Kelloniemi julkaisi johtavan viranhaltijan hänelle laittamansa viestin somessa. Olikohan lähettäjä niin tarkoittanut. Ei tainnut olla ensimmäinen kerta kun kahdenkeskisiä viestejä saa koko kylä lukea muutaman päivän päästä. Itse en laittaisi Kelloniemelle kirjallisena ikinä mitään.
Tässä viesti ilman lähettäjän nimeä kokonaisuudessaan
"Jotenkin tuo Kemijärven kaupungin*********************** toiminta kaipaa taas huomioita. Minulle oli lähetetty kokouslinkki hallituksen ja johtoryhmän yhteiskokoukseen ja olin linkin hyväksynyt omaan kalenteriini. En silti päässyt sisään kokoukseen odotushuoneesta. En nyt käy tässä erittelemään kokouksessa olleiden luottamushenkilöiden epäasiallisiakin vastauksia sähköpostiini siitä, miksi minua ei päästää sisään, mutta ***************** käytös menee kyllä yli ymmärryksen, näin Schengen-alueella kun ollaan.
Millä ihmeen perusteella jo valtuutettujen liikkumista Kemijärven kaupungin alueella voidaan viranhaltijan toimesta valvoa ja raportoida muille kokouksessa olleille?
********** käsittämätön viesti:
"Huomenta kaikille,
en ole ollut kokouksen koollekutsuja, enkä järjestäjä. En tiedä mitä operaattorilla tarkoitat Juhana, olenko joku DNA, Elisan tai Telian edustaja?
Kokoushuoneen seinällä ei ole näkynyt liittymispyyntöjä yhtäkään. Itse aloitin oman esitykseni 16.50 ja liitin kaapelin koneeseeni, jonka yhteydessä vilahti, että Juhana olisi tulossa kokoukseen, mutta liittymistä ei kuitenkaan tapahtunut.
On myös käynyt ilmi, että sinut Juhana on nähty ao. kokouksen aikana ajelemassa kaupungintalon ohi, joten et varmaankaan samaan aikaan ole teamsissa ollut? Miksi et ole tullut paikan päälle, vaikka autolla olet ollut liikkeellä?
ystävällisin terveisin *****************
Kuka uskaltaa Kelloniemelle enään mitään kirjallisena lähettää
19
350
Vastaukset 19
- Anonyymi00002
Minua taas kiinnostaisi ihan kauheasti tietää, mitä salaisia talouteen liittyviä asioita kunnassa on päätetty - yhteisillä rahoilla. Kuitti päälle!
Esimerkiksi yritystukia, velkojen anteeksiantoja, vahingollisia investointeja ja niiden epätoivoisia yritelmiä, nepotistisia rekryjä, yhteisen omaisuuden katoamista on tapahtunut kaikkina aikoina eikä koira perään hauku.
Yks epämääräinen kutsu ja communication break - ei tuhlata ulkopuolisina sihen enempää energiaa. - Anonyymi00003
Jos et haluat että niitä luetaan niin miksi jaat niitä itte täällä?
Oletko mahdollisesti niitä Massaliikkeen marssijoita?
1.5. on muuten ihana päivä, muistoja, muistoja... <3 - Anonyymi00004
Hamekangasta vailla!
- Anonyymi00005
Lopettakaa Juhanan kiusaaminen!
Menee jo luvattomalle puolelle!
Totta kai hänellä on oikeus puolustautua!- Anonyymi00006
Miksi pillittäjiä ennen kutsuttiin?
- Anonyymi00007
Juhana on hyvä mies, ihan 100 äänen mies ja nykyään enemmänkin. Hienoa että hän jaksaa, vaikka aallot käyvät korkeina ja voimakkaina. Jumala häntä auttakoon.
Toteutukoon Karman laki. Niille jotka tekevät hänelle pahaa käyköön huonosti. Paha saakoon palkkansa.
Annetaan Juhanan toimia. Hän on hyväksi meille kaikille, jotka edellytämme avoimuutta ja laillisuutta, moraaliakin.
Piste!- Anonyymi00008
hehe.....osu ja uppos!
- Anonyymi00012
Totta nä vasten sepustat potaskaa
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Totta nä vasten sepustat potaskaa
Kommentti Juhanan ihannoijalle
- Anonyymi00015
Anonyymi00008 kirjoitti:
hehe.....osu ja uppos!
Tosi monesti kirjoittaa tämä "osu ja uppos" luultavasti on Facebookissakin ilkeästi kirjoitteleva henkilö nälvii toisia ja muka tietää itse kaiken. Lähtis itte joskus vaaleihin no ei uskalla tulis niin vähän ääniä?
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Tosi monesti kirjoittaa tämä "osu ja uppos" luultavasti on Facebookissakin ilkeästi kirjoitteleva henkilö nälvii toisia ja muka tietää itse kaiken. Lähtis itte joskus vaaleihin no ei uskalla tulis niin vähän ääniä?
Lähtisit ite honkakankaalle tinkaamasta,,,
- Anonyymi00018
Hyvä on Juhana, En sano säälistä, en tuulen huulia riepottelevana, sanon puhtaasta sydämestä, sanon äly kirkkaana.
Juhana on hyvä, parempi kuin jotkut muut ja paras kaikista mahdollisista! Miehessä on adjektiivin perusmuotoa, siinä on komparatiivia ja siinä, mikä parasta, on superlatiivia.
- Anonyymi00009
joko puhutaan uudesta mahdollisesta kaupunginjohtajasta?
vuosia sitten keskustelu kävi vilkkaana
https://keskustelu.suomi24.fi/t/12332992/tuula- Anonyymi00010
PEKKA PALAA. SEN ENEMPIÄ EI TARVITSE PUHUA.
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Onko kysytty? Onnistuuko?
- Anonyymi00017
Anonyymi00011 kirjoitti:
Onko kysytty? Onnistuuko?
Heikki olisi paras.
- Anonyymi00020
Anonyymi00010 kirjoitti:
Pekka voi olla yksi ehdokas. En ole vakuuttunut, että liikku on järkevä. Katsotaan ne muut ehdokkaat. Ei tässä ulkopuolisen mutu paljon paina.
Valtuusto päättää lopulta asian. - Anonyymi00021
https://keskustelu.suomi24.fi/t/12332992/tuula
Tuulako vielä leikissä mukana?
Yks, kaks, kolme, neljä,
kissa istuu pöydällä.
Häntä otti tulta,
juoksi sillan alta.
Tipuit pois!
Kymmenen pientä ankanpoikaa sängyssä makasi.
Yksi sanoi: "Kääntykää!" ja siitä tipahti.
Yhdeksän pientä ankanpoikaa...
(jatkuu nollaan asti) - Anonyymi00022
Anonyymi00021 kirjoitti:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/12332992/tuula
Tuulako vielä leikissä mukana?
Yks, kaks, kolme, neljä,
kissa istuu pöydällä.
Häntä otti tulta,
juoksi sillan alta.
Tipuit pois!
Kymmenen pientä ankanpoikaa sängyssä makasi.
Yksi sanoi: "Kääntykää!" ja siitä tipahti.
Yhdeksän pientä ankanpoikaa...
(jatkuu nollaan asti)Ei ole kyllä leikin asia kaupunginjohtajan etsintä ja valinta!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1062195- 103886
- 64801
- 46790
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???21706Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha511698Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76630- 64595
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23570- 57551