En mä kuollukkaan vaikka vih-haajat- vih-haa 🙂. Hyvä vaan, sillä saan siten niiltä elämänenergiaa itselleni. Elämä menee silleen että aika ajoin "saavutetaan" uusi pohja mihin totutaan jonka jälkeen edetään suhteellisen tasaisesti kohti seuraavaa pohjaa. Ei kaikki sitä kestä mut mäpä kestän. Kaikki olis niin paljon helpompaa jos olisin muuten tyhmempi paitsi sosiaalisesti manipulatiivinen ekstrovertti. Teen joitain muutoksia elämääni lähiaikoina. -💊-.
Vastaukset 36
- Anonyymi00003UUSI
Minkäslaisia pillereitä ne on mistä saa tuollaisen määrän energiaa
- Anonyymi00007UUSI
Ne taitaa olla semmoisia ilopillereitä 🙂💊. Tai sit mulla on vaan rooli päällä. Mt-lääkkeissä on akuutin itse-m*rhariskin jälkeen varmaan mukavaa olla, kunhan lääkitys sopii vain itselleen. Tapauskohtaista, näin olen kuullut. Ei sillä että sortuisin käyttämään niitä. -💊-.
- Anonyymi00004UUSI
"Elämä menee silleen että aika ajoin "saavutetaan" uusi pohja mihin totutaan jonka jälkeen edetään suhteellisen tasaisesti kohti seuraavaa pohjaa."
Juu, kriisistä toiseen. Entinen kriisi peittyy aina uuden alle. Sun rappuset vie alaspäin, mun mielikuvissani rappuja kuljetaan ylöspäin 😄
xLiner- Anonyymi00008UUSI
Ne kasaantuvat toistensa päälle ja kasan alimmaisena on ihminen. Painotaakka kasvaa kasvamistaan. Mitä elämä on 🤔? Se näyttää siltä että elämä on kuin peli missä testataan kuka flippaa ekana 🙃. -💊-.
- Anonyymi00005UUSI
Manipuloija poisti manipulointia arvostelleen kommentin.
- Anonyymi00006UUSI
Ehkä se oli foorumin botti ihan vain kuitenkin, salaliittoteoreetikko. Sivusta
- Anonyymi00009UUSI
Mul on v**ltojälki kädessä 😱! ... Mut se oli onnettomuus eikä ainakaan tietoisesti tahallinen teko. Pilleripurkki oli siinäkin osallisena. Luteiini 💊☝. -💊-.
- Anonyymi00010UUSI
No älä nyt ainakaan napeilla ala introvertisi. Introverin pohjalla saat viettää senkin ajan yksinään minkä turisisit todellannäköisesti jonkun jonotushuoneessaa. Toisaalta tässä luonnistuu pitkän-kantaman jutut kun luonnostaan ohittelee jonot, tietoväylät ja faktat viimeiseltä 10 vuodelta ja kaivaa asioita jotka muilta ovat jääneet kesken 15, 20, 40 vuotta sitten. Ihmisillä on uskonpuutteessa paljon loistavia asioita jäänyt löydettäväksi omaan projektiin.
Tutkijat on varmasti melko autisteja piirteiltään. Siksi niitä ei ole ja ne on ekstroverttejä "erikoisasiantuntijoita". Joilla jotain mainostamisen arvoista. Ei toista ilman toista.- Anonyymi00019UUSI
Kun Kalliala näytteli erityisasiantuntijaa se ei osannut edes puhua 😅. Kumpi voittais tuijotuskilpailun, normo vai assi? Entä seinääntuijotuskilpailun :)? -💊-.
- Anonyymi00011UUSI
Jotenkin palikat muuttuu legoista lääkkeiksi... Hukkapotentiaalia ihan vitusti joka paikassa.
- Anonyymi00012UUSI
Ajeluttaa vaan laivaa ilman... 40 vuotta turhanpanttina. Toivovansa potkasta tyhjää just kun rupee taitaa. Kaikki quarterit sotkee näiden almanakat väärinpäin keskeltä...
- Anonyymi00013UUSI
Noi sumputtaa kaiken aina keskelle väylää. Joku talous muistuttaa pelkkää roska-astiaa. Sinke vaan osiointeineen päivineen sama heittäs 4 vuotta käytetyt kalsarit pesemättöminä uusien joukkoon.
- Anonyymi00022UUSI
Raha on illuusio. Se on pitkälti digitaalista pelailua missä joku vain näpyttää numeroita ruudulle ja se on sit siinä. Samanlainen valhe kuin bitcoin. Pitäis keksiä oma raha ja huijaamalla rikastua. -💊-.
- Anonyymi00014UUSI
Muusta ymmärrä kuin turboista ja ahtimista.
- Anonyymi00015UUSI
Nekin tilattu esiasennettuina. Namukkaa pohjaan ennen 40 sillä se lentorata menee... Siis täh?
- Anonyymi00016UUSI
Nyt ne häviää ainakin 5:een eri väylää. Kerto asia mitä kenellekkin, korkea matematiikka yhdistyy aina lopulta aina mitä mielikuvituksellisimpiin asioihin. Rojahda loppujen niskaan.
- Anonyymi00017UUSI
Tunnustan. Kelju K. Kojootti tuttu juttu.
- Anonyymi00018UUSI
Kaikki pakenee akneaan.
- Anonyymi00020UUSI
Ujutetaas tonne menneisyyteen taas...
- Anonyymi00021UUSI
Lukkopesien abvailu tuottaa suunnatonta melihyvää. Täällähän ne parhaat aina ollu.
- Anonyymi00023UUSI
Jos osaat tietotaidollisesti synnytettyä peukaloilla ja etusormilla tutun pakan rihlauksen siitä syntyy poimu menneisyyteen. Vähän kuin surffilaudalla merkkaisi pitkän liukuman. Aivot ei sitä näe 1-ulotteisuuttaan ainoastaan tekijä koska se pistää sen aluille.
Se on vaihtojännite. Sillä saatte vaikka lapsuuden suosikkinne näyttämään itsestään uusia puolia. Tai taitoja. - Anonyymi00024UUSI
Tai avaamaan myttyyn menneen projektin. Näkyykö siellä mitään?
- Anonyymi00025UUSI
Silleen. Myspace=myspace.
- Anonyymi00026UUSI
Monet tiedot pyörii markkinapohjaisesti kartta-avaruuksia ihan perustaitona. Jos vituttaa pikkuhiljaa avatkaa useampka,mielenkiinnolähteitä ja voilaa. Jollain kumman tavalla monta ahdistavaa asiaa on pikkuhiljaa tipotiessään. Ihan kuin kulmia olisi enemmän kuin 4.
- Anonyymi00027UUSI
Älkää ihmetelkö paineenvaihdunnan tuntua. Myös tasapaino saatta ilmoittaa olemassaolostaan. Se tunnistaa paineenvaihdunnat.
- Anonyymi00028UUSI
Yhtäkkiä jossain valokuvassa jonkun paita saatta tuntua aivan kuin se olisi erimallinen tai värinen. Kummaa... Niinhän se on aina ollut. Pätkiikö muistini eikö se ollutkaan sittenkään se...
Ihanväärinnpäin se ryhmävalokuvakin nyt se on ihan tyhmästi en tykkää! Vähän aikaa nikottelen. Tyhmää tyhmää!
Mitäs siellä on lisää... Hmmm - Anonyymi00029UUSI
- Anonyymi00030UUSI
Jotta ette sotkeentuisi ylimääräisiin aikapoimuihin muistakaa käydä perusnollaamassa nettikettinne digitoday.fi:ssä. Näin pidätte tietokantanne "alkuperäisenä", se ei mene ristiin mixaamaan ylimääräisiä. Vähän kuin desinfiointi.
- Anonyymi00031UUSI
Olen saanut itseni 70°-asteen kulmaan alkuperäisestä. Se on mielkkäämpi kuin alkuperäinen. Call the Kraken!
- Anonyymi00032UUSI
Aikamatkustuksestako täällä puhutaan? Ihan fyysisestä vai silkoista astraalitason kokemuksista? Tuonpuoleisessa mahdollisuudet avautuvat, paitsi jos pahat henget pitävät yksilöä otteessaan. Oon kuullut että ne kuulustelisivat ja painostaisivat ihmistä sekä haluavat ihmisen reinkarnoitumaan tänne takaisin, en tiedä kuinka monta kertaa riittää niille vai riittääkö mikään. Elokuva Triangle ☝️. -💊-.
- Anonyymi00033UUSI
Jos ootte kattoneet Star Trek Into the Dark siinä Peter Weller Robocopeista ajaa takaa sitä Enterpriseä ja ajaa ulos väylältä Warp-drivessa niin täällä on käynyt sama juttu yleistaloudelle. Kaikki Kernell-tiedostot lensi jonnekkin poimuun koska CEO innosgui, hakkaamaan Enteriä osto-ohjelmiin niin paljon että osu miinaan.
*NAPS*
Massamuisti unohti paljon asiota. Se piiloutui rahalingon alle. Ne on ne samat mielenkiinnon aiheet mitä teillä oli ennen kuin unohditte mitä ne oli. - Anonyymi00034UUSI
Tommosia kummallisia valmiuksia on kehitetty 50 vuotta koska suurvallat ja pankkiirit haluavat operaatioiden jälkeen peittää ruumiit, kustannukset, valtiorajat ja loppujenlopuksi sotureilta maineen "yleisen" hyödin nimissä.
Nyt kävi vahinko. - Anonyymi00035UUSI
Joku Mu tai Atlantis ei yht`äkkiä kuulosta niin utopistiselta kun ymmärtää ton periaateen käytännössä.
- Anonyymi00036UUSI
Aaa... Muistan soihdut Israelin ja Palestiinan yllä. Teillä on 3 teennäistä muistirakennetta tämän päälle missä nyt olen. Se on helppoa koska luette samoja tietolähteitä päivät pitkät..
Toisinpäin se kulkee se haaste. - Anonyymi00037UUSI
Kaikki on radikalisoitunut todella pienen ajan sisään. Tää on ihan erilainen kun rakenteet purkaa. Ei optioita vaan optimismia. Lähi-itä on kaunis ja siellä on taatelipuut järjestyksessä kokonaisten talojen kanssa. Onko siellä edes Agfan kuvia jäljellä 50-luvulta? Vai kaikki mystisesti tipotiessään?
Siinä ei oo mitään mystiikkaa. Teitä huijataan. - Anonyymi00038UUSI
Tiedättekö mitä ne ylösalaiset pyramidinkärjet Gizalla on? Kangastus.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791339
- 851236
- 96977
- 48833
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40723Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83609Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30538Mikä on vahvuutesi palstalla?
Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr111520Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44498Tunnetta ja sinua on vaikea kuvailla
Paremmin se varmaan aukeaa muulla tavalla. Olen merellä, jossa kovin usein puhkeaa rajuilma ja huomaan taistelevani hu33475