että tarjoaisit miehelle illan ravintolassa ja saisit vastikkeeksi seksiä?
Vastaukset 33
- Anonyymi00001
En harrasta vastikkeellista seksiä, kumpaankaan suuntaan. Ravintolassa voin kyllä tarjota ja olen tarjonnutkin, jos olen ollut kutsujana. Se(kään) ei kuitenkaan ole lupaus seksistä.
- Anonyymi00009
Luulet minua selvästikin vääräksi henkilöksi. Kysy siltä, jota tarkoitat.
- Anonyymi00015
Anonyymi00009 kirjoitti:
Luulet minua selvästikin vääräksi henkilöksi. Kysy siltä, jota tarkoitat.
Ehkä sinä naisena esiintyvälle hyvin outoja jupiseva oot kroonisesti kujalla. T naiselta
- Anonyymi00022
Anonyymi00015 kirjoitti:
Ehkä sinä naisena esiintyvälle hyvin outoja jupiseva oot kroonisesti kujalla. T naiselta
Palstan tyyli hävittää viestejä keskutelujen keskeltä on kieltämättä ärsyttävä.
- Anonyymi00002
En todellakaan jos tarjoisin niin just siksi ettei seksiä. Seksi on vähän sellaisten repsukoiden itse rakkauden riistaa, paluuta äidit tissille, tai huomaan. Sellaisten inisiöitten tahtotila kun ei kykene näkemään muuta ympärillään kun omat himot. Sellaisten api
- Anonyymi00003
An asteele jääneiden runkkailijoiden joille oma muna on ykkönen ja kaikki muu on kaukana siitä.🤷♀️
- Anonyymi00008
Mies ajayyekee s eksissä naisen nautintos
- Anonyymi00016
Anonyymi00008 kirjoitti:
Mies ajayyekee s eksissä naisen nautintos
No se on vähintään kaunis ajatus👍
- Anonyymi00027
Anonyymi00003 kirjoitti:
An asteele jääneiden runkkailijoiden joille oma muna on ykkönen ja kaikki muu on kaukana siitä.🤷♀️
Ihan sama sama tuli minullekin mieleen! Yököttää!
- Anonyymi00004
Miehet haluaa seksiä ja naiset lapsia. Joo voin tarjota jos saan lapsen.
- Anonyymi00005
Toivottavasti et. Et olisi epäitsekkäästi hyvä isä jälkikasvullesi.🤷♀️
- Anonyymi00011
Anonyymi00005 kirjoitti:
Toivottavasti et. Et olisi epäitsekkäästi hyvä isä jälkikasvullesi.🤷♀️
Entä jos olen nainen?
- Anonyymi00010
Minähhän vien miehiä ravintolaan että saan seksiä. Ei miehet uskalla eds tehdä aloitetta jotten minun pitää se tehdä.
- Anonyymi00012
Voisin tarjota miehelle ja jopa harrastaa seksiä illan päätteeksi, mutta en sen takia, että odottaisin tarjoamisen johtavan yhtään mihinkään. Seksi voisi olla mahdollista, jos luotan mieheen ja se on molemmille ok.
Aletheias- Anonyymi00031
Miksi sinä tarjoilet miehille ravintoloissa ja vaadit sen jälkeen seksiä kai ne tutut miehet suostuu saa vatsansa täyteen ja saa pesää
- Anonyymi00013
Jaa-a, mitä sais vastikkeeksi mäkkärin vegetortilla-aterialla?
- Anonyymi00017
Kliseisen vitsin apsilla asuvasta sakista, vaikka eri ketjun bursista onkin kyse
- Anonyymi00019
Anonyymi00017 kirjoitti:
Kliseisen vitsin apsilla asuvasta sakista, vaikka eri ketjun bursista onkin kyse
Vaikka ihan muuta luvattiin! Eipä siis kannata.
- Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
Vaikka ihan muuta luvattiin! Eipä siis kannata.
Joo, kyllä pirtelökone taitaa olla rikki joka mäkkärissä. Salaliittoteorioista otettua isosta maailmasta. Hilseen yli menee
- Anonyymi00023
Ex-Lukka kirjoitti:
😁 halin ja viisi minsaa kädestä pitämistä
Oooih, tämä olis huimaa.... Millon sulle sopis?
Anonyymi00023 kirjoitti:
Oooih, tämä olis huimaa.... Millon sulle sopis?
Kyllä sun tarvitsee odottaa huomiseen, mun ei nimittäin ole enää nälkä, söin just.
Pahasti kyllä pelkään että nälkä jää ton mainitunkin annoksen jälkeen, mutta kyllä olen sanani mittainen mies ja valmis ottamaan riskin mutta tosiaankin vasta huomenna. Sprite sokerilla sitten kyytipojaksi jos sen avulla saisi kaloreita kasaan riittävästi 🙄.
Son moro sitten huomiseen, pakko mennä ulos välillä 🌞- Anonyymi00024
Ex-Lukka kirjoitti:
Kyllä sun tarvitsee odottaa huomiseen, mun ei nimittäin ole enää nälkä, söin just.
Pahasti kyllä pelkään että nälkä jää ton mainitunkin annoksen jälkeen, mutta kyllä olen sanani mittainen mies ja valmis ottamaan riskin mutta tosiaankin vasta huomenna. Sprite sokerilla sitten kyytipojaksi jos sen avulla saisi kaloreita kasaan riittävästi 🙄.
Son moro sitten huomiseen, pakko mennä ulos välillä 🌞Kyllä tuosta melkein 1200 kcal tulisi kerralla. Tosin mäkkäri ei tarjoa enää sokerista spritea ainakaan netin mukaan. Voi olla, että halista on sitten luovuttava, jotta panos-tuotos-malli saadaan pysymään tasapainossa.
Huomiseen! Anonyymi00024 kirjoitti:
Kyllä tuosta melkein 1200 kcal tulisi kerralla. Tosin mäkkäri ei tarjoa enää sokerista spritea ainakaan netin mukaan. Voi olla, että halista on sitten luovuttava, jotta panos-tuotos-malli saadaan pysymään tasapainossa.
Huomiseen!Niinpäs taisivatkin tehdä, vai maksoiko sokerillinen sitten hirmuisesti enemmän.
Tästä oli muuten ihan käytännön hyötyä että sapuskat tulivat puheeksi, eräs oli unohtanut sapuskat uuniin ja ryntäsi niitä pelastamaan, en kerro kuka 😄.
Melkein käry kävi, ei ihan.
Mjoo, ei irtoa kuin kevythali noilla eväillä, istuinpaikka on syytä etsiä aika vikkelään ennen pahempia heikotuksen tunteita 😄- Anonyymi00028
Ex-Lukka kirjoitti:
Niinpäs taisivatkin tehdä, vai maksoiko sokerillinen sitten hirmuisesti enemmän.
Tästä oli muuten ihan käytännön hyötyä että sapuskat tulivat puheeksi, eräs oli unohtanut sapuskat uuniin ja ryntäsi niitä pelastamaan, en kerro kuka 😄.
Melkein käry kävi, ei ihan.
Mjoo, ei irtoa kuin kevythali noilla eväillä, istuinpaikka on syytä etsiä aika vikkelään ennen pahempia heikotuksen tunteita 😄Arvashan senki, mikä siel käryy. Savuki nii sakeeta, ettei eteen nähny.
- Anonyymi00029
Anonyymi00017 kirjoitti:
Ennakkotiedoista poiketen keijupölynen ei oo edes vitsillä asunu siellä missä on ittensä perätilan tohtorikski väittäny. -hh
- Anonyymi00014
Eihän tuo ole ”vastikkeeksi”!
TUO on: joku maksaa ruokasi ja vaadit sen lisäksi seksiä.
Miehet on oman itsekkyytensä saastuttamia. - Anonyymi00018
En harrasta vaihtokauppoja.
Olen romantikko.
Vilma- Anonyymi00021
Romantikot antavat ilmaiseksi kun se on niin romanttista.
Kun on oikein kuumottava tapaus, niin illan päätteeksi hommataan huone ja pneskellaan auringonnousuun (vitsi vitsi).
- Anonyymi00025
En voi koskaan toimia noin demiseksuaalina. Voin ihastua ja rakastua vain jos miehen tuoksu sopii ns. nenääni ja tarvitsen aikaa muutenkin siihen, että kunnolla tutustun uuteen mieheen, ennen kuin mennään sänkyyn!
- Anonyymi00026
Tämä kirjoitus ei ollut tarkoitettu kenellekään suorasti!
- Anonyymi00030
Eihän tässä täsmennetty monennetko treffit ovat kyseessä. Minäkin tarvitsen luottamuksen ja oikeanlaisen tunteen seksiä harrastaakseni, joten jos kyseessä olisi ihan ensimmäisiä treffejä ja tutustuminen aivan alkumetreillä, niin silloin ei seksi tulisi vielä kysymykseen. Eihän siinä vaiheessa vielä edes uskaltaisi päästää miestä kotiinsa saati mennä hänen kotiinsa.
Aletheias
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3571106- 71748
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37696- 49590
- 41588
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19481- 75471
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459