Ehkä tyhmä kysymys..

...

..mut voiko aurinkopuuteria laittaa meikkivoiteen päälle..? Käytössäni on kesäisin hieman tummempi meikkivoide päivettyneen ihon vuoksi. "Tvallinen" puuteri on kesäaikaan aivan liian vaalea, joten käykö aurinkopuuteri..?

7

891

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tyttö

Aurinkopuuteri vastaa lähinnä poskipunaa, ei tavallista puuteria. Jos ihosi on kesällä tummempi suosittelen, että ostat tummemman sävyistä tavallista puuteria. Aurinkopuuteria ei laiteta koko kasvoille, vaan poskille, nenänpäähän, leukaan ja hiusrajaan antamaan päivettyneen lookin.

Tavallisia puutereita löytyy useita sävyjä, joten varmasti löydät sopivan. Kysy vaikka myyjiltä apua jos et itse löydä :)

• pipsa

Miksi et osta väritöntä puuteria?!?! ilmootetaan translucient tai transparent- nimellä "sävyissä".

• kosmetologi
        pipsa kirjoitti:

Miksi et osta väritöntä puuteria?!?! ilmootetaan translucient tai transparent- nimellä "sävyissä".

Eli miksi siis ei voisi laittaa? Jos aurinkopuuterisi ei ole liian tummaa, voit aivan huoletta sitä meikkivoiteesi päälle laittaa ilman normaalia puuteria. Kesällähän ei kyllä paljon tarvitse meikkivoidetta käyttääkään, näyttää niin helposti liian tunkkaiselta. Mutta jos tarvitsee, niin siihen siis kevyesti aurinkopuuteri päälle.
        Varmasti itse osaat katsoa, ettei puuteri ole liian tummaa.
        Hyvät kesänjatkot! =)

• ...

siis kyllä tiedän miten aurinkopuuteria käytetään ;) Ja en tarkoittanutkaan, että koko kasvoille sitä huiskuttelisin..niihin paikkoihin vaan minne sitä "kuuluukin" laittaa.
        Sitä vaan lähinnä mietin voiko meikkivoidetta alle laittaa..

• ...
        kosmetologi kirjoitti:

Eli miksi siis ei voisi laittaa? Jos aurinkopuuterisi ei ole liian tummaa, voit aivan huoletta sitä meikkivoiteesi päälle laittaa ilman normaalia puuteria. Kesällähän ei kyllä paljon tarvitse meikkivoidetta käyttääkään, näyttää niin helposti liian tunkkaiselta. Mutta jos tarvitsee, niin siihen siis kevyesti aurinkopuuteri päälle.
        Varmasti itse osaat katsoa, ettei puuteri ole liian tummaa.
        Hyvät kesänjatkot! =)

..asiallisesta ohjeistuksesta ;)

Sitä siis lähinnä pohdin voiko meikkivoidetta aurinkopuuterin alle laittaa..ja sitä puuteria siis vain näihin muutamiin kohtiin; posket, nenä.. Juhlatilaisuus tässä tiedossa..

Hyvää loppukesää sinnekin ja muillekin, jotka viitsitte vastata!

• Tyttö
        ... kirjoitti:

siis kyllä tiedän miten aurinkopuuteria käytetään ;) Ja en tarkoittanutkaan, että koko kasvoille sitä huiskuttelisin..niihin paikkoihin vaan minne sitä "kuuluukin" laittaa.
        Sitä vaan lähinnä mietin voiko meikkivoidetta alle laittaa..

Tottakai aurinkopuuteria laitetaan meikkivoiteen tai meikkipuuterin päälle. Aurinkopuuterihan toimii kuten poskipuna, joka myös laitetaan pohjan päälle. Ja ei meikkauksessa ole selkeitä "oikein ja väärin" -sääntöjä, vaan luovuus ja omaperäisyyskin on sallittua, kuten on myös värien sekoittelu ja kokeilu :)

• Helen

varoituksen sanainen vielä, ettei juhlameikki mene ihan pipariksi (varmaan tiedätkin, mutta varmistan =) :

laita tavallista puuteria kuitenkin ensin meikkivoiteen päälle, muuten aurinkopuuterista et saa muuta kuin kamalia laikkuja poskiisi! puuteri siis ensin sinne, mihin aurinkopuuteria huiskit! (posket, otsa...)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      101
      8063
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      107
      5667
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      279
      5013
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      49
      4953
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      76
      3727
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      54
      2940
    7. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      64
      2677
    8. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2508
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2442
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      42
      2368
    Aihe