Mies hymyilee autuaallisesti, ei syystä, että nainen olisi halanut, istunut sylissä tai antanut pusun, vaan mies on juuri nauttinut itse tekemäänsä mustikkaiirakkaa ja kermavaahtoa.
mustikkapiirakka ja kermavaahto ovat niin herkullinen makuyhdistelmä, että miehen mielihyvähormoonit meinaavat halkaista miehen kahtia, niin hyvältä maistuu.
Tiedättekös murotaikina pohjalle tehty mustikkapiirakka, nammmmmmmmmm
Mies hymyilee autuaallisesti
15
137
Vastaukset 15
- Anonyymi00001
No mutta sehän on hieno, että mies on leiponut, kun on tehnyt tuollaista mieli. 👍
- Anonyymi00002
Tuo kuvailemasi henkilö ei ole MIES, vaan jokin muu.
MIES paistaisi lihaa pannulla tai uunissa, ja söisi rasvaista lihaa sormin, veitsellä leikaten. Joten koko tarinasi on f-minististä soopaa alusta loppuun asti.- Anonyymi00003
Ja taas siellä määritellän mitä mies saa tehdä ja millainen miehen pitää olla ... lisää lokeroita, kieltoja ja vaatimuksia miehille. Eihän teillä vielä ole niitä läheskään tarpeeksi.
buddy-love kirjoitti:
(pöh ja muita saman kaltaisia ilmaisuja)
((ja eikö muka muisteta, kuinka monta mustikkapiirakan kuvaa olen jo lähettänyt))
- Anonyymi00004
buddy-love kirjoitti:
((ja eikö muka muisteta, kuinka monta mustikkapiirakan kuvaa olen jo lähettänyt))
Käytä jatkossa jotain sukupuolineutraalia sanaa kuten "henkilö", äläkä halvenna miehiä typerillä kirjoituksillasi.
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Käytä jatkossa jotain sukupuolineutraalia sanaa kuten "henkilö", äläkä halvenna miehiä typerillä kirjoituksillasi.
Buddy on selvästi enemmän mies kuin sinä, heikon miehisyytesi kanssa, joka hajoaa jokaisesta pikku jutusta.
- Anonyymi00007
Anonyymi00003 kirjoitti:
Ja taas siellä määritellän mitä mies saa tehdä ja millainen miehen pitää olla ... lisää lokeroita, kieltoja ja vaatimuksia miehille. Eihän teillä vielä ole niitä läheskään tarpeeksi.
Juu, yhteiskunnasa on erikoisia oletuksia millainen mies pitää olla, erityisesti mitä työtä meihen pitää tehdä.
Työvoimatoimistossakin miehelle ehdotetaan koulutukseksi levyseppähitaaja koulutusta, rakennusmiestä, autonkorjajaa tai hitsaajaa ja sama töiden osalta, että miehell ehdotetaan jotain metallitöitä ja hitsaustöitä ja jos ne ei kiinnosta, niin vähintään rangaistaan karenssilla jakatostaan, kuin vierasta pässiä, että kumma mies, kun ei miehen töitä halua tehdä.
Aikoinaan hitsaustöitä ja metallitöitä ajattlein tekeväni, mutta ei sellaiset enää kiinnosta, kun on selkävaivoja ja pitäs osata lukea töypiirustuksia, jotka meikäläiselle on utopiaa.
Jos menet miehenä työvoimatoimsitossa snaoon, että kiinnostaa kukansidonta, niin nehän nauraa päin näköä, ne työt kuuluu naisten kategoriaan, ei miehelle.
Kerrn olin jollakin polkuja työelämään/opiskelua kursilla ja oltiin tutustumassa ääni- ja media alan kouktuspaikkaan.
Siellä oli kaksi nuorta miestä, joita kiinnosti bändi ja muusikon ura.
Mukana oli myös työvoimatoimiston tantta ja kurssinvetäjä.
Työvoimatoimsiton tantta kuultuaan poikien haaveista totesi heti, että ei, ei ei muusikoksi voi noin vain alkaa, pitää käydä alan koulutus ja mielellään hankkia perusammatti kuten levyseppähitsaajan tutkinto, että on sitten amamtti, jolla elättää itsensä.
Työvoimatoimston tantta ei tiedä mistään mitään.
Muusikon ura vaatii paljon enemmän, kuin mikään musiikkia alan koulutus, se vaatii musikillisia lahjoja, joita ilman ei ole luovuutta luoda musiikkia.
Ei musiikkialan koulutus mitään luovuutta synnytä luoda uusia musiikki kappaleita. - Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Juu, yhteiskunnasa on erikoisia oletuksia millainen mies pitää olla, erityisesti mitä työtä meihen pitää tehdä.
Työvoimatoimistossakin miehelle ehdotetaan koulutukseksi levyseppähitaaja koulutusta, rakennusmiestä, autonkorjajaa tai hitsaajaa ja sama töiden osalta, että miehell ehdotetaan jotain metallitöitä ja hitsaustöitä ja jos ne ei kiinnosta, niin vähintään rangaistaan karenssilla jakatostaan, kuin vierasta pässiä, että kumma mies, kun ei miehen töitä halua tehdä.
Aikoinaan hitsaustöitä ja metallitöitä ajattlein tekeväni, mutta ei sellaiset enää kiinnosta, kun on selkävaivoja ja pitäs osata lukea töypiirustuksia, jotka meikäläiselle on utopiaa.
Jos menet miehenä työvoimatoimsitossa snaoon, että kiinnostaa kukansidonta, niin nehän nauraa päin näköä, ne työt kuuluu naisten kategoriaan, ei miehelle.
Kerrn olin jollakin polkuja työelämään/opiskelua kursilla ja oltiin tutustumassa ääni- ja media alan kouktuspaikkaan.
Siellä oli kaksi nuorta miestä, joita kiinnosti bändi ja muusikon ura.
Mukana oli myös työvoimatoimiston tantta ja kurssinvetäjä.
Työvoimatoimsiton tantta kuultuaan poikien haaveista totesi heti, että ei, ei ei muusikoksi voi noin vain alkaa, pitää käydä alan koulutus ja mielellään hankkia perusammatti kuten levyseppähitsaajan tutkinto, että on sitten amamtti, jolla elättää itsensä.
Työvoimatoimston tantta ei tiedä mistään mitään.
Muusikon ura vaatii paljon enemmän, kuin mikään musiikkia alan koulutus, se vaatii musikillisia lahjoja, joita ilman ei ole luovuutta luoda musiikkia.
Ei musiikkialan koulutus mitään luovuutta synnytä luoda uusia musiikki kappaleita.Et näköjään ole koskaan työkkärin kanssa tekemisissä ollut. Se sinällään on hyvä, mutta ei kannattaisi jorista puuta heinää, asiasta, josta ei selvästikään tiedä mitään.
Työkkäri (vaikka,eihän tion nimistä instanssi ole enää vuosikausiin ollut olemassakaan) ei takuull tyrkytä esim. levyseppähitsarin duunia kenellekään pelkän sukupuolen perustella, ellei hänellä ole siihen a) aiempaa koulutusta tai kokemusta tai b) ole osoittanut kiinnostusta sitä kohtaa. Jos mies ilmaisee kiinnostusta vaikkapa perushoitajan koulutusta kohtaan, niin sitten tarjotaan sitä tai floristin koulutusta, jos sitä kohtaan kiinnostusta osoittaa. - Anonyymi00014
Tuo on mettiintynyt juntti, jostain vtun Mouhijärveltä...
- Anonyymi00006
Tunnen miehiä, jotka leipovat pullia ja ovat siinä hyviä.
Miksei piirait ja pyöriikin?
Vilma- Anonyymi00009
Minä olen mies, minulle leipominen ja ruoanlaitto on luontainen taito, osaan leipoa ja tehdä ruuokaa ilman mitään koulutusta, reseptistä katson mitä tarvitaan ja tiedän miten ruoka/leipomus valmsitetaan.
Ksikenlainen leipominen onnistuu, kunhan ohjeesta tarvikkeet katson.
Leipominen on paljon helpompaa, kuin talon rakentaminen.
Leivon: korvapuusteja, kristallipullia, sitruuna tuorejuustopullia, voisilmäpullia, kanelikierteitä, kookospuusteja,vaniljakierrepullia, toscapullia,bostokakkuja, mustikkapiirakoita, raparperipiirakoita, murotaikinapohjaisia piirakoita, juustokakkuja, banaanikakkuja, tiikerikakkuja, sitruunakakkuja,mokkaruutuja, omenapiirakoita ja täytekakkuja, joulumakeisia yms.
Ruokaa kokkaan, perunamuusia, lihapullakastiketa, itse tehtyjä lihapullia, papupihvejä, kasvis sosekeittoja, herkeittoa, maksakastiketta, tonnikalapastaa, lasagnea, hirvikeittoa, hirvenlihakastiketta, karjalanpaistia,lohikeittoa, makkarakeittoa, nakkikeittoa, sienikeittoa,kampsupaistia, risottoja yms.
Jälkiruokia: lettuja, erilaisia kiisseleitä, suklaavanukkaita, riisipuuroa, appelsiiniriisiä
Netistä löytyy uusia kokeiltavia reseptejä, joista parhaat voi tallettaa ja menee jatkoon.
Lisäksi teen kaikki kotitöihin kuuluvat työt ja mies olen. - Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Minä olen mies, minulle leipominen ja ruoanlaitto on luontainen taito, osaan leipoa ja tehdä ruuokaa ilman mitään koulutusta, reseptistä katson mitä tarvitaan ja tiedän miten ruoka/leipomus valmsitetaan.
Ksikenlainen leipominen onnistuu, kunhan ohjeesta tarvikkeet katson.
Leipominen on paljon helpompaa, kuin talon rakentaminen.
Leivon: korvapuusteja, kristallipullia, sitruuna tuorejuustopullia, voisilmäpullia, kanelikierteitä, kookospuusteja,vaniljakierrepullia, toscapullia,bostokakkuja, mustikkapiirakoita, raparperipiirakoita, murotaikinapohjaisia piirakoita, juustokakkuja, banaanikakkuja, tiikerikakkuja, sitruunakakkuja,mokkaruutuja, omenapiirakoita ja täytekakkuja, joulumakeisia yms.
Ruokaa kokkaan, perunamuusia, lihapullakastiketa, itse tehtyjä lihapullia, papupihvejä, kasvis sosekeittoja, herkeittoa, maksakastiketta, tonnikalapastaa, lasagnea, hirvikeittoa, hirvenlihakastiketta, karjalanpaistia,lohikeittoa, makkarakeittoa, nakkikeittoa, sienikeittoa,kampsupaistia, risottoja yms.
Jälkiruokia: lettuja, erilaisia kiisseleitä, suklaavanukkaita, riisipuuroa, appelsiiniriisiä
Netistä löytyy uusia kokeiltavia reseptejä, joista parhaat voi tallettaa ja menee jatkoon.
Lisäksi teen kaikki kotitöihin kuuluvat työt ja mies olen.Et ole MIESTÄ nähnytkään koko elämäsi aikana.
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Et ole MIESTÄ nähnytkään koko elämäsi aikana.
Jos minä en ole mies, niin sinä olet antilooppi !
- Anonyymi00012
Anonyymi00010 kirjoitti:
Et ole MIESTÄ nähnytkään koko elämäsi aikana.
Mies, ei puhuisi noin. Sinä olet pahansisuinen akka.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars1933227- 951453
- 1301148
Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois2481132Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä86975- 97861
Kissan kuolema
https://youtube.com/shorts/lJznLVfBTxA?si=h-F1D4Arg4uGjGX- On tuo aivan uskomaton tapaus! Lähes 200 osanottoa ja surun112697Haluatko J-mies jutella asiat selviksi vai jäädä palstalle haaveilemaan
Kuten otsikko sanoo: Haluatko tavata ja jutella, jotta saadaan asioihin selvyys lopullisesti vai haluatko mieluummin haa56695Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid108668- 39607