Niin näin miehen ja naisen, niin aattelin vikkasta lähemmin. Niin huomasinki, että nainen oli ihan innoissaan ja silleen yritti lähemmäks miestä, mutta mies katsoi tyhjästi kaukasuuteen. Huomas heti, että se oli ykspuolista. Se naisen ilme oli huomiota herättävä, siis varmaa sellanen kuin TE sanotte kiinnostunu. Ylävartalo kumartuneena, halus mennä lähemmäks. Mutta jalat silti soveliaasti tukevasti maassa.
Mitenköhä toi tilanne kehitty? Ois ollu kiva jäädä seuraamaan, mutta niin ku tiedätte mulla on näitä omia projekteja.
En kuulu mistä puhuvat, tai se nainen siinä vaan innokkaasti jotain selosti. Kuulin vain: SE PROSESSI. Oisko toi jokin avainsana? Joku ratkaisu meille joilla nyt on haasteita tossa parisuhteen löytämisessä.
Yksipuoleinen kiinnostus
6
83
Vastaukset 6
- Anonyymi00001
¨jerop minulla on tallessa videiojuttujakin kun joku kummit6usjutuista... nooh olin mökilllä jälleenkin
Kuulit väärin, se oli "PROJEKTI" se kuulemasi sana ja sille viljelleelle naisihmiselle täällä palstalla ei kelpaa kyllä mikään eikä kukaan paitsi ehkä se ikäisensä tumma lyhyt mies 🙃 vai miten se nyt meni 😄
Joo, se on jännää seurata kehonkieltä ja sitä, että lähteekö ne tavarat siitä välistä vai ei. Nojaileeko molemmat vai vain toinen..
On todella. Ennen ei varmaan ois tällästä ees huomannu. Täällä kun oon nyt useemman vuoden kirjotellu, niin näkee asioita uudella tavalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.631989Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt281566- 991102
- 45850
- 87783
Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.23662- 29620
- 31543
Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?56538Äimän käki
Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,121519