Ei vieläkään onnistunut ku täällä mä painan menemään. Sen siitä saa ku nainen on pirun vahva 💪💃👐
Vastaukset 10
- Anonyymi00001
Tuhotaan sut. Tämmönen kommentti tuli mulle kerran.
- Anonyymi00006
Ai niin. Tämähän itse asiassa selvisi. Että nekin kommentit olivat heiltä. Ne ja kaikki muu muualla. Heippoja vaan sinne 👋
- Anonyymi00002
Kuinka paljon meitä tarvitaan lisää
- Anonyymi00004
Mitä te oikeen luulette itsestänne?!?!?!
- Anonyymi00005
Saitteko joukkoihinne nyt Tomin ja poppoon. Onneksi olokoon
- Anonyymi00008
Mitä enemmän väkeä, sitä helpommin joku ulkopuolinenkin hyvä ihminen huomaa!!! T. N
- Anonyymi00003
Paina ihmeessä, mutta ole varovainen ajatustesi kanssa. sivusta neuvo
- Anonyymi00007
Miten muuten mä selviäisin ellen ajattelisi että oon vahva ja rakastan itse itseäni. Kiusataan porukalla ja olen täysin yksin...
- Anonyymi00010
Anonyymi00007 kirjoitti:
Miten muuten mä selviäisin ellen ajattelisi että oon vahva ja rakastan itse itseäni. Kiusataan porukalla ja olen täysin yksin...
Et ymmärtänyt, tarkoitin, että älä vajoa samalle tasolle.
- Anonyymi00009
Ehkä siten, että jossain toisaalla saatiin tuhottua jonkun muun elämä. 🪦
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 77968
- 73842
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut101576- 43575
- 45533
Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t4516Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.160507- 27497
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t132482Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60475