Missä pubeissa/ravintoloissa 30-45 sinkut?

Jan

Olen hiljattain sinkkuuntunut ja nyt olisi tarve tavata omanlaisiani ihmisiä. Kun käyn noissa ”myöhäisteineille” suunnatuissa paikoissa niin huomaan että yleisin naistyyppi ko. paikoissa on epäsiisti rääväsuinen liian humalainen yksinhuoltaja (yksinhuoltajuudessa ei tosin ole mitään vikaa!).
Harvemmin ovat asiakkaana seuraavat kriteerit täyttäviä kauniimman sukupuolen edustajia:
-   Ikä 33-40 v.
-   Naisellinen
-   Ympäristöään ja maailman menoa kiinnostuneena havainnoiva
-   Keskustelutaitoinen
-   Koulutettu (opisto tai korkeakoulu)
-   Miellyttävän näköinen
-   Siisti
-   Normaalivartaloinen

Kertokaahan siis missä paikoissa ym. ominaisuuksia omaavia naisihmisiä Helsingissä liikkuu!!

10

1519

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mekin viikko sitten tyttöje...

Olin naapurin uusiosinkun kanssa keskustan terassilla reilu viikko sitten ja jatkopaikka oli todella hakusessa. Jokapaikassa oli parikymppisiä tyttöjä ja poikia, ei vanhempia itseni ikäsisiä (35)ihmisiä vaikka aika monessa paikassa kierrettiinkin... Viimein päädyimme Zetoriin jossa oli sitten "seurapiirin kerma", eli juuri tuollasia rääväsuisia "tätejä" ja "verkkarihousuisia kaljaa litkiviä ukkoja". Tässäkö todella on ne vaihtoehdot ??? Kertokaa joku vinkkejä, että päästään seuraavalla kerralla jonnekkin baariin jossa ihan oikeasti viihtyy !!!

• minä

Mutta en käy pubeissa ym. kun siellä on niin kauheaa.

• tiedostava

Eurosinkkujen tapahtumista saattaa joskus löytyä viksuja naisia (ja miehiä).

www.eurosinkut.net

pubeista/baareista en kyllä tiiä

• meis

tosin toinen toistaan kauheempi! en suosittele selvinpäin olemista näissä paikoissa, ainakaan itse en pystyisi!
      -gaselli

• meis

-teatteri

• miuku

ja näistäkin ainoo johon vois ehkä mennä on gaselli.
        Könäri on kamala, zetor ihan junttimesta ja hotelli vantaa, hyi hemmetti mikä paikka!

• FiksuNainen

Kriteerisi täyttävät naiset (joihin itsekin kuulun) käyvät esim.Hotelli Vantaalla (Tulisuudelma), lavatansseissa, Juttutuvassa onhan niitä....

• ?????????

Fiksut naiset ei käy hotelli Vantaassa, ainakaan tietääkseni?!

• laivoilla

Siljan Opera tekee bailuristeilyjä viikonloppuisin - yleensä myös musapuoleen on panostettu. Melkeinpä bändi/artisti määrittää sitten minkäikästä jengii siellä on.
      Isot Ruotsinlaivat ja niistäkin lähinnä Viikkari on 30-40 ikästen, perheelliset ja pariskunnat käyttää enemmän Siljaa.

Eri genreillä on sitte omat pubinsa - metalli/heavy/rock-tyypit käy millon missäkin, bändien perässä nekin.
      Sitten on se jengi joka viihtyy busineess-maailmassa, ne suosii jotain 10-kerrosta tai Rafaelloo.

Vantaan mestoista en tiedä mut Espoon puolella on Tapiola Garden jonkinverran alkanut piristyä ja sekin just musan takia.

• menoa

Eilen oli ainakin menoa Kallessa. Liikkeellä oli myös paljon yli kolmekymppisiä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos nainen harrastaa seksiä

Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi
      Ikävä
      243
      2201
    2. Pihlaja-puulle

Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos
      Ikävä
      15
      1440
    3. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      14
      1406
    4. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      371
      1255
    5. Kysymys Kuhmolaisille

Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t
      Kuhmo
      21
      978
    6. Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin

”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist
      Maahanmuutto
      176
      877
    7. Ensi viikolla tulen takaisin

Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin
      Ikävä
      19
      816
    8. Taidat nainen haluta vain sitä yhtä asiaa?

Minusta tuntuu nyt siltä.
      Ikävä
      75
      762
    9. Olen valtavan ihastunut

Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.
      Ikävä
      57
      746
    10. Oon varma siitä

Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä
      Ikävä
      101
      685
    Aihe