Arvosi parisuhdemarkkinoilla?
-Ootko tasapainossa itsesi ja odotustesi kanssa?
-Vai odotatko enemmän kumppanilta mitä tilanteessasi olisi edes saatavilla?
-Vai kenties niin, että voisit nostaakin rimaa, muttet uskalla? Syystä tai toisesta.
Näitä kannattaa miettiä sinkut!
Millaiseksi määrittelisit
37
236
Vastaukset 37
- Anonyymi00001UUSI
Jos suhdetta toivot, varsinkin jos sitä ei löydy. Mieti tuota keskimmäistä kysymystä. Mitä jos kuulet itsestäsi vain liikoja!
- Anonyymi00002UUSI
Jos olisin rikas niin olisit hyvä tai täydellinen saalis mutta kun olen köyhä niin en kovin hyvä ole eli en pysty antamaan raha rakkautta eli ei mene hyvin
- Anonyymi00003UUSI
Löytyi yksi henkilö, joka halusi viettää elämänsä kanssani. 🥵 Etsin yli 10 vuotta.
Eli ihan ei nyt kuumille kiville mennyt tämä heppa.
Tämä henkilö löytyi vasta, kun nimenomaan nostin rimaa ja suljin korvani kaiken maailman vastuuttomilta mulqvisteilta.
Miksi siis ajattelet aloituksessasi, että riman laskeminen on vastaus heikkoon kysyntään?
🦄 - Anonyymi00004UUSI
Vähemmän komea kaipaa yli kaunista😂
Ylipainoinen kaipaa, sporttista ja timmiä😂
Vähemmän älykäs kaipaa, älykästä😂
Sairas kaipaa, tervettä😂
Onhan näitä kategorioita, kylhän joskus naurattaa, kun jollai ei mätsää 😂 - Anonyymi00005UUSI
Se on puhdas nolla eikä muuksi muutu.
- Anonyymi00006UUSI
Enhän minä sitä määritä, vaan ne muut. Ei se ilmeisesti ihan hirvittävän matala ole, kun noita vakavissaan tarjolle pyrkiviä katsoo. En vain nyt ole innostunut tuosta parinetsinnästä. Katsotaan alkaako kiinnostaa tuossa syssymmällä.
- Anonyymi00007UUSI
Ei o tarvinnu nostaa ja vaikka puottasin maahan ni ei siitäkään vieläkään pääse yksikään yli ehdoton rehellisyys on vaatimuksena yllättävän monelle ylitse pääsemätön
Rehellisyys on hyve jota niin harva sitten kumminkin aidosti arvostaa. Itse arvostan myös sitä jos ihminen osaa olla itselleen rehellinen. Se on taitolaji.
Arvosi parisuhdemarkkinoilla?
-Aikalailla miinukselle menee. Tiedän kyllä, että on joitakin joille minäkin kelpaan.
-Ootko tasapainossa itsesi ja odotustesi kanssa?
-Uskoakseni kyllä. Melko hyvin.
-Vai odotatko enemmän kumppanilta mitä tilanteessasi olisi edes saatavilla?
-En itseasiassa odota mitään keltään.
-Vai kenties niin, että voisit nostaakin rimaa, muttet uskalla? Syystä tai toisesta.
-Rima on siinä mikä saa sydämen soimaan.
Näitä kannattaa miettiä sinkut!
-Oho.. Joo etenkin sinkkujen.- Anonyymi00008UUSI
Kierrän tuollaiset markkinat kaukaa.
- Anonyymi00009UUSI
Eihän tuota ihmiset itse tiedä.
Tutkimusten mukaan miehet arvioivat oman viehättävyytensä yläkanttiin ja naiset alakanttiin.
Pitää kysyä muilta jos asia kiinnostaa. - Vai-asteikolla arvioiden ei maksa vaivaa vaivaantua :)
Vai onko vaivaannuttavaa nädä vaivaa?
Sen markkina-arvon vuoksi. Joskus se vain kannattaa se vaivannäkö. :)
Käytin vastauksen tekemiseen tekoälyä. Tuo muotoili avauksen käsitteen kysymykseksi "mitä tuon pöytään?" Tuo ehdotti jäsentelyn fyysiseen puoleen, henkiseen puoleen, arjen rutiineihin ja tavoitteellisuuteen.
Lisäksi AI teki jaon yleiseen markkina-arvoon (ominaisuuksia joita valtaosa arvostaa) ja kohdennettuun markkina-arvoon (ominaisuuksia, jotka puhuttelisivat juuri niitä, joiden kanssa haluaisin olla).
Nyt kun laaja kysymys on purettu yksityiskohtaisemmiksi, niin vastauksia voisi miettiä, mutta moneen vastaus on, että en tiedä.
Jos jotain positiivista haluaisin arvioida, niin ainakin uskon arvon suhteessa sukupuoli- ja ikätovereihin olevan maksimissaan ikinä. Mutta niin luultavasti olisivat myös odotukset.- Anonyymi00010UUSI
En minkäänlaiseksi, koska en halua enää koskaan parisuhdetta kenenkään kanssa! Yksi 30v kestänyt parisuhde riitti minulle! Haluan vain 70v ystävämiehen elämääni!
Täsmällinen arvoni parisuhdemarkkinoilla on 32B, mutta vain jos Jupiter on nouseva.
- Anonyymi00022UUSI
Tämä oli hyvä vastapaino tähän ketjuun👍👍Juuri näin!
- Anonyymi00011UUSI
Super erinomainen
- Anonyymi00012UUSI
Parisuhteet perustuvat tunteisiin, turvallisuuteen, yhteiseen sopivuuteen/samanlaiseen taajuuteen, eivät markkina-arvoihin.
- Sheena - Anonyymi00013UUSI
Arvonhan määrittelee sinänsä muut kuin minä, mutta tunnen olevani ihan tasapainossa itseni ja odotusteni kanssa.
En tosin pidä sanasta "arvo" tai "markkinat", kun puhutaan parisuhteista. Kyseessä on ihmiset eikä ihmisille voi asettaa mitään eksaktia parisuhdearvoa. Ei sillä ole mitään merkitystä, miten suosittu olet parisuhdemarkkinoilla, jollet siltikään kohtaa sitä omaa vastinparia. Sitä, jonka kanssa asiat vain loksahtavat paikoilleen, vaikkei paperilla olisikaan yhteensopivia.
En odota mieheltä sen ihmeempiä, mutta toisaalta en ole valmis myöskään joustamaan tietyistä asioista. Olen mieluummin yksin kuin sellaisessa suhteessa, jossa joutuisin joustamaan liikaa arvoistani.
Aletheias- Anonyymi00014UUSI
Eli olet ennemmin yksin kuin köyhän kanssa ja siitä et jousta no asia selvä nyt tupakil
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Eli olet ennemmin yksin kuin köyhän kanssa ja siitä et jousta no asia selvä nyt tupakil
Mistä vetäisit rahan tähän, kun en maininnut sanallakaan mitään rahasta?
Miehen köyhyys olisi ongelma, jollei hän pystyisi millään tavalla elättämään itseään ja odottaisi minun elättävän hänet.
Sinun kannattaisi vähentää tupakointia. Tai mieluiten lopettaa kokonaan. Tupakointiin uppoaa pieni omaisuus.
Aletheias - Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Mistä vetäisit rahan tähän, kun en maininnut sanallakaan mitään rahasta?
Miehen köyhyys olisi ongelma, jollei hän pystyisi millään tavalla elättämään itseään ja odottaisi minun elättävän hänet.
Sinun kannattaisi vähentää tupakointia. Tai mieluiten lopettaa kokonaan. Tupakointiin uppoaa pieni omaisuus.
AletheiasNinpä, raha se ratkaisee.
- Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Ninpä, raha se ratkaisee.
Miehen luonne ja arvot ratkaisevat.
Aletheias - Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Tälleen sivusta totean, että eiku just toisinpäin. Ennemmin yksin kuin rikkaan kanssa. Mulla on varallisuutta tarpeeksi molemmille, vaikka mies olisi kovinkin köyhä (kunhan ei ole tuhlari). Miehet tuntien rikas mies taas kuvittelisi saavansa rahoillaan jotakin päätösvaltaa minun suhteeni. Ei kiitos!
- Anonyymi00027UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
Tälleen sivusta totean, että eiku just toisinpäin. Ennemmin yksin kuin rikkaan kanssa. Mulla on varallisuutta tarpeeksi molemmille, vaikka mies olisi kovinkin köyhä (kunhan ei ole tuhlari). Miehet tuntien rikas mies taas kuvittelisi saavansa rahoillaan jotakin päätösvaltaa minun suhteeni. Ei kiitos!
Ihan samoin olisin minäkin voinut kirjoittaa!
Arvoni parisuhdemarkkinoilla on aikasta olematon. Minulla ei ole mitään annettavaa parisuhteeseen jos ei kyllä mitään saatavaakaan parisuhteesta.
En ole parisuhdekelpoinen.
Ei voisi vähempää kiinnostaa kumppanuus, turvallisuus ja jaettu arki kenenkään kanssa. Päin vastoin nuo jopa hieman inhottavat ajatuksenakin.
Olen tasapainossa itseni kanssa ollessani sinkku ja siitä en luovu.- Anonyymi00028UUSI
Olen täysin samaa mieltä kanssasi! En halua uutta suhdetta enää koskaan kenenkään kanssa! Enkä halua uutta ystävääkään enää koskaan! Projekti oli minulle kaikkein kauheinta mitä elämässäni on koskaan tapahtunut! Mikään muu kokemus ei ole lähelläkään sitä, mitä olen ennen projektia kokenut! Elämäni ehdottomasti kamalimmat yli kymmenen vuotta!
- Anonyymi00016UUSI
Suurimmalla osalla ei ole varaa minuun.
- Anonyymi00017UUSI
IHan sama mikä arvoni on tai mitä olen tai en ole, en suostu ottamaan huonoa. Haluan vain oikeasti tosi hyvännäköisen naisen, mitään muuta en kelpuuta, ikinä.
- Anonyymi00020UUSI
Sellaisten henkilöiden kohdalla, joista olen itse ollut kiinnostunut, markkina-arvoni on ilmeisesti aina ollut täysi kymppi. Olenhan nimittäin saanut jokikisen, jonka olen halunnut. 🤔
Miten tuo arvo pitäisi määritellä? Onko sellaisten arviolla, joita en itse huolisi, jotain merkitystä? - Anonyymi00023UUSI
Vastaus alkuperäiseen kysymykseen ilman tekoälyä.
Markkina-arvioni itsestäni on kysynnän mukainen!
Kuka haluaa työhullun yrittäjän (66v!) vierelleen?
Mies 65 - Anonyymi00024UUSI
Hyväksyn ja ymmärrän ettei minulle ole rakkautta tässä maailmassa. Yksinäisyys on minulle luonnollista ja oikeastaan olen aika onnellinen yksin tehden omia juttujani. En ole koskaan ollut minkäänlaisessa suhteessa ekä käy treffeillä. Minulle sopii tämä jumalten ja ihmisten hylkäämän yksinäisen vaeltajan rooli vallan mainiosti.
Jos arviointiasteikko on vaikkapa 0-100, niin arvoni mitä tahansa noiden lukujen väliltä, nuo luvut mukaan lukien.
Kaikki riippuu siitä, miten se teoreettinen vastakappale minut arvottaa määritelmiensä puitteissa ja vaikka sinällään voisin tuohon arvotukseen vaikuttaakin, niin ei tulisi pieneen mieleenikään tehdä moista, koska sehän on feikkausta paremman (?) lopputuloksen toivossa. Toinen arvottaa minut tällaisenaan mallilla ei jatkoon, mahdollisesti kehityskelpoinen tai käyttökelpoinen ja se siitä, niillä eväillä mennään eteenpäin, kuka mihinkin suuntaan, yhdessä tai erikseen.- Anonyymi00025UUSI
Melkoisen hyvä SMV minulla on, painiskelen yksinomaisesti teinikinkkusarjassa, tänä vuonna on ollut aika monta kontaktia. /M1997
- Anonyymi00026UUSI
En halua parisuhdetta kenenkään kanssa enää koskaan! En halua uutta ystävää enää koskaan! Haluan olla yksin, koskan kestää kauan selvitä yli kymmenen vuoden kokemuksista, jotka tekivät elämästäni pelkkää helvettiä! En saanut tehdä sitä työtä mitä halusin ja se vei kaiken ilon elämästä!
- Anonyymi00029UUSI
Jaa. En laskeskele parisuhteessa arvoja, mutta sen totean, että ellei vedä puoleensa heitä, joihin rakastuisi niin on ainoa mahdollista kehittää itseäänn ja tuoda enemmän esiin niitä puolia, jotka vetäisivät puoleen saman henkisiä ja heittä joiden kanssa klikkaisi aidosti.
Loistan siinä seikassa, että minusta kiinnostuvat he joiden kanssa ei ole mitään yhteistä värähdettä ja he ilmeisesti olettavat minun omaksuvan heidän elämäntoiveensa,-tapansa, harrastuksensa ja intohimonsa. Minulle taasen on käsittämätöntä millä perusteella he kokevat välillämme olevan vetovoimaa, sillä minua he eivät välähdystä suuntaan tai toiseen. Tai korkeintaan ärtymyksellä muokkaamisyrityksineen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars1281542Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.141834Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois219795Töysä otsikoissa
Töysässä takavarikoitu kaksi luvallista käsiasetta ammuskelun jälkeen!Näin media uutisoi!34736- 72728
Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su47717- 49662
Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä63588- 76561
Mistäkö haaveilen
Tällä hetkellä. Siitä, että kohtaamme, vetovoima on jäljellä ja saisimme olla aivan kahden, ei tarvitsisi välittää mistä29551