Onko teillä ollut yhden yön juttuja?

Anonyymi-ap

Miten onnistuitte saamaan

18

169

Vastaukset 18

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Jos mies on komea, se nyt ei ole ongelma. Naiset taas saavat, kun pyytävät. Ei välttämättä mieleistään, mutta tuskin kolmea kertaa tarvitsee tarjota, että kaikkio kieltäytyisivät.

• UUSI

Tuota omassa kaveripiirissä on ollut miehiä, joita ei parhaalla tahdollakaan voi sanoa komeaksi. Mutta vientiä on riittänyt. Luulen, että sopivasti ruma on toisinaan parempi.

• Anonyymi00002
      UUSI

On ollut. Olen viettänyt yhden yön useammankin miehen kanssa, mutta laskutavasta riippuen kaikkia ei laskettane yhden yön jutuksi.

Miten niitä nyt saadaan.. Kohtaa kiinnostavan ihmisen yleensä illanvieton ohessa, toisen kanssa on mukava olla, flirttailla, iltaa halutaan jatkaa, mies pyytää mukaansa..

Yhden yön jutut eivät ole minua varten, sen opin jo aikoinaan.

Aletheias

• Anonyymi00005
        UUSI

Ahaa.. vietit yhden yön useamman miehen kanssa. Montako heitä oli? Vai sekositko laskuissa?

• Anonyymi00006
        UUSI
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Ahaa.. vietit yhden yön useamman miehen kanssa. Montako heitä oli? Vai sekositko laskuissa?

Yhden miehen kanssa yhden yön kerrallaan. Ei heitä kovin montaa ole. Kuten aikaisemmin kirjoitin, riippuu mikä lasketaan yhden yön jutuksi. Pelkkää suutelua ja yhdessä nukkumista tuskin lasketaan.

Aletheias

• Anonyymi00007
        UUSI

Tykkään Aletheiaksen rehellisyydestä ja luonteesta. Jos olisin mies, ihastuisin häneen, mutta olen nainen ja hetero niin tyydyn toteamaan, että kivan oloinen ihminen 🙂

• Anonyymi00010
        UUSI
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Tykkään Aletheiaksen rehellisyydestä ja luonteesta. Jos olisin mies, ihastuisin häneen, mutta olen nainen ja hetero niin tyydyn toteamaan, että kivan oloinen ihminen 🙂

Voi kiitos kivoista sanoista 😊

Aletheias

• Anonyymi00011
        UUSI
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Samaa mieltä ja olen mies. Aletheias ja Mu5tasydän palstan päheimmät böönat. Anteeksi "nuorekas" kielenkäyttöni. En oikein osaa vanheta tyylikkäästi. 🤔

• Anonyymi00012
        UUSI
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Samaa mieltä ja olen mies. Aletheias ja Mu5tasydän palstan päheimmät böönat. Anteeksi "nuorekas" kielenkäyttöni. En oikein osaa vanheta tyylikkäästi. 🤔

Niin minäkin.

Yleensä vihaan täällä kaikkia.

Miellyttävän oloinen ihminen.

• Anonyymi00013
        UUSI
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Kuka sitä nyt tyylikkäästi jaksaa vanheta? 😄 Paljon hauskempaa, kun vanhenee omalla tyylillään 🤗

Aletheias

• UUSI
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Kerrankin voin olla samaa mieltä edellisen mielipuolen kanssa. On täällä yks anonyymikin tai kaks, ehkä kolmekin naisoletettua, joilla ei ole rekattua nikkiä. Joiden järjenjuoksusta tykkään.

Ja muutama jo palstalta poistunutkin tulee mieleen.

• UUSI

Ei, eikä tule.

• UUSI

Kyllä, joskus. En tiedä miten. Varmaan sellainen iloisuus, johon sairastun ottaessani alkoholia.

• Tökstöksnöö
      UUSI

Ei ole, en osaa neuvoa. Mutta voisin kuvitella, että jotain läppää tarvii osata heittää osoittaakseen kiinnostusta moiseen. Saa korjata, jos mutuilen väärin.

• UUSI

Pari kertaa melkein onnistuin. Molemmat lähtivät baarista eli alkoholilla oli osuutta asiaan, etenkin naisen osalta.

Toisen juttuja kuuntelin aikani ja sitten jonkin vaiheen jälkeen toin sen kämpilleni. Seksi ei lopula huvittanut yöllä eikä edes aamulla, joten tarjosin vaan aamukahvit.

Toinen tapaus tuli yöllä kotiini, mutta oli liian kännissä muta kuin nukkumaan. Seksiin päästiin sitten aamulla. Mutta ei se lopulta jäänyt yhteen kertaan.

• UUSI

Tuli mieleeni nouvellen too drunk to fuck.

• Anonyymi00008
      UUSI

tuo eräs tyttö on asunut kyllä talveakin Auomeasaa kai... mukavampaakin kun kelit vaihtelevat, ainänäaäs..

• Anonyymi00009
      UUSI

joitakin.synkkasi kummallakin

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yli 3 Vuotta sinä jaksoit

ja yrititit ottaa selvää minusta. Aika hämmästyttävää. Naiselle.
      Ikävä
      91
      1477
    2. Mikä on viimeinen

este joka vielä pitää sinut ja kaivattusi erillään?
      Ikävä
      83
      1022
    3. Näin kaivattuni viimeksi...

...? Se tuntui kuin... ?
      Ikävä
      67
      917
    4. Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?

Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su
      Sinkut
      361
      861
    5. Oikea nainen

On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t
      Sinkut
      170
      835
    6. Harmi että välimme

Menivät niin solmuun.
      Ikävä
      92
      773
    7. Olen pahoillani mies ihan kaikesta

Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on
      Ikävä
      61
      605
    8. Se ei silloin ollut sattumaa

vaan tarkkaan suunniteltu juttu. 🪤
      Ikävä
      63
      546
    9. Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin

Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta
      Ikävä
      127
      488
    10. Hei sinä rakas mies.

Milloinkaan kohdataan? Toivottavasti pian....❤️
      Ikävä
      33
      481
    Aihe