Sain aiheeni toisesta ketjusta Millainen on naisellinen nainen?
"Anonyymi00005, 2026-07-30, 19:04:24"
"Niin. Se on ristiriitaista. Nykynainen haluaa miesten arvostavan naisia, jotka kuitenkaan eivät itse arvosta naiseuttaan. Surullista."
Saunan pukuhuoneessa satuimme jäämään vielä kahden erään tutun siskon kanssa. Molemmat olimme vielä alasti. Tulin lausuneeksi, että varmaan oli onnellinen, kun on niin kaunis. Minulla oli näes luulo, että hän oli itsekin sen huomannut. Pidin sitä selvänä lähtökohtana, mutta hän vastasikin hämmästyneenä: "Vai kaunis, kunpa olisinkin."
Aivan hätkähdin, kun vastaus oli niin odottamaton. Sisar oli todellakin eräs kauneimmista, joita olen nähnyt. Kasvot kuin enkelillä, vartalo kuin Meloksen Afroditeella. Kun hän nousi edellä rantatöyrään portaita, eikä kohtuuttoman suuri istumapuoli peittänyt ihanoittavaa näkymää, häpyhuulet vielä avautuivat nätiksi Ʌ:n muotoiseksi kuvioksi.
Olin kyllä edeltä homannut, että häntä vaivasi aleemmuudentunto, varsinkin hän aina, joka kerta, valitti ettei ollut ylioppilas, mutta oli kuitenkin koulutukseltaan ja ammatiltaan hoitaja. En voinut kuvitella, että kaunotar ei pitänyt itseään kauniina.
On todella surullista, jos sisar ei osaa arvostaa itseään. Voiko tälläisessa tilanteessa oma tai muukaan mies tehdä mitään?
Vai kaunis, kunpa olisinkin!
1
<50
Vastaukset 1
- Anonyymi00001UUSI
Voi jos nainen sattuu rakastumaan mieheen. Kiinnostuksen on oltava lisäksi molemminpuolista. Itsetunto-ongelmat on tiedostettava ja luettava psykologiaa aiheen tiimoilta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid122773En jaksa
Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene42549Jos meillä olisi yhteinen koti
Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal50505- 36492
Minkälainen nainen
Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi18485Kissa eli kivuissa useita viikkoja
Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.101442Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et33431- 32375
Martina ja Muhis vaan ystäviä
Selityksiä tältä tyrkyltä löytyy, eikö kehtaa puuma sanoa, että seurustelemme. " Tää nyt on tämmönen alku vielä". Eiköhä130372- 46363