen

Ja vielä suora - en ollut sinua varten. n to m
      Ikävä
      179
      1339
    2. Tunnustuksia

Haluatko tunnustaa jotain, mitä on sydämelläsi?
      Ikävä
      85
      1236
    3. Mitä kysyisit

Mihin haluaisit vastauksen häneltä eli mitä kysyisit?
      Ikävä
      96
      977
    4. Sä et vaan töllö tajua että rakastuin

Mikä stana siinä on niin vaikea ymmärtää?! Täh
      Ikävä
      48
      833
    5. Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa

ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su
      Ikävä
      40
      723
    6. Haluatko, että kierrän sinut kauempaa

Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.
      Ikävä
      83
      609
    7. Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni

mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä
      Ikävä
      30
      538
    8. Mikä on vahvuutesi palstalla?

Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr
      Sinkut
      111
      520
    9. Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!

En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su
      Ikävä
      44
      498
    10. Tunnetta ja sinua on vaikea kuvailla

Paremmin se varmaan aukeaa muulla tavalla. Olen merellä, jossa kovin usein puhkeaa rajuilma ja huomaan taistelevani hu
      Ikävä
      33
      475
    Aihe