Uhri olla, pakko olla muitaki. Vielä etsin he ja alamme olla ystäviä 💕🤞
Vastaukset 10
- Anonyymi00001UUSI
Jos joutuu ns. vaikeuksiin nii oiskohan omaa syytä.
- Anonyymi00003UUSI
Miten se niinko sitten on ihan omaa syytä,
jos joutuu uhriksi. Kerrokko? -Ei ap
- Anonyymi00004UUSI
Millasella venheellä ne hullut souteloo?
- Anonyymi00005UUSI
Psykopaatilla
- Anonyymi00006UUSI
Et etsi, saatikka hakisitte vertaistukea toisistanne.
- Anonyymi00007UUSI
Kyllä sitäpä juuri. Yhdistetään voimamme 💕
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Vertaistuki voi olla kyllä vertaansa vailla. Huomaa, ettei ole outo omine ongelmineen. Rohkaisee kohtaamaan omat haavansa.
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Minä haluan löytää sellaisen mukavan 70v miehen, jonka kainalossa haluaisin olla!
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Miten suhtautuisitte, jos te kaikki istuisitte saman pöydän äärellä ja yhteinen aiheuttaja siinä pöydän päässä.
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Miten suhtautuisitte, jos te kaikki istuisitte saman pöydän äärellä ja yhteinen aiheuttaja siinä pöydän päässä.
Jos aiheuttaja ei ole valmis keskustelemaan asioista eikä tulemaan vastaan, mitäpä se hyödyttää? Jatkakoon niin kauan, että huomaa lopulta, kuinka huonosti on elämänsä elänyt. sivusta
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l271890- 67665
Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni45662Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et34558- 51519
Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä
Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona30460- 30444
En pyytele enää koskaan anteeksi mitään sinulta
Olet ollut kohtuuttoman kylmä ja tyly tilanteeseen nähden.45437- 45437
- 38436