Iha sama tuu

Anonyymi-ap

Haastaan 💪. 2 rasvanpolttovyötä päällekkäin. KAX! Kaikki tai ei mitään. Elämä tai kuo-lema. Välimuotoja ei oo 🥰. -💊-.

54

134

Vastaukset 54

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mahtaa olla vatsalihakset kipeänä moisen jälkeen. En haasta. 😅

• Anonyymi00001

• Toimiiko tuollainen? Vatsasauna?

• Anonyymi00002

Neopreeniä se materiaali. Kyllä se lämmittää vatsaa. Joskus mietin että se vois toimia kovalla pakkasilmalla lämmikkeenä. Paljaalle iholleni laitan paidan alle. Kiinnitys toimii tarralla ja kuluneempi vyö pysyy yllä jos sitä pitää suht kireällä. Tällöin kylkiluut on kumminkin kovilla. -💊-.

• Anonyymi00003
      • Anonyymi00011

Ota huomioon että sen ympärille ei mahdu mikään hulavanne.

• Anonyymi00012
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Ota huomioon että sen ympärille ei mahdu mikään hulavanne.

No tietysti! Siksi kaksi vyötäkin. Olinpas ajattelematon.

Toisaalta, kahdesta hulavanteestakin voi luultavasti kasata yhden ison 💫

xLiner

• Anonyymi00004

Aloitetaan pienestä ja onnistutaan siinä.

• En tiedä mistä puhut, joku trendi ehkä? Mutta kyllä mulla tota paskamahaa alkaa taas olla. Turvotus vielä lisää ympärysmittaa.

Joskus nuorempana ei ollut vatsasta tietoakaan ja vielä kolmekymppusenä päälle vatsan sai litteeksi ihan vaan tanssimalla. Nyt vaihdevuidet ja keho ränkkää vähän kaikessa. Niin en viitti rääkätä enempää sitä, mennää nyt maltilla näissäkin hommissa.

• Anonyymi00005

Sinä olet vielä tosi nuori meihin vanhempiin verrattuna:)

Nyt on menossa tai täyttymässä kolmas viikko itserääkkäyksessä.
        Vettä menee vieläkin ihan kivasti(vähennetty määrää puoleen), niukalla ravinnolla ja suhteettoman kovalla treenillä. Kroppa huutaa lepoa ja armoa.
        Vielä viikko, ja lepoa voisi jo sille vähän enemmän antaa. Tulehduksissahan kroppa nyt on, tunne on sen mukainen.

Mitään hyvää ei saa ilman hikeä tai tunteiden tuskaa, joskus siihen tarvitaan ihan molemmat.

AV

• Anonyymi00005 kirjoitti:

Sinä olet vielä tosi nuori meihin vanhempiin verrattuna:)

Nyt on menossa tai täyttymässä kolmas viikko itserääkkäyksessä.
        Vettä menee vieläkin ihan kivasti(vähennetty määrää puoleen), niukalla ravinnolla ja suhteettoman kovalla treenillä. Kroppa huutaa lepoa ja armoa.
        Vielä viikko, ja lepoa voisi jo sille vähän enemmän antaa. Tulehduksissahan kroppa nyt on, tunne on sen mukainen.

Mitään hyvää ei saa ilman hikeä tai tunteiden tuskaa, joskus siihen tarvitaan ihan molemmat.

AV

50-vuotias ei ole tosi nuori. Ja minulla on perusterveys ollut vituillaan 33 vuotta, niin en ihan samalla kaavalla voi toteuttaa elämää ja kuntoilua, kun ne joilla mitään pikkuvaivaa kummempaa ei ole. Hermostoni on kovilla, jokainen tietää kun hermoto on se mikä heittää häränpyllyä, se vaikuttaa aivan kaikkeen.

Niinpä elelen oman tilanteeni ehdoilla.

Jatka silti sinä terveenä rääkkiä. Minulle koko elämä on sitä rääkkiä päivästä toiseen. 🙂

• Anonyymi00008

Maksimaalinen kivunsieto. Mikäli oon burgeri, mulla pitäis olla kivunsietokynnys taivaissa. Jos mua ki-dutettais esim. valtion agenttien toimesta niin en millään laulaisi :). Eli sen pitäisi helpottaa rääkin tuntua. Krapula siitä tulee jos yliliikkuu aktiivisesti. Pillerit nopeuttavat palautumista. -💊-.

• Anonyymi00006

Jos mä laitan 20, niin riittääkö? Enempää en usko mahtuvan.

• Anonyymi00007

Vatsa sisään nii mahtuu. Jesarilla pysyy paketti kasassa. Niitä saa pestä melko usein. Vaikutus tuntuu silti olevan yhä tallella. Noin kympin / kpl silloin kun ostin. Voi koko kehonkin muumioida vaikkapa foliolla. Sehän toimii lämpöpeitteenä eli pistää hikoiluttamaan. Tää on aina hauska 🤭. Better call Saul --> https://www.youtube.com/watch?v=mTEmqJkCrDQ . -💊-.

• Anonyymi00009
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Vatsa sisään nii mahtuu. Jesarilla pysyy paketti kasassa. Niitä saa pestä melko usein. Vaikutus tuntuu silti olevan yhä tallella. Noin kympin / kpl silloin kun ostin. Voi koko kehonkin muumioida vaikkapa foliolla. Sehän toimii lämpöpeitteenä eli pistää hikoiluttamaan. Tää on aina hauska 🤭. Better call Saul --> https://www.youtube.com/watch?v=mTEmqJkCrDQ . -💊-.

No mut mä voitin. Mitä on palkinnoksi?

• Anonyymi00014
        Anonyymi00009 kirjoitti:

No mut mä voitin. Mitä on palkinnoksi?

Onneksi olkoon 👏👏👏🥳🥳🤝🙏! Ilmaiset thaihieronnat. Ihminen on helppo saada tyytyväiseksi yksinkertaisilla asioilla. Pitäsköhän munkin käydä semmoisessa ekaa kertaa ikinä? -💊-.

• Anonyymi00010

Tuo poistaa vain nestettä kehostaa, mikä palaa takaisin, kun juot. Rasva palaa, kun käytät enemmän energiaa kuin saat ravinnosta. Alaselkää se voi silti tukea.

• Anonyymi00013

Eiks vedessä pitäis olla 0 kcal energiaa? Voin mä kaljaakin juoda, mutta vain tänään. Kalja sinne, toinen tänne 🍻. -💊-.

• Anonyymi00015
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Eiks vedessä pitäis olla 0 kcal energiaa? Voin mä kaljaakin juoda, mutta vain tänään. Kalja sinne, toinen tänne 🍻. -💊-.

Jos se lämpiäminen kiihdyttää paikallisesti aineenvaihduntaa niin energiaakin kuluu enemmän.

• Anonyymi00016
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Ein bischesshoffen, Ja!

• Anonyymi00017
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Ein bischesshoffen, Ja!

Drei; 10.00, 12.00, 17. 00 bissert! Europeische druk!

• Anonyymi00018
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Drei; 10.00, 12.00, 17. 00 bissert! Europeische druk!

https://onlinelibrary.wiley.com/doi/10.1155/2013/430963

Das "kahoot".

• Anonyymi00019

Ei kannata liikaa moisia metodeja kehua. Alkaa kohta näkymään keski-ikäisiä kaljamahaisia miehiä tuollaiset "formuloiden renkaidenlämmittimet" päällänsä:)
      Silmät liikkuvat, katse siirtyy paikasta paikkaan kuin etsien formuloiden lähtövaloja.

AV

• Anonyymi00021

Hyvä että edes liikkuvat sen sijaan että silmät seisoisivat päässä :). Tälleen viikonloppuna voi tavata niitäkin. P.s. Jos joku lemuaa kemikaaleille/sairaalalle jne nii siitä pitää pysyä erossa. -💊-.

• Anonyymi00022
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Hyvä että edes liikkuvat sen sijaan että silmät seisoisivat päässä :). Tälleen viikonloppuna voi tavata niitäkin. P.s. Jos joku lemuaa kemikaaleille/sairaalalle jne nii siitä pitää pysyä erossa. -💊-.

Mahdollinen ebolatartunta tai sikaruttoa?

AV

• Anonyymi00023

Ne on pujahtaneet vanhoista rengaskeinuista läpi lapsena. Toimii ympärivuorokautisena pelstusrenkaana Kanarialla. Ei käy kuin pullasorsalle valtionetuuksia vedellessä, saattaa kellahtaa nurin.

• Anonyymi00024
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Ne on pujahtaneet vanhoista rengaskeinuista läpi lapsena. Toimii ympärivuorokautisena pelstusrenkaana Kanarialla. Ei käy kuin pullasorsalle valtionetuuksia vedellessä, saattaa kellahtaa nurin.

Fakta: ensin tuli EU sitten tuli elokuva Titanic.

• Anonyymi00025
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Fakta: ensin tuli EU sitten tuli elokuva Titanic.

Jostain syystä penisilliinin annostelu ryötäytyi käsistä ja parvi imbesillejä ilmaantui paikalle.

Turhaan te olusista meuhkaatte syy on ihan muualla.

• Anonyymi00026
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Jostain syystä penisilliinin annostelu ryötäytyi käsistä ja parvi imbesillejä ilmaantui paikalle.

Turhaan te olusista meuhkaatte syy on ihan muualla.

Jostain syystä kyseistä ryhmää ei ole vielä eläke-etuustarkistettu. Käytitte jo omanne.

• Anonyymi00027

Noh, onneksi Neptunuksen rata aiheutti vain harhoja. Move along...

• Anonyymi00028
    • Anonyymi00029

Ihmettelinkin mistä kaikki runkkarit ilmesty johtopaikoille.

• Anonyymi00030

Ainakin Sony-Ericsson tukee reaaliaikaista kuvajournalismia. Pysty näistä kuolemaksikaan sanoa samaa...

• Anonyymi00031

Varmaan 200 miljardia € henkivakuutuksiin pelkästään. Ihmekkös että oikeus junnaa paikallaan täällä.

• Anonyymi00032

Kelaperseitä taas haukuttu viinpäissään ihmekkös että tekee mieli alisuoriutua.

• Anonyymi00033

Sitäpaitti Kiina on vieläkin kulmassa blokkaamassa kaiken. Tekemättömiksi töiksi alkaa muodostua.

• Anonyymi00034

Pyöräyttäisin mrginaalit ympäri oli herkkumaali. Siinä on just oikeuslaitos vieressä... Ymmärtääkö?

• Anonyymi00035

Joku läskimaha kiikaroi teidänkin Zhintaot läpi...

• Anonyymi00036

Syljette liikaa sinne pohjille aina. Mao heti johtamassa.

• Anonyymi00037

Ihan sama leikkikää pohjois-koreaa keskenäne.

• Anonyymi00038

she shaattaa liittyä 3‰ porstuassa nämä osakekannikat itä-euroopan leesauksiin ihan itekseen.. Hik!

t
      akautuvasti

• Anonyymi00039

Iso nahkatuoli näitä jalkoja nakellaan ristiin waan

• Anonyymi00040

kamelinvarpaita tarvii ees saudeista, ainoastaan audeista

• Anonyymi00041

Lääpin sunkin akkas

• Anonyymi00043

Kotikemiaa kun on omat laitoksetkin

• Anonyymi00044

Soo soo!

• Anonyymi00045

Terveisin juntta urpilinen

• Anonyymi00046

Sannan kanssa bailabailaa uus krokotiilinnahkatakki siinnon malmin hautausmaalta parhaat hampaat nappeina

• Anonyymi00047

Miljardiainakin

• Anonyymi00048

Ortodoksisia riittejä seurailtava

• Anonyymi00049

Suomileijona pikkukissa

• Anonyymi00051

Hyvää supoa ilmastointihormissa kaikille pärjääjille!

• Anonyymi00052

Mielenkiintoisia juttuja taasen 🙂. Miksköhän mun aloituksiin tulee tämmöisiä? Toka kalja menossa 👍. Peukkua ei tosin löydy. Aurinko lämmittää ihanasti juuri nyt. -💊-.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oivallus

Mitä olet oivaltanut viimeksi?
      Ikävä
      110
      695
    2. Jasmin Vähäkangas valehtelee kolumnissaan. Hän ei ole "taaperon" äiti.

Lapsi ei taaperra. Vielä seurakunnan lehdessä valehtelee noin?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      64
      536
    3. Mitä kuvittelet kaivattusi tekevän

Arkena tai viikonloppuna? Mitä itse teet samaan aikaan?
      Ikävä
      39
      526
    4. Miten voi sinun

tunteet yhtäkkiä kuolla kuin napista painamalla? Et enää vilkaisekaan minuun päin vaan jos vahingossa näet minut käännät
      Ikävä
      40
      465
    5. Pyhäjärvi syvällä kusessa

Pyhäjärvi ei tule selviämään millään tästä alhosta. Ollaan aivan liian syvällä. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pyha
      Pyhäjärvi
      73
      462
    6. Hyvää yötä

Ikuinen kohtalo, sydänystävä, rakkauteni♥️.. kumpa olisimme saaneet elämältä mahdollisuuden!
      Ikävä
      24
      445
    7. Martina sai ylinopeussakon

Saiko sakkoa Porsche-merkkisellä autolla?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      152
      424
    8. Missähän pöytäkirja viipyy, taas?

Hallituksen kokouksessa oli eilen mielenkiintoisia asioita käsiteltävänä. Pöytäkirja on ollut yleensä saman iltana luett
      Kemijärvi
      38
      399
    9. Hyvästi feikit hiustenpidennykset - Kerttu Rissanen hurmaa uudella hiustyylillä

Kerttu Rissanen ihastuttaa uudella hiustyylillään ja lookillaan. Rissasella on totuttu näkemään pitkät hiukset ja hiust
      Suomalaiset julkkikset
      6
      394
    10. Mikä on kaivattusi ikä?

100v. On mun....
      Ikävä
      20
      371
    Aihe