...kuin Isä eikä Isää kukaan muu kuin Poika ja se, jolle Poika tahtoo hänet ilmoittaa. ( Matt. 11.27 )
Jos uskot Jumalaan, Isään ja Poikaan ja Pyhään Henkeen, jos sydämessäsi on kaipuu Herran yhteyteen, jos huudat avuksesi Jeesusta, jos rukouksen huokauskin nousee sielustasi Isän puoleen, niin mikään tästä ei ole sinun itsesi aikaansaamaa, ansiotasi tai omasta päätöksestäsi syntynyttä. Kukaan ei kaipaa Jumalaa, kukaan ei etsiydy Jeesuksen seuraan, kukaan ei rukoile elävää Herraa muuten kuin Pyhän Hengen työn seurauksena.
Pojan tuntee vain se, jolle Poika tahtoo itsensä ilmoittaa. – Tämä laittaa meistä jokaisen sopivasti pienelle paikalle. Mistä omastamme voisimme kerskua? Mitä Jumalan ihmeellisestä uskon lahjasta voisimme ottaa omaksi kunniaksemme?
Kaikki on pelkkää Jumalan hyvyyttä, armoa, Jeesuksen salattua lahjaa. Olemme saaneet uskon lahjan siitä huolimatta, että Herramme tuntee hyvin, millaisia ihmisiä me olemme. On tämä merkillinen valtakunta!
( Teksti on Juha Vähäsarjan hartauskirjasta Joka päivä huolta vailla)
s-seutulainen
Kaiken on Isäni antanut minun haltuuni. Poikaa ei tunne kukaan muu ...
12
57
Vastaukset 12
- Anonyymi00001
Jeesus ilmoittaa Isän, mutta hellarit eivät näe eivätkä tunne Isää, koska liian suuri Jeesus peittää heiltä Isän.
- Anonyymi00002
Jumala oli Kristuksessa ja sovitti maailman itsensä kanssa eikä lukenut heille heidän rikkomuksiaan.
- Anonyymi00003
s-seutulainen, taas kerran sinä jumalaton olet palstalla kiusaamassa Jeesuksen omia. Miksi et pysy omasa luterilsesa kirkossasi!
- Anonyymi00004
Ylläpidon pitäisi poistaa automaattisesti suorat pitkät lainaukset.
- Anonyymi00005
Luterilainen: Jumalalle ei ole kolmea muotoa tai kolmea persoonaa, vaan Jumala on yksi ja ainoa. Jeesuksella on Jumalan muoto, ja Hän otti orjan muodon. Jeesus on myös alku ja Sana sekä ylimmäinen pappi. Jeesus on Isän kuva ja Herra Sebaot, sotajoukkojen Jumala, Yehovah. Jeesus Karitsa valtaistuimen keskellä, Valo ja Elämän leipä ja tuomari. Sana puhuu Jeesuksesta: kuningasten Kuningas, herrain Herra ja välimies. Jeesus on iankaikkinen Elämä ja Pyhä Henki. Niin missä näet kolmiyhteisen jumalasi tai kolmen muotoisen Jeesuksen?.
Niin, mitä Raamattu todistaa sinun jumalastasi, ja kolmimuotoisesta ja kolmiyhteisestä Jumalasta: EI MITÄÄN.
Sen sijaan Raamatusta löytyy yli kuusi ja puoli tuhatta kertaa Yehovah, yksi ja ainoa Jumala.- Anonyymi00008
Sinä sotket Jahven Jeesukseen. Nämä ovat kaksi eriä. Jahve asuu Jeesuksen ruumiissa, mutta Jeesus ei ole Jahve.
- Anonyymi00012
Anonyymi00008 kirjoitti:
Sinä sotket Jahven Jeesukseen. Nämä ovat kaksi eriä. Jahve asuu Jeesuksen ruumiissa, mutta Jeesus ei ole Jahve.
Aabrahamin ja Iisakin ja Jaakobin Jumala on yksi ja ainoa, Yehovah, Minä olen joka Minä olen, itsestään oleva, riippumaton, Yehovah. Sana ilmoittaa yhden Jumalan, Yehovan yli 6500 kertaa ja Sana yhdistää Yahven suoraan Jeesukseen monia kertoja. Esimerkiksi: Sitten minä sanoin heille: "Jos teille hyväksi näkyy, niin antakaa minulle palkkani; jollei, niin olkaa antamatta". Niin he punnitsivat minun palkakseni kolmekymmentä hopearahaa.
Ja Herra ( Yehovah) sanoi minulle: "Viskaa se savenvalajalle, tuo kallis hinta, jonka arvoiseksi he ovat minut arvioineet".
Matteus todistaa: sanoi: "Mitä tahdotte antaa minulle, niin minä saatan hänet (Jeesus) teidän käsiinne?" Ja he maksoivat hänelle kolmekymmentä hopearahaa.
JUMALAN ILMOITUKSESSA EI OLE KOLMEA JUMALAA, EIKÄ KOLMEA JUMALAN PERSOONAA.
YEHOVAH JA JEESUS OVAT YKSI JA SAMA JUMALA YKSI PERSOONA, JEESUS ON ISÄN JUMALAN OLEMUKSEN KUVA, HÄNEN KIRKKAUTENSA SÄTEILY!
- Anonyymi00006
Joh.1:18 Ei ole kenkään koskaan Jumala nähnyt: ainokainen Poika, joka on Isän helmassa, hän ilmoitti meille. Biblia (1776) 2Moos.33:20. Matt.11:27. Luuk.10:22. Joh.6:46. 1Tim.6:16. 1Joh.4:12.
- Anonyymi00007
Hebr.6:10 Sillä ei Jumala ole väärä, että hän unohtais teidän tekonne ja työnne rakkaudessa, jotka te hänen nimellensä osoitatte, koska te pyhiä palvelitte ja vielä palvelette. Biblia (1776)
- Anonyymi00009
Sananl.21:13 Joka tukitsee korvansa köyhän huudolta, hänen pitää myös huutaman, ja ei kuultaman. Biblia (1776)
- Anonyymi00010
On yksi mistä ihminen voi kerskua ja johon Jumalalla ei ole sanaansa sanottavana.
Muiden herjaaminen. - Anonyymi00011
5Moos.6:4 Kuule Israel, Herra meidän Jumalamme on yksi (ainoa) Herra. Biblia (1776) 5Moos.4:35. Mark.12:29. 1Kor.8:4. Gal.3:20.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741670- 231172
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321073Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134906Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189826- 64694
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192609On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 49561
- 70539
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32518- 55507
- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 34424
- 33423
- 40417
- 16409
- 82398