Kaiken on Isäni antanut minun haltuuni. Poikaa ei tunne kukaan muu ...

Anonyymi-ap

...kuin Isä eikä Isää kukaan muu kuin Poika ja se, jolle Poika tahtoo hänet ilmoittaa. ( Matt. 11.27 )
Jos uskot Jumalaan, Isään ja Poikaan ja Pyhään Henkeen, jos sydämessäsi on kaipuu Herran yhteyteen, jos huudat avuksesi Jeesusta, jos rukouksen huokauskin nousee sielustasi Isän puoleen, niin mikään tästä ei ole sinun itsesi aikaansaamaa, ansiotasi tai omasta päätöksestäsi syntynyttä. Kukaan ei kaipaa Jumalaa, kukaan ei etsiydy Jeesuksen seuraan, kukaan ei rukoile elävää Herraa muuten kuin Pyhän Hengen työn seurauksena.

Pojan tuntee vain se, jolle Poika tahtoo itsensä ilmoittaa. – Tämä laittaa meistä jokaisen sopivasti pienelle paikalle. Mistä omastamme voisimme kerskua? Mitä Jumalan ihmeellisestä uskon lahjasta voisimme ottaa omaksi kunniaksemme?

Kaikki on pelkkää Jumalan hyvyyttä, armoa, Jeesuksen salattua lahjaa. Olemme saaneet uskon lahjan siitä huolimatta, että Herramme tuntee hyvin, millaisia ihmisiä me olemme. On tämä merkillinen valtakunta!

( Teksti on Juha Vähäsarjan hartauskirjasta Joka päivä huolta vailla)

s-seutulainen

12

57

Vastaukset 12

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Jeesus ilmoittaa Isän, mutta hellarit eivät näe eivätkä tunne Isää, koska liian suuri Jeesus peittää heiltä Isän.

• Anonyymi00002

Jumala oli Kristuksessa ja sovitti maailman itsensä kanssa eikä lukenut heille heidän rikkomuksiaan.

• Anonyymi00003

s-seutulainen, taas kerran sinä jumalaton olet palstalla kiusaamassa Jeesuksen omia. Miksi et pysy omasa luterilsesa kirkossasi!

• Anonyymi00004

Ylläpidon pitäisi poistaa automaattisesti suorat pitkät lainaukset.

• Anonyymi00005

Luterilainen: Jumalalle ei ole kolmea muotoa tai kolmea persoonaa, vaan Jumala on yksi ja ainoa. Jeesuksella on Jumalan muoto, ja Hän otti orjan muodon. Jeesus on myös alku ja Sana sekä ylimmäinen pappi. Jeesus on Isän kuva ja Herra Sebaot, sotajoukkojen Jumala, Yehovah. Jeesus Karitsa valtaistuimen keskellä, Valo ja Elämän leipä ja tuomari. Sana puhuu Jeesuksesta: kuningasten Kuningas, herrain Herra ja välimies. Jeesus on iankaikkinen Elämä ja Pyhä Henki. Niin missä näet kolmiyhteisen jumalasi tai kolmen muotoisen Jeesuksen?.
      Niin, mitä Raamattu todistaa sinun jumalastasi, ja kolmimuotoisesta ja kolmiyhteisestä Jumalasta: EI MITÄÄN.
      Sen sijaan Raamatusta löytyy yli kuusi ja puoli tuhatta kertaa Yehovah, yksi ja ainoa Jumala.

• Anonyymi00008

Sinä sotket Jahven Jeesukseen. Nämä ovat kaksi eriä. Jahve asuu Jeesuksen ruumiissa, mutta Jeesus ei ole Jahve.

• Anonyymi00012
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Sinä sotket Jahven Jeesukseen. Nämä ovat kaksi eriä. Jahve asuu Jeesuksen ruumiissa, mutta Jeesus ei ole Jahve.

Aabrahamin ja Iisakin ja Jaakobin Jumala on yksi ja ainoa, Yehovah, Minä olen joka Minä olen, itsestään oleva, riippumaton, Yehovah. Sana ilmoittaa yhden Jumalan, Yehovan yli 6500 kertaa ja Sana yhdistää Yahven suoraan Jeesukseen monia kertoja. Esimerkiksi: Sitten minä sanoin heille: "Jos teille hyväksi näkyy, niin antakaa minulle palkkani; jollei, niin olkaa antamatta". Niin he punnitsivat minun palkakseni kolmekymmentä hopearahaa.
        Ja Herra ( Yehovah) sanoi minulle: "Viskaa se savenvalajalle, tuo kallis hinta, jonka arvoiseksi he ovat minut arvioineet".
        Matteus todistaa: sanoi: "Mitä tahdotte antaa minulle, niin minä saatan hänet (Jeesus) teidän käsiinne?" Ja he maksoivat hänelle kolmekymmentä hopearahaa.
        JUMALAN ILMOITUKSESSA EI OLE KOLMEA JUMALAA, EIKÄ KOLMEA JUMALAN PERSOONAA.
        YEHOVAH JA JEESUS OVAT YKSI JA SAMA JUMALA YKSI PERSOONA, JEESUS ON ISÄN JUMALAN OLEMUKSEN KUVA, HÄNEN KIRKKAUTENSA SÄTEILY!

• Anonyymi00006

Joh.1:18 Ei ole kenkään koskaan Jumala nähnyt: ainokainen Poika, joka on Isän helmassa, hän ilmoitti meille. Biblia (1776) 2Moos.33:20. Matt.11:27. Luuk.10:22. Joh.6:46. 1Tim.6:16. 1Joh.4:12.

• Anonyymi00007

Hebr.6:10 Sillä ei Jumala ole väärä, että hän unohtais teidän tekonne ja työnne rakkaudessa, jotka te hänen nimellensä osoitatte, koska te pyhiä palvelitte ja vielä palvelette. Biblia (1776)

• Anonyymi00009

Sananl.21:13 Joka tukitsee korvansa köyhän huudolta, hänen pitää myös huutaman, ja ei kuultaman. Biblia (1776)

• Anonyymi00010

On yksi mistä ihminen voi kerskua ja johon Jumalalla ei ole sanaansa sanottavana.

Muiden herjaaminen.

• Anonyymi00011

5Moos.6:4 Kuule Israel, Herra meidän Jumalamme on yksi (ainoa) Herra. Biblia (1776) 5Moos.4:35. Mark.12:29. 1Kor.8:4. Gal.3:20.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ampuminen kylpylässä

Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa
      Naantali
      74
      1670
    2. Naantalin kylpylän ampujat

Oli somppumatuja. Nyt mennään. Suomi on ruotsi.
      Maailman menoa
      23
      1172
    3. Kemijärvellä vesionnettomuus

Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as
      Kemijärvi
      32
      1073
    4. Hei, voitko kuunnella

Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu
      Ikävä
      134
      906
    5. Joku porukka lähtenyt täältä

Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.
      Ikävä
      189
      826
    6. Miten yrität

Vielä saada kaivattusi?
      Ikävä
      64
      694
    7. Olipa yllätys

Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo
      Kotimaiset julkkisjuorut
      192
      609
    8. On todella ikävää

Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit
      Ikävä
      79
      598
    9. Tuletko tänään

Jos soitan? Niin... tuletko?🖤
      Ikävä
      49
      561
    10. 70
      539
    11. Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä

Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,
      Ikävä
      32
      518
    12. Ottanet yhteyttä

Facebookissa,jos on jotain asiaa.Miehelle! T.M-nainen.
      Ikävä
      55
      507
    13. Muutto auto hakee sut tänään!

Tein sulle oman huoneen! mieheltä naiselle
      Ikävä
      57
      485
    14. Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?

Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.
      Ikävä
      25
      457
    15. Kai sä mies ymmärrät..

..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast
      Ikävä
      28
      432
    16. 34
      424
    17. En tiedä mitä sanoa

Siksi en vastannut😔
      Ikävä
      33
      423
    18. Jos kaivattusi olisi

Vieressäsi niin mitä tekisit?
      Ikävä
      40
      417
    19. Kiinni jäit

Ei olisi uskonut sinusta
      Ikävä
      16
      409
    20. Päivän galluppi

Minkälainen ehkäisy sinkkupalstalaisilla käytössä?
      Sinkut
      82
      398
    Aihe