Elämä on julmaa! Yksin parempi!
Vastaukset 11
- Anonyymi00001UUSI
Täällähän sä oot ihmisten parissa.
- Anonyymi00006UUSI
Niinhän tämä gubbe on taas teitä yksioikoisia viihdyttämässä…
- Anonyymi00002UUSI
Ap kuulostaa huonolta seuralta
- Anonyymi00003UUSI
Sitä tämä draamaukko varmasti on. Niin sinäkin, epäilemättä. Sivusta TT
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Sitä tämä draamaukko varmasti on. Niin sinäkin, epäilemättä. Sivusta TT
Sun seuraa nyt ei ainakaan kaivata, tai kommenttejakaan, mutta niin niitä vaan satelee!
- Anonyymi00004UUSI
Ei kaikki mä oon rakastunut ihmisiin joskus.
- Anonyymi00005UUSI
Haluan olla yksin, koska haluan arvostaa itseäni. Onneks se on ihmisen oikeus ja myös itselleni saan olla kiva.
- Anonyymi00007UUSI
Mutta olisin valmis tutustuu kyl yhteen mieheen. Selvittää asioita.
- Anonyymi00008UUSI
Osta sie hevoonen
- Anonyymi00009UUSI
Ootko sie palstaäijälle ”hauskasti” sanaileva niitä totomiehiä, mitä näkee kioskeilla ym ryystämässä kylmää kaffia pahvimukista rillit tai sanomalehti väärinpäin? Onko kaksisuuntaisuutta todettu?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791356
- 851246
- 96987
- 48833
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40733Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83609Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30538Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..7526Mikä on vahvuutesi palstalla?
Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr111520Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44512