Kritisoin suomalaista työelämää ja työpaikkoja
Vastaukset 7
- Anonyymi00001UUSI
Monilla työpaikoilla on huono työilmapiiri. Työelämä on myös eriarvoista.
- Anonyymi00002UUSI
Harvoilla työpaikoilla jeesataan kolleegaa. Neuvoa ei saa kysyä tai olet paska työntekijä.
Perehdytys on voitu hoitaa huonosti. - Anonyymi00003UUSI
Työpaikoilla on enemmän itse pärjäämisen kulttuuri, kuin yhteen hiileen puhaltamista
- Anonyymi00004UUSI
Työpaikoilla johdetaan auktoriteetilla ja jopa pelolla eikä inhimillisyydellä
- Anonyymi00005UUSI
Ap on jokaisen pomon unelma työntekijä. Havainnoi kaikki epäkohdat ja virheet ensimmäisenä :)
- Anonyymi00006UUSI
Raha ei ratkaise kaikkea vaan moraali
- Anonyymi00007UUSI
Tää kaikki niin totta! Kauanko on tästä puhuttu, ei tarpeeksi, myös alaiset jotka johtaa niin sanotusti johtoa harhaan, johto mielistelee luulee tekevänsä oikein alaisiaan kohtaan, eli kiusaajiaan, tää on mennyt täysin sairaaksi yteiskunta mikä ei halua nähdä totuutta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.541466Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt201112- 93987
- 78697
- 37688
Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.21519- 27510
Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?53460- 26451
Voitko kirjoittaa mulle tänne mies?
Jos täällä käyt? Ihan kaverimielessä, jos ei muuten? Haluaisin jutella sinun kanssa. Mulla on edelleen jotenkin niin h30423