Edellisestä kerrasta onkin jo aikaa, eli oikein piristävä ilmiö.
Mutta useimmat eivät ehkä ehtineet nähdä sitä videota, jota intialaisasiantuntijani kehoittivat kaikkia katsomaan:
https://www.youtube.com/shorts/OmUXRfUIhdA
Jee, minua sensuroidaan
38
160
Vastaukset 38
- Anonyymi00001UUSI
Ei mitään linkkejä availla. Kerro omin sanoin.
Enpäs kerro ja se on yllätys.
(ihmiset kuulemma pitävät yllätyksistä, joten hus katsomaan)
Ai niin.. ehkäpä täällä on taas liikkeellä se pikkusieluinen poistattaja jonka herkkää egoa on taas loukattu. :)
- Anonyymi00003UUSI
Aa sarviska vai?
Nooh, kunhan arvelen vain nuin.......
En tiedä kuka hän oikeasti onkaan mutta löytyy teistä pidempiaikaisista rekuista.
Tönkkösuomennokseni on poistettu useita kertoja ja siinä ei ollut mitään sääntöjen vastaista. No, se on mulla kopioituna, joten voin laittaa sen poistettavaksi vaikka sata kertaa...
:)Varhaisten filosofien viisaus on niin vaarallista, että tietysti se pitää sensuroida.
:)Niillä on muuten automatti, eli jos täsmälleen saman lähettää uudelleen, niin automaatti poistaa sen.
(eli pistä muutama merkki siihen eroa, niin joutuvat poistamaan käsin)buddy-love kirjoitti:
Niillä on muuten automatti, eli jos täsmälleen saman lähettää uudelleen, niin automaatti poistaa sen.
(eli pistä muutama merkki siihen eroa, niin joutuvat poistamaan käsin)Kiitos vinkistä.. :)
Pikku-pirpana kirjoitti:
Kiitos vinkistä.. :)
Botti bonjas senkin..
Eipä tuon niin väliksi.
Itse uskon tuohon vahvasti mitä tuossa sun linkissä sanottiin. Moni asia oli oikeasti viisasta ja tarkoituksellista.
Esmes toi yksinolo tosiaan vahvistaa luonnetta. Itse en koe tarvitsevani rinnalleni kumppania tai toista ihmistä kuin vain satunnaisesti. Eniten tykkään yksinolossani siitä että saan aikaa ajattelemiseen ja olemiseen. Ei ole tarvetta kumppanuuteen.Pikku-pirpana kirjoitti:
Kiitos vinkistä.. :)
Ilmeisesti nykyään pitää muuttaa sensuroitua viestiä enemmän kuin ennen.
(laita alkuun reilusti mitä tahansa sotkua)buddy-love kirjoitti:
Ilmeisesti nykyään pitää muuttaa sensuroitua viestiä enemmän kuin ennen.
(laita alkuun reilusti mitä tahansa sotkua)Laitoin loppuun tekstiä, voin toki kerran vielä yrittää laittaa alkuun.. :)
Pikku-pirpana kirjoitti:
Laitoin loppuun tekstiä, voin toki kerran vielä yrittää laittaa alkuun.. :)
Turha vaiva. En jaksa välittää taistella tuulimyllyä vastaan. Olkoon.
Pitääkin tästä alkaa jo yöpuulle kun väsyttää niin pirskaleesti. Viikonloppuna tulee valvottua, kun on livemusaa puolille öin tarjolla.
Vaikka olenkin lomalla, tulee herättyä arkirytmin mukaan eli ennen kukonlaulua, ni alkaa vanhaa väsyttämään jo tässävaiheessa iltaa.
Byddyseni .. kiitos.Pikku-pirpana kirjoitti:
Turha vaiva. En jaksa välittää taistella tuulimyllyä vastaan. Olkoon.
Pitääkin tästä alkaa jo yöpuulle kun väsyttää niin pirskaleesti. Viikonloppuna tulee valvottua, kun on livemusaa puolille öin tarjolla.
Vaikka olenkin lomalla, tulee herättyä arkirytmin mukaan eli ennen kukonlaulua, ni alkaa vanhaa väsyttämään jo tässävaiheessa iltaa.
Byddyseni .. kiitos.Ok
Öitä
(itse en vielä voi nukkua, sillä muutoin herään kolmelta)buddy-love kirjoitti:
Ok
Öitä
(itse en vielä voi nukkua, sillä muutoin herään kolmelta)No ei se ole kaukana minullakaan. Arjessa herään neljältä tai viideltä, niin ei ole rytmi hellittänyt lomallakaan. Valitettavasti.
Öitä.
Ihmeen hyvin on nyt saanukkin olla, jokusen poiston vaan huomannut. Liekkö se on toi komeampi habitus transition myötä antanut luottoa lisää. 😅
Koen itseeni kohdistuvan sensuurin pelkästään positiivisena, sillä tunteiden herättäminen (sensuroijissa) on tärkeää.
;)buddy-love kirjoitti:
Koen itseeni kohdistuvan sensuurin pelkästään positiivisena, sillä tunteiden herättäminen (sensuroijissa) on tärkeää.
;)No se se onkin namia, että joku viittii vaivaantua. 😄
Tökstöksnöö kirjoitti:
No se se onkin namia, että joku viittii vaivaantua. 😄
Lähti se minunkin aloitus. Meni vissiin liikaa tunteisiin. 😆
Tökstöksnöö kirjoitti:
Lähti se minunkin aloitus. Meni vissiin liikaa tunteisiin. 😆
Aletaanko kisa?
buddy-love kirjoitti:
Aletaanko kisa?
Suatanpa voittaa, mites me sitten palkinnoksi saadaan? Koko palstailuhistorian poisto. 😂
Tökstöksnöö kirjoitti:
Sain yhden poiston lisää. Sun vuoro.
Minulla on aiemmilta ajoilta jo toista sataa poistoa (en edes muista kuinka monta), sillä testesin lopettaako automaatti jossain vaiheessa poistot.
((palkinnoksi saadaa pysyvää mainetta ja kunniaa))buddy-love kirjoitti:
Minulla on aiemmilta ajoilta jo toista sataa poistoa (en edes muista kuinka monta), sillä testesin lopettaako automaatti jossain vaiheessa poistot.
((palkinnoksi saadaa pysyvää mainetta ja kunniaa))Olet edellä sitten niin paljon, ettei kilpailu kannata. Voitit siis jo ennen kun alettiin. 👍
Maine jää, kunnia on mennyttä.
- Anonyymi00004UUSI
Täällä nyt sensuroidaan kaikki kauniit aloitukset. En itse koskaan mitään aloituksia tee, mutta huomaan että jos kehun , kannustan ja olen empaattinen niin viestit ja koko aloitus poistuu.🤷♀️
- Anonyymi00005UUSI
Ps ja mitä ne inkkarit sulle kertoi. Inkkaria kun on minussakin , niin kerropas verisisarellesi🙂🤷♀️
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Ps ja mitä ne inkkarit sulle kertoi. Inkkaria kun on minussakin , niin kerropas verisisarellesi🙂🤷♀️
Ja hopihop, ennenkun tämäkin poistuu.😅🤷♀️
Sensuroijan elämä lienee niin irl niin kurjaa, että pienikin ilon aihe muualla luo liian voimakkaan kontrastin omaan tilanteeseen.
- Anonyymi00007UUSI
Tästäkin lähtenyt jo 9 "sääntöjenvastaista viestiä"
- Anonyymi00008UUSI
TOdellisuutta ei saa näille palstoille tuoda, se on kiellettyä. Vain suodatettu ja sensuroitu hyväksytty "totuus" sallitaan täällä.
https://www.youtube.com/watch?v=Sug8NAycgCw- Anonyymi00009UUSI
"Jostain syystä" amerikassa valloillaan oleva rasismi on kielletty puheenaihe, siitä ei saa kertoa mitään suomalaisille. Vain YLE tiedottaa tarvittaessa, luottakaan YLEEN.
OIskohan kyseessä kuitenkin perinteinen jokakesäinen topikkidesimaatio eli summassa poistellaan aloituksia, viis sisällöstä. Sitähän täällä on tapahtunut aika usein juuri kesäisin ja loppuvuodesta, luoja ties mistä syystä, mutta ehkä tavanomainen poistobotti on laitettu niinä aikoina ansaitulle bittivuosilomalle ja jonkun teinin koodaamaa noviisibotti tuuraa lomat.
- Anonyymi00010UUSI
No näinpä. Poistoista ajetaan raportti, jotta voidaan osoittaa oma tarpeellisuus ja lukutaidottomat kesätyöntekijät saa kiitosta.
Ikävää, että asiallinen ketjusi poistettiin. Sensurointi oli tässä tapauksessa täysin aiheetonta.
Toisaalta, saat suurta huomiota, joten tilanteessa on myös positiivisia puolia.
Voit tyytyväisenä röyhistää rintaa ja lähettää kiitosviestin ylläpitoon.
Olisiko syytä tulevaisuudessa palstailla foliohattu päässä? Siitä voisi olla apua.
Katsoin videon pariin kertaan. Nyt näyttää siltä, ettei videolinkki toimi enää.
Kello on 5.40 aamulla. Aurinko paistaa. Vieläkö siellä nukutaan? Herätys!
Nukkuminen on niiiiin yliarvostettua!No höh! Nukkuminen lomalla ei todellakaan ole yliarvostettua hommaa. Minäkin nukuin tänään harvinaisen pitkään.. jopa puoli seitsemään..:)
Pikku-pirpana kirjoitti:
No höh! Nukkuminen lomalla ei todellakaan ole yliarvostettua hommaa. Minäkin nukuin tänään harvinaisen pitkään.. jopa puoli seitsemään..:)
Selvästi tuo on ajanhaaskausta, kun voi reippaasti herätä ennen 5:ttä ja alkaa tehokkaasti vaikka täyttämään pesukonetta.
Mikä ihmeen nukumis epidemia täällä oikein vallitsee? Olen pöyristynyt!
😂tosi.typy kirjoitti:
Selvästi tuo on ajanhaaskausta, kun voi reippaasti herätä ennen 5:ttä ja alkaa tehokkaasti vaikka täyttämään pesukonetta.
Mikä ihmeen nukumis epidemia täällä oikein vallitsee? Olen pöyristynyt!
😂Nukkumisepidemia..?
Repesin, joten kiitos makoisista nauruista.
Aikainen mato on linnun aamiainen.
Ei sitä aina jaksa. :)
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars1662650- 821135
Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois2371025- 121996
Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä82858- 87717
Kissan kuolema
https://youtube.com/shorts/lJznLVfBTxA?si=h-F1D4Arg4uGjGX- On tuo aivan uskomaton tapaus! Lähes 200 osanottoa ja surun104618Haluatko J-mies jutella asiat selviksi vai jäädä palstalle haaveilemaan
Kuten otsikko sanoo: Haluatko tavata ja jutella, jotta saadaan asioihin selvyys lopullisesti vai haluatko mieluummin haa50577- 38552
- 36508