Harala, eikö hälläkää kroppa ota enää harkkaa vastaan ?
Vastaukset 25
- Anonyymi00001
Korona viirus tai rokote ?
- Anonyymi00003
Somesta saa enempi rahaa kuin urheilusta.
Katsokaapa Maria Huntingtonia.
Lopetti urheilun ja rahaa alko tulla eri tahtiin.
Podcastit kultakaivos.
- Anonyymi00002
Vaikia harjoitella ilman puolisoa.
- Anonyymi00004
Haluaa tehdä lapsia, mutta kenen kanssa?
- Anonyymi00005
Koeputken kanssa, ilman orgasmia
- Anonyymi00006
En edes viitsis lyödä vetoa siitä että siirtyy joko only fans sivuille..tai jonkinlaiseksi ns. Somevaikuttajaksi..sen verran tyrkky on
- Anonyymi00008
Jospa tekisi fiksun päätöksen ja jatkaisi "rivijäsenenä" Pyrinnössä tekemällä talkootyötä seuralle, niin monta vuotta kuitenkin on monta monta vapaaehtoista tehnyt senkin hyväksi isoissa kisoissa. Tai sitten tekee reilut ja vaihtaa Kunto-Pirkkoihin..
- Anonyymi00009
Pahasti pelkään, että Lotta ei pysty olemaan ilman julkisuutta. Todennäköinen osoite on joku podcasti vaikka itse toivoisin hänen aloittavan OF:ssä.
- Anonyymi00022
Anonyymi00009 kirjoitti:
Pahasti pelkään, että Lotta ei pysty olemaan ilman julkisuutta. Todennäköinen osoite on joku podcasti vaikka itse toivoisin hänen aloittavan OF:ssä.
Harala on tyrkyllä eduskuntaan kokoomuksen listalta.
Eduskunnassa on huutava pula urheilijoista, joten tulee valituksi.
- Anonyymi00010
Instassa jakoi videon ltreeni startista suoraan takaalta kuvattuna. Juuri kun ensin kritisoi tv:n kuvakulmia.
- Anonyymi00011
Ei se katsomalla kulu ja sais taas soutaakkin.
- Anonyymi00012
Ei kehtaa sanoa mitä haluaisi että kuvatkaa vaan minua etenkin kun näytän niin hyvältä.
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Ei kehtaa sanoa mitä haluaisi että kuvatkaa vaan minua etenkin kun näytän niin hyvältä.
Kun vielä ...
Helinä Laihorinne näyttää yhä - Anonyymi00017
Anonyymi00013 kirjoitti:
Kun vielä ...
Helinä Laihorinne näyttää yhäHelinä Marjamaa on yhä missimitoissa.
- Anonyymi00014
Harala voisi alkaa maratoonariksi nyt kun paska-aiturin ura on ohi.
- Anonyymi00015
No no, vähän kunnioitusta edustusurheilijamme edessä, sentään Suomen Ennätyksen tekijä ja olympiajuoksija.
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
No no, vähän kunnioitusta edustusurheilijamme edessä, sentään Suomen Ennätyksen tekijä ja olympiajuoksija.
En arvosta kuin sub 3h nylkkyjä!
- Anonyymi00018
Anonyymi00016 kirjoitti:
En arvosta kuin sub 3h nylkkyjä!
Juu. Siinäs kuulitte. Aitajuoksu ei kiinnosta. Maratoonari on kunkku.
- Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Juu. Siinäs kuulitte. Aitajuoksu ei kiinnosta. Maratoonari on kunkku.
Suunnistus kìinnostaa, siellä parhaat juoksijamme ja äkykkäimmät.
- Anonyymi00021
Anonyymi00019 kirjoitti:
Suunnistus kìinnostaa, siellä parhaat juoksijamme ja äkykkäimmät.
Nimenomaan, herättää huomiota ja on poikkeuksellinen.
- Anonyymi00020
Kannattais ottaa mallia Oona Kettusesta ja vaihtaa vammakierre vaikkapa aluksi sprinttihiihtoon.
- Anonyymi00023
Aloitukseen toteaisin että ihmisillä on pääkin, ehkä se ns. huipulla pysymisen vaatima harjoitusmäärä ja kurinalaisuus ja aikataulutukset jne. alkavat toisia nekin jossain vaiheessa tympiä ja haluaa jotain muutakin.
- Anonyymi00024
Alamäki alkoi eron jälkeen. Olisi vaan perustanut sen perheen somehuomion kerjäämisen sijaan.
- Anonyymi00025
Podcast sai lopettaa.
Huntington lopetti jo aiemmin
- Anonyymi00027
No, ura olisi päättynyt joka tapauksessa kun akillesjänne meni katki.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 73893
- 113799
- 140745
- 37732
- 70637
En haluaisi sanoa tätä
Mutta olet sokea sille, mitä sinulla jo on! Jos minä olisin sinä, pyrkisin tekemään kaikkeni kohentaakseni nykyistä pari40619Koska Sofia kertoo totuuden, että ovat eroneet miljonääri miehen kanssa?
Eikö olisi hänelle itselleen helpotus, kun voisi kertoa totuuden. Miksi salata asiaa ja pitkittää sitä harmaan tulevaisu179546- 32539
Vasemmiston aloite
Pyhäjärvellä, ihan hyvä aloite. Toteutus ja puhdistus pitäisi alkaa ihan omasta pesästä. Näkeehän tuon sokeakin mitä ja58503Muistelen lämmöllä
Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti46502Onko suhtautuminen kaivattusi
Fyysiseen vetovoimaan muuttunut? Jos, mihin suuntaan? Tunnetko enemmän vai vähemmän vetoa häneen fyysisesti kuin silloin35484- 64474
- 69455
- 41446
Maajussille morsian: Farmiviikon voittajat ja häviäjät - Itkua ja pettymystä ei salattu
Maajussille morsian -suosikkisarjassa farmiviikolla selviää, onko ilmassa "sitä jotakin". Rakkauden etsintä on täynnä i0442Näyttää siltä ettet edes sinä.
Kukaan ei uskalla kohdata aitoa ja syvää sielun rakkautta. Hyvin harvat vain. Ihmisten on turha tavoitella sitä oikeaa31436- 45433
- 37431
Hei, alettaisko oleen yhdessä?
Miltä tuntuisi jos joku ihminen josta tykkäät sanoisi haluavansa yhteen asumaan? Ajattelisitko menettäväsi vapauden, pys74426Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi
Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks59415