Nyt kyllä menee jo hieman yli, pakko myöntää. Ei nyt ihan kuitenkaan tuolleensa saisi naisia kohdella, vaikka sillä nyt onkin se lapsi, poika vieläpä. On se silti ihan nätin näköinen nainen, ja pienikokoinen. Ajattelin kyllä aiemmin että ne naiset ansaitsevat kaiken mitä vaan saavat, siis huonon kohtelun. Mutta enpä tiedä. Ei ehkä ihan noin huonoa kuitenkaan mitä viime jaksossa oli. Tai just tuo nainen ei sitä ansaitsisi.
Ongelma oli oikeastaan se että ne toivat vieraita a-kkoja samaan pöytään ja kaikki haukkuivat sitä yhtä naista. Oikeastaan miehet eivät olisi koskaan sitä naista kohdelleet noin huonosti kuin ne kauhuakat.
Ensitreffit alttarilla AUS
24
123
Vastaukset 24
- Anonyymi00001UUSI
Pohdin tätä asiaa hieman, ja kyllä se järkyttävä asia on tuo viha ja se julmuus mitä naiset tuntevat ja ilmaisevat toisia naisia kohtaan. Naistenvälinen vihanpito, se on se ongelma. Ne vaan on niin käsittämättömän säälimättömiä olentoja, niiltä vaan puuttuu joku sellainen normaali juttu aivoista mikä miehillä, ainakin useimmilla, on.
- Anonyymi00010UUSI
Kyllä, mitä enemmän pohdin sitä selvemmäksi se käy.
Mies yleensä käyttää vihaa työkaluna, tarvittaessa, ja annosteltuna, mutta nainen vaikuttaisi käyttävän vihaa täysin säälimättömästi, ilman minkäänlaista jarrua tai mitään kontrollointia, ilman minkäänlaista hallintaa. Ja käyttäytyy aivan kuin ei itse olisi ollenkaan vastuussa tunteistaan ja siitä miten käyttäytyy muita kohtaan. Tämä naisellinen viha pääsee täyteen voimaansa kun sen kohteena on toinen nainen. Silloin ei ole samanlaista pelkoa taustalla mitä nainen tuntee AINA miestä kohtaan, luonnollisesti, ja se pelko saa naisen varovaiseksi. Toista naista, varsinkin nuorta ja pienikokoista naista kohtaan tuo ei tunne mitään pelkoa, vain puhdasta vihaa. Se nainen on aina yhtä säälimätön ja tuntee sitä vihaa, mutta ei pysty sitä täysin vapaasti ilmaisemaan kaikissa tilanteissa.
- Anonyymi00002UUSI
Erittäin hyvä ohjelma. Kertoo oleellisen ja panee oivaltamaan. Suosittelen, se on parhaaksenne, jotka parisuhteeseen kaipaatte.🤷♀️
- Anonyymi00003UUSI
Hah!... kyllä loppuu ne kaipaukset lyhyeen...
- Anonyymi00004UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Hah!... kyllä loppuu ne kaipaukset lyhyeen...
No loppuu jos loppuu. Totuus tekee kipeää, ja lopettaminenkin on tyhmää viisaampaa.😁🤷♀️
- Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
No loppuu jos loppuu. Totuus tekee kipeää, ja lopettaminenkin on tyhmää viisaampaa.😁🤷♀️
Ja naiset siellä toisten puolia pitää. Käräyttää valhettelijat. Otas ne putkiaivo lasit päästäsi niin näet elämää muutoinki kun omasta katsantakannastasi. Ja voit jopa siitä oivalluksesta itse hyötyä. Älä oleta että kaikki muut on negaa muita kohtaan vaan hokaa että nega olet sinä itse. Siitä se lähtee, sinunkin onnesi.🤷♀️
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Ja naiset siellä toisten puolia pitää. Käräyttää valhettelijat. Otas ne putkiaivo lasit päästäsi niin näet elämää muutoinki kun omasta katsantakannastasi. Ja voit jopa siitä oivalluksesta itse hyötyä. Älä oleta että kaikki muut on negaa muita kohtaan vaan hokaa että nega olet sinä itse. Siitä se lähtee, sinunkin onnesi.🤷♀️
Ps. Tiedätkö , se mikä sinua ketuttaa, miksi maalitat ja mollaat, ei ole muiden vika vaan sinun omat käsittelemättömät asiat itsessäsi, joita et tahdo nähdä ja hyväksyä itsessäsi. Mutta pahan ei saa antaa porskuttaa. Se jos joku on vastuusi ja velvollisuutesi.🤷♀️
- Anonyymi00007UUSI
No jokainen epäilijä voi katsoa itse huomenna uusinnasta mitä todella tapahtui. Ei tarvitse luottaa kenenkään sanaan tai mielipiteisiin kun voi nähdä ihan itse.
Ensitreffit alttarilla AUS
30.7. klo 12:00, MTV Ava. Kausi 12, jakso 18.- Anonyymi00008UUSI
Aivan sama. Sitten kun sinulla on munaa olla arvostelematta/ mollaamatta/ maalittamatta ja hakematta syyllisiä omaan olotilaasi, sitten olet valmis parisuhteeseen. Sitten kun osaat arvostaa, nostaa ja kunnioittaa. Et vaadi vaan tahdot antaa. Muuta tietä ei ole.🤷♀️
- Anonyymi00009UUSI
Ihan mielenkiinnosta kysyn, että maksetaanko sulle tästä jatkuvasta maikkarin ja ton ohjelman buffaamisesta palstalla?
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Ihan mielenkiinnosta kysyn, että maksetaanko sulle tästä jatkuvasta maikkarin ja ton ohjelman buffaamisesta palstalla?
IHan vaan mielenkiinnosta kysyn että maksetaanko sulle tuon vasemmistoradikaalifeminismi-ideologian levittämisestä täällä?
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Aivan sama. Sitten kun sinulla on munaa olla arvostelematta/ mollaamatta/ maalittamatta ja hakematta syyllisiä omaan olotilaasi, sitten olet valmis parisuhteeseen. Sitten kun osaat arvostaa, nostaa ja kunnioittaa. Et vaadi vaan tahdot antaa. Muuta tietä ei ole.🤷♀️
Siis "aivan sama" mitä todellisuudessa tapahtui, vain tämä tikku-ukkoja piirtelevä raivopäinen f-eministi on oikeassa, koska hän tietää kaiken, itse katsomatta, itse näkemättä, ja itse kuulematta. Hän on oikeassa, koska hän on. (f-eministinenvihervasemmistolainen)
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
IHan vaan mielenkiinnosta kysyn että maksetaanko sulle tuon vasemmistoradikaalifeminismi-ideologian levittämisestä täällä?
Linkkaa ihmeessä edes yksi kuvaamasi kaltainen viesti minulta 🙂. Minä voi linkata tähän kymmenkunta näitä sun tätä kyseistä ohjelmaa buffaavaa viestiäsi. Haisee jo kovasti maksetulta mainostamiselta. Paljonko sulle maksetaan tollasen keinotekoisen skeidan mainostamisesta?
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Linkkaa ihmeessä edes yksi kuvaamasi kaltainen viesti minulta 🙂. Minä voi linkata tähän kymmenkunta näitä sun tätä kyseistä ohjelmaa buffaavaa viestiäsi. Haisee jo kovasti maksetulta mainostamiselta. Paljonko sulle maksetaan tollasen keinotekoisen skeidan mainostamisesta?
Onko sinulla vielä jotain muuta sanottavaa? Pistä nyt kaikki se f-eministinen viha pihalle itsestäsi niin voit vetää henkeä vähän aikaa. Jaksat taas huomenna raivota entistä lujemmin.
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Onko sinulla vielä jotain muuta sanottavaa? Pistä nyt kaikki se f-eministinen viha pihalle itsestäsi niin voit vetää henkeä vähän aikaa. Jaksat taas huomenna raivota entistä lujemmin.
Ei ollut minulta tämä. Tais olla mieheltä... ei minun tarvii raivota, kun ei ole mitään syytä. Sinun pitäisi istua alas ja tasata sykkeesi. Se on huono verenpaineellesi. Älä nyt vielä heitä lusikkaa nurkkaan.🤷♀️
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Ei ollut minulta tämä. Tais olla mieheltä... ei minun tarvii raivota, kun ei ole mitään syytä. Sinun pitäisi istua alas ja tasata sykkeesi. Se on huono verenpaineellesi. Älä nyt vielä heitä lusikkaa nurkkaan.🤷♀️
Linkki meni väärään viestiin, piti mennä edelliseen.🤷♀️
- Anonyymi00014UUSI
Oi voi. Katsokaa sitä ohjelmaa ja oppikaa. Laittakaa egot nurkkaan. Pahalla ei koskaan hyvää saa, vai voitteko muuta väittää?🤷♀️
- Anonyymi00018UUSI
Kertokaa, mitä hyvää olette pahalla saaneet aikaiseksi? Hyvä olo itsellenne? Nainen , lapset ja onnellinen elämä? Kertokaa, olen kiinnostunut kuulemaan.🤷♀️
- Anonyymi00019UUSI
Nainen on kaiken pahan alku ja juuri.
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
Nainen on kaiken pahan alku ja juuri.
No näinpä. Ja sinä kaiken hyvän? Jos olisit niin et mustamaalaisi vaan sinulla olisi varaa ylentää. Ymmärrän sinua, mutta en voi toimintaasi hyväksyä, sillä silloin hyväksyisin itsesi pahoinpitelemisen.🤷♀️
- Anonyymi00021UUSI
Tämä "keskustelu" palautti minut järkiini. Olin ilmeisesti hetkellisesti tuon dramaattisen ohjelman vaikutuksesta jonkinlaisen tunteen vallassa, ehkä säälin tai jonkun myötätunnon tms. En tiedä, en tunne noita tunteita niin tarkasti että osaisin niitä määritellä.
Mutta nyt taas olen järjissäni ja tajuan sen erittäin selkeästi että yksikään nainen ei ansaitse minkäänlaista sääliä.
Ei ole pienintäkään syytä myötätunnolle tai säälille.- Anonyymi00022UUSI
Ai jaa.. ja sinäkö ansaitset. Voisitko perustella? 🤷♀️
- Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00022 kirjoitti:
Ai jaa.. ja sinäkö ansaitset. Voisitko perustella? 🤷♀️
Kerro minkä takia sinua kohtaan pitäisi tuntea myötätuntoa tai sääliä, ja hokaatko että olen ketjussa jo niitä tuntenut. Onko se sinun putkiaivo lasejasi päästä riisunut, ehei oot ne käynyt jesarilla tiukemmin päähäsi teippaamassa. Omapahan on onnettomuutesi jos et hyvän päälle ymmärrä. Heippodei, pidä itsesi yhtä jääräpäänä jatkossakin ja yhtä onnettomana. 🤷♀️
- Anonyymi00024UUSI
Nyt minulle selvisi miksi asiat on niin pielessä monilla pareilla. Tajusin nyt että psykologit ovat laittaneet pareiksi erittäin vastakkaisia persoonallisuuksia, tarkoituksena on että eloisa ja avoin persoona saisi sulkeutuneen ja epävarman persoonan avautumaan ja olemaan rohkeampi. MUTTA onko tällä avoimella persoonalla velvollisuus auttaa epävarmaa avautumaan, ja haluaako se edes tehdä niin, ja haluaako kumpikaan henkilöistä muuttua miksikään muuksi kuin on? Tämän takia useimmat näistä liitoista epäonnistuvat täysin. Useimmissa tapauksissa toinen haluaa että se toinen muuttuu joksikin muuksi kuin mitä on. Ei välttämättä hyvä lähtökohta parisuhteeseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars1752914- 861270
Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois2421077- 1231026
Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä84926- 91763
Kissan kuolema
https://youtube.com/shorts/lJznLVfBTxA?si=h-F1D4Arg4uGjGX- On tuo aivan uskomaton tapaus! Lähes 200 osanottoa ja surun104667Haluatko J-mies jutella asiat selviksi vai jäädä palstalle haaveilemaan
Kuten otsikko sanoo: Haluatko tavata ja jutella, jotta saadaan asioihin selvyys lopullisesti vai haluatko mieluummin haa55665Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid103581- 38572