Mitäs mieltä olette?

Anonyymi-ap

Onks kukaan muu tällä palstalla samaa mieltä, että olis hyvä ihmisen harrastaa muutakin kuin syömistä ja paskomista?

13

141

Vastaukset 13

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Seksi vielä listaan niin ihan sopiva elämä.

• Anonyymi00002

Tarviiko naisen sitte muuta harrastaa

• Anonyymi00003

Paljonkin muuta olisi ihmisen hyvä harrastaa.

- Sheena

• Anonyymi00004

Mä oon just löysällä ruikulilla 💩. Kuntokuurini seurausta. Karstasta eroon. Olin mä lenkillä. Ei päässyt valahtamaan housuun. Kerran kaverin luona ollessani olin vallannut sen vessan jolloin sillä pääsi darrassa hieman 💩 alushousuihin. Ei kait siinä, lopettelin hommani ja annoin istuinlämmitetyn valtaistuimen hälle. -💊-.

• Nauroin ääneen, kun kuvittelin tilanteen. Raukka toinen odottanut, kun pskan häntä on housuihin piiskannut. 🤭

• Anonyymi00006
        Mu5tasydän kirjoitti:

Nauroin ääneen, kun kuvittelin tilanteen. Raukka toinen odottanut, kun pskan häntä on housuihin piiskannut. 🤭

Taaskin meinaa olla hätä. Söin äsken. Sain ehkä jonkin pöpön täsä tänään aiemmin. Aiemmin muistutti hernekeittoa, vaikken oo syönyt sitä 😅. -💊-.

• Olis hyvä muistaa syödä. Paskaakin tulee harvoin. En ole mikään sontatykki.

• Kolme ännää. Nukkuminen, n***iminen ja nälkä kun on kontrollissa, niin asiat on jo hyvällä mallilla. Noin ensalkuun.

• Anonyymi00005

Kyllähän moni hyvä ihminen käy töissä ja maksaa veroja.
      Veroja maksetaan ettei tarvitse olla hyvä ihminen. Ennen vanhaan köyhät eli hyvien ihmisten armosta, tänä päivänä verovaroista. Eli mitä muuta töissä käyvän hyvän ihmisen pitäisi vielä tehdä kun koko hyvinvointivaltio on perustettu sitä varten ettei hyvän ihmisen muuta panosta tarvita?

• Anonyymi00007

Juu. Rautakaupassa ramppaamista ja toisten suihkuissa kyttäämistä. Kuulemma.

• Anonyymi00008

Teräsmiehen ruokakauppa on K-Rauta ja teräsmies syö rautaa ja pskanatsa kettinkiä!

• Anonyymi00010
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Teräsmiehen ruokakauppa on K-Rauta ja teräsmies syö rautaa ja pskanatsa kettinkiä!

Volvolla olisit jo viraltas.

• Anonyymi00009

Suotavaa on kiinnostua edes ajattelusta niinsyvenisi sinullakin tuo olemassaolon ihme.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tuot pöytään parisuhteessa?

Siinäpä se kysymys on otsikossa. Mitäpä siis tuot/toisit pöytään parisuhteessa? Oletko mies vai nainen? Koetko sen mitä
      Sinkut
      347
      1317
    2. 2 km on nykyään liian pitkä koulumatka

Hesarissa päivitellään lapset joutuu nyt kulkemaan 2 km kouluun jösses. Ruostefillarilla tuo matka menee vaikka miten äk
      Lieksa
      64
      783
    3. Mikä sinua ja kaivattuasi

Yhdistää??????
      Ikävä
      54
      773
    4. Sinulle mies

Kohtaamme jälleen kun on oikea aika. Sitä ei voi mikään eikä kukaan estää <3 <3
      Ikävä
      38
      745
    5. Martinan bisneksillä ei mene hyvin

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/c46da6ab-340f-4790-aaa7-0865eed2336 Yrityksen konkurssihakemus on tullut kärä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      159
      699
    6. Tiesitkö? Martina Aitolehden isäpuoli on tämä suosittu laulaja

Martina Aitolehti on seurattu julkisuuden henkilö. Lähipiiriin mahtuu muitakin tunnettuja henkilöitä. Tiesitkö, että Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      26
      661
    7. 47
      644
    8. Miia Heikkinen avautui !

Olipa hyvä kirjoitus, kiitos. Ongelmat mitkä nostat esille on todellisia ja tämä ylimielisyys totta ja se näkyy kaikessa
      Judo
      62
      637
    9. 57
      628
    10. Voiko meidän välit

Koskaan parantua tästä?
      Ikävä
      47
      592
    Aihe