Nyt naiset saa puhua

Anonyymi-ap

Nainen kumpi oikeasti sinua harmittaa enemmän eli jos häviät miehelle niin onko sinusta että mitä sitten parempi voitti vai jos häviät naiselle niin kumpi jurppii enemmän ja oikeasti ja asiana yleisesti kaikki asiat koska miehille naiset ei ole kilpakumppani ja jos mies jollekkin häviää niin naiselle mieluiten häviää ja muutenkin miehet antautuu naiselle

33

99

Vastaukset 33

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

En ajattele asioista ollenkaan noin. Kaikki ei ole kilpailua, vaikka joku haluaa niin ottaa.
      Vilma

• Anonyymi00003
        UUSI

Ei ole mutta jos joutuu ns kilpailemaan kummalle mieluiten tai luontaisesti häviät ja itse yritän olla osallistumatta nyt keskusteluihin koska nyt naiset saa puhua ja sanoa

• Anonyymi00007
        UUSI

Eli esim joku nainen tulee kotiisi ja rupeaa määräilemään ja päättää kaikesta niin alistut kohtaloosi nainen vie sinulta kaiken kotisi miehesi autosi omaisuutesi ja riisuu sinut alasti ja heittää ulos niin alistut kohtaloosi tiedät et voita naista eli lähdet alastomana ulos ilman kotia ja ikkunasta näet siellä se uusi talon emäntä on

• Anonyymi00012
        UUSI
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Eli esim joku nainen tulee kotiisi ja rupeaa määräilemään ja päättää kaikesta niin alistut kohtaloosi nainen vie sinulta kaiken kotisi miehesi autosi omaisuutesi ja riisuu sinut alasti ja heittää ulos niin alistut kohtaloosi tiedät et voita naista eli lähdet alastomana ulos ilman kotia ja ikkunasta näet siellä se uusi talon emäntä on

Minulle ei voi käydä noin.
        Varmistanut asian.
        Vilma

• Anonyymi00017
        UUSI
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Minulle ei voi käydä noin.
        Varmistanut asian.
        Vilma

Eli huudat mamma mamma auta mutta miehen kyllä alistaisit tahtoosi

• Anonyymi00002
      UUSI

Oon nii vanha jo ettei huvita kilpailla koska voitan sut kumminkin. Lopulta 😀

• UUSI

Kiitos tästä luvasta! Tunnen itseni erityiseksi, että oikein luvan kanssa saa puhua. 😂

Mikäli pelataan jotain pelejä, siinä aina joku voittaa ja toinen häviää. En tunne harmitusta voittajaa kohtaan, vaan olen turhautunut itseeni, kun en pelannut paremmin. Voittajan sukupuolella ei ole mitään väliä.
      Häviö kirpaisee hetken. On syytä aloittaa uusi peli ja keskittyä huolellisemmin omaan pelaamiseen.
      Jokaisesta häviöstä oppii aina jotain. On syytä parantaa omaa pelisilmää. 😉

• Anonyymi00006
        UUSI

Tarkoittaako tämä että jos pelaat naisten kanssa niin tiedät häviäväsi naisille ne on kovia luita tiedät saat heiltä köniisi

• UUSI
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Tarkoittaako tämä että jos pelaat naisten kanssa niin tiedät häviäväsi naisille ne on kovia luita tiedät saat heiltä köniisi

Ei tarkoita! Eihän pelin lopputulosta voi etukäteen tietää. Tiedän vain, että voittaja on parempi pelaaja kuin minä ja minun pitää parantaa omaa peliäni. ☝️🙂

Haluaisin huomautella, en minä aina häviä. Joskus myös voitan ja sillon "tuuletan" iloisesti. 😃🙌

• Anonyymi00015
        UUSI
        tosi.typy kirjoitti:

Ei tarkoita! Eihän pelin lopputulosta voi etukäteen tietää. Tiedän vain, että voittaja on parempi pelaaja kuin minä ja minun pitää parantaa omaa peliäni. ☝️🙂

Haluaisin huomautella, en minä aina häviä. Joskus myös voitan ja sillon "tuuletan" iloisesti. 😃🙌

Kummalle häviät mieluiten esim häviäjä joutuu blankkaamaan voittajan kengät eli mies voittajan kengät tiedät mies ilostuu kun joku huolehtii hänen kengistään ja keittää häviäjälle kahvit vai nais voittajan kengät joka vahingon iloisesti ja pilkkaavasti katsoo kun blankkaat voittaja naaraan kengät vai onko se niin että miehelle häviäminen on kova paikka mutta naiselle häviäminen ei niin paha onhan se parempi nainen

• UUSI
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Kummalle häviät mieluiten esim häviäjä joutuu blankkaamaan voittajan kengät eli mies voittajan kengät tiedät mies ilostuu kun joku huolehtii hänen kengistään ja keittää häviäjälle kahvit vai nais voittajan kengät joka vahingon iloisesti ja pilkkaavasti katsoo kun blankkaat voittaja naaraan kengät vai onko se niin että miehelle häviäminen on kova paikka mutta naiselle häviäminen ei niin paha onhan se parempi nainen

Höpönhöpön! 😆

• Anonyymi00004
      UUSI

En häviä, en näe kaikkea kilpailuna.

- Sheena

• Anonyymi00008
        UUSI

Eli pystyt laittamaan toiselle tai toisille naisille kampoihin eli sheena on alfa naaras

• UUSI

Olen tosi huono kilpailemaan (eli huono häviäjä). Siksi en ryhdy sellaiseen, jossa tiedän olevani huono. Seison siis joskus oman kehitykseni tiellä... 🤔

• Anonyymi00005
        UUSI

Tuleeko sinusta riitainen kun häviät

• UUSI
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Tuleeko sinusta riitainen kun häviät

Ei vaan surullinen, että kun en onnistunut.

• Anonyymi00010
        UUSI
        Mu5tasydän kirjoitti:

Ei vaan surullinen, että kun en onnistunut.

Kummalle häviö tuntuu raskaammalle hävitä naiselle vai miehelle

• UUSI
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Kummalle häviö tuntuu raskaammalle hävitä naiselle vai miehelle

Ei sillä ole merkitystä.

Enemmänkin sillä voittajan persoonalla ja suhtautumisella on.

Hyvä voittaja kannustaa muita. Huono paukuttelee henkseleitä.

• Anonyymi00009
      UUSI

Kilpailuissa oon voittanu parissa eri urheilulajissa, ja neljässä eri kulttuurin/taiteenlajissa, joissa myös miehiä mukana. Mut en oo mikään huono häviäjäkään. Jotain tikkaa voi huoletta heittää ja ihan se ja sama, kuka sen voittaa.

• Anonyymi00011
        UUSI

Mutta kummalle häviät mieluummin miehille vai naisille

• Anonyymi00013
        UUSI
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Mutta kummalle häviät mieluummin miehille vai naisille

Ei oo mitää merkitystä, ku en oo huono häviäjä, kuten kirjoitin.

• Anonyymi00018
        UUSI
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Ei oo mitää merkitystä, ku en oo huono häviäjä, kuten kirjoitin.

Eli olet alistuja etkö pystyisi toiselle naiselle sanomaan mitään eli tiedät kun toinen nainen suutahtaa niin se määrää tahdit sen jälkeen tai toinen nainen karjasee saakeli niin häviät heti

• Anonyymi00014
      UUSI

En ole yhtään kilpailuhenkinen.
      Hengailen vain mukana ja mietin koska loppuu, että voi tehdä jotain kivaa, kivempaa.
      Vilma

• Anonyymi00016
      UUSI

Kammottava asenne.

Onko naiset sulle edes ihmisiä?

• Anonyymi00020
        UUSI

Täällä ekaa kerran näen tai kuulen että naiset haluaa hävitä naisille livessä tulis riita äkkiä eli nainen sanoin naiset ei hypi silmilleni mutta miehelle häviäminen ei ole niin paha juttu vaan häviäjä nainen voisi pussailla voittajaansa eli miestä

• Anonyymi00022
        UUSI

Selitähän tuo ajatuspieru.
        Vilma

• Anonyymi00023
        UUSI
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Selitähän tuo ajatuspieru.
        Vilma

Kohdistus 20:39
        Vilma
        Katsos keinot on monet.

• Anonyymi00019
      UUSI

ihan sama kenelle häviän, niin se jurppii. Kilpailen hyvin harvoin ja vain asioissa, jotka todella haluan voittaa.

• Anonyymi00021
        UUSI

Mitä tai mitkä sellaisia asioita on jotka haluaisit voittaa

• UUSI

Ei kumpikaan, jos on reilu peli. Kaikki epärehellinen taktikointi voittoon saa kyllä älähtämään. Kusettajista en tykkää ja teen sen sekväksi.

Mikään ongelma taas ei ole hävitä reilusti, kun olen huonompi kerran siinä missä hävisin. Se on helppo hyväksyä.

• UUSI

Missä yksikään mies ei ole ikinä kyennyt nielemään häviötään, niin että olen voittanut heidät autolla kilpaa ajossa, kädenväännössä ja painissa.

Se on ollut kiva pala aina niellä. Ja useiten olen voittanut kilpaa ajossa, noissa muissa satunnaisesti pienempien hippiäisten kanssa.

• UUSI
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Missä yksikään mies ei ole ikinä kyennyt nielemään häviötään, niin että olen voittanut heidät autolla kilpaa ajossa, kädenväännössä ja painissa.

Se on ollut kiva pala aina niellä. Ja useiten olen voittanut kilpaa ajossa, noissa muissa satunnaisesti pienempien hippiäisten kanssa.

Ja he on aina uhonnu voittavansa mut heittämällä. Vielä karvaampi pettymys hävitä.

• UUSI
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Ja he on aina uhonnu voittavansa mut heittämällä. Vielä karvaampi pettymys hävitä.

Yksikin esimerkki tapaus suuttui niin, että uhkasi hakata mut kun kädenväännössä hävisi. Sanoin, että annas tulla nyt sitten, mutta olekin varma että voitat. Niin lähti kävelee. 🙄

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yli 3 Vuotta sinä jaksoit

ja yrititit ottaa selvää minusta. Aika hämmästyttävää. Naiselle.
      Ikävä
      95
      1791
    2. Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?

Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su
      Sinkut
      485
      1359
    3. Mikä on viimeinen

este joka vielä pitää sinut ja kaivattusi erillään?
      Ikävä
      88
      1193
    4. Ny se loppuu ( Kuhmo)

Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.
      Kuhmo
      47
      1150
    5. Näin kaivattuni viimeksi...

...? Se tuntui kuin... ?
      Ikävä
      73
      1127
    6. Oikea nainen

On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t
      Sinkut
      190
      1113
    7. Harmi että välimme

Menivät niin solmuun.
      Ikävä
      93
      937
    8. Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan

Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt
      Kemi
      10
      827
    9. Se ei silloin ollut sattumaa

vaan tarkkaan suunniteltu juttu. 🪤
      Ikävä
      65
      715
    10. Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin

Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta
      Ikävä
      176
      711
    Aihe