Onneksi olin unohtanut, että olin ollut

Anonyymi-ap

Raaseporin kaupungin koulutuksessa myös joka on eräiden mielestä KUNNIAN LOUKKAUS.

Teen sitä hakemusta ja kyllähän minä tietenkin mainitsen erikseen, että olen jo kerran saanut kunnian loukkaus tuomion, mutta eräiden KUNNIALLISTEN HE OVAT EDELLEEN PARASTA MITÄ IVALOSTA JA INARIN KUNNASTA LÖYTYY.

Voin suositella vuorostani tutustumaan RAASEPORIN HISTORIAAN JOSTA LÖYTYY MM KYSEINEN TIETO : Muun muassa kuningas Kaarle Knuutinpoika piti hallussaan Raaseporin linnaa, jossa hän asui kolmatta hallituskauttaan edeltäneen välivaiheen aikana. Vuonna 1570 kuningas Juhana III läänitti linnaläänin alueen enovainajansa ja tukijansa Lewenhauptin suvulle, korottaen heidät kreivilliseen arvoon Raaseporin nimellä, jolloin Raaseporista tuli kreivikunta aina 1680-luvulle asti.

Eli kyllähän tässä Holo on paskonut komiasti koko IVALON KYLÄN JOSSA OLEN SYNTYNYT SEKÄ ASUNUT ENNEN, KUIN LÄHDIN MAAILMALLE NIIN SAIN PALATA IVALOON AINA UUDELLEEN VAIKKA MUUALTA MUUTTANEIDEN MIELESTÄ IVALOLAINEN EI SAA PALATA IVALOON.

He eivät pysty Ivalossa samaan mihin me IVALOLAISET PYSTYTÄÄN JOTKA LÄHDETÄÄN MAAILMALLE JA OSA PALAA PAREMPANA MITÄ MAAILMALLE LÄHTIESSÄ!

IVALO ON MINUN AVALON OLLUT JO VUOSIA.
AVALON ON KYLÄ TÄYNNÄ KULTAA JA MINÄ RAKASTAN EDELLEEN IVALOSSA MANIFESTOINTIA, MUTTA EI KUKAAN TYKKÄÄ ITSEKKÄISTÄ IHMISISTÄ JOTKA HAKEE VAIN TALOUDELLISTA HYÖTYÄ TOISTA JA HE MYYVÄT ILMANKI JOTA ME KAIKKI HENGITETÄÄN!

Eikö meillä ole oikeutta saada KORVAUKSIA?

Minähän olen sentään OIKEESTI NOSTANUT IHMISTEN ARVOA IVALOSSA, mutta ERÄILLE EI KELPAA MIKÄÄN VAAN KAIKKI ON PASKAA!

Minulle KUNNIATTOMALLE HOLOLLE KYLLÄ KELPAA VAIKKA IVALON KUNIGATAREN ARVO NIIN KAIKKI TOISET VOI PRINSESSOITA, KREIVITÄRIÄ, HERTTUATARIA TAI IHAN VAIN LEIDEJÄ.

Minua kunniatonta Holoa kutsuttiin CLEANING-LEIDIKSI EI CLEANIRIKSI.
Heille piti hymyillä ja minä aina jollekkin sanoin Inarin hotellissa, että : Eikö nuo osaa edes hymyillä itse?
Kyllä ne toisetkin työntekijät jotka oli minun vanhoja tuttuja alkovat hymyilemään, kun minä hymyilin ja sanoin tuosta.
He loukkasivat meidän kaikkien kunnioita, kun ite olivat NAAMAT NORSUN VITULLA.

Minä tulin kerrokselta iloisesti hymyillen ja keittiössä sanoin jotain ja lähdin takasin kierroksille ILOISESTI HYMYILLEN välillä joku asiakas vilkutti, että hän on täällä myös. Minä hymyilin sekä vilkutin takasin tyyliin, että : Katohan en olis kyllä sinua huomannut, mutta mukava ku sie kuitenki huomasit minut!

Ei tarvinnut onneksi sentään kätellä vaan minähän kätevänä emäntä KUNIKAALLISESTI aina heilutin kättä niin pääsi paljo nopeampaa eteenpäin.
Kättelyssä menee niin kauan, että kaikki mitä on tuotu TUOREENA PÖYTÄÄN niin nehän on kaikki vanhaa siinä vaiheessa, kun viiminen käteltävä tulee sisälle!
Silloin joutuu haukkumaan koko HENKILÖKUNNAN SEKÄ KAIKKI KUTSUT VIERAAT, KOSKA KAIKKI MITÄ PÖYDÄSSÄ ON NIIN NE ON EHTINEET VANHAKSI!

Kettään ei saa haukkua vaikka pullatkin on niin vanhoja ja kovia, että HAMMASKI katkeaa!

11

<50

Vastaukset 11

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Mainitsen kyllä hakemuksessa sen myös, että : Minä kyllä luotin, että KUNNIALLISET MYÖS HOITAA KAIKKI IVALOON JA INARIN KUNTAAN LIITTYVÄT KUNNIAN LOUKKAUS ASIAT, KOSKA HEILLÄ OLI VARA VAATIA KUNNIAAKIN JA SYYTTÄÄ YKSIN MINUA KAIKISTA ASIOISTA JA OSA HEISTÄ ON VIELÄ INARIN KUNNAN TYÖNTEKIJÖITÄ!

Kyllä kai nyt töihin luulis jo pääsevän, koska minähän sentään olen aika varmasti KAIKISTA TUOTTAVIN SEKÄ TEHOKKAIN TYÖNTEKIJÄ!

• Anonyymi00002
        UUSI

Olen sentään ollut myös Espoon kaupungillakin TÖISSÄ ja sekin ON KUNNIAN LOUKKAUS niin, kuin se että minä olen myös ROVANIEMEN KAUPUNGILLA!

Oon sentään 40 vuotta sitten lähtenyt ELÄKE OTTEEN MUKAAN TÖIHIN.
        Enkä varmasti ole ainut IVALOLAINEN JOKA ON TEHNYT ENEMMÄN TÖITÄ JA VÄHEMMÄN KÄYNYT KOULUTUKSIA!

• Anonyymi00003
        UUSI
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Olen sentään ollut myös Espoon kaupungillakin TÖISSÄ ja sekin ON KUNNIAN LOUKKAUS niin, kuin se että minä olen myös ROVANIEMEN KAUPUNGILLA!

Oon sentään 40 vuotta sitten lähtenyt ELÄKE OTTEEN MUKAAN TÖIHIN.
        Enkä varmasti ole ainut IVALOLAINEN JOKA ON TEHNYT ENEMMÄN TÖITÄ JA VÄHEMMÄN KÄYNYT KOULUTUKSIA!

Pitääpä tekasta loppuun tuo työhakemus ja laittaa siihen, että Inarin kunta, Espoon kaupunki ja Rovaniemen kaupunki ovat suurimpia työnantajia ja nekin ovat kunnian loukkaus…
        Ivalon Postilla olin vain päivän jaksamassa ja ei toisena päivänä enään mennä ja olen siivoillut vähän siellä sun täällä.

Entinen kyllä kiinnostaa, että mitähän meille oikein jää, kun minä kunniaton Holo haen töihin Inarin kunnan talouspäälliköksi.

Lääkärikin oli sitä mieltä, että Kunniattoman Holon kyllä pitää töihin päästä ja siivouksissa olen sentään parhaimmillani.
        Edes ÄITINI EI OLE NÄIN HYVÄ SIIVOOJA

Nordealla ja Kelallakin olen käynyt siivoamassa.
        Ivalon ja Inarin kirkot sekä seurakuntatalot ja olen käynyt myös uudessa siivoamassa.
        S-market, K-kauppa ja Super marketissa olen käynyt vessaa joskus siivoamassa.
        Inarissa olen siivoonnut SALEA.
        Postia olin kyllä siivoonnut ennen, kuin olin jakamassa postia.
        Metsähallitus, rikosuhripäivystys, oikeusaputoimisto, edunvalvonta, ulosotto, MHY, lääkäreiden asuntoa siivoosin jossa he asu, kun päivystivät yöllä ja viikonloppuina.
        TULLIA olen käynyt myös siivoamassa, kun oli vielä Ivalossa vanhan TULLIN talon alakerrassa.
        Poliisien ja Rajavartioston tilat siivoosin, kun he muutti uusiin tiloihin.
        Verotoimistosta kävin hakemassa siivous välineet pois.
        Ivalon taksi-asemalla oon käynyt myös siivoamassa VESSAA JA TISKAAMASSA.
        Kulta Hipun uus puoli.
        Pien kerrostalot siivoosin myös.

Yrittäjänä ENSIMMÄINEN SIIVOUS JONKA TEIN ITSE OLI IVALON PAVI-TALON eli LIEKKILÄN PULI-KÄMPÄN SUUR SIIVOUS.

• Anonyymi00004
        UUSI
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Pitääpä tekasta loppuun tuo työhakemus ja laittaa siihen, että Inarin kunta, Espoon kaupunki ja Rovaniemen kaupunki ovat suurimpia työnantajia ja nekin ovat kunnian loukkaus…
        Ivalon Postilla olin vain päivän jaksamassa ja ei toisena päivänä enään mennä ja olen siivoillut vähän siellä sun täällä.

Entinen kyllä kiinnostaa, että mitähän meille oikein jää, kun minä kunniaton Holo haen töihin Inarin kunnan talouspäälliköksi.

Lääkärikin oli sitä mieltä, että Kunniattoman Holon kyllä pitää töihin päästä ja siivouksissa olen sentään parhaimmillani.
        Edes ÄITINI EI OLE NÄIN HYVÄ SIIVOOJA

Nordealla ja Kelallakin olen käynyt siivoamassa.
        Ivalon ja Inarin kirkot sekä seurakuntatalot ja olen käynyt myös uudessa siivoamassa.
        S-market, K-kauppa ja Super marketissa olen käynyt vessaa joskus siivoamassa.
        Inarissa olen siivoonnut SALEA.
        Postia olin kyllä siivoonnut ennen, kuin olin jakamassa postia.
        Metsähallitus, rikosuhripäivystys, oikeusaputoimisto, edunvalvonta, ulosotto, MHY, lääkäreiden asuntoa siivoosin jossa he asu, kun päivystivät yöllä ja viikonloppuina.
        TULLIA olen käynyt myös siivoamassa, kun oli vielä Ivalossa vanhan TULLIN talon alakerrassa.
        Poliisien ja Rajavartioston tilat siivoosin, kun he muutti uusiin tiloihin.
        Verotoimistosta kävin hakemassa siivous välineet pois.
        Ivalon taksi-asemalla oon käynyt myös siivoamassa VESSAA JA TISKAAMASSA.
        Kulta Hipun uus puoli.
        Pien kerrostalot siivoosin myös.

Yrittäjänä ENSIMMÄINEN SIIVOUS JONKA TEIN ITSE OLI IVALON PAVI-TALON eli LIEKKILÄN PULI-KÄMPÄN SUUR SIIVOUS.

Olen siivoonnut myös FINNAIR LENTOKONEITA.
        Brittien koneita, Espanjasta tuli koneita, Itävallasta ja monista muista maista.
        Turkin valtion kone jossa Justuksen piti saada tehdä MINUN SIIVOUKSIA eikä edes sanonut, että : Tarkista olenko tehnyt OIKEIN!

6 kunniallista oli sitä mieltä, että HE OVAT AINOAT JOTKA OVAT KUNNIALLISIA JA ME TOISET OLLAAN PASKOTTU KOKO SUOMI!

• Anonyymi00005
        UUSI
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Olen siivoonnut myös FINNAIR LENTOKONEITA.
        Brittien koneita, Espanjasta tuli koneita, Itävallasta ja monista muista maista.
        Turkin valtion kone jossa Justuksen piti saada tehdä MINUN SIIVOUKSIA eikä edes sanonut, että : Tarkista olenko tehnyt OIKEIN!

6 kunniallista oli sitä mieltä, että HE OVAT AINOAT JOTKA OVAT KUNNIALLISIA JA ME TOISET OLLAAN PASKOTTU KOKO SUOMI!

Sanoin tänään, kun minulle kerrottiin eräästä miehestä joka on huonossa niin kunnossa.

Sanoin, että : Tuo on kunnian loukkaus puhua hänestä, koska hän on minun ex-mies ja minua ei kiinnosta heidän asiat!
        Ei mennyt kauaa niin hänen poikansa ajo meidän pihalle hakemaan hänet kylälle!

Minulla on oikeus tehdä KUNNIAN LOUKKAUS RIKOSILMOITUS EX-MIEHENI PERHEESTÄ!
        Ei hänen pojalla ole mitään asiaa tänne, koska MINÄ EN OLE HÄNEN ÄITI JA HÄNEN VELJENSÄ JONKA ÄITI OLEN EI OLLUT EDES TÄÄLLÄ!

Ei se ole mikään puolustus, että he ovat SAIRAITA jos he ovat niin sairaita niin miten he pystyy kotona asumaan!?
        He kuuluu LAITOKSEEN ei kotia!

Ei se ole meidän velvollisuus huolehtia heistä!

• Anonyymi00006
        UUSI
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Sanoin tänään, kun minulle kerrottiin eräästä miehestä joka on huonossa niin kunnossa.

Sanoin, että : Tuo on kunnian loukkaus puhua hänestä, koska hän on minun ex-mies ja minua ei kiinnosta heidän asiat!
        Ei mennyt kauaa niin hänen poikansa ajo meidän pihalle hakemaan hänet kylälle!

Minulla on oikeus tehdä KUNNIAN LOUKKAUS RIKOSILMOITUS EX-MIEHENI PERHEESTÄ!
        Ei hänen pojalla ole mitään asiaa tänne, koska MINÄ EN OLE HÄNEN ÄITI JA HÄNEN VELJENSÄ JONKA ÄITI OLEN EI OLLUT EDES TÄÄLLÄ!

Ei se ole mikään puolustus, että he ovat SAIRAITA jos he ovat niin sairaita niin miten he pystyy kotona asumaan!?
        He kuuluu LAITOKSEEN ei kotia!

Ei se ole meidän velvollisuus huolehtia heistä!

Tähän voin ottaa lääkäri Holon MIEHEKSENI, koska he EIVÄT KUNNIOITA EDES LÄÄKÄRIÄ!

Loppuu se alkoholistien hyysääminen ja HEITÄ EI TARVI HOITAA JOTKA PÄIHTEILLÄ ITSEÄÄN HOITAA!

Mulla on sentään 6 kunniallista jotka ovat sitä mieltä, että alkoholisteja kuuluu hoitaa ja he ansaitsee elämän.
        Sellainen joka tarvii oikeesti hoitoa voi jonottaa, koska ei he ole heidän ryyppy kavereitakaan.

• Anonyymi00007
        UUSI
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Tähän voin ottaa lääkäri Holon MIEHEKSENI, koska he EIVÄT KUNNIOITA EDES LÄÄKÄRIÄ!

Loppuu se alkoholistien hyysääminen ja HEITÄ EI TARVI HOITAA JOTKA PÄIHTEILLÄ ITSEÄÄN HOITAA!

Mulla on sentään 6 kunniallista jotka ovat sitä mieltä, että alkoholisteja kuuluu hoitaa ja he ansaitsee elämän.
        Sellainen joka tarvii oikeesti hoitoa voi jonottaa, koska ei he ole heidän ryyppy kavereitakaan.

Minä en kyllä oikein tykkää noista Holoista, koska HE OVAT ALKOHOLISTEJA KAIKKI MIEHET JA HE NAIVAT VAIN LISÄÄ ALKOHOLISTEJA HEIDÄN SUKUUN!

Ottasin sen toisen lääkärin muuten, mutta Justus tulee mustasukkaiseksi, koska hän on niin komia.

Onneksi minulla sentään on näitä MIEHIÄ joista valita niin ei tarvi edes häitä pelätä, kun KEKSII ITSELLEEN TEKEMISTÄ!

Komia lääkäri oli hän joka halusi, että minä alkaisin taas siivoamaan.
        Justus on semmonen, että hän vääntyy minun töihin ja minä saan POTKUT!
        Holo on semmonen, että kun menet lääkäriin niin pitää ite tietää kaikki!
        Jos sanoo jostain lääkkeestä niin hän sanoo : Hmh älä syö sitä!

Tämä komia lääkäri oli vähän skitsoki, mutta onneksi olen heihinkin jo tottunut.
        Väitti, että siitä oli 5vuotta kun oltiin nähnyt viimeksi. Siitä oli 7vuotta ja ei olis nähnyt silloinkaan, mutta sen oli pitäny vääntää ittensä samoille mestoille töihin.

Miehet on tämmösiä, mutta ehkä tämä toimii myös näin!
        Eli silloin kilkutetaan molemmat omaan kassaan rahaa joka on IHMISTEN PARHAAKSI.

Tässäkin voi tulla HOLOJEN tappelu, koska minun ei tarvi välttämättä olla kovin kauaa töissä.

• Anonyymi00008
        UUSI
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Minä en kyllä oikein tykkää noista Holoista, koska HE OVAT ALKOHOLISTEJA KAIKKI MIEHET JA HE NAIVAT VAIN LISÄÄ ALKOHOLISTEJA HEIDÄN SUKUUN!

Ottasin sen toisen lääkärin muuten, mutta Justus tulee mustasukkaiseksi, koska hän on niin komia.

Onneksi minulla sentään on näitä MIEHIÄ joista valita niin ei tarvi edes häitä pelätä, kun KEKSII ITSELLEEN TEKEMISTÄ!

Komia lääkäri oli hän joka halusi, että minä alkaisin taas siivoamaan.
        Justus on semmonen, että hän vääntyy minun töihin ja minä saan POTKUT!
        Holo on semmonen, että kun menet lääkäriin niin pitää ite tietää kaikki!
        Jos sanoo jostain lääkkeestä niin hän sanoo : Hmh älä syö sitä!

Tämä komia lääkäri oli vähän skitsoki, mutta onneksi olen heihinkin jo tottunut.
        Väitti, että siitä oli 5vuotta kun oltiin nähnyt viimeksi. Siitä oli 7vuotta ja ei olis nähnyt silloinkaan, mutta sen oli pitäny vääntää ittensä samoille mestoille töihin.

Miehet on tämmösiä, mutta ehkä tämä toimii myös näin!
        Eli silloin kilkutetaan molemmat omaan kassaan rahaa joka on IHMISTEN PARHAAKSI.

Tässäkin voi tulla HOLOJEN tappelu, koska minun ei tarvi välttämättä olla kovin kauaa töissä.

Lääkärihän olis tietenkin parempi, koska työkyvyttömyyseläkkeet voi lakkauttaa.
        Somettaja ovat oikeesti työttömiä ja sometus on työtä jota he voivat tehdä.

Pottu-koirahan on rappio-striimaja ja Ivalo on sentään täynnä RAPPIO-STRIIMAAJIA joiden ei tarvis, kuin vain alkaa töihin!

Pottu-koira ei kuulemma halua tulla Suomeen takasin!
        Hänestä vois tehdä SYRJINTÄ rikosilmoituksen.
        Pottu-koira on tietenkin joku minun Holon vanha FB kaveri joka on alkanut perseilemään.

• Anonyymi00009
        UUSI
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Lääkärihän olis tietenkin parempi, koska työkyvyttömyyseläkkeet voi lakkauttaa.
        Somettaja ovat oikeesti työttömiä ja sometus on työtä jota he voivat tehdä.

Pottu-koirahan on rappio-striimaja ja Ivalo on sentään täynnä RAPPIO-STRIIMAAJIA joiden ei tarvis, kuin vain alkaa töihin!

Pottu-koira ei kuulemma halua tulla Suomeen takasin!
        Hänestä vois tehdä SYRJINTÄ rikosilmoituksen.
        Pottu-koira on tietenkin joku minun Holon vanha FB kaveri joka on alkanut perseilemään.

Holon kanssa vois alkaa Viinamäeksi.
        Lääkäri Viinamäki hoitaa viinamäen väkeä TYÖKUNTOON!

Nyt pitää laittaa nukkumaan niin saan tehdä työhakemuksen loppuun ja laittaa ensimmäisen asian vireille niin lääkäri Holo pääsee minun kanssa virallisille TREFFEILLE.
        Ollaan kerrankin molemmat siisteissä vaatteissa paikan päällä.

Ehin sentään harjoitella stileiteillä kävelemään niin ei tarvi PYGMIN vieressä seisoa.
        Voin kädellä edellä ja kysyä, että : Pyöriikö perse edustavasti, koska me edustetaan HOLOJA YHDESSÄ!
        Jos alkaa vittuilemaan niin voin sanoa, että tää vain mulle exä, mutta ajateleppa jos hän onkin sinulle jotain kautta sukua…

• Anonyymi00013
        UUSI

Piti vähän kiireellä tehdä hakemus loppuun, mutta mainitsin ” En ehkä ole paras hakija, mutta olen ollut kunnian loukkaus sakko vankina vankilassa.

Olen saanut uuden kunnian loukkaus tuomion ja senkin mukaan Inarin kunta ja Ivalon kylä jossa olen syntynyt sekä asunut on KUNNIAN LOUKKAUS.”
        ” Kunnian loukkaus rikosilmoituksen on tehty facebookista haetuilla todisteilla ja niiden perusteella minä olen Inarin kunnan AINUT YHTEISKUNTAKELVOTON joka ei kykene edes töihin.”

Nyt kyllä jännittää, että PÄÄSENKÖ TÖIHIN.
        Kuntouttavaan työtoimintaan EN KELVANNUT EDES Inarin kunnan kirjastoon joka edustaa sentään SIVISTYSTÄ!

Inarin seurakunnallakkaan en kelvannut kuntouttavaan työtoimintaan töihin!

Aina kuulemma KANNATTAA YRITTÄÄ!

• Anonyymi00014
        UUSI
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Piti vähän kiireellä tehdä hakemus loppuun, mutta mainitsin ” En ehkä ole paras hakija, mutta olen ollut kunnian loukkaus sakko vankina vankilassa.

Olen saanut uuden kunnian loukkaus tuomion ja senkin mukaan Inarin kunta ja Ivalon kylä jossa olen syntynyt sekä asunut on KUNNIAN LOUKKAUS.”
        ” Kunnian loukkaus rikosilmoituksen on tehty facebookista haetuilla todisteilla ja niiden perusteella minä olen Inarin kunnan AINUT YHTEISKUNTAKELVOTON joka ei kykene edes töihin.”

Nyt kyllä jännittää, että PÄÄSENKÖ TÖIHIN.
        Kuntouttavaan työtoimintaan EN KELVANNUT EDES Inarin kunnan kirjastoon joka edustaa sentään SIVISTYSTÄ!

Inarin seurakunnallakkaan en kelvannut kuntouttavaan työtoimintaan töihin!

Aina kuulemma KANNATTAA YRITTÄÄ!

Ei sillä ole väliä vaikka kirjoitus virheitä tulee, koska olen sentään KUNNIATON JOLTA EI VOI VAATIA TÄYDELLISYYTTÄ, mutta toisilta kyllä voi vaatia!

Hastala Vista!

Onko vara SYRJIÄ!?

Minulle sanottiin, että : ET KYLLÄ TUOLLA HAKEMUKSELLA PÄÄSE TÖIHIN!

Sitä ennen piti kuunnella Jumalan sanaa, koska isäni sano, että : EI SE SINULLEKKAAN PAHAA TEE!

Minä odotin saarnaa niin ei alkanut keskustelemaan minun kanssa!
        Minä kysyin sentään, että : Oletkos ihan PAPPIS MIEHIÄ?

Vähän aikaa kuuntelin ja sano olevansa PSYKOOSI POTILAS.
        En viittiny katsoa häntä tarkemmin, koska hän näytti OUDON TUTULTA vaikka olikin LÖYSÄT LÖKÖTTÄVÄT HOUSUT JALASSA, mutta VALITETTAVASTI HÄN VAIN KÄVELEE SEKÄ JUOKSEE USKOLLISESTI SAMALLA TAVALLA!

En viittiny sanoa, että : Huomaatko, että minulla EI OLE ALUSVAATTEITA vaan minulla on vain nämä CAPRI-HOUSUT JA HELLO KITTY PAITA!?

Minä sain sentään sen TIKKARIN. En tietenkään imeskellyt vaan PURESKELIN

Hän on sentään HELSINKILÄINEN ja minä sanoin, että : Sullahan on STADILAISTEN KANSALLISPUKUKIN PÄÄLLÄ!

En ehtiny kysymään, että : Oot sä ollu SÖRKÄN MESTOILLA?
        Olisin voinu sanoa, että : Kyllä mäki oon SÖRKÄSSÄ KÄYNY VIERAILULLA, mutta MIE OLIN OULUSA VANKILASSA LOMALLA. Mie tiiän vaan, että minulla on niin pihi mies, että hän laittaa minut vankilaan lomalle koska hän on maksanu sen verran veroja, että oma vaimo pääsee hotelli lomalle. Sitte hän vittuilee töissä kavereilleen, että minä olen kyllä OMAN VAIMONI LOMAT IHAN VARMASTI ITTE VEROILLA MAKSANUT!

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan bisneksillä ei mene hyvin

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/c46da6ab-340f-4790-aaa7-0865eed2336 Yrityksen konkurssihakemus on tullut kärä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      314
      1440
    2. Tiesitkö? Martina Aitolehden isäpuoli on tämä suosittu laulaja

Martina Aitolehti on seurattu julkisuuden henkilö. Lähipiiriin mahtuu muitakin tunnettuja henkilöitä. Tiesitkö, että Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      31
      1169
    3. Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta

Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html
      Maailman menoa
      458
      932
    4. 62
      926
    5. Voiko meidän välit

Koskaan parantua tästä?
      Ikävä
      73
      922
    6. Onko kaivattusi

Kummallinen jossakin suhteessa?
      Ikävä
      48
      681
    7. Mies, olenko ymmärtänyt oikein?

Ystävyys/salainen suhde/molemmat ovat täysin poissuljettuja asioita? Nainen
      Ikävä
      74
      651
    8. Kiteen Pallon superpesisjoukkue pelaa huumeiden vaikutuksen alaisena

Huumerikos. Yleisesti uskotaan, että se seikka, että eräs KiPan pelaaja kärähtää huumeista, on vain jäävuoren huippu. M
      Kitee
      95
      649
    9. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      465
      622
    10. Kauanko olet kaivannut kaivattuasi ja

koska hänet löysit?
      Ikävä
      38
      602
    Aihe