Nainen kumpi oikeasti sinua harmittaa enemmän eli jos häviät miehelle niin onko sinusta että mitä sitten parempi voitti vai jos häviät naiselle niin kumpi jurppii enemmän ja oikeasti ja asiana yleisesti kaikki asiat koska miehille naiset ei ole kilpakumppani ja jos mies jollekkin häviää niin naiselle mieluiten häviää ja muutenkin miehet antautuu naiselle
Vastaukset 33
- Anonyymi00001UUSI
En ajattele asioista ollenkaan noin. Kaikki ei ole kilpailua, vaikka joku haluaa niin ottaa.
Vilma- Anonyymi00003UUSI
Ei ole mutta jos joutuu ns kilpailemaan kummalle mieluiten tai luontaisesti häviät ja itse yritän olla osallistumatta nyt keskusteluihin koska nyt naiset saa puhua ja sanoa
- Anonyymi00007UUSI
Eli esim joku nainen tulee kotiisi ja rupeaa määräilemään ja päättää kaikesta niin alistut kohtaloosi nainen vie sinulta kaiken kotisi miehesi autosi omaisuutesi ja riisuu sinut alasti ja heittää ulos niin alistut kohtaloosi tiedät et voita naista eli lähdet alastomana ulos ilman kotia ja ikkunasta näet siellä se uusi talon emäntä on
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Eli esim joku nainen tulee kotiisi ja rupeaa määräilemään ja päättää kaikesta niin alistut kohtaloosi nainen vie sinulta kaiken kotisi miehesi autosi omaisuutesi ja riisuu sinut alasti ja heittää ulos niin alistut kohtaloosi tiedät et voita naista eli lähdet alastomana ulos ilman kotia ja ikkunasta näet siellä se uusi talon emäntä on
Minulle ei voi käydä noin.
Varmistanut asian.
Vilma - Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Minulle ei voi käydä noin.
Varmistanut asian.
VilmaEli huudat mamma mamma auta mutta miehen kyllä alistaisit tahtoosi
- Anonyymi00002UUSI
Oon nii vanha jo ettei huvita kilpailla koska voitan sut kumminkin. Lopulta 😀
Kiitos tästä luvasta! Tunnen itseni erityiseksi, että oikein luvan kanssa saa puhua. 😂
Mikäli pelataan jotain pelejä, siinä aina joku voittaa ja toinen häviää. En tunne harmitusta voittajaa kohtaan, vaan olen turhautunut itseeni, kun en pelannut paremmin. Voittajan sukupuolella ei ole mitään väliä.
Häviö kirpaisee hetken. On syytä aloittaa uusi peli ja keskittyä huolellisemmin omaan pelaamiseen.
Jokaisesta häviöstä oppii aina jotain. On syytä parantaa omaa pelisilmää. 😉- Anonyymi00006UUSI
Tarkoittaako tämä että jos pelaat naisten kanssa niin tiedät häviäväsi naisille ne on kovia luita tiedät saat heiltä köniisi
Anonyymi00006 kirjoitti:
Tarkoittaako tämä että jos pelaat naisten kanssa niin tiedät häviäväsi naisille ne on kovia luita tiedät saat heiltä köniisi
Ei tarkoita! Eihän pelin lopputulosta voi etukäteen tietää. Tiedän vain, että voittaja on parempi pelaaja kuin minä ja minun pitää parantaa omaa peliäni. ☝️🙂
Haluaisin huomautella, en minä aina häviä. Joskus myös voitan ja sillon "tuuletan" iloisesti. 😃🙌- Anonyymi00015UUSI
tosi.typy kirjoitti:
Ei tarkoita! Eihän pelin lopputulosta voi etukäteen tietää. Tiedän vain, että voittaja on parempi pelaaja kuin minä ja minun pitää parantaa omaa peliäni. ☝️🙂
Haluaisin huomautella, en minä aina häviä. Joskus myös voitan ja sillon "tuuletan" iloisesti. 😃🙌Kummalle häviät mieluiten esim häviäjä joutuu blankkaamaan voittajan kengät eli mies voittajan kengät tiedät mies ilostuu kun joku huolehtii hänen kengistään ja keittää häviäjälle kahvit vai nais voittajan kengät joka vahingon iloisesti ja pilkkaavasti katsoo kun blankkaat voittaja naaraan kengät vai onko se niin että miehelle häviäminen on kova paikka mutta naiselle häviäminen ei niin paha onhan se parempi nainen
Anonyymi00015 kirjoitti:
Kummalle häviät mieluiten esim häviäjä joutuu blankkaamaan voittajan kengät eli mies voittajan kengät tiedät mies ilostuu kun joku huolehtii hänen kengistään ja keittää häviäjälle kahvit vai nais voittajan kengät joka vahingon iloisesti ja pilkkaavasti katsoo kun blankkaat voittaja naaraan kengät vai onko se niin että miehelle häviäminen on kova paikka mutta naiselle häviäminen ei niin paha onhan se parempi nainen
Höpönhöpön! 😆
- Anonyymi00004UUSI
En häviä, en näe kaikkea kilpailuna.
- Sheena- Anonyymi00008UUSI
Eli pystyt laittamaan toiselle tai toisille naisille kampoihin eli sheena on alfa naaras
Olen tosi huono kilpailemaan (eli huono häviäjä). Siksi en ryhdy sellaiseen, jossa tiedän olevani huono. Seison siis joskus oman kehitykseni tiellä... 🤔
- Anonyymi00005UUSI
Tuleeko sinusta riitainen kun häviät
Anonyymi00005 kirjoitti:
Tuleeko sinusta riitainen kun häviät
Ei vaan surullinen, että kun en onnistunut.
- Anonyymi00010UUSI
Mu5tasydän kirjoitti:
Ei vaan surullinen, että kun en onnistunut.
Kummalle häviö tuntuu raskaammalle hävitä naiselle vai miehelle
Anonyymi00010 kirjoitti:
Kummalle häviö tuntuu raskaammalle hävitä naiselle vai miehelle
Ei sillä ole merkitystä.
Enemmänkin sillä voittajan persoonalla ja suhtautumisella on.
Hyvä voittaja kannustaa muita. Huono paukuttelee henkseleitä.
- Anonyymi00009UUSI
Kilpailuissa oon voittanu parissa eri urheilulajissa, ja neljässä eri kulttuurin/taiteenlajissa, joissa myös miehiä mukana. Mut en oo mikään huono häviäjäkään. Jotain tikkaa voi huoletta heittää ja ihan se ja sama, kuka sen voittaa.
- Anonyymi00011UUSI
Mutta kummalle häviät mieluummin miehille vai naisille
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Mutta kummalle häviät mieluummin miehille vai naisille
Ei oo mitää merkitystä, ku en oo huono häviäjä, kuten kirjoitin.
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Ei oo mitää merkitystä, ku en oo huono häviäjä, kuten kirjoitin.
Eli olet alistuja etkö pystyisi toiselle naiselle sanomaan mitään eli tiedät kun toinen nainen suutahtaa niin se määrää tahdit sen jälkeen tai toinen nainen karjasee saakeli niin häviät heti
- Anonyymi00014UUSI
En ole yhtään kilpailuhenkinen.
Hengailen vain mukana ja mietin koska loppuu, että voi tehdä jotain kivaa, kivempaa.
Vilma - Anonyymi00016UUSI
Kammottava asenne.
Onko naiset sulle edes ihmisiä?- Anonyymi00020UUSI
Täällä ekaa kerran näen tai kuulen että naiset haluaa hävitä naisille livessä tulis riita äkkiä eli nainen sanoin naiset ei hypi silmilleni mutta miehelle häviäminen ei ole niin paha juttu vaan häviäjä nainen voisi pussailla voittajaansa eli miestä
- Anonyymi00022UUSI
Selitähän tuo ajatuspieru.
Vilma - Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00022 kirjoitti:
Selitähän tuo ajatuspieru.
VilmaKohdistus 20:39
Vilma
Katsos keinot on monet.
- Anonyymi00019UUSI
ihan sama kenelle häviän, niin se jurppii. Kilpailen hyvin harvoin ja vain asioissa, jotka todella haluan voittaa.
- Anonyymi00021UUSI
Mitä tai mitkä sellaisia asioita on jotka haluaisit voittaa
Ei kumpikaan, jos on reilu peli. Kaikki epärehellinen taktikointi voittoon saa kyllä älähtämään. Kusettajista en tykkää ja teen sen sekväksi.
Mikään ongelma taas ei ole hävitä reilusti, kun olen huonompi kerran siinä missä hävisin. Se on helppo hyväksyä.Missä yksikään mies ei ole ikinä kyennyt nielemään häviötään, niin että olen voittanut heidät autolla kilpaa ajossa, kädenväännössä ja painissa.
Se on ollut kiva pala aina niellä. Ja useiten olen voittanut kilpaa ajossa, noissa muissa satunnaisesti pienempien hippiäisten kanssa.Tökstöksnöö kirjoitti:
Missä yksikään mies ei ole ikinä kyennyt nielemään häviötään, niin että olen voittanut heidät autolla kilpaa ajossa, kädenväännössä ja painissa.
Se on ollut kiva pala aina niellä. Ja useiten olen voittanut kilpaa ajossa, noissa muissa satunnaisesti pienempien hippiäisten kanssa.Ja he on aina uhonnu voittavansa mut heittämällä. Vielä karvaampi pettymys hävitä.
Tökstöksnöö kirjoitti:
Ja he on aina uhonnu voittavansa mut heittämällä. Vielä karvaampi pettymys hävitä.
Yksikin esimerkki tapaus suuttui niin, että uhkasi hakata mut kun kädenväännössä hävisi. Sanoin, että annas tulla nyt sitten, mutta olekin varma että voitat. Niin lähti kävelee. 🙄
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 951791
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su4851359- 881193
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.471150- 731127
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t1901113- 93937
Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt10827- 65715
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta176711