Heinolassa asuvia vapaita neitoja ei täältä löydy

Harmi

Tässä ois ollu tarjolla vapaa,ja rehellinen ja luotettava ja rauhallinen setä.
Olen asiallinen ja ystävällinen, ja mukava ja huumorintajuinen.
Minulla on harrastuksia ja osaan käyttäytyä hyvin.

Minun Facebook on nimellä Rane Kajander

Minun Snapchat on nimellä Rauno Kajander ja siinä lukee myös raunokajander26

Laita kaveripyyntö kumpaa haluat tai voit.

Jutellaan sit lisää ja sovitaan tapaaminen

Olen 171 cm pitkä ja painoa on 65 kiloa ja ikää on 49 vuotta

TIEDOITUS NEITOSET

Minä en viiti lukea niitten vähä-älyiset laitoksessa asuvien kusipäitten piipityksiä mitä ne tänne pistelee

17

63

Vastaukset 17

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Minuutti sitten ylläpito poisti edellisen piipityksen niin jo uutta tehtailee tämä säälittävä laitoksasukki

• Anonyymi00003
      UUSI

Hyi olkoon! Aito homo tuo Rane!
      Titta18

• UUSI

Titta18

Oliko sulla muutakin piipitämistä itestäs ku toi että oot HOMO

• Anonyymi00004
      UUSI

No sinun lukemisen ymmärtäminen on lapsen tasolla joten ei ihme.
      Tässä kuitenkin sinun eilinen homokeskustelusi jossa haluat spermaa 17 vuotiaalta pojalta https://ibb.co/zH8wGGXV

• UUSI

Kato ku sä kusipää homo tajusit änkyttää itestäs että dun lukemisen ymmärtäminen on vauvan tasolla

Nyt sä kusipää huoran pentu kerrot nimes ja osottees

• Anonyymi00008
        UUSI
        Raneonsetämukava kirjoitti:

Kato ku sä kusipää homo tajusit änkyttää itestäs että dun lukemisen ymmärtäminen on vauvan tasolla

Nyt sä kusipää huoran pentu kerrot nimes ja osottees

Mutta kun sinä et osaa kirjoittaa aikuisen tasolla, et ymmärrä ollenkaan lukemaasi ja käyttäydyt kuin kymmenen vuotisa.
        Ei sinua voi kutsua mieheksi tai henkisesti aikuiseksi edes.

Mitä sinä munaton pelkuri niillä teet kun pelkäät minua? En jaksa toistaa itseäni koko ajan, tiedän että sinä olet tottunut vammaisena itsesi toisteluun kun et muuhun pysty.
        Sinulla o numeorni jonka laitoin kahdesti tänne.

Miksi haukut minua homoksi kun itse kerta eilen keskustelit täällä miten olet homo? Huomaa miten sinulla ei päässä liiku mitään.

Haukut oikeaa miestä pennuksi vaikka olet itse narkkarihuoran vammainen äpärä joka ei ole edes 49 vuotiaana miehistynyt vaan on kuin vammainen keskonen yhä.

Olet aika monta murtunutta luuta velkaa, perin maksun tällä viikolla. Ikävää sinulle.

• Anonyymi00009
        UUSI

• UUSI
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Mutta kun sinä et osaa kirjoittaa aikuisen tasolla, et ymmärrä ollenkaan lukemaasi ja käyttäydyt kuin kymmenen vuotisa.
        Ei sinua voi kutsua mieheksi tai henkisesti aikuiseksi edes.

Mitä sinä munaton pelkuri niillä teet kun pelkäät minua? En jaksa toistaa itseäni koko ajan, tiedän että sinä olet tottunut vammaisena itsesi toisteluun kun et muuhun pysty.
        Sinulla o numeorni jonka laitoin kahdesti tänne.

Miksi haukut minua homoksi kun itse kerta eilen keskustelit täällä miten olet homo? Huomaa miten sinulla ei päässä liiku mitään.

Haukut oikeaa miestä pennuksi vaikka olet itse narkkarihuoran vammainen äpärä joka ei ole edes 49 vuotiaana miehistynyt vaan on kuin vammainen keskonen yhä.

Olet aika monta murtunutta luuta velkaa, perin maksun tällä viikolla. Ikävää sinulle.

Hyvä ku zä kusipää huoran pentu tajusit änkyttää sun huora mustsista ja itestäs ja koko suvustas

• Anonyymi00010
        UUSI

Hyvä ku zä kusipää huoran pentu tajusit änkyttää sun huora mustsista ja itestäs ja koko suvustas

Tuo tarkoittaa uutta murtunutta luuta, se tarkoittaa että sinulla tulee olemaan molemmat kädet paketissa tämän viikon jälkeen.

Näytät nytkin tuon että et ole aikuisen tasolla tuolla vammaisella ja lapsellisella kirjoituksellasi.

Laitan huomenna Vesalle nuo sinun homokirjoituksesi, sen jälkeen tulen perimään mitä olet velkaa.

• Anonyymi00005
      UUSI

Miksi muka nyt olet 65 kiloa kun aiemmin olit 69 kiloa? Iskikö ripuli vai saitko munan toiminaan ensimmäisen kerran jotta sait lauettua 4 kiloiset kivekset tyhjäksi?

• Anonyymi00006
      UUSI

Setå on pieni kuin pikkutyttö.

• UUSI

Älkää kiusatko mun veljee vaikka se on vammainen ja tykkää lutkuttaa munaa!!

• Anonyymi00007
        UUSI

Setä on pedofiili, joten mitkään säännöt ei päde. Vammainen pefofiili ansaitsee myös pedarin kohtelun.

• UUSI

Nyt aä kusipää huoran pentu kerrot nimes ja osottees ni saat mitä kerjäät

• UUSI

Hyvä pidä meidä kämpän puolta, tänne ei heterot tuu meuhkaa ku me pannaa keskenää ja lutkutetaa äipä tissejä siinä välissä ku se ei pane koiraa!!

• Anonyymi00011
        UUSI

Mitä tuommoinen uho hyödyttää sillä sinusta narukädestä ei ole minkään tekijäksi. Korkeintaan saat aikaiseksi sulasta leivästä valmiin paskan.

• Anonyymi00012
        UUSI

Sinä olet menoss vielä vankilaan pedo-juttuinesi.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ny se loppuu ( Kuhmo)

Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.
      Kuhmo
      81
      2536
    2. Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan

Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt
      Kemi
      42
      2126
    3. Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki

Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.
      Ikävä
      29
      980
    4. Mille kirjaimelle

toivotat hyvää yötä , kuka on mielessäsi kun menet nukkumaan?
      Ikävä
      32
      877
    5. Äimän käki

Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,
      Sinkut
      154
      798
    6. Nainen, miten suhtautuisit

Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?
      Ikävä
      58
      660
    7. Paikallinen autokorjaamo

Kyllä alkaa vituttamaan, palvelua haluaisi niin jono ovelle ja yksi myyjä. Auto valmistunut kuntoon niin kukaan ei ilmoi
      Kuhmo
      6
      558
    8. Kenen kanssa koet

Että sinulla on eniten kipinää
      Ikävä
      21
      515
    9. Vihdoinkin tarjolla sushia!

Onpa mukava, että tän paikkakunnan ruokatarjonta laajenee. Ensi lauantaina pääsee herkuttelemaan kun Kukkoloilta saa su
      Haapavesi
      78
      511
    10. Sinulle mies

Kohtaamme jälleen kun on oikea aika. Sitä ei voi mikään eikä kukaan estää <3 <3
      Ikävä
      33
      492
    Aihe