ketä nyt etsin?
Vastaukset 14
Riippuu mitä etsit. Jos Ja Ei.
- Anonyymi00001
En.
- Anonyymi00002
Ketä etsit? Ei kai täällä selviä kai koskaan.
Vain siinä tapauksessa, että olet minut juuri hukannut.
- Anonyymi00003
Taidat olla kotoisin ikävä-palstalta.
- Anonyymi00005
Ikävöivä sinkku tuli itselle myös mieleen.
Jos asut pilvien yläpuolella temppelissä vuoren huipulla.
- Anonyymi00004
Tietysti olen.
- Anonyymi00006
Oooh, oletko kiinnostunut seurastani? Pidätkö minusta.... hetkonen.
Ihmiset eivät ole koskaan minuun yhteydessä, elleivät tarvitse rahaa. Ok, sano vaan suoraan paljonko tarvitset? Mutta minunko se pitää olla aina rahoittamassa muiden projekteja, joihin heillä itsellään ei ole rahaa. En minäkään elä yli tulojeni. Äärettömän epätodennäköisesti kyllä.
Mutta en jaksa uskoa noin.- Anonyymi00007
Toivottavasti en.
- Anonyymi00008
Oon Salon Hessu, perhana. Vähän lihoonu, kun oon Kujakollissa käyny.
- Anonyymi00009
Melko varmasti.
Ethän vain suunnittele aloittavasi jotain kirjainleikkejä, niitä on kyllä ihan riittävästi ikäväpuolella ikuisen kaipuun osastolla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 136849
Jasmin Vähäkangas valehtelee kolumnissaan. Hän ei ole "taaperon" äiti.
Lapsi ei taaperra. Vielä seurakunnan lehdessä valehtelee noin?83708- 58676
Pyhäjärvi syvällä kusessa
Pyhäjärvi ei tule selviämään millään tästä alhosta. Ollaan aivan liian syvällä. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pyha82646Miten voi sinun
tunteet yhtäkkiä kuolla kuin napista painamalla? Et enää vilkaisekaan minuun päin vaan jos vahingossa näet minut käännät55571Hyvää yötä
Ikuinen kohtalo, sydänystävä, rakkauteni♥️.. kumpa olisimme saaneet elämältä mahdollisuuden!26543- 152461
- 42459
Missähän pöytäkirja viipyy, taas?
Hallituksen kokouksessa oli eilen mielenkiintoisia asioita käsiteltävänä. Pöytäkirja on ollut yleensä saman iltana luett40456Kuhan lie kuollu auto-onnettomuudessa kylillä?
Joku nuorimies löytyny kuolleena kylän liepeillä ulos ajetusta autosta.Kenen poikahan lienee?2443