miten pitkät omat hiukset tulee olla vähintään että rastat voi laittaa? mitäs sitten tehdään kun omat hiukset kasvaa ja rastat loittonee? Rastojen puhtaanapito? Paljonko maksaa rastojen laittaminen kuopiossa tai lähiseudulla?
rastat kuopiossa
Nimetön
1
588
Vastaukset
- Satuliini
Hei!
Kyllä niiden hiusten kannattais varmaan 20cm pituiset olla.. tai itse en ainakaan sen lyhyempiin rupeaisi niitä tekemään (eivät välttämättä pysy kiinni). Rastoja voi sit korjailla tyvestä tupeeraamalla kun ne kasvavat. Päänahka pestään normaalisti shampoolla, mutta rastoja ei kannata pesussa hangata.. Mä voin tehdä sulle rastat kuopiossa =) Laitahan mailia.
[email protected]
Olen ammatiltani parturi-kampaaja.
T: Satu
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad981683- 551103
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4371076- 1701013
- 57792
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän126772- 83730
- 51698
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38675- 57671