Missä viipyy Vatasen tehdas?
Lupailtu jo moneen kertaan.
Oikein puhujapöntöstä valtuustolle kävi tehtaasta lupailemassa ja puhumassa?
Tehdas tulee
9
113
Vastaukset 9
- Anonyymi00001
Edellinen lupailija puhui 110 % varmuudesta, että tulee. Varmaan nyt lähestytään 200 prosenttia.
- Anonyymi00006
Pilkkaajat sanoo, Patovaaraan nousee "huu haa" tehdas.
Visionäärit näkevät kaueammas. - Anonyymi00007
Massaliikekkin uinuu...koskahan ponnahtaa näkysille?
- Anonyymi00002
Nyt oli kyse vatasen tehtaasta!
- Anonyymi00003
Eikö se sama utopia siinä jatkumona ole?
- Anonyymi00005
Anonyymi00003 kirjoitti:
Eikö se sama utopia siinä jatkumona ole?
Keneltä hän osti konseptin?
Ei kun konsortion.
Palkitun konsortio mallin.
Harmi kun osakeanti meni pieleen.
Miksi? No sattuu sitä.
- Anonyymi00004
Pelimiehet vie teiltä tuhkatkin pesästä ja teillä eikun naurattaa!
- Anonyymi00008
Väestönvaihto.
Ratkaisu ongelmiin. - Anonyymi00009
Muistatteko, kun joku huuteli aikanaan että missä on KESU! Niin sanotaan vaikka näin, että TAHDAS tulee, kun KESU on ohi! Kuka sitä KESULOMALLA töitä tekee?
Oo KESUN lapsi mä oon...
Ei Kiinassakaan uutenavuotena töitä tehdä eikä allekirjoiteta sopimuksia. Suuren maailman busineksen tietäjät tietää ja kansa palvoo, on käyty Kanariallakin ja nähty vähän maailmaa! Kiinassa uusivuosi on niin kova juhla, että sitä voidaan juhlia koko vuosi!
Syksyllä kun maa on routainen, niin kuokka ei uppoa! Pitäs vähän tajuta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???411897Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha7101280- 991031
- 102908
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk88894- 66741
- 33632
Olinko yhden viestin arvoinen?
Sen verran olit valmis panostamaan ja selvittämään umpisolmuja. Kukkuluuruu vaan sinullekin mies.68518Kuka om uusi kylän mies?
Ajelee polkupyörällä. Vaalea, melkein kalju. Ilmestyi katukuvaan tänä kesänä. Viettää aikaa kauppojen tuulikaapeissa. Ku13508- 78501