mutta silti ette ois uskaltaneet tehdä tuota ellette olisi tienneet että oo liiankin kiltti ihminen. Eikö siinä ole pienoinen ristiriita😔
Vastaukset 5
- Anonyymi00001
Ei sinua kukaan tuomitse. Häntä pystyyn vaan ja ole rehellinen itsellesi. Jos kompuroit ja joku tarttuu siihen niin ei kannata lannistua. Se voi tuntua julmalta mutta kyllä rakkaudella sinut nostetaan mukaan tasaveroisena.
- Anonyymi00002
Hyväntahtoisia yritetään käyttää ja käytetään hyväksi. En aio olla enää kenellekään kiltti. Paitsi heille, joita rakastan. Ja niissäkin ihmissuhteissa on asetettava rajat, minkä yli ei tulla.
- Anonyymi00005
näinhän se ikävä kyllä on. samoin aion toimia
- Anonyymi00003
Täällä on karmee porukkaa. Niin on kyllä muuallakin nostin tänään muualla äläkän yhtä kiusaamis juttua vastaan muualla. Ja lopulta sain siltä henkilöltä kiitos viestin ja kiitos että välität. Jotenki tuntuu niin prseeltä ettei täällä välitä kukaan kenestäkään. Yritä löytää joku muu kanava.
- Anonyymi00004
samaa mieltä ❤️
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi yritti murhata mopopojan
Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti7053099Käviskö tällainen suhde
Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E72993- 42859
- 70795
- 88637
Olen pahoillani
Olen mokannut pahasti ja pilannut sinun ja monen muun ihmisen maineen. Anteeksi. Muutan toiselle paikkakunnalle. Hyvästi43583Poutalan onnettomuus
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ministeri-mika-poutala-vakavassa-onnettomuudessa/9375980 Kumma kun jutussa ei manit53565Missä on Sofia Virta? Loistaa poissaolollaan Erikoisjoukot uudelta kaudelta
Vihreiden puheenjohtaja, kansanedustaja Sofia Virta pääsi otsikoihin, kun tieto hänen osallistumisestaan Erikoisjoukot-k27490- 43483
Taisin vihdoin saada sinut ulos luuristani stalkkeri
Et selvästikään ole niin pätevä kuin luulet. Tai minä niin huono.83480