Parhaista....parhain...

Brunet... ejk...

oletkos siel..... puoskari otti ja jätti mut heitteille.... marsuvahdiks jouduin.... niin ja samperi... ku kirjaannun se kestää sata vuotta ja sit yks kaks huomaanki et en olekaan kirjaantunut....en tiedä painanko ite vai mikä kumma....:)))

14

319

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juhuuu....tääl olen :)

• onnistuisko nyt.....tää kone ei sitte anna mun lähettää tänne :(((((

Ilmottaa jotain nou dataa tai jtn PRKL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Brunet.. ejk...

kiroo... :))) taidan mäki yrittää kirjaantua....:)

• Brunet.. ejk... kirjoitti:

sunkii kirjautua :)

Enhän mä muuten tiedä et kenen "Pertin" kanssa höpöttelen tääl ummet ja lammet :DDDDD

;)

• welhotar53
        Brunet.. ejk... kirjoitti:

kuuluu?Minä kuuntelen sateen lotinaa.

• Melina-76 kirjoitti:

sunkii kirjautua :)

Enhän mä muuten tiedä et kenen "Pertin" kanssa höpöttelen tääl ummet ja lammet :DDDDD

;)

tiedätkö ystäväiseni.... mulla on sanat loppu.... juuh... ei aivot mitään anna ulos.... voitko kuvitella.... jep...:))))))

• welhotar53 kirjoitti:

kuuluu?Minä kuuntelen sateen lotinaa.

istun koneella.... ja kappas ikkunani alla oli komeita miehiä..... eli keskityin niihin.... vau.... kyllä silmä lepäs.... mutta hävis jo...:))))dääm....

• BBrunetti kirjoitti:

tiedätkö ystäväiseni.... mulla on sanat loppu.... juuh... ei aivot mitään anna ulos.... voitko kuvitella.... jep...:))))))

että sulta sanat loppu :O

EEEEEN USKO!!!!

• Melina-76 kirjoitti:

EEEEEN USKO!!!!

kuivasti on nyt käynyt.... hitto tulis vaikka ex käymään ni johan alkais taas haukkumasanoja tulla.....:))) ei sentään.....:))))))ehkä se sais mun aivot avattua....:))

• Melina-76 kirjoitti:

EEEEEN USKO!!!!

:DDDDD

Toivottavasti saan nyt rauhassa rentoutua huuhaan parissa ;) eikä tökkis koko ajan :/

Noo mitäs meinaat puuhastella tänää?

• Melina-76 kirjoitti:

:DDDDD

Toivottavasti saan nyt rauhassa rentoutua huuhaan parissa ;) eikä tökkis koko ajan :/

Noo mitäs meinaat puuhastella tänää?

sataa vaan koko aika... niin ja typy viel tossa unes.... ku tosta heräilee täytyy lähteä vaikka kioskille..... :)))

• BBrunetti kirjoitti:

sataa vaan koko aika... niin ja typy viel tossa unes.... ku tosta heräilee täytyy lähteä vaikka kioskille..... :)))

kauppa häsää tiedossa...:)

Ei sitte jaksais yhtää :/ mut mentävä on :)

Mä tos varmaa kohta joudun häippäsemään....tulee muutes kiirus :/mul tänää ja huomen vapaa :DD

• Melina-76 kirjoitti:

kauppa häsää tiedossa...:)

Ei sitte jaksais yhtää :/ mut mentävä on :)

Mä tos varmaa kohta joudun häippäsemään....tulee muutes kiirus :/mul tänää ja huomen vapaa :DD

jos illal palais astialle.... mitäs sanoisit...:)))

• BBrunetti kirjoitti:

jos illal palais astialle.... mitäs sanoisit...:)))

Se käy vallan mainiosti :)

Saatan pyörähdellä tossa pitkin alkuiltaa mut sitte klo 22 jälkee (todennäkösesti) rantaudun tänne :DDD

Kassellaa jos silloin oot paikalla :) jos et oo niin huutelen kyl ;)

Ja toivotaan ettei tää tökkis sitte mul....tulipa vaan mieleen että jos tää johtuukin mun koneesta :O mut ken tietää ken tietää ....

Näkemisiin \o

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      162
      1374
    2. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      40
      965
    3. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      38
      705
    4. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      620
    5. Miksi Lapset kiusaa yöllä

Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      28
      612
    6. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      35
      604
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      597
    8. Sama ransetti taas!

Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      19
      580
    9. Ajatteletko ollenkaan minua

Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott
      Ikävä
      30
      567
    10. Viimeinen lankafest

Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      17
      553
    Aihe