Jere Karalahti uhoaa ja haastaa Immun matsiin

Anonyymi-ap

Ex-jääkiekkoilija ja nyrkkeilykehissä mainetta niittänyt Tapulikaupungin kasvatti Jere Karalahti uhoaa Immu Ilmenille nimitellen tätä kovasanaisesti. Karalahti on erityisen tulistunut Ilmenin häneen kohdistamasta arvostelusta ja osoittaa halunsa otella Ilmeniä vastaan. Monet muut ovat olleet vakuuttuneita Karalahden kovista iskuista ja tämän kestävyydestä kehässä.

"Nyt kun elämä on raiteillaan ja tasapainoisempaa, haluaisin päästä uudestaan kehään"

"Sä oot jauhanut musta niin paljon paskaa ja sä oot jauhanut kaikista muistakin niin paljon paskaa. Mun mielestä tuossa ois sellainen matsi, mikä kiinnostais varmasti koko Suomea. Muutenkin kaksi viisikymppistä äijää, jommaltakummalta lähtee ihan varmasti taju... niin mitä kuiskaat?"

"jos sää et tähän suostu, sä oot kautta aikojen suurin Mikki Hiiri, paskahousu ja pelle"

- Jere Karalahti

https://www.iltalehti.fi/kamppailulajit/a/864c7a30-9391-4594-b5a8-33335a37bf66

13

70

Vastaukset 13

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Hyvin sanottu.

• Anonyymi00002

Sonja Aiello jo mainostaa instassaan tulevaa ottelua. Ei sillä postauksella minkä on laittanut instaansa bikininaru persvaossa eikä silläkään missä on alastonuinnilla. Nouseekohan seuraajamäärä koska tuntuu että vain laskenut? Ehkä Jeren kuva lisää kiinnostusta? Pitkä on matka Ernan seuraajamääriin koska Sonjalla alle 80 tuhatta ja Ernalla yli 300 tuhatta. Mutta Erna onkin pyllistellyt instassaan kauemmin.

• Anonyymi00003

Taitaa Jeren tähti olla jo sammuksissa?

• Anonyymi00004

Tarvii rahaa kok- ja am.ostoihin! Yrityää vi..uilemalla saada kaverin kehään.

• Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Tarvii rahaa kok- ja am.ostoihin! Yrityää vi..uilemalla saada kaverin kehään.

Noin se menee ja rahaa tarvii lasten elareihin.

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Noin se menee ja rahaa tarvii lasten elareihin.

Saisi kunnolla turpaan Immulta, siihen loppuisi tuokin uhoilu lyhyeen.

• Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Saisi kunnolla turpaan Immulta, siihen loppuisi tuokin uhoilu lyhyeen.

Onko jo Jere mahtanut lopettaa huumeiden käytön kokonaan ?

• Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Onko jo Jere mahtanut lopettaa huumeiden käytön kokonaan ?

Sitä et usko sinä, en mimä eikä etelän erkkikään. Ei enää niin näkyvästi tee bisnestä kuin ennen kiinni jääntiä.

• Anonyymi00009

Yli 50v ukko ja aamiaiseksi valkoista. Ei ikinä.lopeta. Säälittävä raakki.

• Anonyymi00010
      UUSI

SE TOTEUTUU? Ilmen hyväksyi Jere Karalahden haasteen.

"Mä otan tän sun haasteen vastaan. Katsotaan kumpi kaatuu Helsingin jäähallissa 12. syyskuuta"

"Mulle on ihan sama, missä kunnossa tulet. Kun sä lähdit kerran huutelemaan, niin katsotaan tämä nyt."

- Immu Ilmen

Monet seuraajat ovat olleet vakuuttuneita Karalahden kovista iskuista ja ennen kaikkea hänen kestävyydestään ottaa iskuja vastaan. Ilmen sen sijaan hävisi Stagalalle tämän lyödessä Ilmenin maihin ottelun ensisekunneilla.

Asiasta uutisoi Iltalehti
      https://www.iltalehti.fi/kamppailulajit/a/5b7495d5-b4ae-4970-815e-034099061d6a

• Anonyymi00011
      UUSI

Elämä on kuin Immun nesteytys.

• Anonyymi00012
      UUSI

uskon että jere vois voittaa immun enemän järkeä kun palanderi tunnen itse kallen henkilö kohtasesti lapsesta lähtien kalle ei koskaan tapellut kennenkään kanssa kalle ei oo tappelia kalle pelas tennnistä kotinsa takapihalla oli oma hiekka kenttä ja reenas suksi hommia oltiin jotain kaksitoista vuotiaita, t , timppa

• Anonyymi00013
      UUSI

Suolistoni sisältö pysyy helposti piilossa, kunnes paljastan sen ruiskuttamalla kaiken sisällön ulos – siemennestettä, virtsaa, verta ja ulosteita. Tykkään marinoida sitä niin kauan kuin pystyn, joskus useita päiviä. Sitä on vaikea kuvailla, mutta haju on niin voimakas, että se imeytyy jokaiseen kankaaseen ja pysyy, kunnes peset ne. Tavalliset ihmiset sanovat, että sitä on liikaa ja se saa heidät oksentamaan, mutta minä rakastan sitä. Rakastan nukkua voimakkaan hajun kanssa. Joskus päällystän sillä kivekseni ja penikseni masturboin. En tiedä mitään parempaa kuin se. Kerro minulle, jos haluat nähdä kuvia siitä? Tunteeni suolistoani kohtaan ovat vahva rakkaus ja himo, ja olen myös erittäin uskollinen sille.normaalisti ulkoilutan koiraani,mutta lähiaikoina olen huomannut liikkuvani ulkona puistoissa,leikkikentillä ynms tämän tavaran kanssa ja luulen sen olevan oikeaa rakkautta. 💚

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun

Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid
      Maailman menoa
      165
      1101
    2. En jaksa

Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene
      Ikävä
      44
      737
    3. Kissa eli kivuissa useita viikkoja

Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.
      Tuusniemi
      135
      707
    4. Minkälainen nainen

Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi
      Ikävä
      27
      703
    5. Yksi asia sen esti

Etten antanut meille mahdollisuutta
      Ikävä
      44
      669
    6. Okei, eli olet rakastunut

Hyvä sinä, niin minäkin.
      Ikävä
      67
      625
    7. Martinan mauton tyyli

Voi hyvää päivää 🤣 nyt ollaan oltu Muhiksen kanssa Kultareservin avajaisissa suorat housut jalassa ja 500€ korsetti pää
      Kotimaiset julkkisjuorut
      164
      592
    8. Herkkyydestä

Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l
      Sinkut
      199
      591
    9. Arvaako kukaan?

"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni
      Haapavesi
      36
      580
    10. Jos meillä olisi yhteinen koti

Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal
      Ikävä
      52
      580
    Aihe