Kerro, voi rakas kerro mulle!?
Vastaukset 13
- Anonyymi00001
Vai ookko sie vaan ps ykoosip
- Anonyymi00002
Olen ihan hyväntahtoinen ihminen. Olet kuvitellut muiden viestejä palstalla minun viesteikseni., luultavasti myös jutellut jonkun feikkiprofiilin kanssa.
- Anonyymi00003
Ja en ole sinun rakas.
- Anonyymi00004
Minä taaad inhoon niitä profiilityyowjä, ikinä heille en kommentoi mitäön
- Anonyymi00005
Minä en kuvittele mitään viestejä periaatteessa keltään, vaan katson kaiken ulkopuolelta ja tunteettomaan. Ja manipuloin ja testailen ihmisiä. Tottakai sinä mieles koska täällä olet. Mut periaatteessa en kuvittele että tä o just sulta tai vastaisin sulle. Ikään kuin ulkopuolesys käsin toimin. Tääl kaiko on omista motiiveistaan, mitä ulkopuolinen ei tiedä, siksi täällä voi ja daa manipuloida, mitä eo välttämättä elämässään tekisi ihmisten kanssa toimiessaan
- Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
Minä en kuvittele mitään viestejä periaatteessa keltään, vaan katson kaiken ulkopuolelta ja tunteettomaan. Ja manipuloin ja testailen ihmisiä. Tottakai sinä mieles koska täällä olet. Mut periaatteessa en kuvittele että tä o just sulta tai vastaisin sulle. Ikään kuin ulkopuolesys käsin toimin. Tääl kaiko on omista motiiveistaan, mitä ulkopuolinen ei tiedä, siksi täällä voi ja daa manipuloida, mitä eo välttämättä elämässään tekisi ihmisten kanssa toimiessaan
Eli jos sanon rakas, se ei tarkoita että rakastan, vaan katson reaktioon ja mqnipuloin
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Eli jos sanon rakas, se ei tarkoita että rakastan, vaan katson reaktioon ja mqnipuloin
Täällä kukaan ei ole kieltänyt sitä tekemästä, koska kukaan ei tiedä kuka on kuka. Tääl jokaine saa olla omista motiiveistaan, vaikka tutkimassa jotian
- Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
Olet kyllä säälittävä tapaus kuka oletkaan.
- Anonyymi00011
Anonyymi00008 kirjoitti:
Täällä kukaan ei ole kieltänyt sitä tekemästä, koska kukaan ei tiedä kuka on kuka. Tääl jokaine saa olla omista motiiveistaan, vaikka tutkimassa jotian
Tänne se kolaan el jaksa edes kirjoittaa kunnolla, kun alkuarvioi paikan tän paikan niin alas
- Anonyymi00013
Teen vain tutkimustyötä ja siihen ei tunteet sovi
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Teen vain tutkimustyötä ja siihen ei tunteet sovi
Joku mengele taidat olla
- Anonyymi00006
En oo sun rakas, mutta en oo narsku enkä psy kopaatti.
- Anonyymi00012
OK se sopii
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 51863
Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan63643- 54629
Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan
Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli43562Olen luovuttanut
Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik29517Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"
Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk4492En välitä sinusta yhtään
Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.32468- 66419
- 33415
- 32405