Onks kukaan muu tällä palstalla samaa mieltä, että olis hyvä ihmisen harrastaa muutakin kuin syömistä ja paskomista?
Vastaukset 13
- Anonyymi00001
Seksi vielä listaan niin ihan sopiva elämä.
- Anonyymi00002
Tarviiko naisen sitte muuta harrastaa
- Anonyymi00003
Paljonkin muuta olisi ihmisen hyvä harrastaa.
- Sheena - Anonyymi00004
Mä oon just löysällä ruikulilla 💩. Kuntokuurini seurausta. Karstasta eroon. Olin mä lenkillä. Ei päässyt valahtamaan housuun. Kerran kaverin luona ollessani olin vallannut sen vessan jolloin sillä pääsi darrassa hieman 💩 alushousuihin. Ei kait siinä, lopettelin hommani ja annoin istuinlämmitetyn valtaistuimen hälle. -💊-.
Nauroin ääneen, kun kuvittelin tilanteen. Raukka toinen odottanut, kun pskan häntä on housuihin piiskannut. 🤭
- Anonyymi00006
Mu5tasydän kirjoitti:
Nauroin ääneen, kun kuvittelin tilanteen. Raukka toinen odottanut, kun pskan häntä on housuihin piiskannut. 🤭
Taaskin meinaa olla hätä. Söin äsken. Sain ehkä jonkin pöpön täsä tänään aiemmin. Aiemmin muistutti hernekeittoa, vaikken oo syönyt sitä 😅. -💊-.
Olis hyvä muistaa syödä. Paskaakin tulee harvoin. En ole mikään sontatykki.
Kolme ännää. Nukkuminen, n***iminen ja nälkä kun on kontrollissa, niin asiat on jo hyvällä mallilla. Noin ensalkuun.
- Anonyymi00005
Kyllähän moni hyvä ihminen käy töissä ja maksaa veroja.
Veroja maksetaan ettei tarvitse olla hyvä ihminen. Ennen vanhaan köyhät eli hyvien ihmisten armosta, tänä päivänä verovaroista. Eli mitä muuta töissä käyvän hyvän ihmisen pitäisi vielä tehdä kun koko hyvinvointivaltio on perustettu sitä varten ettei hyvän ihmisen muuta panosta tarvita? - Anonyymi00007
Juu. Rautakaupassa ramppaamista ja toisten suihkuissa kyttäämistä. Kuulemma.
- Anonyymi00008
Teräsmiehen ruokakauppa on K-Rauta ja teräsmies syö rautaa ja pskanatsa kettinkiä!
- Anonyymi00010
Anonyymi00008 kirjoitti:
Teräsmiehen ruokakauppa on K-Rauta ja teräsmies syö rautaa ja pskanatsa kettinkiä!
Volvolla olisit jo viraltas.
- Anonyymi00009
Suotavaa on kiinnostua edes ajattelusta niinsyvenisi sinullakin tuo olemassaolon ihme.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tuot pöytään parisuhteessa?
Siinäpä se kysymys on otsikossa. Mitäpä siis tuot/toisit pöytään parisuhteessa? Oletko mies vai nainen? Koetko sen mitä34713172 km on nykyään liian pitkä koulumatka
Hesarissa päivitellään lapset joutuu nyt kulkemaan 2 km kouluun jösses. Ruostefillarilla tuo matka menee vaikka miten äk64783- 54773
- 38745
Martinan bisneksillä ei mene hyvin
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/c46da6ab-340f-4790-aaa7-0865eed2336 Yrityksen konkurssihakemus on tullut kärä159699Tiesitkö? Martina Aitolehden isäpuoli on tämä suosittu laulaja
Martina Aitolehti on seurattu julkisuuden henkilö. Lähipiiriin mahtuu muitakin tunnettuja henkilöitä. Tiesitkö, että Ma26661- 47644
Miia Heikkinen avautui !
Olipa hyvä kirjoitus, kiitos. Ongelmat mitkä nostat esille on todellisia ja tämä ylimielisyys totta ja se näkyy kaikessa62637- 57628
- 47592