hemmetin paskiaiset. onko liian köyhä oma elämä
Vastaukset 6
- Anonyymi00001
Surkea elämä heillä. Ajattele positiivisesti että sulla on parempi elämä kuin heillä ja ovat katkeria tästä sinulle.
- Anonyymi00003
näin sen täytyy olla. kiitos tuesta
- Anonyymi00002
Kartsaliina sekos
- Anonyymi00004
Josko niillä ei ole omaa elämää
- Anonyymi00005
Ihan jokaisella on oma elämä, yksin elävälläkin ja kun haluaa olla yksin kuten minä! Projekti varmisti minun omia ajatuksia siitä, miten ajattelin jo silloin kun erosin kauan sitten! Kun laitoin eropaperit kauan sitten menemään, päätin etten enää koskaan ota uutta miestä elämääni! Ei minulla ole mitään tarvetta löytää uutta ystävääkään!
- Anonyymi00006
KYLLÄ SE ON KUULE VAIN AJANKYSYMYS KOSKA MYÖ MUUTAMMA MAALLE. PIILOON MAAILMAA
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.601882Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt251470- 991072
- 45820
- 87783
Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.20599- 28591
- 31533
Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?56528Äimän käki
Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,102461