Harmi
Tässä ois ollu tarjolla vapaa,ja rehellinen ja luotettava ja rauhallinen setä.
Olen asiallinen ja ystävällinen, ja mukava ja huumorintajuinen.
Minulla on harrastuksia ja osaan käyttäytyä hyvin.
Minun Facebook on nimellä Rane Kajander
Minun Snapchat on nimellä Rauno Kajander ja siinä lukee myös raunokajander26
Laita kaveripyyntö kumpaa haluat tai voit.
Jutellaan sit lisää ja sovitaan tapaaminen
Olen 171 cm pitkä ja painoa on 65 kiloa ja ikää on 49 vuotta
TIEDOITUS NEITOSET
Minä en viiti lukea niitten vähä-älyiset laitoksessa asuvien kusipäitten piipityksiä mitä ne tänne pistelee
Heinolassa asuvia vapaita neitoja ei täältä löydy
17
63
Vastaukset 17
- Anonyymi00001UUSI
Minuutti sitten ylläpito poisti edellisen piipityksen niin jo uutta tehtailee tämä säälittävä laitoksasukki
- Anonyymi00003UUSI
Hyi olkoon! Aito homo tuo Rane!
Titta18 - Anonyymi00004UUSI
No sinun lukemisen ymmärtäminen on lapsen tasolla joten ei ihme.
Tässä kuitenkin sinun eilinen homokeskustelusi jossa haluat spermaa 17 vuotiaalta pojalta https://ibb.co/zH8wGGXVKato ku sä kusipää homo tajusit änkyttää itestäs että dun lukemisen ymmärtäminen on vauvan tasolla
Nyt sä kusipää huoran pentu kerrot nimes ja osottees- Anonyymi00008UUSI
Raneonsetämukava kirjoitti:
Kato ku sä kusipää homo tajusit änkyttää itestäs että dun lukemisen ymmärtäminen on vauvan tasolla
Nyt sä kusipää huoran pentu kerrot nimes ja osotteesMutta kun sinä et osaa kirjoittaa aikuisen tasolla, et ymmärrä ollenkaan lukemaasi ja käyttäydyt kuin kymmenen vuotisa.
Ei sinua voi kutsua mieheksi tai henkisesti aikuiseksi edes.
Mitä sinä munaton pelkuri niillä teet kun pelkäät minua? En jaksa toistaa itseäni koko ajan, tiedän että sinä olet tottunut vammaisena itsesi toisteluun kun et muuhun pysty.
Sinulla o numeorni jonka laitoin kahdesti tänne.
Miksi haukut minua homoksi kun itse kerta eilen keskustelit täällä miten olet homo? Huomaa miten sinulla ei päässä liiku mitään.
Haukut oikeaa miestä pennuksi vaikka olet itse narkkarihuoran vammainen äpärä joka ei ole edes 49 vuotiaana miehistynyt vaan on kuin vammainen keskonen yhä.
Olet aika monta murtunutta luuta velkaa, perin maksun tällä viikolla. Ikävää sinulle. - Anonyymi00009UUSI
Kato ku sä kusipää homo tajusit änkyttää itestäs että dun lukemisen ymmärtäminen on vauvan tasolla
Nyt sä kusipää huoran pentu kerrot nimes ja osotteesSinun homoilukirjoituksia snäpissä kuusitoista vuotiaan pojan kanssa joissa haluat nuolla ja panna persettä ja pojan spermaa.
https://ibb.co/LDcmqC8Y
https://ibb.co/PvkF5sds
https://ibb.co/HDNV8LP3
https://ibb.co/QFBS8LbL
https://ibb.co/93WZY68y Anonyymi00008 kirjoitti:
Mutta kun sinä et osaa kirjoittaa aikuisen tasolla, et ymmärrä ollenkaan lukemaasi ja käyttäydyt kuin kymmenen vuotisa.
Ei sinua voi kutsua mieheksi tai henkisesti aikuiseksi edes.
Mitä sinä munaton pelkuri niillä teet kun pelkäät minua? En jaksa toistaa itseäni koko ajan, tiedän että sinä olet tottunut vammaisena itsesi toisteluun kun et muuhun pysty.
Sinulla o numeorni jonka laitoin kahdesti tänne.
Miksi haukut minua homoksi kun itse kerta eilen keskustelit täällä miten olet homo? Huomaa miten sinulla ei päässä liiku mitään.
Haukut oikeaa miestä pennuksi vaikka olet itse narkkarihuoran vammainen äpärä joka ei ole edes 49 vuotiaana miehistynyt vaan on kuin vammainen keskonen yhä.
Olet aika monta murtunutta luuta velkaa, perin maksun tällä viikolla. Ikävää sinulle.Hyvä ku zä kusipää huoran pentu tajusit änkyttää sun huora mustsista ja itestäs ja koko suvustas
- Anonyymi00010UUSI
Hyvä ku zä kusipää huoran pentu tajusit änkyttää sun huora mustsista ja itestäs ja koko suvustas
Tuo tarkoittaa uutta murtunutta luuta, se tarkoittaa että sinulla tulee olemaan molemmat kädet paketissa tämän viikon jälkeen.
Näytät nytkin tuon että et ole aikuisen tasolla tuolla vammaisella ja lapsellisella kirjoituksellasi.
Laitan huomenna Vesalle nuo sinun homokirjoituksesi, sen jälkeen tulen perimään mitä olet velkaa.
- Anonyymi00005UUSI
Miksi muka nyt olet 65 kiloa kun aiemmin olit 69 kiloa? Iskikö ripuli vai saitko munan toiminaan ensimmäisen kerran jotta sait lauettua 4 kiloiset kivekset tyhjäksi?
- Anonyymi00006UUSI
Setå on pieni kuin pikkutyttö.
Älkää kiusatko mun veljee vaikka se on vammainen ja tykkää lutkuttaa munaa!!
- Anonyymi00007UUSI
Setä on pedofiili, joten mitkään säännöt ei päde. Vammainen pefofiili ansaitsee myös pedarin kohtelun.
Nyt aä kusipää huoran pentu kerrot nimes ja osottees ni saat mitä kerjäät
Hyvä pidä meidä kämpän puolta, tänne ei heterot tuu meuhkaa ku me pannaa keskenää ja lutkutetaa äipä tissejä siinä välissä ku se ei pane koiraa!!
- Anonyymi00011UUSI
Mitä tuommoinen uho hyödyttää sillä sinusta narukädestä ei ole minkään tekijäksi. Korkeintaan saat aikaiseksi sulasta leivästä valmiin paskan.
- Anonyymi00012UUSI
Sinä olet menoss vielä vankilaan pedo-juttuinesi.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.812536Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt422126Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.29980- 32877
Äimän käki
Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,154798Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?58660Paikallinen autokorjaamo
Kyllä alkaa vituttamaan, palvelua haluaisi niin jono ovelle ja yksi myyjä. Auto valmistunut kuntoon niin kukaan ei ilmoi6558- 21515
Vihdoinkin tarjolla sushia!
Onpa mukava, että tän paikkakunnan ruokatarjonta laajenee. Ensi lauantaina pääsee herkuttelemaan kun Kukkoloilta saa su78511- 33492