Molempien kiinnostus ja yhteiset asiat merkitsee paljon.
https://www.youtube.com/watch?v=DcTkGhK_1XM
Minne jännittäviin seikkailuihin haluaisit kaivattusi viedä.
22
320
Vastaukset 22
- Anonyymi00001
Kaikkiin laitteisiin tietysti 😂
- Anonyymi00002
🤢🤮 Jee 😃 🤢🤮 Jee 😃
- Anonyymi00009
Anonyymi00002 kirjoitti:
🤢🤮 Jee 😃 🤢🤮 Jee 😃
Ensin olutta ja sitten vuoristorataan, tai jonnekkin pyörivään vemputus laitteeseen. ;)
- Anonyymi00012
Anonyymi00009 kirjoitti:
Ensin olutta ja sitten vuoristorataan, tai jonnekkin pyörivään vemputus laitteeseen. ;)
Ei olutta, eikä tuollaisia laitteita 😂
- Anonyymi00013
Anonyymi00002 kirjoitti:
🤢🤮 Jee 😃 🤢🤮 Jee 😃
Siitä voisimme sitten keskustella, tarjonta on laaja. Uskoisin, että hän pitäisi.
- Anonyymi00003
Minulla ei ole kaivattua, joten en lähtisi seikkailuihin kenenkään kanssa!
- Anonyymi00004
Mustikkametsään J miehen kanssa
- Anonyymi00020
❤️❤️
- Anonyymi00006
Kaikkialle!
En oikeastaan toivo mitään muuta kuin seikkailu- ja touhuilukaveria joka vielä pitäisi minusta.😂 - Anonyymi00007
Nyt kun olen melko varma, ettei hän koskaan minua rakasta, niin alan olla valmis johonkin sellaiseen seikkailuun, mistä ei ole paluuta. Kuolema pelottaa eniten ihmisiä, joiden kaikki toivo on elämässä joka jää tänne.
- Anonyymi00010
seikkailu ja touhu, harrastus kaveria vailla ollaan kanssa. M- N
- Anonyymi00011
taivas ja mielikuvitus ois vaa rajana...
J<3L - Anonyymi00014
Mökkeily riittää🤍🥰
- Anonyymi00015
Jonnekin upeisiin maisemiin luonnon äärelle ensin kalastamaan huippusaaliita, sen jälkeen laskettaisiin koskea kunnon kyydillä. Jännitystä ja vaaratilanteita, mutta ei liikaa. Sen verran, että kuitenkin molempia jännittää nuo.
Illan tullen kuuma sauna ja saaliin savustusta, loimutulta ja me kaksi.- Anonyymi00016
Niin ja Hurtigrutenilla ois kiva käydä seilaamassa.
- Anonyymi00017
Eikö tässä ole jo nokko jännitystä 😅
- Anonyymi00018
Mustikkamettään ja korvapuusti kahveille,mua jännittäs jo siellä.
- Anonyymi00019
Ääni mustikkametsälle täältäkin. Tuleekohan ruuhkaa.
- Anonyymi00022
Eikö siellä tylsisty äkkiä, tulee nälkä ja jano yhtä aikaa.
Eikä koppaan kerry kuin kourallinen.
- Anonyymi00021
En harrasta "jännittäviä seikkailuja", joten ihminen, joka tarvitsee sellaisia, ei olisi kaivattuni.
- Anonyymi00023
Haluaisin J-miehen kanssa Norjan Lappiin.
- Anonyymi00024
Toisiemme kehojeb salaisuuksien ja äärirajojen päähän sekä kirpputorille.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 65958
- 69712
- 133646
Miksi meille jäi
Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk37615- 69586
Viesti sinulle
Tiedät että tunteet ja ajatukset ja meillä on vahva yhteys mistä molemmat tiedetään. Odotan sinua ☀️33582- 43554
SAHIMÄKI LOPETA
Miksi käyt Tupamäen Pekan kimppuun.?? Hänen asia mitä hän tekee tiloillaan. Oletko omista POTKUISTASI yhä katkera turve43551Rakas, rakkaampi, rakkain
Olen tullut siihen johtopäätökseen, ettei minun kannata rakastaa. Kaikki joita olen koskaan rakastanut vain kohtelevat m112515Haluan purkaa vielä tuntemuksia
Tykkään sinusta kovin paljon❤️ olen surullinen tilanteestasi ja siitä mitä me olemme yhdessä joutuneet kokemaan. Tämä ei19490Tunteiden käsittely kertoo ihmisestä.
Kun puhutaan "tavallisesta" ihmisestä, joka on suht tasapainoinen eläjä, niin puhutaan oikeastaan taitavasta tunteiden k172474Ketä ajattelen
kun mietin, mitä sinulle kuuluu? En tunne sinua oikeasti, ja se on ehkä hyvä, koska jos tietäisin enemmän, se varmaan v18451Pilkettä sunnuntain silmässä
😉 Jos tästä ketjusta löytyisi yksi ihminen, joka saisi sut hymyilemään tänään… Millainen hän olisi? Ei tarvitse kerto61382- 52369
- 42368
- 17362
Mitä sinulle on tapahtunut lapsena
Kun olet noin sairas päästäsi? Pikkupojalle ( Miehen kehossa)29354Työttömän miehen ihmisarvo
..parisuhdemarkkinoilla on olematon. Työtön mies on naisille ihmisjätettä, varsinkin jos sattuu olemaan vielä kunnolline96343YLINEN pilaa Ähtärin mahdollisuudet.
Vuodeosastopäätös jossa Nina Ylinen (sdp) äänesti niiden lopettamisen puolesta, hoitajille potkut ja silti arviointimene22338Kuhmolaiset valittaa kaikesta
Ootte te kyllä yksiä sanonko mitä... Kaikesta uudesta ja kaupunkia kehittävästå löytyy aina muutama vinkuja kun ei mene9338