Pohjois-karjalassa kun on tietojenvaihto muista ihmisistä yksi elämän peruskiviä kaikessa viisaudessaan, niin annan tietoja tähän. Ne on vapaassa käytössä joka vaan kokee ne tarpeelliseksi elämässään.
1. Viime kuussa oli keltainen pakettiauto lidlin pihassa.
2 Ostin viime viikolla pizzakit- valmispohjan kaupasta
3. Jonkun ihmisen pihaan meni jonkun auto ( tämä on tärkeä tieto)
Jos nyt jollain olisi antaa tietoa että oliko Nurmeksessa nähty jonkun ihmisen ajaneen toisen pihaan viikolla 27? Tarvisin tätä tietoa välttämättä. Muuten elämän perustukset katoaa.
Keskittymällä näihin tärkeisiin tietoihin ja vieläpä siihen että joku ihminen jonka sukunimi alkaa kirjaimella joka on A- Ö välillä, sai ylennyksen. voi elämä palata uomiinsa ja on taas viisastunut ja kasvanut ihmisenä.
Vaihdetaanko tietoja. Laitan tähän saamiani tietoja.
20
124
Vastaukset 20
- Anonyymi00001
Toinen vaihtoehto olisi sivistää itseään opiskelemalla jotain mielenkiintoista ja unohtaa jonninjoutavien tietojen urkinta ja levitys. Ne kun tyhmentää ihmisen.
- Anonyymi00010
Kolmas vaihtoehto on panna paljaalla! ☝️😁
- Anonyymi00002
Minulla on listaa ja kuvia gynegologilla kävijöistä. Saako sellaista tietoa edes myydä tai vaihtaa jos ei käytetä rahaa?
- Anonyymi00003
yksi tyyppi kävi parturissa viime viikolla. Luulee kai olevansa muita parempi.
- Anonyymi00004
Pitäisikö se parjata selän takana kun luulee olevansa jotain. eihän ihminen muuten partutissa kävisi. se vaatii itsetuntoa ja sitähän emme voi suvaita alueella.
- Anonyymi00020
Minä en ole -69 Woodstockin jälkeen käynyt parturissa. Minulla onkin aika iso nuttura mieheksi.
- Anonyymi00005
nosto
- Anonyymi00006
jonninjoutavan tiedon levittelyä on maakunta ihan piukassaan. narsistista vallan tavoittelua se. säälittävää. muualla en ole samanlaiseen törmännyt.
ei ole järjen kanssa mitään tekemistä sellaisella toiminnalla missä jonninjoutavvia asiota ja muille kuuluvia asiota levitellään.- Anonyymi00007
Kirjoituksesi kertoo sinusta ja perheestäsi. Ei muista.
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Kirjoituksesi kertoo sinusta ja perheestäsi. Ei muista.
Käytän aikani ihan muuhun kuin muiden ihmisten asioiden kyttäämiseen ja levittämiseen. Se on jonninjoutavaa ja alikehittynyttä toimintaa sellainen.
- Anonyymi00014
Anonyymi00008 kirjoitti:
Käytän aikani ihan muuhun kuin muiden ihmisten asioiden kyttäämiseen ja levittämiseen. Se on jonninjoutavaa ja alikehittynyttä toimintaa sellainen.
Käytän aikani paljaalla panemiseen! ☝️😁
- Anonyymi00018
selkäänpuukotus on pohjoiskarjalassa ja savossa tapakulttuuria. ei voi luottaa. säälittävää.
- Anonyymi00021
elämässä on vajottu syvälle kun kytätään muita ja juorutaan muista. ja etenkin erottuvista juorutaan. aika suppea maailmankuva kun kateus määrittää koko elämän.
pohjoiskarjalassa on kyllä niin säälittävän surullista elämää useimmilla, että herää kysymys onko aikuiseksi kasvettu koskaan. - Anonyymi00022
Ei nuita tietoja tarvitse levitellä kenenkään kun lieksalaiset levittää ihan itse tuolla Facebookissa koko elämänsä auki, kaunistellen tietysti.
- Anonyymi00024
Mitähän he sillä tavoittelee. Mitä ideaa antaa juoruyhteisölle omia asiotaan mässäiltäväksi
- Anonyymi00025
Elämä on niin paljon helpompaa, kun ei tarvii olla Facebookissa... itseasiassa luovuin älypuhelimestakin viisi vuotta sitten. Nykyään saatan unohtaa puhelimen kotiin ja en edes huomaa sen puuttumista... huomaan sitten 1-2 päivän päästä, että joku on soittanut.
- Anonyymi00026
Anonyymi00024 kirjoitti:
Mitähän he sillä tavoittelee. Mitä ideaa antaa juoruyhteisölle omia asiotaan mässäiltäväksi
Hakevat huonon itsetunnon kohentamiseksi tykkäyksiä ja kehuja.
- Anonyymi00027
Naimapanot tulee koko kylän tietoon. Eivät ymmärrä yksinkertaiset tollukat hävetä.
- Anonyymi00032
Anonyymi00027 kirjoitti:
Naimapanot tulee koko kylän tietoon. Eivät ymmärrä yksinkertaiset tollukat hävetä.
Minäpä en miehenä roiku netissä enkä älykännyköissä. Tuolloin voin turvallisesti salapanna usein salarakastani. Eilenkin rakasteltiin ja otin naisen ensin edestä ja toisen varvin takaapäin. Hyvää teki!
- Anonyymi00034
Minulla olisi kyllä kerrottavaa, mutta entäs jos se on juoruamista kertoa että aloittaja on koppihoidon tarpeessa oleva hoitoa kartteleva hullu...
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 65958
- 69722
- 133646
Miksi meille jäi
Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk37625Viesti sinulle
Tiedät että tunteet ja ajatukset ja meillä on vahva yhteys mistä molemmat tiedetään. Odotan sinua ☀️34598- 69596
- 43559
SAHIMÄKI LOPETA
Miksi käyt Tupamäen Pekan kimppuun.?? Hänen asia mitä hän tekee tiloillaan. Oletko omista POTKUISTASI yhä katkera turve43551Rakas, rakkaampi, rakkain
Olen tullut siihen johtopäätökseen, ettei minun kannata rakastaa. Kaikki joita olen koskaan rakastanut vain kohtelevat m112515Haluan purkaa vielä tuntemuksia
Tykkään sinusta kovin paljon❤️ olen surullinen tilanteestasi ja siitä mitä me olemme yhdessä joutuneet kokemaan. Tämä ei19490Tunteiden käsittely kertoo ihmisestä.
Kun puhutaan "tavallisesta" ihmisestä, joka on suht tasapainoinen eläjä, niin puhutaan oikeastaan taitavasta tunteiden k172474Ketä ajattelen
kun mietin, mitä sinulle kuuluu? En tunne sinua oikeasti, ja se on ehkä hyvä, koska jos tietäisin enemmän, se varmaan v18451Pilkettä sunnuntain silmässä
😉 Jos tästä ketjusta löytyisi yksi ihminen, joka saisi sut hymyilemään tänään… Millainen hän olisi? Ei tarvitse kerto62386- 52369
- 42368
Mitä sinulle on tapahtunut lapsena
Kun olet noin sairas päästäsi? Pikkupojalle ( Miehen kehossa)29364- 17362
Työttömän miehen ihmisarvo
..parisuhdemarkkinoilla on olematon. Työtön mies on naisille ihmisjätettä, varsinkin jos sattuu olemaan vielä kunnolline96343YLINEN pilaa Ähtärin mahdollisuudet.
Vuodeosastopäätös jossa Nina Ylinen (sdp) äänesti niiden lopettamisen puolesta, hoitajille potkut ja silti arviointimene22338Kuhmolaiset valittaa kaikesta
Ootte te kyllä yksiä sanonko mitä... Kaikesta uudesta ja kaupunkia kehittävästå löytyy aina muutama vinkuja kun ei mene9338